jestli chce člověk konkurovat supersportům , jinak než s motorem uprostřed to nejde, i v Porsche to pochopili , že 911 na Ferrari nestačí , aproto udělají 988, Chevrolet by měl udělat Corvette s motorem uprostřed , sice podle mě spousta fanoušků Corvette bude proti, ale je to jediná možnost aby Corvette mohla stačit Lamborghini, Audi R8, Ferrari, Porsche, Mclarenu atd..
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Ty seš fakt, komik, edo >:D
911 má například na Nordschleife podstatně rychlejší časy, než jakékoliv Ferrari, jediné, které ho "ohrožuje" je 599XXa to má - světe div se - motor vpředu, jako Corvette.
A mimochodem nejrychlejší Corvette je pořád výše, než jakékoliv srovnatelné Ferrari, Lamborghini, nebo (haha) Audi 8.
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
962, ty loulo, je sportovní prototyp = závodní auto, já se bavím o autě z horního článku, což je sportovní auto pro běžný provoz a hodnotím ho v kontextu jeho konkurentů, nestavím ho vedle závodních aut a F1.
To jsem mohl čekat, že napíšeš nějakej nesmysl...
Až dostaneš rozum, dej mi vědět.
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
a víš proč mají ty nejrychlejší káry motor uprostřed, protože je to nejlepší místo kde může být ty moulo jeden, když někdo říká o autě co má motor ve předu ,že je supersport, tak je to idiot
Corvette má motor níže a více vzadu, než Camaro, navíc má v podstatě "racingovou" konstrukci předního zavěšení, přitom zadní náprava je dost archaická a to i přes použití moderních materiálů... Není důvod toto měnit, je to koncepce stará roky. Mustang s motorem uprostřed by už taky nebyl Mustang, stejně jako 911 s motorem vpředu.
Je možné, že Corvette půjde cenově výš a s tím bude spojen výběr libovějších materiálů a lepší zpracování, zatímco Camaro zůstane "ponycarem", ale úvahy o vette s motorem jinde, než mezi předními podběhy jsou podle mého názoru liché...
Taky si nemyslím že se to stane, že by měla Corvetta motor uprostřed, protože by to bylo přerušení tradice, nicméně by to byla revoluce a určitě by to bylo zaujímavé, prostě si přeju Corvette s motorem uprostřed, ale myslím si, že se to nestane, ale možné to je, nová generace bude za dlouho, takže tohle je ideální čas na spekulování
Především, konečně článek (co se dá číst). :yes: Pokud jde o Corvette, podle mého by bylo super, kdyby se pokusili o nějakou rozumně velkou sérii supersportu s motorem uprostřed, jiným designem a případně i s nějakou formou hybridního pohonu, aby se to dalo pojmout jako testbed pro celé GM.
Ano, Corvette Indy (na titulní fotce) opravdu v lecčems připomíná XJ220. Nutno přiznat, že Corvette tu byla dřív a je možné, že se autoři XJ220, myslím že tým vedl Geoff Lawson, i trochu inspirovali. Třeba ty "žábry" před předním sklem jsou celkem neobvyklý a společný detail. Kdo přesně dělal na této Corvettě nevím, ale je fakt, že Lawson začínal u GM, byť evropské, ovšem údajně pracoval na více evropských i zámořských projektech, takže je tu i možnost, že nějaká část jeho myšlenky se projevila už na Corvettě. Ale to je jen má spekulace.
XJ220 mi pripada vypilovanejsi, ale na druhej strane, odhliadnuc od veku; ich dizajn je plne aktualny v danej sfere super, ci hypersportov, napriek tomu, ze maju 20-25rokov.
Tu sa da hovorit o nadcasovom dizajne, nie pri tych dnesnych mainstreamovych pleckach, ktorym marketingove oddelenia toto pomenovanie nalepili.