Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Má Tesla Model S problémy se spolehlivostí?

Vozy Tesla Model S nepůsobí v dlouhodobých testech amerických médií úplně přesvědčivým dojmem. Zákazníky to však zjevně moc netrápí.
Zpět na článek
19. 8. 2014 17:58
Avatar - Glaukos
19. 8. 2014 14:56
trošku podrobností
by neškodilo (třeba že Edmunds měl auto ze začátku výroby (nebo předsérie), nebo že Tesla prodloužila záruka na 8 let, atd.
Když už tady o tom napíšu, tak komlet, ne abych musel chodit ještě na Edmunds (nebo autoforum.cz) a číst si to tam
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
19. 8. 2014 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 8. 2014 09:53
Re: trošku podrobností
jj
a u těch pár exemplářů kde upadl držák kabelu motoru vklidu TESLA vymění celou pohonnou jednotku = VDYŤ JE TO TAK SNADNÉ [odkaz] [odkaz] :-)

Takže na pomlouvače a populisty :no:

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
19. 8. 2014 15:46
Re: trošku podrobností
zrovna na autoforum bych cekal ze tohle napisou jeste hur nez na auto.cz, pac tam cokoliv co ma elektromotor nahani a pisou otom vetsinou jen lzi nebo v lepsim pripade zamlcuji dulezite info tak aby to vyznelo v neprospech toho elektra
Avatar - Glaukos
19. 8. 2014 16:10
Re: trošku podrobností
já teda autoforum rád, ale s těmi elektromotory máš pravdu
19. 8. 2014 21:55
Re: trošku podrobností
Z neobektivity bych je teda neobvinoval. Mozna zpravu formuluji tak, aby vyznela pro elektromobil co mozna nejmene pozitivne (coz je prijemna zmena proti vseobecnemu hykani) nicmene okolnosti nijak neprekrucuji.
20. 8. 2014 11:39
Re: trošku podrobností
precti si jejich text poradne a zjistis jak tam lzou, hned na uvod se museli zminit ze "Že „eSko” nezvládlo ani jediné kolo Severní smyčky německého Nürburgringu" pritom to auto dojelo, jen na servisni mod, a na youtube jsou i dalsi videa kde Tesla S da celou severni smicku i na normalni rezim a nekolikrat po sobe, a to ze normalni auta tam mivaj problem denne je celkem fuk, delaj jako by snad na severni smicce kazdej benzinak nebo naftak dojel do cile, imho lhali jiz v te citovane vete >:D

z dalsiho cteni je nekomu kdo cetl originalni citovane testy spise do smichu, z predprodukcniho auta je najednou jeden z prvne vyrobenych, a dalsi podobne perly, aneb informacni medium ktere bych radil nekam nize nez Blesk nebo Hrom >:D a ac treba o beznych autech muzou psat dobre a kvalitne, tohle je srazi na uplne dno
20. 8. 2014 09:37
Re: trošku podrobností
Doporučuji sehnat Trabanta. Tam si opravíš způsobem "samodoma" úplně všechno.
Avatar - eniel lorien
19. 8. 2014 16:11
Motory boli ok
V skutočnosti nebol vadny ani jeden motor. Išlo o predseriove auto a chyba sa vyskytla aj v autách prvej série z min roku. V skutočnosti sa jednalo o zle upevnenie privodneho kábla. Otrasm sa uvolnil spoj a elektronika to vyhodnotila ako chybu motora. Tesla koli rýchlosti oprav menila rovno motor - rozumej suciastku o veľkosti melóna. Až neskôr pri testoch prišli na tuto hlúpu chybu a zmenili upevnenie kabeláže. Myslím že je to vždy menší pruser ako keď vw tajilo a zatĺkalo chyby s rozvodovou reťazou - napríklad.
Rozbalit vlákno
0
19. 8. 2014 17:55
tretia rada sedadiel?
neviem si predstavit, ze kde bola ta tretia rada sedadiel. V kufri?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - bigsoul
19. 8. 2014 18:52
Re: tretia rada sedadiel?
ano v kufri, ale len pre deti.
20. 8. 2014 00:00
Re: tretia rada sedadiel?
Pokud vím, v kufru se vozí akorát mrtvoly. ;-)
20. 8. 2014 07:25
Re: tretia rada sedadiel?
i mrtvola si zaslouzi radne usadit a pripoutat, aby se neomlatila >:D
20. 8. 2014 09:56
Re: tretia rada sedadiel?
je fakt že sedadla v protisměru v kufru je pro evropana pakárna si myslím. Radši se TESLA měla zaměřit na verzi MODEL S COMBI ;-)
19. 8. 2014 17:58
aha, beriem s5
fakt má tú tretiu radu sedadiel v kufri. uz som si to cez google pozrel. doteraz som o tom netušil.
Rozbalit vlákno
3
19. 8. 2014 18:20
Re: aha, beriem s5
Riesenie, ktore bolo v MB E kombiku.
Avatar - eLzyx
19. 8. 2014 22:17
Re: aha, beriem s5
nebo ve Volvech V70/XC70
Avatar - petrumr
19. 8. 2014 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dolfi
19. 8. 2014 23:07
Prostě produkt ušitý horkou jehlou...
... a vyrobený automobilkou bez tradice = bez zkušeností... Na papíře vypadají tyhle problémy možná někdy i zábavně, ale dovedu si představit ten "zákon schválnosti", že např. ovládací panel zamrzne někdy ve 3 ráno na dálnici za deště... To pak asi nadšení z koupě "technologické novinky" rychle chladne... ;-)
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2014 13:12
Re: Prostě produkt ušitý horkou jehlou...
Prosto ho resetuješ - na diaľnici najmenší problém, lebo nemáš ostré zákruty. Resetuje sa to podržaním dvoch tlačidiel na volante po nejakú dobu (5, alebo 10 sek). Ako veľký panel v streda, tak aj panel v prístrojovke (každé dvoma inými tlačidlami, samozrejme). Na jazdu to vplyv nemá - akurát pri blinkroch nevidíš že blikáš, ani to nepočuješ (ak zamrzol práve panel v prístrojovke).
20. 8. 2014 09:32
ved su to vsetko prkotiny
aj zdochnuty motor je prkotina, ved nas tu o tom tolko krat uz presviedcali ... jaaaaj to platilo pre VW. ahaaa, na VW su specialne tabulky. uz chapem co tu vzdy GTI prepocitaval. >:D
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2014 11:58
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta ...
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta věři je opravdu jednoduchý, neznalý techniky a historie. Dnešní elektroauta nejsou o nic lepší než elektroauta před 100lety. Opět se najde pár lidí, kteří nesmyslně utratí své peníze, snad to prodají jako dnes tolik módní ekouvědomění a nebudou se trápit tím, jak v reálu zase sasadili ekologii další ránu.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud