Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Má Tesla Model S problémy se spolehlivostí?

Michal Fokt Michal Fokt 19. 8. 2014 • 03:06
23
22
Zobrazit náhledy (23)
Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S
Vozy Tesla Model S nepůsobí v dlouhodobých testech amerických médií úplně přesvědčivým dojmem. Zákazníky to však zjevně moc netrápí.

Kolem značky Tesla se neustále něco děje a tento specialista na elektromobily se vyhřívá na výsluní mediální pozornosti. Z té nejaktuálnější ale nejspíš její šéf Elon Musk moc radost mít nebude. Luxusní sedan Model S se objevil ve flotilách amerických médií a ty nejsou příliš nadšeny jeho spolehlivostí.

Tesla Model S se nejprve objevil v dlouhodobém testu portálu Edmunds a nebylo to vůbec pěkné čtení. Během necelých 50 tisíc kilometrů se objevilo devětadvacet problémů, počítáme-li nutnost v průběhu testu devětkrát manuálně resetovat centrální ovládací panel kvůli "zamrznutí" za jeden případ. Šlo nejen o drobnosti typu rozbití mechanizmu kosmetického zrcátka ve sluneční cloně, ale také o poruchy, mající za následek zastavení vozu, které si vyžádaly mimo jiné i výměnu hlavních akumulátorů. Ostatně počíst si můžete přímo na webu Edmunds.

Podobné to bylo v případě velmi respektovaného Consumer Reports jenž s Teslou najel více než 25 tisíc kilometrů a organizace zaznamenala "mnoho malých problémů". Zlobily elektricky výsuvné kliky, "oslepl" středový displej, jehož prostřednictvím se ovládá většina palubních systémů, objevily se vibrace a rezonance v A sloupku před spolujezdcem, rozbil se mechanizmus sklápění třetí řady sedadel, přestalo fungovat dálkové otevírání víka kufru a adaptér pro "netesla" dobíjecí stanice.

Tak docela dost problémů, na 25 tisíc kilometrů, nemyslíte? Však si za tento "výkon" si Tesla Model S odnesla hodnocení "below average" tedy podprůměrný a není vůbec vyloučeno, že vůz přijde o velmi ceněné doporučení CR, což by mohlo autu v Americe dost znepříjemnit situaci. Zákazníci Tesly ale kupují na celém světě tyto vozy jako diví, takže si asi nemusí v Tesle dělat z této negativní publicity těžkou hlavu. Otázkou je, zda nezačne v případě podobných zkušeností docházet trpělivost zákazníkům auta za 90 tisíc dolarů...

Související články

Témata
21. 8. 2014 13:12
Re: Prostě produkt ušitý horkou jehlou...
Prosto ho resetuješ - na diaľnici najmenší problém, lebo nemáš ostré zákruty. Resetuje sa to podržaním dvoch tlačidiel na volante po nejakú dobu (5, alebo 10 sek). Ako veľký panel v streda, tak aj panel v prístrojovke (každé dvoma inými tlačidlami, samozrejme). Na jazdu to vplyv nemá - akurát pri blinkroch nevidíš že blikáš, ani to nepočuješ (ak zamrzol práve panel v prístrojovke).
20. 8. 2014 11:58
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta ...
Kdo dnes při cca pátem oživení zájmu o elektroauta věři je opravdu jednoduchý, neznalý techniky a historie. Dnešní elektroauta nejsou o nic lepší než elektroauta před 100lety. Opět se najde pár lidí, kteří nesmyslně utratí své peníze, snad to prodají jako dnes tolik módní ekouvědomění a nebudou se trápit tím, jak v reálu zase sasadili ekologii další ránu.
20. 8. 2014 11:39
Re: trošku podrobností
precti si jejich text poradne a zjistis jak tam lzou, hned na uvod se museli zminit ze "Že „eSko” nezvládlo ani jediné kolo Severní smyčky německého Nürburgringu" pritom to auto dojelo, jen na servisni mod, a na youtube jsou i dalsi videa kde Tesla S da celou severni smicku i na normalni rezim a nekolikrat po sobe, a to ze normalni auta tam mivaj problem denne je celkem fuk, delaj jako by snad na severni smicce kazdej benzinak nebo naftak dojel do cile, imho lhali jiz v te citovane vete >:D

z dalsiho cteni je nekomu kdo cetl originalni citovane testy spise do smichu, z predprodukcniho auta je najednou jeden z prvne vyrobenych, a dalsi podobne perly, aneb informacni medium ktere bych radil nekam nize nez Blesk nebo Hrom >:D a ac treba o beznych autech muzou psat dobre a kvalitne, tohle je srazi na uplne dno
20. 8. 2014 09:56
Re: tretia rada sedadiel?
je fakt že sedadla v protisměru v kufru je pro evropana pakárna si myslím. Radši se TESLA měla zaměřit na verzi MODEL S COMBI ;-)
20. 8. 2014 09:53
Re: trošku podrobností
jj
a u těch pár exemplářů kde upadl držák kabelu motoru vklidu TESLA vymění celou pohonnou jednotku = VDYŤ JE TO TAK SNADNÉ [odkaz] [odkaz] :-)

Takže na pomlouvače a populisty :no:

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud