to som pisal kolegovi vyssie... aj dement pochopi, takze si sa moc nevyznamenal a vies co si o tebe myslim asi ... nech mi je odpustene ale nemozem si pomoct, mam svoj nazor na teba uz dlho :yes:
no jo ty by aj slo... pozeram ze znizuje psychicke napatie bez ovplyvnenia pohybovej aktivity ... ja neviem.. v poslednej dobe som hodne podrazdeny... boh vie z coho ... ja uz se.riem na to ..... piste co chcete
Koukám, že trh rostl o 27,8%. Tedy vše, co je pod touhle hodnotou reálně podíl ztrácí, bez ohledu na kusové počty... Tolik bych nejásal nad Octavií, Rapidem (to je vůbec síla)... Nechápu Leon, to auto je neskutečně ošklivé, o kombi ani nemluvě.
Ve finále jsou ovšem nejdůležitější absolutní čísla. Být první a na nule je pořád lepší, než být desátý a růst.
Důležitá je srovnávací základna. Pokud dělám srovnání s loňským červencem, pak bych se měl podívat na to, jestli byla třeba loni nějaká akce a daný model zrovna poskočil nahoru, nebo jestli naopak třeba kvůli generační obměně došlo k výpadku prodejů a letošní nárůst o 100% je jen návrat na běžnou prodejní hladinu.
Co se Škody týče, může být spokojená. Pololetní celosvětové prodeje jsou rekordní, Octavia je (v Evropě i v ČR) stabilně mezi nejprodávanějšími auty, Rapid zdatně sekunduje, aniž by se jeho prodeje nějak negativně projevily na Octavii. Yeti letos v celé Evropě mírně roste (1-6 +7%), nějakých +255% je evidentně odchylka.
A konečně... jsou to jen měsíční čísla, z nich nelze na tak malém trhu jako je ČR dělat žádné závěry. Je škoda, že se v článku už neobjevují kumulativní prodeje za celý rok...
Ano. I tak to ovsem neni duvod k prehnanemu nadseni. Z dlouohodbeho pohledu neni dulezite absolutni cislo, dulezity je trzni podil, ktery klesa. Ovsem porad jde jenom o nas piditrh, takze bych to tak take bral.
Škoda ovšem rostla i v době, kdy celý trh klesal a teď se jí podařilo mezi 2 své prodejně stále rostoucí modely vklínit další prodejně rostoucí model. Takhle to k určitému nadšení vést může, ne? :-)
Koncern dominuje, korejci nutně potřebuji nasypat několik miliard do reklamy, PSA neprodává nic, Fiat prakticky neexistuje a prapor kdysi hrdého Renaultu drží Dacia. >:D
Víš, když si najdeš prodeje v Evropě a ne na našem piditrhu tak zjistíš, že ten Renault válcuje všechny mimo VW, které ovšem dotahuje a to ještě pořádně nepřišlo Twingo, Megane a Laguna, pak to bude teprve sranda.
Hmm, VW do toho netahej....psal jsi válcuje ostatní...a válcuje je jinak, to je to co jsem chtěl říci.Procenta ne vždy vyjadřují to jak je to dopravdy.Renaultu se daří....to je pravda, po těžké stagnaci a to se to pak roste....důležité je jedno a to zisk a to dlouhodobý.
Renault se trefil s Capturem, Clio se prodává i v nové generaci tak dobře, jak bývalo zvykem. Napínavé bude, jestli se Renaultu podaří získat zpět své pozice ve vyšších třídách... mluvím primárně o Laguně a Espacu, ale nakonec i o Meganu, Koleosu nebo Latitude (ok, poslední dva nikdy žádnou pozici neměli).
PS: ta propagandistická rétorika je docela úsměvná :-)
To zní jako vtip, ale úplná blbost to není. Samozřejmě Renault bude usilovat o to, aby co nejvíce vytěžil to, co se mu povedlo... zejména tedy design Capturu. Design ale není vše, Laguna a Koleos oslabili image Renaultu v těchto třídách a Renault bude muset nejen zaujmout, ale také přesvědčit trh, že je technicky opět na úrovni širší špičky.
No když má koncern na autech jen 2 %,(VW) tak ti na reklamu nezbývá bobečku víš.......kluci Německý by měli ty auta prodávatobí.Jinak zkrachujou, no snad vědí..... >:-[]
ty bereš gilgite nějaké tabletky? co to máš to máš antikoncepci či nějaké hov.nové nebo z čeho ti je blbě? z tvých aut? tvého chování? jinak si tvůj příspěvek nelze vyložit srry
My jsme prostě divnej trh... a teď nemluvím o téhle divné d
:-)
Já snad i chápu, že Škodovka je tady "doma".. i když i nástěnky na chodbách jsou dneska v němčině... ale ta skladba aut je prostě divná celá.
A největší ostuda je to pro čeké zastoupení Fiata - o tom není pochyb.
Odborníci se shodli na tom, že 500L je dobré auto... a nová Panda jakbysmet.
Ale tady se prostě neprodává.
V tabulce chybí - ale můj favorit, 500L měl za červenec 79 prodejů.
Čím to může být?
V celé Evropě se prodalo za červen 9.976 kousků 500L... a 6.281 Yeti... asi nejbližší konkurent. Nebo 6.803 Rapidů... celoročně je to pak 56.589 pětistovek L, 32.236 Yeti a 40.226 Rapidů.
Vedlůe toho se prodalo za červen 13.242 nových Pand... za celý rok (tedy do června včetně, červenec ještě není k dispozici) 82.690.
U nás není v seznamu prodejů.. "neexistuje"... proč?
To FAKT tak závisíme na reklamě?
Nedokážeme si srovnat fakta a rozhodovat se sami?
Když vynechám Škodu, tak i Cee´d se prodalo v Evropě jen 7.236 za červen a 40.179 UTD...
Re: My jsme prostě divnej trh... a teď nemluvím o téhle div
My jsme měli Pandu v hledáčku, chtěli jsme ji na úvěr a dát Atose na protiúčet jako akontaci. U Fiatu chtěli daňové přiznání a jelikož jsme byli za minulý rok tak tak v plusu tak jsem jim ho ani nedal.
Vzali jsme UP, Škofin daňové nechtěl, vyřízeno mailem za 30 min.
Sám za sebe můžu říct, že kdyby tam byla trošku snaha ze strany prodejce, jezdila moje paní Pandou. Kolikrát rozhodují maličkosti, např. soused koupil Citroen protože se mu věnovali a u VW si ho nikdo nevšímal(nejspíš proto, že chodí pořád jen v montérkách).
Re: My jsme prostě divnej trh... a teď nemluvím o téhle div
Nezávisíme na reklamě o nic víc než Italové, máme jen možná trošku jiný vkus. Kdybych si musel vybrat z tvých příkladů, vzal bych Ceed SW 1.6CRDi, to je v rámci možností plnohodnotné kompaktní kombi. Na druhém místě Yeti v dvoulitrové naftě, holt bych překousl menší kufr a vyšší posaz. Na třetím Rapida, trocha šetření je sice znát, ale pořád je to regulérní auto. A až kdyby nebylo zbytí, šel bych se vůbec posadit do nafouklé bubliny jménem 500L.
Re: My jsme prostě divnej trh... a teď nemluvím o téhle div
Fiat se neprodává, protože Fiat prodával vždy design. A ten je dnes s výjimkou původní malé 500 prostě tragédie. Nová Panda přebouchaná z jihoamerického Una je v přímém srovnání výrazně hnusnější než ta stará. 500L je nafouklá hrůza. Komfort taky nic moc, přes dvojitý A sloupek není vidět ven a cena vysoká. Proč ji brát, když za mnohem míň je rozumněji vypadající Lodgy? Punto pořád ještě vypadá slušně i po těch několika domrveních od amatérských designérů Fiatu, ale nikdo neví, že se ještě vyrábí a tak ho zákazníci nezařazují do výběru.
Zlatá léta Fiatu byly v době, kdy sbíral jeden titul auto roku za druhým. Vznikala tak skvělá auta jako třeba původní FIat Bravo/Brava/Marea, první Punto. Ve srovnání s konkurencí pocitově živé motory bez ohledu na objem. Inovativní design, technické vychytávky - třeba zadní světla Bravy ze 3 proužků, odklápěcí nárazník Marea Weekend. I předchozí generace Pandy a Grande Punto byly super. Dnes? Akorát oddalují uvedení SUV z řady 500. Na vývoj nových modelů buď rezignovali, nebio jim vývoj hrozně trvá. A to není dobré...
Re: My jsme prostě divnej trh... a teď nemluvím o téhle div
Hm, třeba ta Panda ale nikdy žádný designový majstrštyk nebyla, současná generace je podle mě ze všech nejpřitažlivější a není problém ji koupit výrazně pod 200, to beru jako solidní nabídku.
Problém je, že u Fiatu nekoupíš normální rodinné auto... 500L je úchylka, na vykrytí mezery na trhu ok, ale pro mainstream nemá Fiat co nabídnout.
Re: My jsme prostě divnej trh... a teď nemluvím o téhle div
OK hoši.. jestli vám satčí, že Rapid má lepší jízdní vlastnosti než měl starej Olcit a nevadí vám, že TSI motory jsou cca na 80 tis km na generálku tak je to vaše volba.
A já vlastně nemám chuť ani důvod vám něco rozmlouvat.
Howgh.