Co poslední 2 roky chrlí asijské automobilky je mírně řečeno, rozporuplné. A teď tohle. Zadní světla mi připomínají Focus. Celkově takový designový paskvil mezi P208 a Cliem. Ale co je opravdu doslova děs a běs je toto [odkaz]
Hlavně ty hrany na kapotě 8-s
Nemyslím si, že je to zas až tak ošklivé a to co postuješ je špatná fotka. Mne na tom voze nejvíce vadí zvláštně seseklý zadek alá Auris a podobní Japonci... trochu je to škoda, zabíjí to vcelku pohledné auto... nevím co tím sledují
Mohli by z toho udělat i jiné karosářské verze, sedan/liftback, nebo hlavně kombi, u toho by se mohla záď vytvarovat lépe, třeba ve stylu QQ :-)
já ti nevim. Mě připadá, že poslední dobou na co asiat sáhne, to pohnojí. Jsem viděl poprvé zivě Civic kombi. To je teda žrádlo. To auto vypadá ještě hůř než na fotce.
Pokaždé, když vidím tyhle miniauta různých výrobců, vždy mě to přesvědčí o tom, že jediné fakt pěkné miniauto je toto [odkaz]
Auto bez zbytečností, bez přiblblých prolisů, vlnek a nevkusných rádoby moderních doplňků
Nicméně Clio či Ibiza k zahození rozhodně nejsou a kdyby Peugeot neexperimentoval s přístrojovkou, tak ani 208 bych se nestyděl jezdit :-)
Já spíše nechápu kompakty typu Auris, Yaris, Civic, Jazz a o Almerách, Tiidach, Notech a podobnejch nemluvím. Přitom každá z těchto tří automobilek v 90. letech dělala opravdu povedené vozy všech tříd bez zbytečných experimentů, jezdily dobře a k tomu vypadaly dobře. Byla to plnohodnotná konkurence k evropanům co se dizajnu týká. Dnes bych k japoncům zavítal pouze k Mazdě, která se tak nějak vrací na scénu a vyjma né moc povedeného zadku u Mazdy 6 kombi dělá zase auta na úrovni. Za mne to vyhrává Mazda 6 sedan z celé japonské produkce....
A stejně bych mohl pokračovat i u japonské "prémie", kde snad jediné normálně vypadající auto poslední doby je Lexus LS :-) Pořád bych však radši sáhl po té MA6
Kolem toho dělení aut. Mě to škatulkování nějak nejde. Osobně to dělím na auto na hov*no a pak zbytek. Takže vedle sebe postavím Clio, Polo i Citigo - všechna jedna kategorie :-)
Jinak s M6 asi souhlas. Ačkoliv bych asi přímo neřekl, že je to pěkné, spíš je to nejhezčí asiat v nabídce. Momentálně... Asi tak, že mezi slepými, jednooký králem. Dneska pěkné, za 10 let k smíchu.
Nebo si vem třeba tohle, to je fakt úlet na n-tou
[odkaz]
No hele, doporoučuju jít na salon. Sednout si.. .ty Mazdy mají něco do sebe, mám rád sportovněji střižené vozy a v interiéru bylo nesmírně útulno jak v MA3 tak hlavně v MA6 :-) Kdybych kupoval sedan (bohužel jsem na kombi), tak MA6 v této verzi je opro mne silná konkurence mému oblíbenému Mondeu, nebo jiné evropské konkurenci (berme v potaz mainstream). Kousek od práce stává jedna v zelenošedé metalíze na 18tkách a vypadá opravdu velmi k světu. Bohužel na menších kolech v kombiku už je ten zadek dost těžkopádný, tam bych se rozhodoval už jen díky ceně a nabídce :-)
Land Cruiser je hustej... čím víc chromu, tím víc addidas ..... i Patrol je už divný auto... opět si stojím za tím, že v 90. letech tato auta kralovala... dnes můžou oslovit leda tou spolehlivostí a jízdou ( jo, je to dost, ale ten vzhled tam prostě chybí).
já se jednoduše u asiatů obávám velmi rychlého stárnutí. Už jsem to psal mnohokrát...když se podívám na 15 roků starý Passat nebo OI, jsou to stále pěkná auta. Je vidět, že mají něco za sebou, ale vzhledm neurazí.
Podívej na 15 let starou asii... A tenhle příklon k extravaganci, která je divná už dnes bude za 10 let ještě divnější. Nevím jak ty, ale já auto po třech letech neměním. Koupím nové a provozuji ho aspoň 8 let. Takže mě docela zajímá, jak bude vypadat pak
Jenže já už to psal minule... VW neurazí proto, protože se mění jen lehce a když přijedeš třeba Oktávii II na vesnici, tak kdo se o auta nezajímá, tak si myslí, že máš pořád tu aktuální, stejně tak i Golfem, tam je to vidět nejlépe... Passat ušel trochu víc kroků, ale i tak tam není takový rozdíl, jako když Asiati totálně překopou dizajn.
Chápu tě, třeba korejci stárnou strašně rychle ( i když moje máma včera koukala na starší sportage a ptala se co je to za novou Kii... byla naleštěná... a takhle reaguje lajk). Mazda 6 první generace je pořád hezké auto, nadčasová, sprotovně elegantní... dvojka je zvláštnější, uvidíme jak dopadne ta nová :-)
Já měnil 2x po 3 letech a teď Mondeo mam 3 roky, jenže auto je pořád pohledný (je to pořád ještě aktuální model defakto, není za co vyměnit), nemá žádné problémy a jezdí dobře, tak nemam důvod měnit, navíc na to ani nemam teď dost financí, takže minimálně ještě 2 - 3 roky si ho nechám pokud bude jezdit >:D
mění se minimálně a vidíš, ono to funguje. A je to celkem logické. Koupím Golf I, jsem s ním spokojen, tudíž se dá předpokládat, že se mi bude líbit i Golf II, pokud nechám základ a udělám jen drobné úpravy. A tak se dostaneme až do současnosti. Zákazník je spokojen, neodchází...
A asiat? Udělá auto A, pak zcela jiné auto B, pak zase úplně jiné auto C. A kdekoliv v tomhle řetězu se nemusí trfit do vkusu. Jejich škoda. Nicméně tohle ale udělal i Ford s Focusem...
K té výměně. Najezdím ročně asi 22tkm. Takže prodat nové auto s nájezdem do 70tkm je trochu luxus. Ale nevím, příště už to asi udělám jinak. Zkusím koupit tříleté a prodám po třech letech. Uvidíme finanční ztrátu
Jenže právě to, že "chytrý němec" (to ať si přebere každý jak chce, komu to vyhovuje komu ne hodnotit nebudu) udělá to auto podobné a proto nestárne, protože vypadá pořád aktuálně jako ty novjěší modely.... nadčasový nestárnoucí dizajn má jen pár vyvolených vozů, ale to nechoďme primárně k VW. Podívej se třeba na takový Dodge Viper, tam bych mluvil o nadčasovém dizajnu... je to extrém, ale to auto prostě bude vypadat dobře teď, vypadalo tak v 90tkácha a bude tak vypadat i za 20 let :-) To je nestárnoucí dizajn :-) Další takový z mainstreamu je třeba Peugeot 206 :-) I přes různé experimenty automobilky dvěstěšeestka vypadá pořád dobře ve své třídě, pokud není zrezlá a olezlá :-) Takových aut je jen hrstka a věř tomu, že kdyby VW udělal uplně jiného Golfa a pak zase jiného.. tak ten třeba čtyřkový už bude dnes popelnice :-)
Ford s Focusem udělal ale díru do světa, po Escortu přišel s novou módou a vyplatilo se to :-) Pokud teda nemluvíš o trojce ( ale ta se ve světě prodává taky více než dobře a mne extra nevadí, i když facelift hodně pomohl).
Jo, když máš auta od nova, tak je kravina pod 100 tisíc km auto dát z domu, pokud nemá fatální poruchy >:D Tohle plně chápu.
Třeba já zrovna včera jeden civic v kombajnu viděl. Ve stříbrné. A musím říct, že to až taková tragédie nebyla, naopak, docela rád jsem se za ním otočil.
To bych asi právě já celkem nedokázal. Ideální by bylo, kdyby si ho koupil soused, mohl bych se na něj kdykoliv koukat a zároveň jezdit v něčem jiném :-)
Nevravím, že sa mi to auto páči, ale prečo takto útočiť na dizajn.. každému sa páči niečo iné a každý si vyberá auto nie len podľa dizajnu. Len tak mimochodom nechápem prečo auto s rázvorom 2700 prirovnávaš k polu. Niekto by sa mohol smiať zas na tvojej schopnosti zaradiť automobil do triedy.
Jo, to mě taky překvapilo. Nedávno jsme tu diskutovali nad tématem, zda to auto svými rozměry patří spíše do střední třídy a někdo jiný tu najednou vytáhne Polo :-)
azia sa urcite nezblaznila, podobne reci o tom ze sa zblaznila tu boli aj po prichode prveho kaskaja... a ono to nakoniec bol megatah desatrocia a nielen pre nissan... ale aj celkovo z pohladu automobilizmu..... :yes:
Ale QQ má smysl, je to malý crossover, který vypadá jako crossover, nastoupil s vlnou městských SUV a to, co ho vystřídalo je jeho plnohodnotná náhrada, která ho předčila hlavně tím vzhledem. Včera sem se nemohl vynadívat na bílý QQ v plné polní a to SUV opravdu nemiluju, tam se Korea fakt nechytá a Yeti už taky ne :-)
Kdežto segmenty nižší střední a střední třídy už u japonců ztratily na té vzhledové atraktivně, protože jsou zvláštní. Nikde neříkám, že jsou to špatná auta, ale vzhled je prostě dost "UFO". A přitom ještě před 15 lety tyto vozy vypadaly vedle evropské produkce více či méně dobře.... viz Civic, Almera, Primera, Accord, Legend, Lancer, Galant, Colt.... To vše byly pro mne, jakožto pro kluka vyrůstajícího v 90. letech symboly automobilismu.... dnes se otočím maximalně za Accordem a že jich jezdí jak šafránu.... do toho nepočítám Mazdu, ta se snaží.
přesně, jak píše Ozzman. QQ byl vzhledově evropské auto, nebo třeba stará Almera. Obě docela pěkná auta. Co je ale na tomhle pěkného netuším [odkaz]
Tohle je prostě příšerka. Dokážu si představit, že bych ji koupil manželce. To by ale tahle zrůdička musela být za cenu Thalie
Neřekl bych, že je to úplně tragické. Ale spíše než elegantní kompakt mi to připadá jako rozinka z Aurisu, která se chce každou chvíli srazit s chodcem, aby ukázala, jak je ohleduplná. Od Nissanu raději něco menšího nebo nejlépe většího.
:-)
Všichni se zbláznili... Japonci se zbláznili.. Fiat se zbláznil... a přitom by jim všem stačilo navštívit tyhle diskuze!
Tady je to všechny jasný a všechny odpovědi jsou známé... včetně výhledů do budoucnosti. ;-)
Nestraš, nerad bych někomu radil, jak stavět auta, i když to občas malinko vypadá. Snažím se vlastním názorem co nejtrefněji zachytit realitu. Ale inspirace by se ze zdejších diskusí brát dala. ;-)
Jj, to já mám Aurise první generace. Žádnej designový zázrak, někdo říká i že je to hnusný. Já říkám, že je to ***atý auto ;-) Proč jsem to koupil? Protože jsem to měl v plný palbě v dieselu levněji než Golfu V s 1,4 motorem (kupováno na jaře 2008).
No ale co je nový Auris, tak s tím mám problém. Asi už bych si to nekoupil, musím říct, že Nissan je podle mého hezčí. Z některého pohledu (zepředu) vyniká jeho podobnost s Tiidou (vysoké přední okno při pohledu zepředu, například).
Vybírat si podle vzhledu tuhle velikost auta, koupím si novou Corollu. Mazda není špatná, ale ceny nesmysl. Civic je moc Star Wars...
... a to v Mladé Boleslavi na pražské SPZ. Nejdřív jsem myslel, že je to QQ, ale jsel jsem za ním okolo celého kruháče tak jsem si ho dobře prohlídl a není to špatné, ale žádná pecka taky ne. Je hodně vysoký, s různými crossovery si určitě nezadá, což mi přijde dost zbytečný díky existenci qq, ale asi to mají dobře spočítané..
Jo Tida z toho hodně kouká, maskuje to vyšší linií oken, kterou Tida dříve neměla, ale třeba MY2014 Tidu bych asi z profilu od Pulzaru těžko poznal: [odkaz]
Hlavně já v Tiidě jezdil párkrát a to auto bylo naprosto o ničem... neveděl sem kam si to zařadit, naprosto obyčejný hatch? nebo crossover? (jel sem i v sedna, to byl teda fakt krasavec:D ). QQ udělal daleko lepší dojem hned na první jízdu :-)
Tie fotky sú v podstate o ničom. Švagor bol začiatkom júla/července v Alicante na školení servisákov a predajcov Nissanu. Tam s tými autami normálne jazdili v premávke a mali samozrejme na porovnanie väčšinu eu konkurencie. Ako celok zhodnotil to auto asi tak, že ani ani. Ani zlé ani vynikajúce. Záleží ako tomu urobia podporu (reklamu) a ako nastavia výbavy a ceny. BTW v medzitriednom celkovom porovnávaní zo všetkých áut čo tam mali, tak vyhralo nové Mini One s tým nenávideným 1,5 l trojvalcom. Väčšina zúčastnených ho ohodnotila ako excelentne jazdiace kompaktné auto. No a čo sa Tiidy týka, tak to údajne nemá s tým autom (ktoré bolo predávané v prvej generácii v EU) nič spoločné (možno len z fotiek to trochu pripomína).
Nepřestává mě udivovat invece a vkus designérů z Japonska a Koreje. Chtěl bych být na zasedání představenstva, kde designér obhajuje svůj výtvor a představenstvo po krátké debat rozhodně, jo, tohle pustíme do výroby >:D
Myslíš, že Avensis je hezčí, než 6tka? Já si to nemyslim a dokonce mi Avensis přijde jako jedno z nejošklivějších aut své třídy. V interiéru je strohé, zvenku velký čumák sesekly k zemi... je to samozřejmě můj názor, ale asi se semnou ztotožní víc lidí :-)
Osobně mě vadí především boční hrana (linka). Představoval bych si ji, že bude vést od konce předních světel a navazovat na zadní světla. Takto začíná odněkud z předního kola a končí v zadních světlech. [odkaz]
Boční silueta tak mému oku nelahodí jako např. u konkurenčního Golfu. Škoda, ale možná to na zákazníky platit bude, uvidíme.
Od nového kompaktného Nissanu, ktorý by v Európe zamiešal karty v segemnte som teda očakával po dizajnovej stránke viac. Nedá sa povedať, že by bol škaredý, to nie, lenže absolútne vo mne nevzbudzuje nijaké emócie. Je to niečo ako minulá generácia Aurisu: nové meno a príliš obyčajný dizajn. Japonská konkurencia je v tomto segmente už o krok vpred v Európe.. nový Auris, Mazda 3 ale aj ten podivný Civic. Dokonca aj Ceed vyzerá premakanejšie. Nuž, uvidíme, možno to dôchodcov osloví, podobne ako starý Auris. Ja by som ale viac vyšperkoval a miesto podivného mena oživil Almeru.
308 na trzích kam míří Nissan moc úspěšná nebude. A pokud jde o Golf nebo Auris, tak tam bude otázka stejná jako u Pulsaru. Proč Golf nebo Auris a ne Pulsar?
interier vyzera skutocne velmi priestranne a prakticky.... bez vystrelkov a komplikovanych rieseni .... mne pripada pulsar ako kaskaj so znizenym podvozkom .... hlavne exterier je hodne podobny kaskaju ci uz spredu zozadu ale aj z profilu.....
Mne sa práve ten zjednotený dizajn nových Nissanov moc nepáči. Predtým nebol problém keď mal každý model svoju osobnosť, teraz sa napríklad X-trail a Qashqai začínajú dosť podobať a s nimi aj Pulsar.
Kvôli tomu že majú povesť kvalitných áut....
Nič iné na to nieje. Čo bolo krásne na starej Almere či Primere? Výborné jazdné vlastnosti, nenáročnosť a spoľahlivosť.
Zvysoka kašlem na to či to má zadok taký alebo maký. Zaujíma ma aký to má motor, podvozok a ako to jazdí. Kto sa chce kochať autom ktoré stojí v servise nech si kúpi niečo iné... krajšie... na to slúži auto - na kochanie sa vzhľadom ....
>:D
Přesně tak, Almera N15 nebyl rozhodně žádný designový skvost, ale její síla byla právě v kvalitě a jízdních vlastnostech. ;-)
A hlavně tehdy Nissan v ČR udělal razantní cenový výpad vůči škodovkám, takže se Almery staly levnější než Felicie což přispělo jejich značnému rozšíření na našich silnicích. A z osobních zkušeností mohu říct, že většina jich je dneska v lepším stavu než ty felicie.
Tak Primera (P11) nebyla zrovna škaredé auto, zejména v liftbacku vypadala dobře, alespoň teda podle mě (Almera naopak nejlépe vypadala v sedanu v obou generacích, ale celkově mě už tolik neoslovila). Posledního Japonce jsem si koupil i kvůli designu, protože jinak bych si sedan asi nikdy nekoupil :-)