Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada Kalina Sport: Ruský hot hatch má jen 87 kW

Sportovní verze ruského hatchbacku dostala stylové doplňky. Pod kapotou se ukrývá benzinová šestnáctistovka.
Zpět na článek
5. 8. 2014 12:14
5. 8. 2014 12:22
5. 8. 2014 12:35
5. 8. 2014 12:42
5. 8. 2014 12:59
5. 8. 2014 13:09
5. 8. 2014 13:16
6. 8. 2014 11:46
6. 8. 2014 11:46
6. 8. 2014 12:23
5. 8. 2014 13:16
5. 8. 2014 13:21
5. 8. 2014 13:47
5. 8. 2014 14:18
5. 8. 2014 14:33
5. 8. 2014 14:44
5. 8. 2014 15:06
5. 8. 2014 15:08
5. 8. 2014 15:13
5. 8. 2014 23:33
5. 8. 2014 13:46
5. 8. 2014 13:47
6. 8. 2014 18:16
5. 8. 2014 15:52
5. 8. 2014 15:54
5. 8. 2014 15:54
6. 8. 2014 11:50
5. 8. 2014 13:15
5. 8. 2014 13:20
5. 8. 2014 13:28
5. 8. 2014 13:39
5. 8. 2014 17:22
5. 8. 2014 13:41
5. 8. 2014 12:57
5. 8. 2014 13:17
5. 8. 2014 13:22
5. 8. 2014 13:27
5. 8. 2014 13:33
5. 8. 2014 13:31
5. 8. 2014 13:34
5. 8. 2014 14:02
5. 8. 2014 16:10
6. 8. 2014 09:09
5. 8. 2014 13:50
5. 8. 2014 14:31
5. 8. 2014 22:22
5. 8. 2014 14:41
5. 8. 2014 14:52
5. 8. 2014 14:46
5. 8. 2014 14:48
5. 8. 2014 15:28
5. 8. 2014 14:52
5. 8. 2014 16:14
5. 8. 2014 21:56
5. 8. 2014 23:44
5. 8. 2014 14:33
5. 8. 2014 15:10
5. 8. 2014 15:15
9. 8. 2014 15:13
5. 8. 2014 15:36
5. 8. 2014 15:39
5. 8. 2014 15:42
5. 8. 2014 15:46
5. 8. 2014 15:53
5. 8. 2014 15:56
5. 8. 2014 16:01
5. 8. 2014 16:08
5. 8. 2014 16:17
5. 8. 2014 16:25
5. 8. 2014 16:27
5. 8. 2014 16:36
5. 8. 2014 16:43
5. 8. 2014 17:02
5. 8. 2014 16:02
5. 8. 2014 15:36
5. 8. 2014 20:25
6. 8. 2014 09:54
5. 8. 2014 14:39
5. 8. 2014 14:54
5. 8. 2014 15:10
5. 8. 2014 15:16
5. 8. 2014 15:29
5. 8. 2014 15:30
5. 8. 2014 15:29
5. 8. 2014 15:33
5. 8. 2014 15:36
5. 8. 2014 21:06
6. 8. 2014 12:18
6. 8. 2014 12:29
6. 8. 2014 18:58
7. 8. 2014 12:01
7. 8. 2014 13:54
7. 8. 2014 14:32
7. 8. 2014 14:43
7. 8. 2014 18:40
7. 8. 2014 21:11
7. 8. 2014 22:11
8. 8. 2014 11:25
8. 8. 2014 14:20
8. 8. 2014 11:31
8. 8. 2014 14:20
8. 8. 2014 16:39
10. 8. 2014 22:07
11. 8. 2014 11:01
8. 8. 2014 16:41
10. 8. 2014 22:19
7. 8. 2014 23:03
6. 8. 2014 16:49
Avatar - poterienko
5. 8. 2014 12:14
Už zase?
Nebylo tu to samé asi tak rok zpět?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
5. 8. 2014 14:32
Re: Už zase?
Nepleteš si to s Grantou?
Avatar - poterienko
5. 8. 2014 15:22
Re: Už zase?
Jo, už jsem si to našel.
Avatar - M4Touch
5. 8. 2014 12:22
Ujde
Za tři kila to docela jde >:D
Zepředu to trochu připomíná minulou generaci Imprezy >:-[]
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2014 12:35
"JEN"
Jen 87kW? Ve světě kde převažují tříválcové litrové atmosféry a podobné šicí stroje těch 87kW roztrhá většinu aut jak mokré noviny. Řekl bych, že o podobném motoru s obdobným výkonem si může nechat zdát i nastupující generace Fabie.
Na to, že je to Lada to vypadá vážně dobře. Trochu se to bojím říct, ale mě se hrozně moc líbí. >:D
Za ty prachy proč ne. :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2014 12:42
Re: "JEN"
podla mna je to len nejaky vtip.... s tym oznacenim hot hatch.... a co je potom warm hatch... kalina so 60 kw? tak to uz aj zakladne rio so 63 kw moze byt warmhatch podla ruskej mierky
5. 8. 2014 12:59
Re: "JEN"
Žádný hot hatch to není a ani sama automobilka to auto tak neprezentuje. ;-) Každopádně pořád je Kalina sport víc sportovní než Citigo Sport. Ale jak já říkám když můžou bý šachy sportem tak proč by nemohlo být sport i Citigo. >:D
Avatar - M4Touch
5. 8. 2014 13:09
Re: "JEN"
Natře to většinu TéDéÍček, to stačí >:-[]
Avatar - Emel
5. 8. 2014 13:16
Re: "JEN"
Těžko debatovat o jízdních vlastnostech, ale co se dynamiky týče, jakékoli 2.0TDI tomu ujede bez problému.
6. 8. 2014 11:46
Re: "JEN"
A na to si ako prišiel, to preto, že TDI?
Avatar - Emel
6. 8. 2014 12:23
Re: "JEN"
Takhle prostoduchou otázku bych od tebe nečekal... možná mi unikla pointa dotazu? Ale že jsi to ty, dám si práci s odpovědí...

Octavia 2.0TDI 110kW 320Nm, maximálka 218, 0-100 za 8.5
Kalina Sport 1.6 87kW 154Nm, maximálka 197, 0-100 za 9.7

Tohle samozřejmě není "jakékoli 2.0TDI", jen jeden příklad... a jasně, pokud bych vzal nějaký horší dvoulitr v nějakém těžším autě, mohou být ty hodnoty eventuálně o něco vyrovnanější. Jakýkoli moderní dvoulitr ale bude mít ve srovnání s Ladou o něco víc kW a +- dvojnásobek Nm, proto jsem se odvážil napsat, že dynamicky bude lepší.
5. 8. 2014 13:16
Re: "JEN"
No asi jak s kterým, ale při té muší váze s většinou běžných TDi mít problém nebude.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 13:21
Re: "JEN"
154Nm a 0-100 za 9.7? Pojďme si definovat "běžná TDI".
5. 8. 2014 13:47
Re: "JEN"
Běžné TDI považuji ta v rozmezí 55 - 77 kW což odpovídá asi většině prodávaných vozů s touto motorizací. 110kW už tak často k vidění nejsou. S pružností na tom budou TDI nepochybně líp ale co se týče zrychlení na semaforech tak budou dýchat Ladě na záda. Fabia udělá s nejsilnějším TDi 77kW za 10,9s | 66kW za 12,6s | 55kW za 14,1s.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 14:18
Re: "JEN"
Nojo, ty to vztahuješ pořád k Fabii, respektive B segmentu... to ale není země zaslíbená pro TDI. TDI je typicky kompakt nebo střední třída... a typicky 2.0.
5. 8. 2014 14:33
Re: "JEN"
Mimo fleet si troufám tvrdit že u Octavie převládají 1,6 TDi. Nejlevnější Octavie s 2,0 TDi začíná někde na 550 000 a to mluvíme o relativně oškubané verzi ambition. Myslím, že jsi mě ale nepochopil. ;-) Já totiž vztahuju Kalinu k celému vozovému parku v Česku. Většina aut na našich silnicích by té Ladě ve sprintu nestačila a naše silnice rozhodně nejsou obdařeny záplavou 2,0 TDi.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 14:44
Re: "JEN"
Mimo fleet se ale moc TDI neprodá... soukromník když už chce TDI, tak si koupí ojetinu z toho fleetu. Na dálnicích je to samé Mondeo a Passat a Superb... a i takových Audi A6 Avant minulé generace s obligátním 3.0TDI potkávám víc než dost. Neříkám že taková auta tvoří většinu, ale na druhou stranu, s 2.0TDI rozhodně nejsi žádný king of the road...
5. 8. 2014 15:06
Re: "JEN"
O to ale nejde ani to nebylo mým cílem nasměrovat tuhle diskusi směrem k TDi. Opakuji že jsem to myslel tak, že Lada s 0-100 pod deset vteřin bude stále rychlejší než valná většina aut které potkáváme dnes v provozu. Pak někdo přišel s TDi a že jim to ta Granta natře tak jsem odpověděl, že záleží jaké TDi a dodal jsem, že běžné TDi opravdu ta Lada nebude mít problém pojet s tím, že za běžné TDi v současné době považuji 1,6 od 55-77kW a klidně bych přidal i staré TDI 66 a 74kW. Tím vším chci říct, že si Lada nezaslouží posměšky s tím že má "jen" 87kW.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 15:08
Re: "JEN"
Dobře dobře... já osobně si pod spojením "běžné TDI" představuju dvoulitr.
5. 8. 2014 15:13
Re: "JEN"
Pod pojmem běžné si představím spíše to čeho je nejvíc a co je nejvíc rozšířené. U nás to bude asi starý 1,9 TDI těch jsou mraky. Na dominanci 2,0 TDI si asi ještě počkáme pokud ovšem ekoteroristi nepřitlačí na pilu a vrcholem naftové nabídky bude 1,6. K tomu doufám nedojde.
5. 8. 2014 23:33
Re: "JEN"
jenže to mluvíte o 1,6 a výše tvrdíte 2,0. 2,0TDI mají od 103 kW výše. octavia má u 2,0TDi 110 kW zrychlení 0-100 za 8,5 sec a max. 216 kmh, takže ujede bez problému a co se týká 1,6TDI 77kW tak je to 10,8 sec - 195 kmh takže drží krok.
na to že diesel není z principu sprinter jako benzín, celkem dobrý. Mimochodem těch 2,0 jezdí celkem dost.
5. 8. 2014 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
6. 8. 2014 18:16
Re: "JEN"
Pak mi vysvětlete, co se v Rusku označuje jako "goryachiy khetchbek". Děkuji

Terminus technicus ze zprávy na webu Lada.ru.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2014 18:57
Re: "JEN"
Guglítku, budu tě muset zase častěji upomínat! Kde jsou zase ty háčky? Maminka se bude zlobit! :-)
Avatar - Ronault.
5. 8. 2014 15:52
Re: "JEN"
Koukám, že se stavíš do role GTI, který tady svého času prosazoval supermainstream, ty tady zase prosazuješ pseudooznačení warm hatch >:D
Avatar - Emel
5. 8. 2014 15:54
Re: "JEN"
No já už jsem kdysi zmínil kategorii "teplé kombi"...
5. 8. 2014 15:54
Re: "JEN"
V queer komunitě by s tím možná uspěl. >:D
6. 8. 2014 11:50
Re: "JEN"
Slovenčina mu moc nejde, tak sa skúsil blysnúť inak, mladý človek potrebuje v niečom vyniknúť a byť zaujímavý.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 13:15
Re: "JEN"
Co bude ve Fabii těžko říct, ale atmo 1.6 se stovkou za 10 je zhruba na úrovni dnešní 1.2TSI. Hothatch od Fabie má 132kW.
5. 8. 2014 13:20
Re: "JEN"
Otázkou je jaké bude nabízené motorové spektrum u Fabie. Základ N/A R3 1,0, pak asi foukaná R3 1,0 a trochu se obávám, že ta 1,2 bude takový trochu LUX za příplatek a ne malý. S verzí RS se u současné Fabie nepočítá, ale to jsme už hodně mimo téma. Chtěl jsem tím naznačit že i s tím "nízkým" výkonem Kalina převyšuje většinu toho co běžně potkáváme na silnicích.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 13:28
Re: "JEN"
Však taky pro normální ježdění je to přiměřené... 1.0 budou výkonově na úrovni dnešních 1.2. Bez turba do města, s turbem i na dálnici bez nutnosti to moc točit... a o nějaké zvláštní dynamice není řeč.
5. 8. 2014 13:39
Re: "JEN"
Ano to je pravda já těch svých 74kW ani po Brně nevyužiju. Jel jsem s Citigo a rozhodně jsem neměl z toho auta pocit, že by to byla brzda provozu. Naopak ta 55kW jede docela slušně. Proto si myslím, že si výkonové parametry té Lady nezaslouží nějaké opovržení protože s tím motorem to bude dynamicky víc než dobrý. Pan redaktor se nechal trocu unést a tou poznámkou o HH jasně nastavil kterým směrem se bude ubírat diskuse. Přitom na stránkách Lady žádnou informaci o HH nenajdeš. [odkaz]
Avatar - twistedTSD
5. 8. 2014 17:22
Re: "JEN"
Fabie dostane 1.2 TSI v obou verzích a později pouze 1.0 TSI ve verzích s podobnými parametry. Mezi obdobnými dvěma variantami je dnes rozdíl cca 25000 Kč.

Kalina nicméně určitě nepojede špatně...tedy je otázkou, co podvozek...
5. 8. 2014 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2014 12:37
pozeram ze tie naroky na hot hatch v rusku
su vcelku slabe ... ak toto ma byt hothatch ..... tak polovica beznych aut ..... malych aut v europe su minimalne warm-hatche na tie ruske pomery ;-)

taky 120 kilowatovy hatch cruze je v rusku asi potom tiez hothatch ;-) .... teda ak si to porovname s 87kw kalinou tak mozno dokonca je to uz sportiak
Rozbalit vlákno
8
Avatar - pumpkin
5. 8. 2014 14:26
Re: pozeram ze tie naroky na hot hatch v rusku
Ty tiež naletíš na každú bulvárnu hovadinu.
5. 8. 2014 14:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 8. 2014 16:07
Re: pozeram ze tie naroky na hot hatch v rusku
Kurnik toppre, trochu soudnosti by neuskodilo. Redaktor tu napise bulvarni titulek a ty z toho hned delas aferu, jakou svet nevidel.
5. 8. 2014 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2014 18:59
Re: pozeram ze tie naroky na hot hatch v rusku
Guglítku, budu tě muset zase častěji upomínat! Kde jsou zase ty háčky? Maminka se bude zlobit! ;-)
6. 8. 2014 11:52
Re: pozeram ze tie naroky na hot hatch v rusku
Už sklapni, si otravný. Niečo k autám nemáš?
6. 8. 2014 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
5. 8. 2014 23:12
Re: pozeram ze tie naroky na hot hatch v rusku
a co Favorit šport line? Ty tvoje bláboly ke všemu co se tady šustne se už nedají číst...
5. 8. 2014 12:53
V Rusku je všechno
jinak než v civilizovaném světě. 8-s
Rozbalit vlákno
19
5. 8. 2014 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Drevokocůr
5. 8. 2014 14:10
Re: V Rusku je všechno
JJ máš pravdu, kde zítra znamená už včera! Příplatková výbava Kalašnikov + plný zásobník!!!:yes:
Avatar - SCHROJF
5. 8. 2014 14:30
Re: V Rusku je všechno
Normalne raketa,uz ju vidim na jesen na VC Ruska v Soci ako Safety Formula One Car,len miesto Bernda Maylandera bude za volantom sam Putin!!! ;-)
5. 8. 2014 14:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Drevokocůr
5. 8. 2014 15:19
Re: V Rusku je všechno
Na rozdíl od tebe jsem byl ještě v minulém století na školení v Togliati na Žigulech! Škoda že jsi tam také nebyl, asi bys mluvil trochu jinak!!! Mimo jiné mám ještě příbuzné na Krymu!!! :no: ;-\
5. 8. 2014 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Drevokocůr
5. 8. 2014 15:35
Re: V Rusku je všechno
Tak to mě je úplně jedno, ale na rozdíl od tebe vím jak tam příbuzní v Simferopolu žijí!!!A vím na 100% že si takový život neumíš ani v nejmenším představit!!! :no:
5. 8. 2014 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2014 19:01
Re: V Rusku je všechno
Guglítku, budu tě muset zase častěji upomínat! Kde jsou zase ty háčky? Maminka se bude zlobit! :-)
5. 8. 2014 15:40
Re: V Rusku je všechno
A co s tím má společného Lada Kalina Sport? 8-s
Avatar - Drevokocůr
5. 8. 2014 15:44
Re: V Rusku je všechno
A pokud myslíš že je tam ráj, tak doporučuji, abys tam požádal o politický azyl!!! :-!
5. 8. 2014 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2014 19:00
Re: V Rusku je všechno
Guglítku, budu tě muset zase častěji upomínat! Kde jsou zase ty háčky? Maminka se bude zlobit! :-)
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2014 19:00
Re: V Rusku je všechno
Guglítku, budu tě muset zase častěji upomínat! Kde jsou zase ty háčky? Maminka se bude zlobit! :-)
Avatar - KubikCv
5. 8. 2014 23:14
Re: V Rusku je všechno
tady máš příplatkovou výbavu [odkaz]…
Avatar - VL4D
6. 8. 2014 15:10
Re: V Rusku je všechno
''Kde zítra znamená už včera''. Dokážeš to nějak vysvětlit?

A s tím Kalašnikovem.. Nejprv si zjisti fakta a pak tady něco vykřikuj, vševěde.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2014 18:59
Re: V Rusku je všechno
Guglítku, budu tě muset zase častěji upomínat! Kde jsou zase ty háčky? Maminka se bude zlobit! :-)
5. 8. 2014 23:20
Re: V Rusku je všechno
Jo skus se nekdy podivat na jejich dopravni kulturu.
6. 8. 2014 04:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 8. 2014 12:57
No co
Když může mít třeba Sportsvan jen 81 kW :-) ale konečně je tady pořádný hot hatch, který není snad už ani podle Toppera zbytečně přemotorovaný :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2014 13:17
Pobavilo
Na první pohled nevypadá zle, teda až na ten orezlý výfuk...ten mě dostal >:D ,,.87kW na 1.6 není tak hrozný výkon...kolik má VW, 77kw?
Rozbalit vlákno
26
5. 8. 2014 13:22
Re: Pobavilo
Například Renault měl u N/A 1,6 16v tuším 79kW - 98kW.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 13:27
Re: Pobavilo
Ono se hlavně ukazuje, že na těch kW zase tak moc nezáleží. Jedny z nejsilnějších motorů někde na úrovni cca. 100kW jsou od Toyoty (Auris) a Kie (Ceed), ale v reálu se žádná zázračná dynamika nekoná... furt to jede jak atmo 1.6. Ok, beru, že v HotHatchi vadí nutnost motor vytáčet méně než v normálním autě...
5. 8. 2014 13:33
Re: Pobavilo
Ano to je pravda zásadnější je zpřevodování a váha. Převodovka dokáže zabít i jinak výkoný motor.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 13:31
Re: Pobavilo
Tak nějak... 79kW bylo myslím už v Laguně I.
5. 8. 2014 13:34
Re: Pobavilo
Ano už Megane první generace po faceliftu měl 79kW a prakticky dodnes je to ten stejný motor pouze na něm dělají dílčí úpravy.
5. 8. 2014 14:02
Re: Pobavilo
Třeba do corolly se dával už na začátku 90tých let 1,6 s 84 kW. Toyota tou dobou uměla taky 20-ti ventilovou 1,6 se 118 kW. No a v deváté generaci corolly (od roku 2002) se vyskytla taky 192 koňová atmo 1,8.
5. 8. 2014 16:10
Re: Pobavilo
Tak on i Civic 5G a 6G VTi měl 1,6 se 118 kW (celá 90.léta), a verze v Japonsku se chlubila dokonce 136 kW.
Avatar - poterienko
5. 8. 2014 13:38
Re: Pobavilo
Nejen výfuk, ale i hromada dalších detailů je z fotografické hlediska průser - namátkou třeba nevyretušované pozadí a podlaha, ten výfuk, prach na sedadlech (a nebo špinavá látka již z výroby), bordel na koberečkách....
5. 8. 2014 13:50
Re: Pobavilo
Aspoň nic netají >:D Takhle budou vypadat druhý den všechna prodaná auta >:D
Avatar - pumpkin
5. 8. 2014 14:31
Re: Pobavilo
to nie je šport v rukavičkách :-! >:D
Avatar - poterienko
5. 8. 2014 15:23
Re: Pobavilo
To není, ale s čistotovu fotky to nemá nic společného.
5. 8. 2014 22:22
Re: Pobavilo
Jasně, nevypadá to tak vábně, ale když to vezmeš prakticky, tak je to vůči zákazníkovi rozhodně férovější, než když má auto na reklmaních snímcích podložky pod koly (praxe Škodovky u nové Octavie)... ;-\
Avatar - poterienko
6. 8. 2014 12:32
Re: Pobavilo
To, že nejsou schopni v rusku sehnat jednolitou bílou plochu a mají našlapáno v autě přece nemá se zákazníkem nic společného.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2014 14:26
Re: Pobavilo
vw aj skoda mali kedysi aj 1,6tku s 55kw ;-) ...... asi najslabsia 1,6tka co do vykonu ktoru si aj z vlastnej skusenosti pamatam

alebo 2.0 s 85 kw z fabie beetla alebo golfa... to bol tiez koncernovy skvost ... dnes uz sa cloveku ani nechce verit s cim kedysi vw ohuroval zakaznikov
5. 8. 2014 14:41
Re: Pobavilo
Ten dvoulitr jede ve Fabii opravdu perfektně. Těch 85 kW má schválně kvůli zátahu odspoda...
5. 8. 2014 14:52
Re: Pobavilo
Hrách na stěnu; prospekt říká jasně, 85 kW, nazdar, tečka. Nechápu ale, že někde toper řve, jak je ten down-sizing k ničemu, 100 kW z litrového turba, cesta do pekel a pak se vozí po přesném konstrukčním opaku toho, co neustále kritizuje - bytelný 8-mi ventilový 2litr.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 14:46
Re: Pobavilo
Jo, to byly docela dobré motory... asi bys byl překvapený, jak malý rozdíl může být při běžné jízdě mezi tím 1.6 55kW a třeba Ceed 1.6 GDI.
5. 8. 2014 14:48
Re: Pobavilo
A co říkáš na současný 88 kW sky-active 2-litr od Mazdy? Člověku se až nechce věřit, čím mazda ohuruje zákazníky...dnes. Mimochodem nic proti tomu 2-litru, podladěné jednotky většího objemu se zvyknou chovat docela příjemně.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2014 15:01
Re: Pobavilo
no asi to ze zerie polovicu z toho co 85 kw beetle
5. 8. 2014 16:14
Re: Pobavilo
Zajdi ještě trochu víc do minulosti a najdeš tam dokonce dvoulitr s 66kW (Audi 80 do roku 1995). Pokud se bavíme o 1,6, pak Astra F měla ze začátku jen 52 kW :-)
Avatar - twistedTSD
5. 8. 2014 23:22
Re: Pobavilo
VW měl ve stejném období pro změnu 1.4 74 kW. Docela o ničem debata, řekl bych.
5. 8. 2014 23:44
Re: Pobavilo
osmiventilová 1,6 od Oplu měla také jen něco kolem 55kW, montovala se do Astra G, v době vzniku těch motorů celkem běžný výkon pro 1,6.
Ale také ještě o pár let dříve měl benzínový 2,5l jen 40kW
Avatar - Cuba66
5. 8. 2014 14:33
87kW?
Myslím že i s tímhle výkonem to bude i tak nad možnosti podvozku a umění většiny ruských řidičů. :-!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2014 15:10
Re: 87kW?
hlavne to bude nebezpecne hnat na limit taketo zastarale auto.... a este v rukach nejakeho 25 rocneho nevybureneho mladika to bude skutocne horuce auto ... ktovie ako je to s bezpecnostou ci to ma aspon 4 hviezdicky tento srdcetrhajuci hothatch....
5. 8. 2014 15:15
Re: 87kW?
Zastaralé? >:D Vždyť ta Lada má naprosto konvenční řešení podvozku jako kterákoliv jina auta. Prober se! Doba listových pružin a Žigula je pryč. ;-)
9. 8. 2014 15:13
Re: 87kW?
Nevim o tom,že by měl někdy nějaký Žigul listová péra.
5. 8. 2014 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 8. 2014 15:39