Třídně kanibalizovat AR je to poslední, co by se teď hodilo. Image má Maserati v Americe podobnou - měla tam i značné problémy, ale je na co odkazovat a pro v očích řady lidí dělá zajímavé vozy - v Čechách je mezi těmito dvěma značkami nebetyčný rozdíl. Vzájemná výpomoc a podobná filozofie jsou ale jistě ku prospěchu. A kdyby šla Alfa do kytek (jakože snad ne), tak její vrcholné modely může Mase nahradit. :-)
V Brně prodávají Maserati s Jeepem a Alfou. Docela zajímavé.
Osobně jsem zvědav, jak na tom budou se spolehlivostí Ghibli. Prodalo se jich relativně dost, takže nějaká zpětná vazba snad bude. Z blízkého okolí znám jednoho majitele
GranTurismo, který měnil motor (4,7 V8) po ujetí 250 km. Resp. dali mu celé nové auto.
Přístup příkladný, spolehlivost nikoliv:-(
Po precteni nekterych prispevku skutecne nechapu, jakto, ze u silnice nestoji jeden italskej krap vedle druheho a dokonce ani italske dalnice nejsou zacpane nepojizdnymi vozy... a to nemluvim o tom zazraku, ze mam najeto tolik km s italskyma autama aniz byh nekdy mel nejaky problem, nerkuli sem nezustal taky stat v pangejtu...
Když se něco nevyskytuje vůbec, těžko to můžeš vidět někde stát s poruchou. Prostě italská auta (a tím nemyslím dvacetiletá brava poslepovaná ze tří kusů) jsou v posledních letech na našich silnicích podobně vzácná jako bílý hroch, prostě druh na vymření. I na těch italských dálnicích ubývá alf a přibývá audin, prostě kde nic není... ;-)
Ale co se mase týká, není důvod plakat, podobné příběhy u aut cenových relací Gran Turisma se stávají, mám čerstvou historku o natěšeném majiteli nového S-kupé, který ani nedojel domů z autosalonu, auto se vrátilo na vleku zpět, aby dostalo novou převodovku. Rozdíl je akorát v tom, že mu obratem nedali jiné S-kupé, ale jen náhradní éčko v dýzlu. >:D
To máš samozřejmě pravdu. Měl jsem na mysli Punta a grandepunta i těch 5oo jezdí celkem dost a u silnice je s poruchou stávat nevidím. Chtěl jsem jen říct, že auto z Itálie neznamená,, mít neustále porouchanou herku.
Ty myslíš toho, co jsi o něm mluvil nedávno, jak se mu prý sypala i Panamera... Ferrari V8 se na spolehlivost nekupuje. Obdobně jako Lamborghini V10. Spíš by mne ale zajímala cena údržby podvozku při pravidelné jízdě po D1.
Tak to pak ale uřvaný (slyšeno na vlastní uši) benzinový motor od Ferrari v ceníku nezaškrtneš... A co se podvozku týče, pak je to auto na hladké (nečesko-slovenské) dálnice.
Jestli ten motor vyvíjeli s tím, že nebude jezdit, jen si párkrát zařve, tak brzo zařve Mase ;-) . Podvozek mají vyladěnej výtečně, snese i hrboly, to problém není.
No mě by právě spolehlivostí zajímal víc diesel. Benzin toho tolik v tom randálu nenajede a coby přiškrcená verze motoru do supersportu by mohl s kvalitním olejem držet. I když teď ani pořádně nevím, co tam je vlastně za motory. >:D
Edit: Tak tam jsou jen šestihrnky. Ferrari V8 mají až grandy. Ghibli samotné je cílené do prémiových vod mezi střední a vyšší střední.
Já zase vím o člověku, který z CLS 1.gen. přešel na GranTurismo. CLS opouštěl po 2 letech jako denního auta z důvodu značné nespokojenosti se spolehlivostí. Dle jeho tvrzení víc stálo v servisu, než bylo na silnici. GT jezdí čtvrtým rokem a je nadšen a hlavně spolehlivostí. ;-\
Pak si vyber.
Sortie Swarovski Pendentifs pour l'engagement et le mariage
[b][url=[odkaz] de swarovski gros[/url][/b]
[b][url=[odkaz] de swarovski gros[/url][/b]
bracelets de swarovskibrace… de swarovskibrace… de swarovski
Sortie Swarovski Pendentifs pour l'engagement et le mariage
Pendentifs de Swarovski
Colliers de Swarovski
Stylos de Swarovski
Bracelets de Swarovski
Swarovski Bracelets
Swarovski Broches
Swarovski Charms
Boucles d'oreilles Swarovski
Figurines de Swarovski
Ensembles de bijoux Swarovski