Novinky
No kdyz shrnem clanek, tak se design trochu zmeni a aerodynamicky tedy snad GVIII dozene konkurenci, ktera je dnes nekdy i o cca 10% lepsi.
Technika nebude nijak prevratna, bude cca takova co bude v Passatu, Polu plus nejaka skoro neuzitecna cool eletronika v TOP verzich, ktere na silnici skoro nepotkame.
Vysledek bude takovy ze zaklad bude cca stejny jako dnes plus se objevi vice trivalcu v nabidce s tvrzenim, ze si to preje zakaznik.
Bude jen zajimave az EU prijde s novou metodikou mereni emisi a proklamovane uspory turbo trivalcu padnou na vrub nove metodiky a auto bude zrat cca stejne jako dnes a to jak papirove tak skutecne.
Ale jinak povedeny clanek, je treba udrzovat povedomi o Golfu, preci jen se blizi ten rok 2018
Technika nebude nijak prevratna, bude cca takova co bude v Passatu, Polu plus nejaka skoro neuzitecna cool eletronika v TOP verzich, ktere na silnici skoro nepotkame.
Vysledek bude takovy ze zaklad bude cca stejny jako dnes plus se objevi vice trivalcu v nabidce s tvrzenim, ze si to preje zakaznik.
Bude jen zajimave az EU prijde s novou metodikou mereni emisi a proklamovane uspory turbo trivalcu padnou na vrub nove metodiky a auto bude zrat cca stejne jako dnes a to jak papirove tak skutecne.
Ale jinak povedeny clanek, je treba udrzovat povedomi o Golfu, preci jen se blizi ten rok 2018
...Británie, nebo z ACZ?
Pane Fokt, vy snad na ty bajky nechodíte ani nikam na seriózní média, poslední dobou mi ty vaše prognostické a naprosto zbytečné články přijdou jako vycucané z hospodskýho tácku, ale když vás to baví a redakce to trpí...
Pane Fokt, vy snad na ty bajky nechodíte ani nikam na seriózní média, poslední dobou mi ty vaše prognostické a naprosto zbytečné články přijdou jako vycucané z hospodskýho tácku, ale když vás to baví a redakce to trpí...
priznám, že aj mňa správa o novom golfe zabila a to som si myslel, že sa do témy vw škoda pr nikdy nezapojím. A čo golf 9, bude mať iné svetlá? už mám dohryzené nechty.
situace je jasná😒br />
Rusko šlus dovoz pak i výroba spalovací popelnice... je to zdravý nacionalista :yes:
USA CHINA chtějí vlastní elektromobil :yes:
Pokud VW chce tu armádu spalovacích popelnicí [odkaz] vůbec udat a nemá na levný baterky, musí zajistit jejich extrémně minimální spotřebu aby to prodaný množství nadále nakrmilo management, viz všechno to spěje😒br /> .... 😄 a😒br /> Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[]
A ten pokrok ? Elektromobily ho za 115 rokov tiež neurobili. Malý motor vezie kopec batérií. Hybrid bol už pred prvou svetovou, potom ho urobil aj Porsche. A až po 90 tich rokoch s hybridom uspela TOYOTA. Ozvi sa, až keď budeš mať TESLU, dovtedy budeš len obyčajný žvanil bez znalostí :no:
Elektrická RAV bola tzv "compliance car" - zisti si a dozvieš sa prečo bola spravená a prečo od toho opustili.
Elektromobil urobil pokrok zásadný: prvé elektromobily mali síce dojazd nejakých 80 míľ (čo je asi toľko ako Leaf), lenže max 30 mph, bez kúrenia, klimatizácie, bezpečnostných prvkov atď atp.
Spaľovací motor v laboratórnych podmienkach dosahuje nejakých 40 - 45 % účinnosť, elektromotor 80 - 97%. Viac niet čo dodať ...
Si rovnako dlho na svete ako tvoji vrstovníci, ale takto asi trepeš iba ty - prečo asi?
Spočítaj si, koľko za to zhruba storočie vyvinuli a vyrobili rôzne značky áut so spaľovacím motorom, a koľko s elektrickým. A bude ti jasné, prečo sú elektromobily voči klasike pozadu. Ale možno ti to nebude jasné ani tak. Tiež vyzeráš byť pozadu.
Všimněte si naprosto shodný stylizace stránek a stavby textu.
Už tady chybí jen magický kyvadýlko... >😒]
Skor ma udivuje, ze si auto.cz nevsima, co ine "periodika" uz davno referuju, ze Skoda dostala poriadne mastnu pokutu [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
Ked sa pokuta tykala Hyundai za falosne udavanu spotrebu, CTK to este ani skoro nevydala a auto.cz to uz malo na svojich strankach, no raz darmo :no: