Novinky
... a to v Mladé Boleslavi na pražské SPZ. Nejdřív jsem myslel, že je to QQ, ale jsel jsem za ním okolo celého kruháče tak jsem si ho dobře prohlídl a není to špatné, ale žádná pecka taky ne. Je hodně vysoký, s různými crossovery si určitě nezadá, což mi přijde dost zbytečný díky existenci qq, ale asi to mají dobře spočítané..
Takže je to vlastně pokračování Nissanu Tiida..... tak to jsem se těšil zbytečně 8-s
Jo Tida z toho hodně kouká, maskuje to vyšší linií oken, kterou Tida dříve neměla, ale třeba MY2014 Tidu bych asi z profilu od Pulzaru těžko poznal: [odkaz]
Hlavně já v Tiidě jezdil párkrát a to auto bylo naprosto o ničem... neveděl sem kam si to zařadit, naprosto obyčejný hatch? nebo crossover? (jel sem i v sedna, to byl teda fakt krasavec😁 ). QQ udělal daleko lepší dojem hned na první jízdu 😄
Tie fotky sú v podstate o ničom. Švagor bol začiatkom júla/července v Alicante na školení servisákov a predajcov Nissanu. Tam s tými autami normálne jazdili v premávke a mali samozrejme na porovnanie väčšinu eu konkurencie. Ako celok zhodnotil to auto asi tak, že ani ani. Ani zlé ani vynikajúce. Záleží ako tomu urobia podporu (reklamu) a ako nastavia výbavy a ceny. BTW v medzitriednom celkovom porovnávaní zo všetkých áut čo tam mali, tak vyhralo nové Mini One s tým nenávideným 1,5 l trojvalcom. Väčšina zúčastnených ho ohodnotila ako excelentne jazdiace kompaktné auto. No a čo sa Tiidy týka, tak to údajne nemá s tým autom (ktoré bolo predávané v prvej generácii v EU) nič spoločné (možno len z fotiek to trochu pripomína).
Nepřestává mě udivovat invece a vkus designérů z Japonska a Koreje. Chtěl bych být na zasedání představenstva, kde designér obhajuje svůj výtvor a představenstvo po krátké debat rozhodně, jo, tohle pustíme do výroby >😁
Kde jsou ty časy Almery... ;-\
Kde jsou ty časy Almery... ;-\
a mozno aj vdaka svojej invencii je toyota stale najvacsi vyrobca aut na svete... a to uz .... niekolko rokov 😉
ale chapem ze uspech nasere :yes:
ale chapem ze uspech nasere :yes:
Toyotu bych si koupil jedině pro její vyhlášenou spolehlivost..... jinak mi nemá co nabídnout. Ale je to věc vkusu..
Tady srovnávačka schválně😒br />
Japonci😒br />
[odkaz]
Na mazdu se prostě nechytá a na Evropu už vůbec...
[odkaz]
VS Evropa
[odkaz]
[odkaz]
Japonci😒br />
[odkaz]
Na mazdu se prostě nechytá a na Evropu už vůbec...
[odkaz]
VS Evropa
[odkaz]
[odkaz]
ještě ti tam chybí toto [odkaz] >😒] >😒]
Podle mě chytá 😄
Myslíš, že Avensis je hezčí, než 6tka? Já si to nemyslim a dokonce mi Avensis přijde jako jedno z nejošklivějších aut své třídy. V interiéru je strohé, zvenku velký čumák sesekly k zemi... je to samozřejmě můj názor, ale asi se semnou ztotožní víc lidí 😄
Osobně mě vadí především boční hrana (linka). Představoval bych si ji, že bude vést od konce předních světel a navazovat na zadní světla. Takto začíná odněkud z předního kola a končí v zadních světlech. [odkaz]
Boční silueta tak mému oku nelahodí jako např. u konkurenčního Golfu. Škoda, ale možná to na zákazníky platit bude, uvidíme.
Boční silueta tak mému oku nelahodí jako např. u konkurenčního Golfu. Škoda, ale možná to na zákazníky platit bude, uvidíme.
Od nového kompaktného Nissanu, ktorý by v Európe zamiešal karty v segemnte som teda očakával po dizajnovej stránke viac. Nedá sa povedať, že by bol škaredý, to nie, lenže absolútne vo mne nevzbudzuje nijaké emócie. Je to niečo ako minulá generácia Aurisu: nové meno a príliš obyčajný dizajn. Japonská konkurencia je v tomto segmente už o krok vpred v Európe.. nový Auris, Mazda 3 ale aj ten podivný Civic. Dokonca aj Ceed vyzerá premakanejšie. Nuž, uvidíme, možno to dôchodcov osloví, podobne ako starý Auris. Ja by som ale viac vyšperkoval a miesto podivného mena oživil Almeru.
Podle vyjádření Nissanu míří Pulsar hlavně na fleet a tomu byl asi přispůsoben i design. Výsledkem asi bude nenápadné, prostorné, pohodlné auto.
To som teda zvedavý aký bude dôvod nevybrať si Auris, alebo niečo tradičné z koncernu, nebodaj novú 308-ku...
308 na trzích kam míří Nissan moc úspěšná nebude. A pokud jde o Golf nebo Auris, tak tam bude otázka stejná jako u Pulsaru. Proč Golf nebo Auris a ne Pulsar?
Ok, počkáme si na cenu a výbavu. Interiér vyzerá celkom príjemne, aj solídne
[odkaz]
[odkaz]
interier vyzera skutocne velmi priestranne a prakticky.... bez vystrelkov a komplikovanych rieseni .... mne pripada pulsar ako kaskaj so znizenym podvozkom .... hlavne exterier je hodne podobny kaskaju ci uz spredu zozadu ale aj z profilu.....
Když má interiér bez výstrelkov a komplikovaných riešení vw nebo škoda, tak tady řveš, že je příšerně nudný, ne praktický 😄
Kvôli tomu že majú povesť kvalitných áut....
Nič iné na to nieje. Čo bolo krásne na starej Almere či Primere? Výborné jazdné vlastnosti, nenáročnosť a spoľahlivosť.
Zvysoka kašlem na to či to má zadok taký alebo maký. Zaujíma ma aký to má motor, podvozok a ako to jazdí. Kto sa chce kochať autom ktoré stojí v servise nech si kúpi niečo iné... krajšie... na to slúži auto - na kochanie sa vzhľadom ....
>😁
Nič iné na to nieje. Čo bolo krásne na starej Almere či Primere? Výborné jazdné vlastnosti, nenáročnosť a spoľahlivosť.
Zvysoka kašlem na to či to má zadok taký alebo maký. Zaujíma ma aký to má motor, podvozok a ako to jazdí. Kto sa chce kochať autom ktoré stojí v servise nech si kúpi niečo iné... krajšie... na to slúži auto - na kochanie sa vzhľadom ....
>😁
Přesně tak, Almera N15 nebyl rozhodně žádný designový skvost, ale její síla byla právě v kvalitě a jízdních vlastnostech. 😉
A hlavně tehdy Nissan v ČR udělal razantní cenový výpad vůči škodovkám, takže se Almery staly levnější než Felicie což přispělo jejich značnému rozšíření na našich silnicích. A z osobních zkušeností mohu říct, že většina jich je dneska v lepším stavu než ty felicie.
A hlavně tehdy Nissan v ČR udělal razantní cenový výpad vůči škodovkám, takže se Almery staly levnější než Felicie což přispělo jejich značnému rozšíření na našich silnicích. A z osobních zkušeností mohu říct, že většina jich je dneska v lepším stavu než ty felicie.
Tak Primera (P11) nebyla zrovna škaredé auto, zejména v liftbacku vypadala dobře, alespoň teda podle mě (Almera naopak nejlépe vypadala v sedanu v obou generacích, ale celkově mě už tolik neoslovila). Posledního Japonce jsem si koupil i kvůli designu, protože jinak bych si sedan asi nikdy nekoupil 😄
"Nissan se nám po několikaleté pauze vrací do kategorie "normálních" kompaktů."
Opravdu? S touto obludností ten návrat slavný nebude ... 😉
Opravdu? S touto obludností ten návrat slavný nebude ... 😉
Hlavně ty hrany na kapotě 8-s
Mohli by z toho udělat i jiné karosářské verze, sedan/liftback, nebo hlavně kombi, u toho by se mohla záď vytvarovat lépe, třeba ve stylu QQ 😄
Pokaždé, když vidím tyhle miniauta různých výrobců, vždy mě to přesvědčí o tom, že jediné fakt pěkné miniauto je toto [odkaz]
Auto bez zbytečností, bez přiblblých prolisů, vlnek a nevkusných rádoby moderních doplňků
civic combi sa inemu moze pacit , to ze sa nepaci tebe nic nemeni na tom ze to je fajn auto
Nicméně Clio či Ibiza k zahození rozhodně nejsou a kdyby Peugeot nee😜erimentoval s přístrojovkou, tak ani 208 bych se nestyděl jezdit 😄
Já spíše nechápu kompakty typu Auris, Yaris, Civic, Jazz a o Almerách, Tiidach, Notech a podobnejch nemluvím. Přitom každá z těchto tří automobilek v 90. letech dělala opravdu povedené vozy všech tříd bez zbytečných e😜erimentů, jezdily dobře a k tomu vypadaly dobře. Byla to plnohodnotná konkurence k evropanům co se dizajnu týká. Dnes bych k japoncům zavítal pouze k Mazdě, která se tak nějak vrací na scénu a vyjma né moc povedeného zadku u Mazdy 6 kombi dělá zase auta na úrovni. Za mne to vyhrává Mazda 6 sedan z celé japonské produkce....
A stejně bych mohl pokračovat i u japonské "prémie", kde snad jediné normálně vypadající auto poslední doby je Lexus LS 😄 Pořád bych však radši sáhl po té MA6
Myslím, že i na prodejích je vidět, že to globálně není odmítaný design a že ty auta oslovují dostatečné množství zákazníků
Jinak s M6 asi souhlas. Ačkoliv bych asi přímo neřekl, že je to pěkné, spíš je to nejhezčí asiat v nabídce. Momentálně... Asi tak, že mezi slepými, jednooký králem. Dneska pěkné, za 10 let k smíchu.
Nebo si vem třeba tohle, to je fakt úlet na n-tou
[odkaz]
Land Cruiser je hustej... čím víc chromu, tím víc addidas ..... i Patrol je už divný auto... opět si stojím za tím, že v 90. letech tato auta kralovala... dnes můžou oslovit leda tou spolehlivostí a jízdou ( jo, je to dost, ale ten vzhled tam prostě chybí).
Podívej na 15 let starou asii... A tenhle příklon k extravaganci, která je divná už dnes bude za 10 let ještě divnější. Nevím jak ty, ale já auto po třech letech neměním. Koupím nové a provozuji ho aspoň 8 let. Takže mě docela zajímá, jak bude vypadat pak
Chápu tě, třeba korejci stárnou strašně rychle ( i když moje máma včera koukala na starší sportage a ptala se co je to za novou Kii... byla naleštěná... a takhle reaguje lajk). Mazda 6 první generace je pořád hezké auto, nadčasová, sprotovně elegantní... dvojka je zvláštnější, uvidíme jak dopadne ta nová 😄
Já měnil 2x po 3 letech a teď Mondeo mam 3 roky, jenže auto je pořád pohledný (je to pořád ještě aktuální model defakto, není za co vyměnit), nemá žádné problémy a jezdí dobře, tak nemam důvod měnit, navíc na to ani nemam teď dost financí, takže minimálně ještě 2 - 3 roky si ho nechám pokud bude jezdit >😁
A asiat? Udělá auto A, pak zcela jiné auto B, pak zase úplně jiné auto C. A kdekoliv v tomhle řetězu se nemusí trfit do vkusu. Jejich škoda. Nicméně tohle ale udělal i Ford s Focusem...
K té výměně. Najezdím ročně asi 22tkm. Takže prodat nové auto s nájezdem do 70tkm je trochu luxus. Ale nevím, příště už to asi udělám jinak. Zkusím koupit tříleté a prodám po třech letech. Uvidíme finanční ztrátu
Ford s Focusem udělal ale díru do světa, po Escortu přišel s novou módou a vyplatilo se to 😄 Pokud teda nemluvíš o trojce ( ale ta se ve světě prodává taky více než dobře a mne extra nevadí, i když facelift hodně pomohl).
Jo, když máš auta od nova, tak je kravina pod 100 tisíc km auto dát z domu, pokud nemá fatální poruchy >😁 Tohle plně chápu.
Kdežto segmenty nižší střední a střední třídy už u japonců ztratily na té vzhledové atraktivně, protože jsou zvláštní. Nikde neříkám, že jsou to špatná auta, ale vzhled je prostě dost "UFO". A přitom ještě před 15 lety tyto vozy vypadaly vedle evropské produkce více či méně dobře.... viz Civic, Almera, Primera, Accord, Legend, Lancer, Galant, Colt.... To vše byly pro mne, jakožto pro kluka vyrůstajícího v 90. letech symboly automobilismu.... dnes se otočím maximalně za Accordem a že jich jezdí jak šafránu.... do toho nepočítám Mazdu, ta se snaží.
Tohle je prostě příšerka. Dokážu si představit, že bych ji koupil manželce. To by ale tahle zrůdička musela být za cenu Thalie
Všichni se zbláznili... Japonci se zbláznili.. Fiat se zbláznil... a přitom by jim všem stačilo navštívit tyhle diskuze!
Tady je to všechny jasný a všechny odpovědi jsou známé... včetně výhledů do budoucnosti.
😉
No - Ty zrovna do téhle skupiny nepatříš... 😉
Nemám nic proti vlastnímu názoru - a dokonce ani nemusí být stejnej, jako ten můj!
Ale k vyjádření svého názoru nepotřebju hodnotit toho druhého...
😉
No ale co je nový Auris, tak s tím mám problém. Asi už bych si to nekoupil, musím říct, že Nissan je podle mého hezčí. Z některého pohledu (zepředu) vyniká jeho podobnost s Tiidou (vysoké přední okno při pohledu zepředu, například).
Vybírat si podle vzhledu tuhle velikost auta, koupím si novou Corollu. Mazda není špatná, ale ceny nesmysl. Civic je moc Star Wars...