Novinky
Baron de Maxim-Fratzek
1
Nevím kucí jestli se tady nebavíte o něčem co znáte jen z časáku. Sám mám najety benzíny i dízly. Ty nové benzíny u BMW jsou nazvučeny přes repráky, a to i v M3, M4. Je to zvěrstvo, které já nechápu. Nicméně pokud jedu ve svém 330d cabrio nad 40km/h, zvuk není slyšet vůbec. 435i cabrio se sice při zrychlení umí více vytočit a pak si pěkně zařve, ale v zásadě u diesel-šestiválců se o klapotu mluvit nedá.
Přejít do diskuze
Daleko to určitě má do dieslového klapotu 4válcového dvoulitru. Ale dieslový 6vál, to už musíš chvilku špóvanat uši, abys spolehlivě řekl, co za palivo který motor spaluje.
35i nemá hezký zvuk? možná na volnoběh je slyšet cvakání, ale do dieselového klapotu to má dost daleko... a pod zátěží je to pořád super.
Zvukem asi ano, nemám možnost srovnání.
Ale poslední generace 35i taky nepředvádějí zrovna zvukové orgie, byť M3/4 jsem naživo neslyšel, takže nebudu soudit...
Ale poslední generace 35i taky nepředvádějí zrovna zvukové orgie, byť M3/4 jsem naživo neslyšel, takže nebudu soudit...
Uprděný zvukem. Těm sekundám je možné věřit anebo taky ne. Každopádně hodně jde na vrub pohonu 4x4. Když je rychlý start, tak se někdy dějou věci😄
[odkaz]
[odkaz]
...pokud je pro někoho zážitek z auta jízda jako po kolejích, pak už ani ropák pod kapotou nemůže moc vadit 😉
Pro většinu dnešních zájemců o "sportovní kupé" je prostě spotřeba šest na sto a jistota, že mu "neustřelí" zadek, páč má čtyřkolku, cennější než pravá M3. Aspoň je předpoklad, že když se prodá hodně těch cenově přestřelených dýzlu, bude na vývoj nových emek. 😉
V rubrice "Na plný plyn" byl dneska test 435 xd s performance paketem. Cenovka
uprděné trojky byla 2,3 M. No to mi ho teda vyndej. Za tu cenu už je M3.A kdo mi
správně odpoví - co je větší frajeřina?
uprděné trojky byla 2,3 M. No to mi ho teda vyndej. Za tu cenu už je M3.A kdo mi
správně odpoví - co je větší frajeřina?
V rozjetém autě už samozřejmě diesel tak moc nepoznáš. Ale jestli máš cabrio taky trochu na machrování /a kdo ne/ tak není nic trapnějšího, než přijet se staženou na světla a poslouchat kadla kadla...
Nicméně zvuk 35i v otáčkách je moc pěkný i když má turbo.
Nicméně zvuk 35i v otáčkách je moc pěkný i když má turbo.
Upřesním. Když se neznalý postaví k výfuku nakopnutého benzinového 6válu (přímovstřikovému) a pak k dieslovému, chvilku trvá, než určí, na co který motor jede. Obzvlášť bez možnosti okamžitého přímého srovnání to bývá těžké.
Docela by mně zajímalo, kde ho vzali, oficiálně se totiž v ČR tak trochu nenabízí...
Takže cena je patrně jen přepočtená z ceny v DE, která je klasicky podstatně vyšší, než u nás.
A jen tak mimochodem: 435xd coupé dělá kilo za 4,7s, tedy o půl sekundy rychleji, než ikonická M3 E46 a v podstatě stejně rychle jako předchozí M3 V8.
Uprděným bych ho tedy rozhodně nenazýval...
Takže cena je patrně jen přepočtená z ceny v DE, která je klasicky podstatně vyšší, než u nás.
A jen tak mimochodem: 435xd coupé dělá kilo za 4,7s, tedy o půl sekundy rychleji, než ikonická M3 E46 a v podstatě stejně rychle jako předchozí M3 V8.
Uprděným bych ho tedy rozhodně nenazýval...