by neškodilo (třeba že Edmunds měl auto ze začátku výroby (nebo předsérie), nebo že Tesla prodloužila záruka na 8 let, atd.
Když už tady o tom napíšu, tak komlet, ne abych musel chodit ještě na Edmunds (nebo autoforum.cz) a číst si to tam
zrovna na autoforum bych cekal ze tohle napisou jeste hur nez na auto.cz, pac tam cokoliv co ma elektromotor nahani a pisou otom vetsinou jen lzi nebo v lepsim pripade zamlcuji dulezite info tak aby to vyznelo v neprospech toho elektra
Z neobektivity bych je teda neobvinoval. Mozna zpravu formuluji tak, aby vyznela pro elektromobil co mozna nejmene pozitivne (coz je prijemna zmena proti vseobecnemu hykani) nicmene okolnosti nijak neprekrucuji.
precti si jejich text poradne a zjistis jak tam lzou, hned na uvod se museli zminit ze "Že „eSko” nezvládlo ani jediné kolo Severní smyčky německého Nürburgringu" pritom to auto dojelo, jen na servisni mod, a na youtube jsou i dalsi videa kde Tesla S da celou severni smicku i na normalni rezim a nekolikrat po sobe, a to ze normalni auta tam mivaj problem denne je celkem fuk, delaj jako by snad na severni smicce kazdej benzinak nebo naftak dojel do cile, imho lhali jiz v te citovane vete >:D
z dalsiho cteni je nekomu kdo cetl originalni citovane testy spise do smichu, z predprodukcniho auta je najednou jeden z prvne vyrobenych, a dalsi podobne perly, aneb informacni medium ktere bych radil nekam nize nez Blesk nebo Hrom >:D a ac treba o beznych autech muzou psat dobre a kvalitne, tohle je srazi na uplne dno
V skutočnosti nebol vadny ani jeden motor. Išlo o predseriove auto a chyba sa vyskytla aj v autách prvej série z min roku. V skutočnosti sa jednalo o zle upevnenie privodneho kábla. Otrasm sa uvolnil spoj a elektronika to vyhodnotila ako chybu motora. Tesla koli rýchlosti oprav menila rovno motor - rozumej suciastku o veľkosti melóna. Až neskôr pri testoch prišli na tuto hlúpu chybu a zmenili upevnenie kabeláže. Myslím že je to vždy menší pruser ako keď vw tajilo a zatĺkalo chyby s rozvodovou reťazou - napríklad.
... a vyrobený automobilkou bez tradice = bez zkušeností... Na papíře vypadají tyhle problémy možná někdy i zábavně, ale dovedu si představit ten "zákon schválnosti", že např. ovládací panel zamrzne někdy ve 3 ráno na dálnici za deště... To pak asi nadšení z koupě "technologické novinky" rychle chladne... ;-)
Prosto ho resetuješ - na diaľnici najmenší problém, lebo nemáš ostré zákruty. Resetuje sa to podržaním dvoch tlačidiel na volante po nejakú dobu (5, alebo 10 sek). Ako veľký panel v streda, tak aj panel v prístrojovke (každé dvoma inými tlačidlami, samozrejme). Na jazdu to vplyv nemá - akurát pri blinkroch nevidíš že blikáš, ani to nepočuješ (ak zamrzol práve panel v prístrojovke).
aj zdochnuty motor je prkotina, ved nas tu o tom tolko krat uz presviedcali ... jaaaaj to platilo pre VW. ahaaa, na VW su specialne tabulky. uz chapem co tu vzdy GTI prepocitaval. >:D
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta ...
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta věři je opravdu jednoduchý, neznalý techniky a historie. Dnešní elektroauta nejsou o nic lepší než elektroauta před 100lety. Opět se najde pár lidí, kteří nesmyslně utratí své peníze, snad to prodají jako dnes tolik módní ekouvědomění a nebudou se trápit tím, jak v reálu zase sasadili ekologii další ránu.