Profi

Zpět na článek

Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct

4 komentáře

Kharl.ANTIDIESEL
jj
zapoměli jste dodat : s 200 atmosférama tlaku CNG pod ***kou ... 😉

Ale jinak jo, podporujem CNG [odkaz] jako okamžitou náhradu za DIESEL pokud ho to zničí.

Primárně ovšem chceme tichou ELEKTRICKOU ZÁSUVKU [odkaz] 😉

>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
IPace
...ale ted nam napiste s jakym nakladem jste te prumerne spotreby dosahli a jaka byla prumerna trasa provozu :-! precijen se jedna o dodavkove auto a to kde se jezdilo a jak bylo auto nalozene jsou doooost podstatne udaje 😉
Avatar - 1975ak
1975ak
On až tak zase takovej rozdíl mezi prázdným a poloprázdným autem ve spotřebě není. Mám Fiorino 1,3 D a pokud jedu ve 2 nebo ve 3 s bagáží, spotřeba je stejná.
Spíše je podstatný režim, zda město-časté rozjíždění, nebo stálá po dálnici nebo okresce.
lucky_24
Z mé osobní zkušenosti se bude spotřeba lišit o desetinky kilogramu na 100 kilometrů. A alespoň je tu konečně článek o něčem na CNG, aniž by to byla naše drahá Octavia III