Technika
megacruiser
2
"elektromobil má nejnižší emise při výrobním procesu ze všech spalovacích popelnic" Když už tady neustále tapetuješ diskuze, tak alespoň nepiš úplné hovadiny - nebo podle tebe je elektromobil zároveň spalovací popelnice? Ale máš vlastně pravdu - jen to spalování probíhá kdesi daleko v tepelné elektrárně. Už aby dětem na prvním stupni ZŠ skončily letní prázdniny...
Přejít do diskuze
fanatičtí ekologičtí aktivisté pořád bojují za zvyšování efektivity a najednou by přijali bezdrátové nabíjení, které už z principu generuje ohromné ztráty přenesené energie? To už spíš budou na stěnách "inteligentní" robotické nabíjecí kabely, které samy najdou u zaparkovaného auta zásuvku a připojí se do ní. Lze je úplně bez problémů vytvořit už s dnešními technologiemi - komfort bude stejný jako u bezdrátu a efektivita přenosu energie řádově vyšší.
5% jsou větší ztráty než u kabelu a v celkovém měřítku to je neakceptovatelné. Vyhodit tolik energie jenom kvůli bezdrátovosti je neekologická blbost. Postaví se snad kvůli tomu např. jen v Německu několik dalších elektráren? Lenost by neměla vyhrát nad zdravým rozumem.
To do 20 rokov u vas nebudu ziadni cigosi ? Lebo aj ked med ( Cu ) nie je magneticka, ich pritahuje strasnou silou. A co problem elektromagnetickeho pola ? Tych dobrych sprav o uzasnom pokroku a perspektive zacina byt vela, skoro ako keby sa niekto chystal predat akcie TESLY. Pochybujem, ze sa zopakuje PAYPAL.
Jasne, za 20 rokov bude na ceste polozeny 2hy asfalt, nie aby to este fungovalo.
U nas sa cesty robia takym tempom, ze tento system bude realny mozno do 33rokov.
U nas sa cesty robia takym tempom, ze tento system bude realny mozno do 33rokov.
Jediná kravina je tu ten tvůj článek.
Za prvé tvoje "ohromné ztráty" a "řádově vyšši efektivita" je v realitě asi okolo 5-10%. To tedy oravdu řád není.
Za druhé vývoj bezdrátového dobíjení směřuje k dobíjení za jízdy, což je něco, co může způsobit revoluci v technologii pohonů všech aut a autobusů.
Za třetí vývoj bezdrátového dobíjení směřuje k bezoblužnému a prakticky bezúdržbovému systému, který se jednou nainstaluje do silnice a dalších 20let si ho nikdo nevšimne. Robotické systémy s pohyblivými díly se neobejdou bez pravidelné údržby. Pro masové rozšíření do ulic a parkovišť je to velká nevýhoda. Robotické připojení určitě bezdrát nenahradí.
Za prvé tvoje "ohromné ztráty" a "řádově vyšši efektivita" je v realitě asi okolo 5-10%. To tedy oravdu řád není.
Za druhé vývoj bezdrátového dobíjení směřuje k dobíjení za jízdy, což je něco, co může způsobit revoluci v technologii pohonů všech aut a autobusů.
Za třetí vývoj bezdrátového dobíjení směřuje k bezoblužnému a prakticky bezúdržbovému systému, který se jednou nainstaluje do silnice a dalších 20let si ho nikdo nevšimne. Robotické systémy s pohyblivými díly se neobejdou bez pravidelné údržby. Pro masové rozšíření do ulic a parkovišť je to velká nevýhoda. Robotické připojení určitě bezdrát nenahradí.
Šel bych ještě trochu dál a místo těch Tvých popelnic bych navrhl více používat jízdní kola ....
přesněji 😒br />
VÝROBNÍ PROCES ELEKTROMOBILU VYTVÁŘÍ NEJNIŽŠÍ EMISE ze všech ostatních výrobních procesů spalovacích popelnic 😉 zdroj se potratil. Kdo říká opak říká dezinformaci.
Dá to selský rozum hej když v elektromobilu je 1/3 součástek spalováku. A výroba těch zbytečných 2/3 serepetiček spalováku na soustruhách ocelárnách lisovnách svarovnách sežere kuuupu energie 😄
Tady jen srovnání CO2 při provozu [odkaz]
a nebreč [odkaz] 😉
Dá to selský rozum hej když v elektromobilu je 1/3 součástek spalováku. A výroba těch zbytečných 2/3 serepetiček spalováku na soustruhách ocelárnách lisovnách svarovnách sežere kuuupu energie 😄
Tady jen srovnání CO2 při provozu [odkaz]
a nebreč [odkaz] 😉
Němci dneska umí bezdrátově 3 kW s účinností 95%...což stačí na nabití auta s malou baterií (např. Leaf) přes noc...ale zatím je to ve fázi funkčního prototypu, největší výzva bude spustit sériovou výrobu...
[odkaz]
[odkaz]