Ekonomika
Za ty prachy proč ne... když si vemu, že základ s 1.4TSI je jen o 38 tisíc dražší, než jsme před pár lety kupovali Jettu 1.6 na plecháčích.... Škoda, že se neprodává Trendline, myslím, že dost lidem by takové kombi postačilo 😄
V porovnávací tabulce mi chybí Mondeo, ale chápu, že jsou tam jen nové modely ( proč je tam teda Superb... no.. >😁 ).
V porovnávací tabulce mi chybí Mondeo, ale chápu, že jsou tam jen nové modely ( proč je tam teda Superb... no.. >😁 ).
Mondeo bych tam dal s nástupem českýho ceníku. Očekával bych, že přijde do týdne, teď už kluci z oválu vědí kam se trefovat 😉
Já myslel to dosluhující, je za super ceny 😉
To je...akorát jsem jedno pořídil do firmy. 😉
Gratuluju a závidim, ten muj už atakuje 200 tisíc km, ale je pořád fit 😄 Viděl sem už i to nové a vypadalo fakt dobře, hlavně interiér a to se nejednalo o žádnou top verzi, bylo na 16" kolech, bez lemů... pravděpodobně nějakej základ (nevim jak to budou označovat nyní).
Jaké?
Vidím, že zreješ ako víno. 😉 Mimochodom keď sme pri tom víne, práve mi priniesol rovnaký zdroj novú dávku na degustáciu, opäť si😜ack a ako správny obchodný riaditeľ mi predtým prečítal zoznam umiestnení toho vína. Už aby bol víkend. 😄
Taková nabídka jakou jsem dostal já se neodmítá... Asi stejně jako ta nabídka s vínem 😄
No ty to strieľaš naprieč značkami; chudáci zamestnanci, ak by Ti prišla neodolateľná ponuka od Dacie. >😒]
Ono se samozrejme cekalo, ze Passat bude opet nejdrazsi auto ve stredni tride, coz ostatne odpovida i jeho kvalitam. Nicmene preci jenom v roce 2015 mit navigaci za padesat tisic je uz malinko mimo peloton, byt uznavam ze vestavena navigace je pro Passat novinka, protoze ji dostane do vybavy poprve v historii modelu. :-!
Mají i levnější model za cca 15k, ten zřejmě většině uživatelů postačí. Vestavěnou navi ale už má leta v nabídce...
Vzhledem k zastoupeni levnejsi a drazsi navigace v ojetych Passatech (pres jejich velmi rozdilnou cenu), bych nerekl ze "vetsine uzivatelu postaci". Nevim jak to bude ve stavajici generaci, ale v predchozi platila ze ta drazsi navigace byla opravdu velmi dobra zatimco ta mensi opravdu velmi spatna. Problem neni jenom horsi design, mensi display, omezene funkce, ale hlavne mnohem pomalejsi CPU, ktere i pouhou zakladni manipulaci dela nepohodlnou a z nekterych operaci typu nacitani vetsiho mnozstvi MP3jek se stava primo horor.
Ještě doplním, že je v nabídce i navigace "Discover Media" za 17.600 Kč.
edit: webpaja mě předběhl 😄
edit: webpaja mě předběhl 😄
Passat měl navigaci ve výbavě už začátkem tisíciletí, nevím, odkud bereš informace.
Navigaci mel, ale beznou 2dinovou zasuvnou. Vestavenou ma az v novych modelech od minuleho roku, Passat ji bude mit ted poprve.
Jaký je rozdíl mezi vestavnou a ne-vestavnou?
Jedna jde vytahnout sroubovackem, druha ne 😄 jinak receno - tuhle uz ti tak lehce nevypacej
Skôr by som to nazval "vložená" a "zabudovaná". Tá prvá je ako celok zabudovaná do palubky pár skrutkami alebo klipmi, druhá má takto namontovaný prakticky len vrchný panel, "vnútornosti" už sú de facto súčasťou auta a ako celok sa to proste demontovať nedá. Ale vstavané sú teda asi obe... 😉
Ak by som teraz kupoval nové auto strednej triedy, tak voľba by bola buď Passat alebo Mazda 6. Ostatné značky sú pre mňa v tomto okamihu "neviditeľné"... 😄
Hlavná výhoda Mazdy sú dizajn a úsporné benzínové motory bez turba. Ale v oblasti individualizácie je na tom oveľa lepšie Passat.
Hlavná výhoda Mazdy sú dizajn a úsporné benzínové motory bez turba. Ale v oblasti individualizácie je na tom oveľa lepšie Passat.
Moze mi niekto vysvetlit, preco automobilky zacinaju spajat a zjednocovat svetla s maskou chladica? Mne to absolutne nereze. 8-s
je to skratka nova dizajnova moda.... podobne ako aj tie obrovske svetla dnesnych aut kde uz sa u niektorych modelov pomaly spaja svetlo s A stlpikom... prejde 10 rokov a velke svetla budu out uvidite.... automobilky zacnu robit male kompaktne svetlomety ( ako ma dnes jeep GCH ) a nie tieto velke prisery co maju dnes ... aj tento boom s maskou pominie.... z generacie na generaciu je vzdy nieco nove v mode ... ale moda sa tiez meni ... a pride za dalsia genracia za 7-8 rokov a zrazu budu zase automobilky oddelovat svetla od masky mriezkou.... tak to chodi... nic velke za tym asi hladat netreba...
Neni to trochu malo na auto s hmotnosti 1.5tuny? Docela by mne zajimalo, jak se sestrnactka vyporada s timto korabem. Snim ci bdim, kdyz vidim, ze je naladena na 88kw? Kazdopadne, vse je teprve na zacatku a cas ukaze, zda to byl krok spravnym smerem.
U Golfa 7 tomuto motoru rozumim, dokonce mu fandim, at se dostane na "deklarovanou" spotrebu 3L/100.
U Golfa 7 tomuto motoru rozumim, dokonce mu fandim, at se dostane na "deklarovanou" spotrebu 3L/100.
Jeniku to jsi se probudil brzy. Odchazejici verze ma 1,6 TDI s 81 kW a taky to jelo. Superb to same.
Proti tomu je 88 kW krasna hodnota, procentuelne je to o 10% vic. To auto to krasne uveze, jako zaklad vice nez dostacujici.
A kdyz Ti to nevoni dej melouna a kup biturbo TDI s presne o 100% vyssim vykonem.
Proti tomu je 88 kW krasna hodnota, procentuelne je to o 10% vic. To auto to krasne uveze, jako zaklad vice nez dostacujici.
A kdyz Ti to nevoni dej melouna a kup biturbo TDI s presne o 100% vyssim vykonem.
Nechce se mi verit. Passat mi prijde jako veliky a tezky auto, dat k tomu 1.6 je takove divne. Nastesti auto kupovat nepotrebuju, prenecham rozhodnuti o vyberu jinym.
Dnes jsem se probudil brzy, uz v 7:10 😉
Dnes jsem se probudil brzy, uz v 7:10 😉
>😁 Taxikáře Superb s 77 kW uvezl ............
A tady máš 88 kW - vyzkoušej to a myslím že budeš překvapen a to příjemně. Na závodění to nebude. Obávám se že to bude časté fleetové vozidlo.
Já se vzbudil v 7:05 - pes mne vzbudil .... 😄
A tady máš 88 kW - vyzkoušej to a myslím že budeš překvapen a to příjemně. Na závodění to nebude. Obávám se že to bude časté fleetové vozidlo.
Já se vzbudil v 7:05 - pes mne vzbudil .... 😄
1.6d s 88Kw mne mile prekvapila. To se pani inzenyri z VW museli hodne zapotit, aby z motoru vymackli takovy pekny vykon.
O 77Kw se rikalo, ze netahne. Sice jede, ale trva ji to.
O 77Kw se rikalo, ze netahne. Sice jede, ale trva ji to.
Na druhou stranu to v rámci konkurence není nijak špičková hodnota...
Renault + Nissan davaji 1.6d s 96Kw kam to jen jde. A myslim, ze i Opel se pochlapil a ma v nabidce slibnou 1.6d.
To ano, ale k čemu by pak byl ten dvoulitr se 110kW?
Nic proti tomu mít výkonové spektrum okolo 100kW pokryté dvoulitrem... tím spíš u Passatu. Mohl bys samozřejmě nabídnout oboje, Opel to tak nějak má...
Teoreticky můžeš nabízet nespočet výkonových variant v různém obsahu, ale dávalo by to větší smysl? Podstatné je , že pokud chci srovnávat srovnatelné, musím vzít všechny verze motorizací (bez ohledu na objem) a pak lze porovnávat celkový počet a rozpětí motorizací různých značek v rámci dané třídy.
Jasně... zákazník samozřejmě chce co nejlepší motor, takže pokud ti místo 1.6dCi u Meganu nabídne Golf 2.0TDI za podobné peníze, asi to není nic proti ničemu. Možná to bude o něco víc žrát, zatěžovat přední nápravu a zaplatíš víc na ručení, ale přesto bych dal přednost dvoulitru, podle té staré poučky s objemem.
První Sup měl dokonce jen 74kW.
Jinak samozřejmě jde mj. o to, aby v nabídce byly i motory, které budou srážet průměrnou spotřebu, otázkou je, jak moc se budou prodávat.
Jinak samozřejmě jde mj. o to, aby v nabídce byly i motory, které budou srážet průměrnou spotřebu, otázkou je, jak moc se budou prodávat.
auto strednej triedy.... zaujal ma konecne aj exterier auta co sa doterajsim generaciam passata doteraz u mna nikdy nepodarilo... ale 8-y pokus uz konecne vysiel , musim uznat ze je to z mojho pohladu prvy skutocne nadherny vw strednej triedy ... snad este stara B4 mala nieco do seba.... takze pochvala .... auto vyzera vyborne... proporcie su dobre a zaujimave ... takisto pochvala za interier... vyzera podla mna lepsie ako v premiovom bmw 3 .... ale je to vec vkusu s tymto sa hadat nechcem.... proste sa mi paci aj interier ktory uz vymenil archaicku nudu za charizmu .. a dobre spravil
ako pise kolega vyssie... s mazdou 6 asi dve najlepsie a najzaujimavejsie volby v triede ak nezvazujeme premiu.... a podla mna aj zakladne TSI bude uplne bohate stacit.. takze cena je uplne ok , za tu cenu top ponuka v triede
ako pise kolega vyssie... s mazdou 6 asi dve najlepsie a najzaujimavejsie volby v triede ak nezvazujeme premiu.... a podla mna aj zakladne TSI bude uplne bohate stacit.. takze cena je uplne ok , za tu cenu top ponuka v triede
Můžete mi někdo říct, kolik budou stát digitální ciferníky? Bude to součástí navi za těch bezmála 50tis, nebo je to ten palubní počítač Premium jen za 3500? To asi ne, že?
Předem dikes 😄
Předem dikes 😄
Mě by spís zajímalo, jestli to nebude v noci svítit do obličeje jako Fordí Convers+
Fordí Convers+ se dá ztlumit.
jedině Mazda 6 :yes: .
To sice jo, ale na poli benzínu je schopna konkurovat s mot. 2,5 maximálně 1,8 Tsi, a to nemluvím o tom, že tato motorizace stoji 850k. Proč aspoň nepoladili 2,3 turbo se 199 kw do nějaké ekonomičtější a modernější verze. Za tu dobu co jezdí v cx7 a mps s nim mohli něco udělat, navíc teď bude jezdit nově i v mustangu.
Motor 2,3T z Mazdy 3/6 MPS nemá s Ecoboostom od Fordu nič spoločné; 2,3EB je novovyvinutý motor.
Vsadím boty, že základ je stejný.
Prehral si.
Okrem toho, co sa tyka motorizacii a vztahu Ford-Mazda, tak prakticky vsetky benzinove 4-valce, ktore si nasiel vo Focusoch/Mondeach do roku 2006-2007 boli motory Mazda MZR s nalepkou Duratec.
Americky Fusion (cize velky sedan), zacinal s 2.5 litrovym stvorvalcom - bol to motor z poslednej generacie MZR.
2.3 litrovy motor (znamy ako DISI z MPS verzii) nemal s Fordom absolutne nic spolocne, navyse v Japonsku sa dodaval do niektorych modelov aj bez preplnovania.
Okrem toho, co sa tyka motorizacii a vztahu Ford-Mazda, tak prakticky vsetky benzinove 4-valce, ktore si nasiel vo Focusoch/Mondeach do roku 2006-2007 boli motory Mazda MZR s nalepkou Duratec.
Americky Fusion (cize velky sedan), zacinal s 2.5 litrovym stvorvalcom - bol to motor z poslednej generacie MZR.
2.3 litrovy motor (znamy ako DISI z MPS verzii) nemal s Fordom absolutne nic spolocne, navyse v Japonsku sa dodaval do niektorych modelov aj bez preplnovania.
Proč ne ale jedině se SKY-D. Benzín moc nežere ale je proti dieselu slaboučký ...
Benzín je slaboučký... ale pokud někdo nechce turbo, pak se dá.
Ale néni, jen má prostě strop 130 -140 kw a to je málo.
/Zajímavé bude srovnání passatu 1,4 Tsi se zákadním dvoulitrem mazdy/
/Zajímavé bude srovnání passatu 1,4 Tsi se zákadním dvoulitrem mazdy/
S 2.5 jsem teda nejel... protože Mazda z něj dělá exklusivní zboží. Pouze v kůži, na 19" s automatem za nějakých 900... to už je mimo mé obzory 😄
Právě, ceny jsou velký problém mazdy, vyrábí v jpn, platí clo, to ji brání v lepší prodejích. Pokud si passat bude nově držet ceny, mohlo by to být pro ni plus.
Jenže 2,5 je nutně s AT a v reálu nepoznáš v dynamice rozdíl oproti 2,0 s manuálem, je to prostě slabé, a pokud to vezmeš v kontextu nejsilnějších motorizací ve třídě obvyklých, pak nelze říct než, že bída. 😉
Kolik myslíš, že je kupců co je jim málo skoro 200 koní v mainstreamu. Navíc výkon není natahovaný otáčkama.
Aj tu je mnoho majiteľov áut strednej triedy s výkonom nad 200k (napr. Mondeo 2,0EB). Naviac ako píše Dinar M6 má ten najsilnejší motor výlučne v automate (a to klasickom HDM), kde ten motor nie je nijaká raketa, ale horkoťažko na úrovni 1,8TSI.
Edit: vidím, že M6 2,5 máš. Preto najlepšie vieš odpovedať na otázku, či by si neuvažoval o silnejšom motore, ak by ho 6ka mala.
Edit: vidím, že M6 2,5 máš. Preto najlepšie vieš odpovedať na otázku, či by si neuvažoval o silnejšom motore, ak by ho 6ka mala.
Sky automat co je v Mazda radi rychlejsie ako DSG a na webe najdes velmi vela testov, ktore ho davaju MINIMALNE na uroven automatov od BMW.
Když Sky automat tak rychle řadí, tak proč má automat v Ma6 o dost horší časy zrychlení než manuál (třeba 165hp benzin 10,5 vs 9,1, 175hp nafta 8,4 vs 7,😄?
A naopak proč má ZF8 nebo DSG časy stejné jako manuál a u některých motorizací je dokonce lepší automat než manuál o nějakou desetinku?
A naopak proč má ZF8 nebo DSG časy stejné jako manuál a u některých motorizací je dokonce lepší automat než manuál o nějakou desetinku?
Nemá automat delší kvalty?
Nemá
I. a II. mají stejnou a III. na kterou dosahují 100km/h má kratší automat
Ma 6 2.2 SkyActiv-D 175
Manual/Automatic
I. 3.357 (13,7😄 44 km/h 3.487 (13.26) 45 km/h
II. 1.826 (7.5) 80 km/h 1.992 (7.5😄 79 km/h
III. 1.189 (4.8😄 123 km/h 1.449 (5.51) 109 km/h
IV. 0.872 (3.5😄 168 km/h 1 (3.😄 158 km/h
V. 0.679 (2.79) 216 km/h 0.707 (2.69) 224 km/h
VI. 0.566 (2.32) 259 km/h 0.6 (2.2😄 264 km/h
Automat má delší jenom V. a VI., Takže jediné vysvětlení je, že automat řadí pomaleji než manuál, což u klasického HDM není nic překvapujícího.
I. a II. mají stejnou a III. na kterou dosahují 100km/h má kratší automat
Ma 6 2.2 SkyActiv-D 175
Manual/Automatic
I. 3.357 (13,7😄 44 km/h 3.487 (13.26) 45 km/h
II. 1.826 (7.5) 80 km/h 1.992 (7.5😄 79 km/h
III. 1.189 (4.8😄 123 km/h 1.449 (5.51) 109 km/h
IV. 0.872 (3.5😄 168 km/h 1 (3.😄 158 km/h
V. 0.679 (2.79) 216 km/h 0.707 (2.69) 224 km/h
VI. 0.566 (2.32) 259 km/h 0.6 (2.2😄 264 km/h
Automat má delší jenom V. a VI., Takže jediné vysvětlení je, že automat řadí pomaleji než manuál, což u klasického HDM není nic překvapujícího.
Může být. Ještě mě napadá jedno možné vysvětlení - samotný rozjezd auta, kdy u manuálu to prostě můžeš pustit přes spojku víc nahrubo, než ti dovolí HDM.
S 2,5 nemám problém, na ty běžné dvoulitrové diesly mám. Kdysi s dvoulitrem jsem se musel pakovat z cesty.
Za kolik jezdíš v mixu?
Za osm, v Mazdě miřekli, že mám ze všech největší spotřebu.
Fajň je, že nad 140 pořád ještě neleze spotřeba nahoru, ale moc to nesleduju, jjízda autem je pro mně potěšení.
Fajň je, že nad 140 pořád ještě neleze spotřeba nahoru, ale moc to nesleduju, jjízda autem je pro mně potěšení.
Jasně, pané vy to moc honíte, naši klientí mají v průměru 6,5 s tímhle motorem, jede jak urvanej a nežere, holt skyactiv. >😁 :no:
Měl jsem to den, jezdil s tím stejně jako se svým, svižně, tj. žádné 90 a 130 a byl jsem na dvanácti litrech s občasnou akcelerací - ukaž jak jedeš. Neměl jsem v ten moment přímé srovnání, ale jak si pamatuju, Passat 1,8 tsi jede líp a při stejném režimu za tak o litr míň. Ale může to jít klidně na vrub převodovky, ten AT v mazdě je sice na pohodu, ale v porovnání se ZF (ať sem netahám dsg) je to furt stará škola, spousta výkonu se ztrácí v měniči, a to je na spotřebě znát.
Měl jsem to den, jezdil s tím stejně jako se svým, svižně, tj. žádné 90 a 130 a byl jsem na dvanácti litrech s občasnou akcelerací - ukaž jak jedeš. Neměl jsem v ten moment přímé srovnání, ale jak si pamatuju, Passat 1,8 tsi jede líp a při stejném režimu za tak o litr míň. Ale může to jít klidně na vrub převodovky, ten AT v mazdě je sice na pohodu, ale v porovnání se ZF (ať sem netahám dsg) je to furt stará škola, spousta výkonu se ztrácí v měniči, a to je na spotřebě znát.
Tak tú spotrebu by som mu nebral, tieto 6ky jazdia v priemere za 8,19, čo je na dvaapolliter s automatom výborné číslo: [odkaz]
Pre porovnanie Passat 1,8TSI 118 kW s DSG, teda slabší motor s teoreticky úspornejším automatom pýta v priemere 8,37 l: [odkaz]
Pre porovnanie Passat 1,8TSI 118 kW s DSG, teda slabší motor s teoreticky úspornejším automatom pýta v priemere 8,37 l: [odkaz]
To s tím passatem ti moc nevěřím, mě 1,8TSI s automatem jezdí kadla kadla za 9, velmi klidná jízda. Jakýkoliv šlapání na plyn se na spotřebě projevuje dost zřetelně.
Pouhých 16! tis. za +36kW (a mokré 7st. dsg pro příčnou zástavbu) by bylo skoro z říše snů a těch 140kW TDI by se asi moc neprodalo, bohužel se jedná jen o překlep tady v tabulce, u ceny za TDI 140kW 4motion má být 944.900,-, nikoli 994.900,-. 😄
Vrtalo mi to hlavou, každý by bral 176 kW Bi-TDI. V redakci si zařádil šotek? 😄
Máš pravdu, ale i tak se mi zdá, že nejvyšší verze bude za 66k slušné lákadlo proti té 140kW verzi.
Když jsem to četl, tak jsem si říkal, že je to doslova směšné vedle 110 tisíc za Haldex. A jak se ukázalo, byla to chyba.
Jasně, jinak jak píše i Ham. těch +66 tis. není taky nějaká velká hrůza, zvlášť v kombinaci s lepší dsg k tomu.
Pokud by firma dala na dobře vybavený 140 KČ víc, určitě dá i o 66 kW. Jsou firmy, které dávají na výběr, buď relativní holátko Audi nebo nabouchaný Passat ... Vcelku nelehká volba. takovou dostala od Siemense moje spolužačka, ovšem než její firmu koupil Siemens, měla BMW X3 ......
Tak nevím....
Tak nevím....
Pokud bych si musel vybrat třeba mezi holátkem A4 a nabouchaným Passatem, beru samozřejmě nabouchaný Passat.
Jak neľahká voľba: holá prémia je ako za trest, celé auto zvonka i zvnútra kričí, že kupujúci šetril a nemá tam ani veci, ktoré sú často v mainstreame bez príplatku. Bez debaty radšej vybavený Passat.
Zkusil jsem si udělat slušnější konfig v kombíku s 240HP...voilá...jsi tam přes 1,3 míče a to jsem se nijak nerozcapoval 😉
Samolitr to je stále menší absurdnost než mega za X-Trail se šestnáctistovkou 😉
Samolitr to je stále menší absurdnost než mega za X-Trail se šestnáctistovkou 😉
Taky máš v konfigurátoru kombík bez světel 😄 ?
Jinak... docela mě zaujal Car-Net Guide&Inform... roční je zdarma, za příplatek 2000 je rok zdarma a další rok "fungování"... a pak co?
Mega je základ, za 1,2 se dá... vcelku tam toho není moc za co by se dalo utrácet, já skončil na 1.170.
Jinak... docela mě zaujal Car-Net Guide&Inform... roční je zdarma, za příplatek 2000 je rok zdarma a další rok "fungování"... a pak co?
Mega je základ, za 1,2 se dá... vcelku tam toho není moc za co by se dalo utrácet, já skončil na 1.170.
To budeš muset poptat u prodejce. Jestli si můžeš znova koupit předplatné (měli by nabízet 1, 2 a 3 roky), nebo jestli mají jinou nabídku. Nabízí myslím také možnost platit po měsících, tam snad žádný limit neuvádí, ale je to ta nejdražší možnost.
No dobře, ale můžu si koupit "fungovaní na dva roky, první rok zdarma" za 2000, nebo "fungování na tři roky, první rok zdarma" za 3500. Po prvním roce začnu platit, fajn... ale co po tom druhém/třetím roce?
Jak jsem napsal, budeš muset poptat u prodejce. Podobná je otázka, kolik budou stát aktualizace map po třetím roce (tři roky jsou v ceně). Pravděpodobně si budeš moci znovu koupit předplatné na rok/ dva/ tři, nebo platit po měsících, ale netuším, jakou nastaví cenu. V Německu je to snad 100/ 180/ 235 €. V USA 200/ 380/ 540 $. Česká cena, zdá se, odpovídá německé.
A není to tak, že bys po prvním roce začal platit. První rok je už v ceně a máš možnost si předplatit i druhý, respektive třetí rok. Můžeš se na to dívat jako na předplatné časopisu.
Na výběr je zatím pouze pět! odstínů, z toho jedna šedá uni, jedna černá perleť, dvě stříbrné metly a jedna modrá metla, ...tak to je skoro tak "pestrý" výběr jako na Favorita, když vyšel. 😉
Nabídka barev to je tragedie dnešních dní, jde to napříč značkami a spec. ty německé jsou v čele peletonu, padesát odstínů šedi, černá, bílá nějaká "módní" hnědá hniloba a hotovo. Když se chceš hodně rozšoupnout, nabídnou ještě tmavě modrou, která na tři metry nejde rozeznat od černé. Hrůza a děs, a čím vyšší třída, tím horší. :-! :no:
Tak tady už ke všemu nemáš ani tu bílou (dnes už za příplatek "pochopitelně"), což bych teda nečekal...
Nabízejí hnědou kterou já osobně nazývám "***vá" BMW tuto barvu miluje, ale i Dacia na ní postavila reklamní kampaň pro Duster.
A to já bych s "***vou" problém neměl, je stále elegantní (dokonce velmi elegantní), a přitom zajímavější než 50 odstínů šedi. 😄 Zaujala mě hlavně na nové Octavii.
...s ***vou přišlo první porsche na 911 turbo. Barva funguje na slunku, jinak drek jak vyšitý....
Jako, že první hnědé auto vůbec byla zrovna 911ka turbo? >😒]
Prve hnede bol Ford T, len si musel pockat, kym ti ho pretrie hrdza 😉 . Svetla hneda sa hodi, pokial chodis sem tam mimo cestu, alebo po ceste bahaju stavbari a traktoristi. S takou farbou nemusis casto umyvat :-!
A najhoršie je, že ak aj základný model výnimočne nejakú pestrejšiu farbu má, tak pre najvýkonnejší model nie je dostupná (napr. konkrétne Leon Cupra: 50 shades of grey plus pastelová červená, hoci bežný Leon má atraktívnu zelenú Lima).
Cupra je doslova tragická. Poté, co jsem viděl fotky od Woodyho a usoudil, že bílá asi ne... fakt nevím, je to bída, asi obyč červenou.
Normální Leon má ještě takovou tyrkysovou... taky není špatná.
Normální Leon má ještě takovou tyrkysovou... taky není špatná.
Zlatá Škodovka, z barev na Octavii přecházejí oči.
Speciálně na RS, viď >😒]
Právě že ne, RS má nabídku barev dost ořezanou, ale není to tak zlé jako u GTI nebo Cupry - je tam žlutá, zelená, modrá, dvě červené... jen dvě šedé (jedna z nich Steel)... celkem 12 barev a vcelku si asi každý vybere.
Pro běžnou Octavii je 13 běžných (z toho dvě bez příplatku, dvě za 4000 a zbytek za 13.900) a 55! zvláštních barev... s ještě celkem rozumným příplatkem 19.900. A pro Superba skoro totéž, příplatek 22.900...
PS: jinak obecně jsem pro větší barevnost na silnicích... třeba Peugeot dělával moc hezkou švestkovou... 😄
PPS: z druhé strany by mě docela zajímalo, jak by se v servisu dívali na rozbitý nárazník ve fialové Lavender 😄
Pro běžnou Octavii je 13 běžných (z toho dvě bez příplatku, dvě za 4000 a zbytek za 13.900) a 55! zvláštních barev... s ještě celkem rozumným příplatkem 19.900. A pro Superba skoro totéž, příplatek 22.900...
PS: jinak obecně jsem pro větší barevnost na silnicích... třeba Peugeot dělával moc hezkou švestkovou... 😄
PPS: z druhé strany by mě docela zajímalo, jak by se v servisu dívali na rozbitý nárazník ve fialové Lavender 😄
Tak RS medzi hothečmi/hotliftmi kraľuje čo sa farieb týka: [odkaz]
GTI a Cupra môžu so svojou greyscale len ticho závidieť. 😉 ;-\
GTI a Cupra môžu so svojou greyscale len ticho závidieť. 😉 ;-\
No s farbami to fakt u VW ide od desiatich k piatim (dáva súčasne lacný argument do rúk antiVWfans, ktorí používajú často "nuda a šeď" a pri farbách to aj presne sedí).
A mohl by prosím někdo z graficky zdatných spoludiskutujících vyrobiti omalovánky v barvách alternativních? Mne kupříkladu by zajímalo jak by to Passatu slušelo v nějaké pěkné zelené. Díky předem.
Tak se mi zdá, že tam je spoustu chyb, v konfigurátoru jsou jiné ceny než oficiálním ceníku? Jak je to možné? V konfigurátoru jsou položky co v ceníku ani nenajdete, př. 2 druhy přípl.led světel, ACTIVE INFO DISPLAY 15100,- to je pecka. příplatek za tv tuner atd.... trošku chaos a konf. je strašný na Škodovku to nemá.
[odkaz]
[odkaz]
Jinak výbava super, ale stejně SUPERB BUDE ZAJÍMAVĚJŠÍ stačí si chvilku počkat 😃)
[odkaz]
[odkaz]
Jinak výbava super, ale stejně SUPERB BUDE ZAJÍMAVĚJŠÍ stačí si chvilku počkat 😃)
... a chrom. To mě napadá při pohledu na pašoura. Nicméně, bude to zajímavý povoz. Zajímá mě osobní přeliz plastů. Tam, jak píše white, raději nabušený pašen než holá a4 ... anebo 3 čínské povozy. >😁
No chci druhé auto, ale tohle mě fakt moc nenadchlo naftu nechci a 1.4 tsi mě vůbec netankuje, když to porovnám se svým autem Cadillac ATS zakoupen letos, tak auto mě stálo 800t + něco dovoz, ale ten do ceny vozu nepočítám. Ale auto má výbavu kožený elektricky stavitelný sedačky s výhřevem v předu, přístrojová deska, obložení dveří, středový panel, volant(vyhřívaný) v kůži, lišty na dveřích a přístrojovce dřevo a hliník, 10 zónové repro Boose, digitální dvouzónová klimatizace, navigace, 18´´ litá kola, parkovací senzory v předu a vzadu, bezklíčkové otevírání, brzdy Brembo, nerezový výfuk, dálkové ovládání brány/vrat a to je hlavní 2.0 turbo s 203 kW se 6 stupňovým manuálem + nějaké serepetičky(bluetooth,černé chromování, jiné spoilery atd.). Tohle bych prostě za 800t u VW nedostal ani za boha. Auto mám zatím půl roku a naprostá spokojenost, motor má bezva zátah a je k tomu hlavně manuál a je to zadokolka, interiér je kvalitní a elegantní většina plastů zmizla pod kůží lišty jsou z pravého dřeva a hliníku, žádný malovaný plast. Sedačky jsou perfektně prostorné a dobře tvarované. Pro ty co zajímá spotřeba kombinovaná je kolem 9-10l, nemám moc lehkou nohu😁 Když se chcii jde to na 7-8.
Proc jen se ten Cadillac tak malo prodava nebo dovazi kdyz je to tak skvela koupe?
Jinak jsem si vcelku jist ze na stejne penize se kupci Passatu dostanou i se silnymi benziny kterych ceny zatim nezname. Staci trochu smlouvat.
No ale stejne se Pasik bude z 90% prodavat v dieselu, 176 kW je silny argument.
Jinak jsem si vcelku jist ze na stejne penize se kupci Passatu dostanou i se silnymi benziny kterych ceny zatim nezname. Staci trochu smlouvat.
No ale stejne se Pasik bude z 90% prodavat v dieselu, 176 kW je silny argument.
Tož za ty prachy? No nekupte to ... Passat je na špici prodeje a je za to patřičně cenově ohodnocen. A fčíl se zkusme trochen zasnít a představit si že by byl v dané třídě jedním z nejlevnějších. Anketní otázka: Kde by pak byly jeho prodeje?
Proti s-klasse jsou zdejší digitální budíky lehce chudý příbuzný a až na tu linku na horní hraně předního čela se mi auto jako celek líbí
Jinak je zřejmý trend spíše evoluce než revoluce. Výrobní cykly se zkracují a nové modely se až o tolik (alespoň na první pohled) neliší.
Jinak je zřejmý trend spíše evoluce než revoluce. Výrobní cykly se zkracují a nové modely se až o tolik (alespoň na první pohled) neliší.
tak se konfigurátor zastavil na cifře lehce přes 1,3 mega (bez kůže, střešního okna a trailer assistenta), sleva od dealera skoro 200 tis., minulý týden objednáno, předběžný termín dodání únor 2015, tak už se toho jen dožít 😉
Takhle nejednotný vzhled se jen tak nevidí. Na fotce je podle všeho model v nejvyšší výbavě a možná právě proto je předek oproti boku a zadku příliš agresivně vyhlížející. Uvidím jak to bude naživo, ale při pohledu na tuto přední část (na obrázku) se mi chce stránku hned zavřít.
Snad bude nový Passat v základu ¨koukatelnější¨.
P.S. to vše ale nemění nic na faktu, že zadky Volkswagen vážně neumí. Příliš agresivní zepředu, nuda zboku a zezadu.
Ještěže v interéru je vše klasicky VW uklizené. Celkově dávám novému Passatu za 2 😄
U CC mi teď příď přijde nějak široká, jako když si někdo vezme moc široké brýle, nesedí mi k ostatním proporcím auta. Ano, na živo je to trochu lepší, než na fotkách, ale Gunakův design si nerozumí s hranatými světly a to se s ním teď trochu táhne.