Novinky
Ta 916 je proste nadherna. Asi bych radeji cernou, ale i za tu cervenou Cup z titulky bych utrhal ruce 😄
Anyway, Brera GTV nikdy nahradit nemela, na GTV navazalo GT, ktere se s Brerou vyrabelo soubezne 😊 Je to zrejmy z podlahovych platforem...
Anyway, Brera GTV nikdy nahradit nemela, na GTV navazalo GT, ktere se s Brerou vyrabelo soubezne 😊 Je to zrejmy z podlahovych platforem...
neviem dockat 😉 .... dufam ze to bude vodopad aspon ako Iguazu.... :yes: .... chcem vidiet poriadnu smrst z italie.... uz by sa aj patrilo po tych rokoch biedy
Segio už léta slibuje vzkříšení Alfy a zatím celý Fiat i s Alfou pomalu pohřbívá. "Nový" čtvrtý facelift Grande Punta je toho důkazem.
Kolik nových motoru za poslední 5 let představili? Odpovím si sám, žádný! Kromě Pandy, divné 500L a "amerického" Freemontu jsou to min. 6 let staré modely
Sergio zatím zachraňuje miliardový business Chrysleru vyrabováním Fiatu, pro USA "starší" technologie stačí, na Evropu káli z vysoka. Ať už Alfu s Fiatem radši prodá...
Kolik nových motoru za poslední 5 let představili? Odpovím si sám, žádný! Kromě Pandy, divné 500L a "amerického" Freemontu jsou to min. 6 let staré modely
Sergio zatím zachraňuje miliardový business Chrysleru vyrabováním Fiatu, pro USA "starší" technologie stačí, na Evropu káli z vysoka. Ať už Alfu s Fiatem radši prodá...
... že pomaly vytlačia Škodu.
Však, prečo nepísať, keď to Škode nijako neubližuje.
Auto.cz, že áno. 😉
Však, prečo nepísať, keď to Škode nijako neubližuje.
Auto.cz, že áno. 😉
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti...
Ne sice ohledně té Fabie, ale ohledně posledních Ferrari.
Bejvávalo, kdy Ferrari s podpisem Pininfariny desgnoval buď mistr osobně, nebo někdo z jeho italských žáků.
Už první auto od japončíka mi přišlo nějak divné a ani další asiatské kreace moc krásy nepobraly. A to se s Ferrari táhne dodnes, byť jak California, tak 458 vypadají o 200% lépe, než okulojamovy patvary.
Vím, co mi na to napíšeš, ale vedle Hurracánu hrajou druhé housle.
U auta, kde nezáleží tak na tom tvaru s ohledem na jízdní vlastnosti už to vypadá líp a California je krásné auto. A ani FF není škaredka. Poznámka autora článku byla NEVHODNÁ. Ale to je jen jedna z mnoha, takže nic nového pod sluncem, nic, čím by se člověk měl zabývat, případně se tím nechat vykolejit. Debatujeme pouze.
Jinak jedna poznámka😒br /> Já tam nevidím otylost, ale naopak robustnost potřebnou pro každodenní použití... Takže to beru jako VELKÉ plus.
Současná Ferrari se mi na první pohled nijak extra nelíbí, až na Cali. Ale při delším pohledu a zkoumání detailů jsem vždy doslova unešen a to právě zapracováním funkčnosti. Podobně to mám i s P1. Průduchy, kanály... To jsou doslova orgie. A líbí se mi to i ve vztahu k působení v F1. To, co by u lamba působilo jako "přehnaná taškařice" mi u Ferrari tak nějak sedí. A naopak ten extrémně brutální prvoplánovitý ale ve skutečnosti jednoduchý efekt lamba by u Ferrari taky nebyl uplně to pravé. Je to vidět hlavně u Aventadoru. Na co zdůrazňovat formulové push-rod zavěšení, když máme design, který vypadá jak neporazitelný Dart Vader. I když i ten Dart Vader může dostat výprask.
Každému doporučuji navštivit muzea Ferrari a Lamborghini a to pokud možno v jeden den. Sebeprezentací těch značek lze celkem rychle pochopit, že jsou každá uplně jinde. Auta jsou jen "uplně jinde". 😉
Jinak se ale taky zastávám autora, Aleš Dragoun není z těch, kteří by zde nadržovali německému koncernu a považovali Octavii za vrchol designerského umění 😉
A na současných V6 od Alfy nejsou ze dvou důvodů😒br /> 1: Alfa nemá žádné V6 v nabídce
2: Alfa v nabídce nemá žádné V6
Teoreticky to vypadá jako jeden a ten samý důvod a taky to tak je. Byl totiž tak závažný, že jsem ho pro jistotu uvedl dvakrát.
Poslední V6, co Alfa montovala do aut, byly JTS šmejdy od GM.