Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bude mít konečně Corvette C8 motor uprostřed?

Spekulace ohledně příchodu Corvetty s motorem před zadní nápravou už se vyrojily před příchodem sedmé generace. Trochu ohraná písnička se nyní vrací.
Zpět na článek
18. 8. 2014 13:58
18. 8. 2014 16:25
Avatar - flyboyeda
18. 8. 2014 12:17
Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
jestli chce člověk konkurovat supersportům , jinak než s motorem uprostřed to nejde, i v Porsche to pochopili , že 911 na Ferrari nestačí , aproto udělají 988, Chevrolet by měl udělat Corvette s motorem uprostřed , sice podle mě spousta fanoušků Corvette bude proti, ale je to jediná možnost aby Corvette mohla stačit Lamborghini, Audi R8, Ferrari, Porsche, Mclarenu atd..
Rozbalit vlákno
11
18. 8. 2014 12:46
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Ty seš fakt, komik, edo >:D

911 má například na Nordschleife podstatně rychlejší časy, než jakékoliv Ferrari, jediné, které ho "ohrožuje" je 599XXa to má - světe div se - motor vpředu, jako Corvette.
A mimochodem nejrychlejší Corvette je pořád výše, než jakékoliv srovnatelné Ferrari, Lamborghini, nebo (haha) Audi 8.
Avatar - flyboyeda
18. 8. 2014 12:53
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Nejlepší čas na severní smyčce zajelo Porsche 962 a to má motor uprostřed

až budou mít Formule 1 motor ve předu dej mi vědět
18. 8. 2014 12:57
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
962, ty loulo, je sportovní prototyp = závodní auto, já se bavím o autě z horního článku, což je sportovní auto pro běžný provoz a hodnotím ho v kontextu jeho konkurentů, nestavím ho vedle závodních aut a F1.
To jsem mohl čekat, že napíšeš nějakej nesmysl...
Až dostaneš rozum, dej mi vědět.
Avatar - flyboyeda
18. 8. 2014 13:03
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
a víš proč mají ty nejrychlejší káry motor uprostřed, protože je to nejlepší místo kde může být ty moulo jeden, když někdo říká o autě co má motor ve předu ,že je supersport, tak je to idiot
18. 8. 2014 13:20
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Edo, pokračovat v komunikaci s tebou je naprosto marné, nedokážu se tak snížit ani ze srandy...
Avatar - flyboyeda
18. 8. 2014 13:00
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Porsche 956, čas 6:37 až tohle zajede Ferrari s motorem ve předu dej mi vědět !!!
Avatar - flyboyeda
18. 8. 2014 13:04
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
599 je šunt a 458 ho hravě strčí do kapsy
Avatar - Pekelná Micinka
18. 8. 2014 13:38
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
599 (normální GTB) je supr, ale musí se na něj koukat jako na GT.
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 8. 2014 17:19
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
599 GTO už je ale kovaný supersport a jedno z nejlepších Ferrari.
19. 8. 2014 08:39
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Psal jsem o 599XX.
Avatar - kosmonaut
18. 8. 2014 22:06
Re: Z sportovního GT by se stal supersport , proč né
Řídil jsi oboje předpokládám >:D
18. 8. 2014 12:22
Úvahy s realita
Corvette má motor níže a více vzadu, než Camaro, navíc má v podstatě "racingovou" konstrukci předního zavěšení, přitom zadní náprava je dost archaická a to i přes použití moderních materiálů... Není důvod toto měnit, je to koncepce stará roky. Mustang s motorem uprostřed by už taky nebyl Mustang, stejně jako 911 s motorem vpředu.
Je možné, že Corvette půjde cenově výš a s tím bude spojen výběr libovějších materiálů a lepší zpracování, zatímco Camaro zůstane "ponycarem", ale úvahy o vette s motorem jinde, než mezi předními podběhy jsou podle mého názoru liché...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
18. 8. 2014 13:14
Re: Úvahy s realita
Taky si nemyslím že se to stane, že by měla Corvetta motor uprostřed, protože by to bylo přerušení tradice, nicméně by to byla revoluce a určitě by to bylo zaujímavé, prostě si přeju Corvette s motorem uprostřed, ale myslím si, že se to nestane, ale možné to je, nová generace bude za dlouho, takže tohle je ideální čas na spekulování
Avatar - Pekelná Micinka
18. 8. 2014 13:36
Corvette
Především, konečně článek (co se dá číst). :yes: Pokud jde o Corvette, podle mého by bylo super, kdyby se pokusili o nějakou rozumně velkou sérii supersportu s motorem uprostřed, jiným designem a případně i s nějakou formou hybridního pohonu, aby se to dalo pojmout jako testbed pro celé GM.
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2014 13:58
Jag
Neviem ako vy, ale v tom cervenom modeli sa zraci jasny Jaguar XJ220. [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
18. 8. 2014 15:44
Re: Jag
Ano, Corvette Indy (na titulní fotce) opravdu v lecčems připomíná XJ220. Nutno přiznat, že Corvette tu byla dřív a je možné, že se autoři XJ220, myslím že tým vedl Geoff Lawson, i trochu inspirovali. Třeba ty "žábry" před předním sklem jsou celkem neobvyklý a společný detail. Kdo přesně dělal na této Corvettě nevím, ale je fakt, že Lawson začínal u GM, byť evropské, ovšem údajně pracoval na více evropských i zámořských projektech, takže je tu i možnost, že nějaká část jeho myšlenky se projevila už na Corvettě. Ale to je jen má spekulace.
18. 8. 2014 16:25
Re: Jag
XJ220 mi pripada vypilovanejsi, ale na druhej strane, odhliadnuc od veku; ich dizajn je plne aktualny v danej sfere super, ci hypersportov, napriek tomu, ze maju 20-25rokov.
Tu sa da hovorit o nadcasovom dizajne, nie pri tych dnesnych mainstreamovych pleckach, ktorym marketingove oddelenia toto pomenovanie nalepili.