Rusko šlus dovoz pak i výroba spalovací popelnice... je to zdravý nacionalista :yes:
USA CHINA chtějí vlastní elektromobil :yes:
Pokud VW chce tu armádu spalovacích popelnicí [odkaz] vůbec udat a nemá na levný baterky, musí zajistit jejich extrémně minimální spotřebu aby to prodaný množství nadále nakrmilo management, viz všechno to spěje:
.... :-) a:
Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] [odkaz]
To sú zase múdra. Len mi nejde do hlavy, že TESLA upravila pre TOYOTU Ravku na baterky a tá sa v USA predávala. Výsledkom bolo, že Elon ponúkol patenty na baterky zadarmo a TOYOTA ako akcionár TESLY opustila baterkový koncept. V čom urobila TESLA pri chybu ? TOYOTA asi videla do TESLY viac ako my a podľa toho sa rozhodla. A niečo na tej neperspektívnosti bude, lebo ani Kharl Antidiesel a jeho dvojča Berenika ( nemá to niečo spoločné s breberkami ? ) si TESLU nekúpia, a pritom sú v čechách z dvoch predaných 4 kusy na predaj. >:D >:D >:D
A ten pokrok ? Elektromobily ho za 115 rokov tiež neurobili. Malý motor vezie kopec batérií. Hybrid bol už pred prvou svetovou, potom ho urobil aj Porsche. A až po 90 tich rokoch s hybridom uspela TOYOTA. Ozvi sa, až keď budeš mať TESLU, dovtedy budeš len obyčajný žvanil bez znalostí :no:
A aky pokrok urobil elektromobil? Je tu rovnako dlho ako auta so spalovacim motorom a stale nedokaze auto so spalovacim motorom pokorit. Ta tvoja Tesla vazi 2,5 tony. Taka elegantna Tatra 148. Nie je to divne, ze za tak dlhu dobu potrebuje elektromobil stale baterie? Co teda zlepsili?
Ehm ... Tesla má hmotnosť 2100 kg, čo je porovnateľné so sedmičkovým bavorákom ...
Elektromobil urobil pokrok zásadný: prvé elektromobily mali síce dojazd nejakých 80 míľ (čo je asi toľko ako Leaf), lenže max 30 mph, bez kúrenia, klimatizácie, bezpečnostných prvkov atď atp.
Spaľovací motor v laboratórnych podmienkach dosahuje nejakých 40 - 45 % účinnosť, elektromotor 80 - 97%. Viac niet čo dodať ...
Chcel by som vedieť, kto bol ten loloň, čo dal mínusko. Veď hmotnosť Tesly je fakt, ktorý sa dá overiť na ich stránkach. A o vlastnostiach prvých elektromobilov sú informácie na webe. To musel byť naozaj pako ...
Ty si teda trubiroh, takú capinu napísať. Na čo máš hlavu, keď ju nepoužívaš?
Si rovnako dlho na svete ako tvoji vrstovníci, ale takto asi trepeš iba ty - prečo asi?
Spočítaj si, koľko za to zhruba storočie vyvinuli a vyrobili rôzne značky áut so spaľovacím motorom, a koľko s elektrickým. A bude ti jasné, prečo sú elektromobily voči klasike pozadu. Ale možno ti to nebude jasné ani tak. Tiež vyzeráš byť pozadu.
Tak auto.cz informuje o aute, ktore by malo prist az za par rokov a kto vie, co sa dovtedy vsetko zmeni.
Skor ma udivuje, ze si auto.cz nevsima, co ine "periodika" uz davno referuju, ze Skoda dostala poriadne mastnu pokutu [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
Ked sa pokuta tykala Hyundai za falosne udavanu spotrebu, CTK to este ani skoro nevydala a auto.cz to uz malo na svojich strankach, no raz darmo :no:
No kdyz shrnem clanek, tak se design trochu zmeni a aerodynamicky tedy snad GVIII dozene konkurenci, ktera je dnes nekdy i o cca 10% lepsi.
Technika nebude nijak prevratna, bude cca takova co bude v Passatu, Polu plus nejaka skoro neuzitecna cool eletronika v TOP verzich, ktere na silnici skoro nepotkame.
Vysledek bude takovy ze zaklad bude cca stejny jako dnes plus se objevi vice trivalcu v nabidce s tvrzenim, ze si to preje zakaznik.
Bude jen zajimave az EU prijde s novou metodikou mereni emisi a proklamovane uspory turbo trivalcu padnou na vrub nove metodiky a auto bude zrat cca stejne jako dnes a to jak papirove tak skutecne.
Ale jinak povedeny clanek, je treba udrzovat povedomi o Golfu, preci jen se blizi ten rok 2018
Dizajn sa asi veľmi nezmení, pozmenia sa len predné a zadné svetlá, C-stĺpik bude o 2°viac sklonený a o 3 mm hrubší, auto bude o 10 mm širšie a o 3 mm nižšie... ;-)
Pane Fokt, vy snad na ty bajky nechodíte ani nikam na seriózní média, poslední dobou mi ty vaše prognostické a naprosto zbytečné články přijdou jako vycucané z hospodskýho tácku, ale když vás to baví a redakce to trpí...
priznám, že aj mňa správa o novom golfe zabila a to som si myslel, že sa do témy vw škoda pr nikdy nezapojím. A čo golf 9, bude mať iné svetlá? už mám dohryzené nechty.