Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf VIII bude širší a s hodně odlišným designem

Před pár dny to vypadalo, že současná generace Golfu bude sloužit dlouhých sedm let, nejnovější informace však tyto zvěsti vyvracejí.
Zpět na článek
27. 8. 2014 10:16
27. 8. 2014 10:53
28. 8. 2014 12:32
27. 8. 2014 14:18
27. 8. 2014 14:35
Avatar - pumpkin
27. 8. 2014 10:16
Kvalitné PR
Pretláčať teraz správy o aute, ktoré príde až o 5 rokov a možno bude len rozsiahlym faceliftom, tak to klobúk dole Volkswagen.
Rozbalit vlákno
18
27. 8. 2014 10:44
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
jj
situace je jasná:

Rusko šlus dovoz pak i výroba spalovací popelnice... je to zdravý nacionalista :yes:
USA CHINA chtějí vlastní elektromobil :yes:
Pokud VW chce tu armádu spalovacích popelnicí [odkaz] vůbec udat a nemá na levný baterky, musí zajistit jejich extrémně minimální spotřebu aby to prodaný množství nadále nakrmilo management, viz všechno to spěje:
.... :-) a:
Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
27. 8. 2014 10:53
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
To sú zase múdra. Len mi nejde do hlavy, že TESLA upravila pre TOYOTU Ravku na baterky a tá sa v USA predávala. Výsledkom bolo, že Elon ponúkol patenty na baterky zadarmo a TOYOTA ako akcionár TESLY opustila baterkový koncept. V čom urobila TESLA pri chybu ? TOYOTA asi videla do TESLY viac ako my a podľa toho sa rozhodla. A niečo na tej neperspektívnosti bude, lebo ani Kharl Antidiesel a jeho dvojča Berenika ( nemá to niečo spoločné s breberkami ? ) si TESLU nekúpia, a pritom sú v čechách z dvoch predaných 4 kusy na predaj. >:D >:D >:D

A ten pokrok ? Elektromobily ho za 115 rokov tiež neurobili. Malý motor vezie kopec batérií. Hybrid bol už pred prvou svetovou, potom ho urobil aj Porsche. A až po 90 tich rokoch s hybridom uspela TOYOTA. Ozvi sa, až keď budeš mať TESLU, dovtedy budeš len obyčajný žvanil bez znalostí :no:
27. 8. 2014 12:12
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Tebe toho do hlavy nejde dosť vecí >:D
Elektrická RAV bola tzv "compliance car" - zisti si a dozvieš sa prečo bola spravená a prečo od toho opustili.
Avatar - N6600
27. 8. 2014 11:24
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Dick by sa mal zobudit, alebo zacat pouzivat Internet. Toyota uz dosiahla 37-38%-nu ucinnost. 25% je uz davno prekonanych.
27. 8. 2014 13:40
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
A aky pokrok urobil elektromobil? Je tu rovnako dlho ako auta so spalovacim motorom a stale nedokaze auto so spalovacim motorom pokorit. Ta tvoja Tesla vazi 2,5 tony. Taka elegantna Tatra 148. Nie je to divne, ze za tak dlhu dobu potrebuje elektromobil stale baterie? Co teda zlepsili?
27. 8. 2014 15:19
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Ehm ... Tesla má hmotnosť 2100 kg, čo je porovnateľné so sedmičkovým bavorákom ...
Elektromobil urobil pokrok zásadný: prvé elektromobily mali síce dojazd nejakých 80 míľ (čo je asi toľko ako Leaf), lenže max 30 mph, bez kúrenia, klimatizácie, bezpečnostných prvkov atď atp.
Spaľovací motor v laboratórnych podmienkach dosahuje nejakých 40 - 45 % účinnosť, elektromotor 80 - 97%. Viac niet čo dodať ...
27. 8. 2014 22:21
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Chcel by som vedieť, kto bol ten loloň, čo dal mínusko. Veď hmotnosť Tesly je fakt, ktorý sa dá overiť na ich stránkach. A o vlastnostiach prvých elektromobilov sú informácie na webe. To musel byť naozaj pako ...
28. 8. 2014 12:25
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Kašli na to, pribrzdených mozgov sa všade nájde dosť, aj tu.
28. 8. 2014 12:19
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
;-\
28. 8. 2014 12:22
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Ty si teda trubiroh, takú capinu napísať. Na čo máš hlavu, keď ju nepoužívaš?
Si rovnako dlho na svete ako tvoji vrstovníci, ale takto asi trepeš iba ty - prečo asi?

Spočítaj si, koľko za to zhruba storočie vyvinuli a vyrobili rôzne značky áut so spaľovacím motorom, a koľko s elektrickým. A bude ti jasné, prečo sú elektromobily voči klasike pozadu. Ale možno ti to nebude jasné ani tak. Tiež vyzeráš byť pozadu.
Avatar - honzanun
27. 8. 2014 16:45
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Už jsem zjistil kdo je ve skutečnosti Kharl.ANTIDIESEL -není to nikdo jinej než PETR CIBULKA: [odkaz]

Všimněte si naprosto shodný stylizace stránek a stavby textu.

Už tady chybí jen magický kyvadýlko... >:-[]
27. 8. 2014 22:31
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Hustý :-O
28. 8. 2014 12:27
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Vyzerá to jak reklama šmejdov na nový "zaručene kvalitný" tovar...
27. 8. 2014 11:23
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Tak auto.cz informuje o aute, ktore by malo prist az za par rokov a kto vie, co sa dovtedy vsetko zmeni.
Skor ma udivuje, ze si auto.cz nevsima, co ine "periodika" uz davno referuju, ze Skoda dostala poriadne mastnu pokutu [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
Ked sa pokuta tykala Hyundai za falosne udavanu spotrebu, CTK to este ani skoro nevydala a auto.cz to uz malo na svojich strankach, no raz darmo :no:
27. 8. 2014 13:32
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Audi dostalo ne taku pokutu.
Avatar - dewill
27. 8. 2014 12:11
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Já mám zas zaručené informace, že Fábie IV bude jezdit na šlupky od brambor :-)
Avatar - iudex
27. 8. 2014 13:40
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
Vidím dobre? 65528 palcov hore?!! :-O
Avatar - pumpkin
27. 8. 2014 14:35
Re: ČO BOLO, BOLO A UŽ NENÍ .... ZVĚSTI
To si dovol :-! >:D
27. 8. 2014 10:53
Golf VIII
No kdyz shrnem clanek, tak se design trochu zmeni a aerodynamicky tedy snad GVIII dozene konkurenci, ktera je dnes nekdy i o cca 10% lepsi.
Technika nebude nijak prevratna, bude cca takova co bude v Passatu, Polu plus nejaka skoro neuzitecna cool eletronika v TOP verzich, ktere na silnici skoro nepotkame.
Vysledek bude takovy ze zaklad bude cca stejny jako dnes plus se objevi vice trivalcu v nabidce s tvrzenim, ze si to preje zakaznik.
Bude jen zajimave az EU prijde s novou metodikou mereni emisi a proklamovane uspory turbo trivalcu padnou na vrub nove metodiky a auto bude zrat cca stejne jako dnes a to jak papirove tak skutecne.
Ale jinak povedeny clanek, je treba udrzovat povedomi o Golfu, preci jen se blizi ten rok 2018
Rozbalit vlákno
1
28. 8. 2014 12:32
Re: Golf VIII
Dizajn sa asi veľmi nezmení, pozmenia sa len predné a zadné svetlá, C-stĺpik bude o 2°viac sklonený a o 3 mm hrubší, auto bude o 10 mm širšie a o 3 mm nižšie...
;-)
27. 8. 2014 12:51
dlouhy, siroky a bystrozraky
Takova mela byt uz sedmicka a misto toho ma akorat rozslaply predek.
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2014 14:18
Bajkaři z...
...Británie, nebo z ACZ?

Pane Fokt, vy snad na ty bajky nechodíte ani nikam na seriózní média, poslední dobou mi ty vaše prognostické a naprosto zbytečné články přijdou jako vycucané z hospodskýho tácku, ale když vás to baví a redakce to trpí...
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2014 14:35
ste zabili
priznám, že aj mňa správa o novom golfe zabila a to som si myslel, že sa do témy vw škoda pr nikdy nezapojím. A čo golf 9, bude mať iné svetlá? už mám dohryzené nechty.
Rozbalit vlákno
0