Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bude mít konečně Corvette C8 motor uprostřed?

19 komentářů

Avatar - flyboyeda
flyboyeda
jestli chce člověk konkurovat supersportům , jinak než s motorem uprostřed to nejde, i v Porsche to pochopili , že 911 na Ferrari nestačí , aproto udělají 988, Chevrolet by měl udělat Corvette s motorem uprostřed , sice podle mě spousta fanoušků Corvette bude proti, ale je to jediná možnost aby Corvette mohla stačit Lamborghini, Audi R8, Ferrari, Porsche, Mclarenu atd..
MariAchi
Ty seš fakt, komik, edo >😁

911 má například na Nordschleife podstatně rychlejší časy, než jakékoliv Ferrari, jediné, které ho "ohrožuje" je 599XXa to má - světe div se - motor vpředu, jako Corvette.
A mimochodem nejrychlejší Corvette je pořád výše, než jakékoliv srovnatelné Ferrari, Lamborghini, nebo (haha) Audi 8.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Nejlepší čas na severní smyčce zajelo Porsche 962 a to má motor uprostřed

až budou mít Formule 1 motor ve předu dej mi vědět
MariAchi
962, ty loulo, je sportovní prototyp = závodní auto, já se bavím o autě z horního článku, což je sportovní auto pro běžný provoz a hodnotím ho v kontextu jeho konkurentů, nestavím ho vedle závodních aut a F1.
To jsem mohl čekat, že napíšeš nějakej nesmysl...
Až dostaneš rozum, dej mi vědět.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
a víš proč mají ty nejrychlejší káry motor uprostřed, protože je to nejlepší místo kde může být ty moulo jeden, když někdo říká o autě co má motor ve předu ,že je supersport, tak je to ***
MariAchi
Edo, pokračovat v komunikaci s tebou je naprosto marné, nedokážu se tak snížit ani ze srandy...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Porsche 956, čas 6😁7 až tohle zajede Ferrari s motorem ve předu dej mi vědět !!!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
599 je šunt a 458 ho hravě strčí do kapsy
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
599 (normální GTB) je supr, ale musí se na něj koukat jako na GT.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
599 GTO už je ale kovaný supersport a jedno z nejlepších Ferrari.
MariAchi
Psal jsem o 599XX.
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Řídil jsi oboje předpokládám >😁
MariAchi
Corvette má motor níže a více vzadu, než Camaro, navíc má v podstatě "racingovou" konstrukci předního zavěšení, přitom zadní náprava je dost archaická a to i přes použití moderních materiálů... Není důvod toto měnit, je to koncepce stará roky. Mustang s motorem uprostřed by už taky nebyl Mustang, stejně jako 911 s motorem vpředu.
Je možné, že Corvette půjde cenově výš a s tím bude spojen výběr libovějších materiálů a lepší zpracování, zatímco Camaro zůstane "ponycarem", ale úvahy o vette s motorem jinde, než mezi předními podběhy jsou podle mého názoru liché...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Taky si nemyslím že se to stane, že by měla Corvetta motor uprostřed, protože by to bylo přerušení tradice, nicméně by to byla revoluce a určitě by to bylo zaujímavé, prostě si přeju Corvette s motorem uprostřed, ale myslím si, že se to nestane, ale možné to je, nová generace bude za dlouho, takže tohle je ideální čas na spekulování
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Především, konečně článek (co se dá číst). :yes: Pokud jde o Corvette, podle mého by bylo super, kdyby se pokusili o nějakou rozumně velkou sérii supersportu s motorem uprostřed, jiným designem a případně i s nějakou formou hybridního pohonu, aby se to dalo pojmout jako testbed pro celé GM.
Makovnik
Neviem ako vy, ale v tom cervenom modeli sa zraci jasny Jaguar XJ220. [odkaz]
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Mně taky. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ano, Corvette Indy (na titulní fotce) opravdu v lecčems připomíná XJ220. Nutno přiznat, že Corvette tu byla dřív a je možné, že se autoři XJ220, myslím že tým vedl Geoff Lawson, i trochu inspirovali. Třeba ty "žábry" před předním sklem jsou celkem neobvyklý a společný detail. Kdo přesně dělal na této Corvettě nevím, ale je fakt, že Lawson začínal u GM, byť evropské, ovšem údajně pracoval na více evropských i zámořských projektech, takže je tu i možnost, že nějaká část jeho myšlenky se projevila už na Corvettě. Ale to je jen má spekulace.
Makovnik
XJ220 mi pripada vypilovanejsi, ale na druhej strane, odhliadnuc od veku; ich dizajn je plne aktualny v danej sfere super, ci hypersportov, napriek tomu, ze maju 20-25rokov.
Tu sa da hovorit o nadcasovom dizajne, nie pri tych dnesnych mainstreamovych pleckach, ktorym marketingove oddelenia toto pomenovanie nalepili.