.....na skicách vypadá skoro každé auto supr, realita je však pak úplně nikde jinde,..
...tohle, když už, vypadá spíše na i30,..
....mimochodem ty obrázky je jedna věc, a info z článku věc druhá, ...nová generace bude prakticky stejná,....takže takový lepší FL,rozhodně Ne to co zde ukazujete
...ale to co je na obrázcích, ať je to už cokoliv, je pěkné, bohužel zůstane jen u nich >:D
ta nizka dlha kapota vyzera super..... ziadne male mpv sa nekona... sculpture dizajn je spravny smer... corsa si moze zobrat priklad ako sa to robi .... pockam si na oficialne foto ale zatial spokojnost.... vyzera to hodne dobre a sportovo [odkaz] :yes:
Sportovo? Kapota, resp. celý předek, je tvarována vyloženě pro maximální hodnocení za bezpečnost chodců. Prostě velký tupý plastový čumák...Kdybych si měl tedy měl vybrat, co mě smete ve městě na přechodu, tak jako jo, i20 by byla fajn...
Kouzelná je kombinace automatické klimatizace a manuálních zrcátek >:D . Si říkám jestli to má vůbec smysl dnes vyrábět mechanismus pro manuální zrcátka, když si to pak málokdo pořídí.
Podle toho, jak jsou zrcátka řešna.. pokud VW styl, tak chci manual a auto klimu, nesedí mi minijoystick, pokud by to bylo jako to mám ve Fordu, tak mi stačí manuální klima :-)
Výběr byl automatická klima vs. elektrická zrcátka :-) Podle mě přijde doba, kdy v rámci unifikace bude pro autmobilku lepší mít v nabídce jen jeden typ klimatizace,
Rozmýšľam, čo má spoločné typ ovládania a regulácie klímy so spôsobom nastavenia zrkadiel... Ak jazdím sám, neprekážajú ani späťáky "na ručný pohon". Klíma do toho nemá čo hovoriť. >:D
nepoznam znacku ktoru by si clovek nekupil z casti aj kvoli jej dizajnu ( ak neratam lowendy ) .... dizajn je prave novy fenomen doby a to co sa na autach najviac predava...... kvalita je uz vsade dost podobna .... diely, dodoavatelia, zaruky, tehcnika, vybava...... ale prave dizjan je to cim sa kazdy odlisuje a chce uputat na svoju stranu zakaznika .. nikto si nekupi auto ktore sa miu nepaci... ak moze mat za podobnu cenu take ktore sa mu paci..... takze ano .... dizajn je prave najdolezitejsi faktor dnesnej doby .. ziadna technika... ta je uz vsade rovnaka..... dizajn je fenomen.... a bude aj v dalsom desatroci
ja ta chapem... ale dizajn je u mnohych ludi dost dolezity.... samozrejme su ludia ktori dizajn az tak neriesia.... ale potom su zase taki ktori dizajn dost preferuju a tato skupinka ludi je coraz vacsia a automobilky to vedia
Ani hezčí dizajn by mne nedonutil si koupit Hyundai, pokud by stála stejně jako odpovídající Fauvé, nebo jiné evropské auto. (právě proto, že mimo toho nemá co jiného nabídnout, ani tu spolehlivost navíc) Nic proti korejcům, ale pořád jim chybí určitá osobitost, možná ještě ta Kia jde trochu svou cestou, ale Hyundaie jsou divné.
Takže ano, H/K se u nás, potažmo v Evropě prodává a prodával hlavně díky výhodnější ceně :-)
Koupil by sis auto, které je hezčí, i kdyby to bylo auto z číny?
Kdybych vybíral jen a jen podle vzhledu, jdu si koupit alfu 159 :) Bohužel sou tu i jiné veličiny. Proto se hledá poměr vzhledu a ostatních vlastností :)
ja teraz akosi nehodnotim korejcov..... bavim sa vseobecne o dizajne.... ze je dost dolezity pri vybere... a mnohi zakaznici si auta vyberaju prave aj vdaka dizajnu ktory je stale dolezitejsi z roka na rok.... casy ked sme vsetci jazdili v rovnakych skatuliach a o nejaky ten vzhlad neslo su davno prec.... auto je dnes sucastou osobnosti .... aspon tak nam vsetkym hustia do hlavy.... auto je u mnohych ta hlavna radost majitela, potom mozno manzelka, deti, pes. >:D tak preco si nedopriat nieco co sa nam paci? ... ja si myslim ze dizajn je dost dolezity ... samozrejme kraksnu v peknom obale nechce nikto ... ale dnes je uz technika vsade dost podobna... ak mas na mysli qoros tak ten je uz ok.... plne na urovni najlepsich .... samozrejme nejaky originalny cinsky crep s 2 hviezdickami za bezpecnost by som nechcel hoci by mal aj diamanty na maske....
Já souhlasím, že dizajn je určitě věc, která zaujme a i já pokud se mi auto nelíbí se o něj nezajímám (musí mne zaujmout, to je první dojem, to je jasné), ale když už vybírám auto, za které mám zaplatit nemalý peníz a chci ho používat, tak nejdu slepě po tom nejhezčim na co mam, tak sem to chtěl říct. Takže i když třeba Golf 7 mi nepřijde kdovíjak krásný, určitě ho upřednostním před i30 i kdyby byla neodolatelná. Naštěstí je široká nabídka, takže si mohu vybírat i hezčí a stále funkční auta.
P.s. Ty si ten Quoros už viděl? Já ne, jaký je? Jak jezdí? Jak vypadá uvnitř? K čemu by se to dalo přirovnat (zpracování, materiály), tohle auto mne docela zajímá :-)
ale dnes som bol takmer az na ukrajine a cestou som v michalovciach videl novy citroen cactus zlty kriklavy .... priamo vonku pred showroomom...... riadna zrudicka ... musim povedat ze dizajn bude silna zbran cactusu.... to auto je tak zvlastne az je zaujimave a plne chapem ze ludia ho budu chciet vyskusat ... normalne som ostal ocareny... hodne rozporuplne auto... vyzera ako bakelitak... ako ponorka ... alebo ako auto pre ninja turtles ... a prave dizajn je to prco ho ludai kupia... a nie preto ze stoji o 500 eur menej ako rapid
viem si predstavit ze taky cierny cactus mozno bude celkom ok a vcelku "nenapadny" ..... ale ten zlty krical uz na kilometer.. riadny extrovert je to ;-) .... mne to auto pripomina ponorku.... uz chyba len periskop na streche....
inak k tej i30 o ktorej pises vyssie aby som sa vyjadril... mne sa sucasna i30 moc nepaci... hatch este ujde ale kombik je ozaj desny a tazky na zadku ..... a som rad ze hyundai prechadza na ten novy sculpture dizajn... takze urcite by som kupil za podobne peniaze radsej ceed... takze ano dizajn rozhoduje... u mna by rozhodol dizajn ceedu ktoremu by som dal prednost povedzme pred i30...
Taky bych volil Ceeda, líbí se mi více i v interiéru. Ale i přesto mi ani jedno z aut nechytá za srdce. V této třídě se mi opravdu líbí Astra, ale prý má velkou nadváhu, potom Leon (včera sem viděl FR černý kombik, parádní kára) a nebo Focus (hlavně teď po faceliftu). Bohužel už Kia a Hyundai není nejlevnější, proto mi uniká smysl je upřednostnit... zatím.
mna vobec nechyta za srdce focus ani astra... neviem.... nemam vztah k nemeckym autam a priznam sa ze este samotny vw mi je z nemcov asi najsympatickejsi a najblizsi... sam som s polom 6N1 2 roky jazdil .... ktore sme zdedili po otcovych rodicoch.... bohuzial predcasna porucha prevodovky ho odstavila a boli sme nuteni sa ho zbavit... kedze nemalo zmysel vrazat uz do 13 rocneho auta....
ano poznam..... mojho brata kolega v praci si kupil i30 kombik strieborny... vraj sa mu pacil... a ma rad priestranne auta... usudil ze je to fajn auto a asi preto ho kupil.... penazi ma dost... v jeho pripade neslo o to aby usetril 200 eur to naozaj nie...
pozri... ano cena je tiez dost dolezita... nevravim ze nie..... ale su ludia ktori maju aj na audinu ale kupia si povedzme ten hyundai.... mozno preto ze sa im proste paci a na danu potrebu im plne postacuje.... poznam z okolia dost ludi ktori nie su zrovna chudobni.... ale nepotrpia si na nejake premiove kusky..... jazdia beznymi autami... doslova az pod ich uroven... ale co je mna po tom... je to ich vec .. a ak sa im to auto paci a plne im postacuje tak je to ok .... potom mame skupinku ludi ktori na to nemaju ale silou mocou musia jazdit premiovkami.... a ked trosku buchnu auto. .. tak ho hned predavaju ;-)
ale automobilky si za to mozu sami .... tym ze robia auta na 5 rokov..... clovek si nema dovod uz kupovat ani nejaku premiu na par rokov..... kupi si radsej bezne auto a o 3-5 rokov si kupi nove a bude mat modernejsiu techniku ako by mal v tej drahej 5 rocnej premii ktorou by stale jazdil.
To je spíš na nájezd Km. Ona ta prémie pořád má něco do sebe, bohužel ti to špatně vysvětlím, když si v moc prémiových autech nikdy nejel ( nic proti, ale chce se to svézt).
v pohode... ja by som premiove auto chcel.... kto by nechcel.....
ale otazna je navratnost a vlastne ci to ma zmysel... uz aj dnesne nepremiove auta jazdia lepsie ako par rokov stara premia... taktiez vybava dnesnej i30 je lepsia ako v 10 rocnom bmw 3...... nehovoriac o aktualnych emisnych normach, bezpecnosti, zarukach .. k comu je premia za dvojnasobok ceny nepremie ked o 5 rokov mam z toho technicky zaostaralejsie auto ako bezne nove male auto .... neoplati sa to podla mna.... takze mnoho ludi aj ked na premiu ma ... proste ju nepotrebuju a nevyuziju.... ten jej technicky naskok voci nepremii je dnes uz malicky... ale cena je dvojnasobna.... kedysi premia bola skutocne rozdiel voci beznym autam... premia bol pojem.... dnes? ... technicky rovnake auto ale za dvojnasobnu cenu.. ved dnes uz aj male auto ma vymozenosti ako luxuxne vozy co kedysi nebolo bezne....... pozrel som si bazarove kusky na internete a golfiky stoja 10 rocne tolko co vekovo podobne audiny A3.... ta hodnota premiovych vozov padla na uroven "beznych" ....
Není to jen o technice a nevěřím, že v malém voze je lepší motor, než v 5let starém BMW střední třídy, to opravdu ne, ani palubka, ani materiály (mohu srovnávat) :-)
Ano, určitě taková auta nejsou potřeba, ale proto si je lidé nekupují.
Je to i o vzhledu, dynamice, zpracování, materiálech, jízdních vlastnostech, není to jen o tom, kdo má hezčí grafiku v navigaci a lepší bluetooth :-)
Doporučuju ti, ať si sedneš třeba do toho 10. letarého BMW 3 v nějaké alespoň prostřední motorizaci a pak do i30. U obou se svez a pochopíš o čem mluvim :-)
sedel som v bmw 3 aj v saabe 9-3 v roku 2007 u nas v steelarene ked bol autosalon na lade [odkaz] poviem ti ... mal som v tych autach malo miesta vpredu... sedis tam napasovany na tych bomba sedackac hktore ti obklopuju nielen * ale aj plachty ci jak tomu vravia kulturisti.... proste si tam vpasovany na centimeter... potom somm si sadol do civica G8 a zrazu kopec miesta vsade .... nejako mi nejde do hlavy kam sa podela ta pointa premie ked stredna trieda je mensia ako bezny hatch .... mozem okaslat taku premiu aj tie ich makke plasty ked som tam vpasovany ako sardinka.... a to mam pritom stihlu postavu
Já to beru tak, že nemají potřebu utrácet za drahá auta a za to mají můj obdiv. Já dostávám auta zatím od rodičů, ale až na to přijde, tak "prémie" je jasná
nemam nic proti premii..... ale dnes ide doba rychlo dopredu... a uz aj taky maly yaris za 9000 eur ma lepsiu navigaciu a vymozenosti na displeji ako neajke bezne 6 rocne BMW...... a to je jeden z dovodov preco sa neoplati moc investovat do superdrahych aut... uz je to pomaly ako s pocitacmi.... auta zacinaju cim dalej tym rychlejsie starnut a stracat hodnotu.... nemam nic proti tomu, aj ja by som chcel premiovku... ale mnoho ludi uz zistuje ze tie rozdiely su medzi nepremiou a premiou coraz mensie... a ten maly technicky rozdiel za to mozno nestoji aby clovek zaplatil za auto dvojnasobok na tych par rokov... to si uz radej kupi nove zase o par rokov
suhlasim s tym ze clovek ak si na danu znacku zvykne tak o inej uz potom neuvazuje..... moj buduci svokor >:D ma golfa 6 tdi 1,6 ... predtym mal polo 6N1..... a predtym stareho golfa 2..... proste je vw positive.... a ja ho chapem.... :yes: nema dovod ist inak ak je s vw spoojny a ma k znacke uz vybudovany vztah
keby on vedel ze ja som kia positive ten by mi dal >:D ... takze pred nim vw vzdy chvalim, je to pre moje dobro >:D:yes:
Volvo není špatné, ale za ty peníze bych se spíše viděl v opravdové prémii od D3. Jezdil sem skoro celou Volvo produkci za posledních 10 let vyjma nové V40 a V60. Jsou to hezká auta, ale moc sterilní a spíše pohodová auta, bohužel v některých případech to byly převlečené předražené Fordy ( na tom nevidim nic špatného, ale to není prémie:D)
Jo, V40 je Focus ( teda já spíš myslel, že to byla V50, ta tomu i odpovídala motorizacemi), ale XC70 vyjma některých motorů je Volvo a SUV jakbysme :-)
Poslední V40 má stejný podvozek právě s Fokusem a Mazdou 3, benzíny 1,6 Ford, nafta 1,6 PSA, 2.0 Volvo !? S60, V60, V70, S80 mám dojem že už zase podvozky Ford!? ;-\
>:D:yes: ... uznavam ze vw mi je blizsi ako francuzi.... a sam by som jeho golfa chcel vsetkymi desiatimi ( AEZ 17tky, metaliza, navigacia, cierna strecha ) .... aj ked ten diesel mi je proti srsti to sa neda len tak mavnut rukou... ale clovek zi zvykne na vsetko >:D
volvo bolo vzdy symbolom bezpecnosti a svedskej dokonalej praktickosti a ucelnosti.... aj vdaka tomu je volvo tam kde je.... nebolo to prave volvo ktore prislo ako prve z bezpecnostnymi pasmi? ..... airbagy tusim zaviedol prvy mercedes
dnes taktovku bezpecnosti prebral qoros [odkaz] >:D
fabia bude jednym z najvacsich hracov na trhu malych aut v europe..... tento fakt sa popriet neda.... cim viac neprajnikov tym lepsie sa jej bude darit uvidis :yes:
Dnes sa už každé auto v nejakom tom detaile podobá na iné, no stále sa nájdu prípady originálneho dizajnu, alebo aspoň také kde sa prvky podarilo pekné poskladať dohromady. Mám ale pocit, že to nie je prípad Hyundaiu. V žiadnom prípade nerobí škaredé autá, no ich dizajn rozhodne nechytí za srdce, jednoducho je a tamto končí. Nebudem tvrdiť, že Hyundai niekoho kopíruje, ale povedzme, že Citroen (riešenie od C-stĺpika pri novej i20) Renault (spodok bočných dverí i10) a Ford (tak nejak celkovo) sú pre Hyundai inšpiráciou.