auto.cz sa stáva internetovým časopisom pre skrytú reklamu
Mám dojem, že každý druhý článok na auto.cz je skrytá reklama. Mám obavy, aby to nedopadlo podobne ako s Autosalónom na TV Prima. Veľa rokov perfektný program o autách, ale v poslednom roku-dva je to len a len o skrytej reklame.
Tak to dopadne, keď namiesto kvalitného obsahu sa prioritou stanú len zarobené peniaze...
Re: auto.cz sa stáva internetovým časopisom pre skrytú rekla
Mě to přijde, jako když si taxikář posteskl po starém Peugeotu..... >:D Zas tak pozitivně to pro Superba nevyznívá. Samozřejmě, že pojede líp, než 15 let stará 406 :-)
Re: DOKAŤ NEBUDOU MÍT OCTAVII CNG nebo alespoň TESLU tak SNI
jj
taková Škoda Octavia G-Tec CNG [odkaz] je pro ŠPINAVÝ VZDUCH [odkaz] hlavního města Práglu a jeho mezinárodní vyzitky Letiště Havla vedůležitý pracovní nástroj !! (když už tam není ta rychlodráha)
Jako neříkám že každý taxikář ZROVNA MUSÍ vozit LUXUSNÍ AMERICKOU LIMUZÍNOU elektromobil TESLA MODEL S [odkaz] spousta jich na něj PROSTĚ NEMÁ ŽE ... když už domácí Škůdka GEL [odkaz] k dispozici není ... ;-)
ALE NEPRÁŠIDLO RAKA CNG [odkaz] POVAŽUJI V 21. STOLETÍ ZA STANDART A BASTA >:-[]
Re: DOKAŤ NEBUDOU MÍT OCTAVII CNG nebo alespoň TESLU tak SNI
Osobně si myslím že by každé firemní auto (zejména na naftu) mělo mít povinný systém start stop a to bez možnosti vypnutí. Absolutně nechápu že už to dávno neplatí pro autobusy MHD a náklaďáky motající se po městech. Emise už nikdy neklesnou, dá se pouze zpomalit jejich nárůst. Emisní zóny ve městech jsou nutnost stejně jako podpora CNG, Hybridů a elektromobilů. A to hlavně pro foremní/profesní vozidla. Další výhoda je obrovské snížení hlučnosti.
Má vlastní zkušenost z každodenního ježdění do práce na kole v Londýně. Pracuji v City a ty kolony kde 95% tvoří black cabs chrlící až 10% londýnských emisí jsou šílené. K tomu mraky naftových minicabs jako Sharan, Galaxy atd řízené většinou obyvately Afriky a středního východu zvyklými tak na velblouda nebo osla což moc nepomáhá. Dost taxíkářských firem ale používá hybridy-neplatí mýtné v centru a nižší daně. Double decker při rozjezdu nebo supění do kopce v hluku a oblacích kouře porazí i legendární Ikarusy. Těch nových nebo přestavěných na hybrid je zoufale málo. Jedna linka s elektrobusem a jedna s poháněná palivovými články (ano opravdu) to výžně nezachrání. A CNG v UK s vlastním plynem v podstatě neexistuje. Ostuda.
Re: DOKAŤ NEBUDOU MÍT OCTAVII CNG nebo alespoň TESLU tak SNI
Na prvním motoru 1,9 TDI PD mi do 270 tis km žádný vstřik neodešel. Na druhém 2.0 TDI PD mi žádný vstřik neodešel do 210 tis km. Omlouvám se, že jsem s nimi zatím nenajezdil více.. U obou motorů odešla jen turba, která nejsou německá (Garret). U prvního to bylo při 190 tis, u druhého při 135 tis km. Jinak s motorem nebyly žádné problémy.
Pokud vím, tak vstřiky odchází u Fordů pravidelně okolo 120 tis km, problémem jsou i dvouhmotové setrvačníky. Turba odchází u všech motorů zhruba stejně. Ostatní motory mají i různé jiné poruchy. U HDI se lámou vačky, motory DCi mají vadné vstřiky Delphi třeba už po 70 tis km, cca po 150 tis km se u nich často zadřou ojniční ložiska... :-!
nez superb? jancura jezdi s A6 a taky to zvladne zaplatit. urcite by to mohly bejt i Ecka nebo cokoli jinyho. proc maji cestujici trpet nepohodli? "přesednutí do superbu bylo jako vyměnit obývákový ušák za jídelní židli" presna veta.
V Superbu je vzadu víc místa, než v Ečku nebo A6ce. Proč by měl taxikář pořízovat auto s nákupkou o 60% vyšší aby měl přitom stejný výdělek?
Krom toho, neříkám, že třeba v Praze, ale v menších městech si člověk radši sedne do levnějšího auta s pocitem, že bude platit méně...
Pane boze, antiskodovkari. Jak casto jezdi vzadu 0-2 pasazeri a jak casto 3? Pro 2 tam je mista hodne a ti oceni misto pred sebou vice. Superby nejspis mit nemusi (byva tam i O3,O2,...). Jde o to, ze za ty penize je to velke auto, pro taxikare velmi vhodne. Navic, kdo cetl clanek, vi, ze maji 20% slevu na Skodovky (Superb, O3 - divne, ze?)... Mozna stacit trochu myslet.
me je sumak co maj za auta pouze se ptam proc skodovky? je to nejaka dohoda letiste se skodou nebo co? ale ted jsem se kouknul ze AAA ma cenu 14,90 tak se nedivim ze nemaj na slusny auto
Protoze Superb ma z hlediska taxikare pomer cena/vykon/velikost/naklady/atp. naprosto neprekonatelny. Nebo snad vite o nejakem takhle velkem a slusnem aute za takovy penize? Zvlast, kdyz maji jeste 20% slevu... Ti taxikari si ta auta kupuji za svoje penize, takze koukaji na to, kolik to stoji a jak se jim to vyplati a v tom Superb vychazi opravdu dobre.
V tom pripade asi proto, aby byla dodrzena jednolitost vozoveho parku. Ma soukrome Mondeo a pro AAA jezdi za SVE penize Superbem? Vetsina taxikaru, kteri maji svoje auto jej pak pouziva i pro soukrome ucely (ale to je u polepenyho auta jako v AAA asi trochu min prijemne, ale ne nemozne...)...
mam dojem ze ho pujcuje jinemu ridici kdyz nejezdi ale to nevim jestli je trvale nebo jen kdyz ma tamten svoje v servisu. ja bych polepenym autem taky soukrome nejezdil.
Tak to bych si myslel, ze ma sluzebni (ci pronajem). Na tech Superbech u letiste je videt, ze si je ridici vybiraji sami. Témer všichni (nehlede na vybavu) tam mají 16" kola, protože jsou na to levne pneu. Obcas se najde nejakej blazen, co ma vetsi, nebo mensi (nebo plech, kterej není obliben kvůli krouceni). Pak jsem tam videl i nekoho na 18" a nejakym sportovním paketem a podvozkem... Je tam takovej velmi ruzny mix. Ted uz se tam zacinaji objeovat i O3, které jsou nepostrehnutelne mensi, nez S2. Sem tam je tam VW Carravelle, občas i O2. Ale Superb vladne...
To je jako by jste se zeptal proč sposta taxíků v německu něbo španělsku jsou Superby.
Prostě si je firma vybrala jako svá auta, nepohodlná nejsou, gauč - židle je prostě přirovnání francouzi jsou přeci jen vyhlášení měkostí pérování atd.
Osobně jsem rád, že před českým mezinárodním letištěm stojí auta taxi vyrobená v čechách.
Jančura sice s A6kami jezdí, ale rozhodně nevydělává - spíš naopak. Jeden taxikář mi navíc (i když to byla konkurence, takže taky mohl kecat) říkal, že vídá hodně těch řidičů A6tek se poflakovat po parkovištích a že asi moc kšeftů nemají.
Jancura ma jedny z nejmene pohodlnych taxiku v Praze. Nejsem sice koupak, ale pravidelne vyuzivam toho, ze si muzu u normalnich taxisluzeb sednout normalne dopredu, kde ma kazde auto pohodlnejsi sedacky. Jancura ma sice Audi A6, ale v naprostem zakladu a navic vepredu ma ridic notebook, takze se musi sedat dozadu. Vzadu je v te socialni verzi A6 sezeni za trest jako v kazdem beznem aute. Zlate predni sedacky v Superbu nebo dokonce i v Octavii.
aha, takže napíše viděn místo Vídeň a považuješ se za "ynteligenta".
Plácáš neskutečné nesmysly. Je vidět, že jsi na pražském letišti v životě nebyl...
Stále čekám na jinej než tradičně omezenej příspěvek od umra... Zase nic. Překvapuje mě, že se rozplýváš nad tím, jak můžeš využít blízký letiště :-)
Parkovný tam vyjde stejně jako třeba v Mošnově.
Napsat článek o každodenné rutině letištního taxikáře? Dobrá, profi témy jsou často zajímavé počtení. Ale Superb? Jak si můžou dovolit, v České Republice, psát o Superbu a takto ho propagovat? A ten taxikář, vůbec neřekl, že Superb je nejhorší, nejužší a nejvíce drncající vůz, ale jenom řekl, že je méně pohodlný než starý Peugeot 406.
Pro pochopení, takto nějak mi připadají někteří rádoby znalci všeho, kteří vnímají jakýkoliv článek ve kterém se píše o domácí automobilce, jako PR.
Nepopírám, že některé články nemají od PR daleko, ale v tomto případě se jedná o čistě bezdůvodné rýpání do redakce, která si dovolila publikovat článek, ve kterém není Superb nejhorším autem.
Tato diskuze se stává trapnou parodií na diskuzi, a to, nechci se nikoho dotknout - kvůli rejpalům. A teď mínusujte.
to, že taxikáři jezdí jako dobytek je všeobecně známo, ale u řidičů AAA to platí 2x. Po Evropské a kolem letiště jezdím každý den a skoro každý den mám za zadkem nalepéného nějakého žlutého závodníka jednoucího hodně přes 100 na 50tce. Hlavně ve stoupání od McDonalds k letišti.
Dobytek taxikářskej
Jak kteří... některy zase jezdí pomalu a šetří naftu. Nejvice mne irituje, že když se ti tam nějakej nacpe, nebo ho pustíš, tak tě zbrzdí a pustí tam dalších pár kamarádů >:D
"Naopak koupáci vracející se z dovolené to mají obvykle tak, že muž si sedne dopředu a žena s dětmi dozadu."
Je vážně "divné", že když někdo nasedá do taxi-Superbu s rodinou (manželé + děti), tak že muž si sedne dopředu a žena s dětmi dozadu, navíc v úzkém Superbu?
Chápu, že taxikář není atomový inženýr, ale aspoň někdo v redakci SM by trochu selského rozum mít mohl.
Jojo, taky me to pobavilo.. Uplne to krici neco jako "nefunkcni rodina":).
Jinak jak nahore nekdo pise o tom Ecku, musim rict, ze Superbem se mi teda vzadu jede lip. Myslim kdyz srovnam cestu z prazskyho letiste (vzadu) treba s Duesseldorfem ci Hamburkem. Ne, ze bych byl nejakej velkej milovnik Skody, ale to auto je proste vzadu velky a pohodlny.. Teda, nez me zacnou vozit rollsem:)
Bavil jsem se s několika taxikáři, kteří jezdili letiště. Shodnou se na jednom - je to nejblbější místo pro taxikáře (alespoň ty, kteří mají své auto).
Auta najezdí hrozně moc kilometrů, často se dlouho čeká na kšefty a platí se asi 20tis za místo na tom letišti (ano, taxikář si to místo pronajímá od firmy, pro kterou jezdí).
Někteří už to vzdávají, takže i když třeba jedete s nejlevnejsi taxi, tak se setkáte se žlutýma superbama, který jezdili letiště. I vozí za méně peněz, ve výsledku jim to vychází celé lépe. Místa a radia na letiště jsou velmi těžce placena...
Je to těžkej job, s příchodem uberu bude ještě těžší.
"Koupák" je divné označení, pořád jsem dumal kdo to je. ... Jinak normální, chlap platí a chce ukazovat cestu a tak. Pokud bych nebyl pozvaným hostem nebo ženou, tak bych šel také dopředu.