Technika
Renault: Nové motory 0,9 TCe (65 kW), 1,4 TCe (96 kW) a 1,6 dCi (96 kW) na cestě, místo zbývá i pro šestiválce
18 komentářů
No, velikost procesoru jako takového není v řádu nanometrů, ale centimetrů. V nanometrech se měří tranzistory. Ale jinak myšlenka zůstává.
0,9TCe je logickým krokem a pro mini a subkompakty to bude výborná alternativa k atmosferické 1,2. Fantasticky zní i snížení spotřeby u 1,6dCi o 0,8 litru, už aktuální dCi jsou výborné a úsporné motory.
0,9TCe je logickým krokem a pro mini a subkompakty to bude výborná alternativa k atmosferické 1,2. Fantasticky zní i snížení spotřeby u 1,6dCi o 0,8 litru, už aktuální dCi jsou výborné a úsporné motory.
Ešte vymeniť ozubený remeň v rozvodoch za bezúdržbovú reťaz a prdnúť tam vstrekovače trochu menej citlivé na čistotu nafty a majú vystarané na hodne dlho.
jo ale to je právě to, co říkám, vzpomeň si, jak velký tranzistor býval v PCčkách dřív. a vzpomeň si, jaký tranzistory a elektronky a jaký velikosti bývaly v těch prvních komplech😄
to samý dvoujádra, čtyřjádra, osmijádra... v miniaturizaci je krása a když ty buňky eště začneš dělit nebo skládat, tak je to teprve nádhera - viz ty vícejádra...
to samý dvoujádra, čtyřjádra, osmijádra... v miniaturizaci je krása a když ty buňky eště začneš dělit nebo skládat, tak je to teprve nádhera - viz ty vícejádra...
tak už i Renault se možná dočká nějakých tříválců. Je ale jasné, že budou výkonově trochu někde jinde, než HTP, ale ten v době svýho vzniku byl, dá se říct proti starým motorům z felicie (resp.socialistických modelů), opravdu revoluční, nízká spotřeba když se nehoní, vysokej točivej moment, apod...šak ale je škoda, že Škodovka nedokázala už vyvinout něco lepšího, protože Toyoťácký tříválce jsou úplně někde jinde, než HTP... a jak to tak vypadá papírově, tak i ty nový nízkoobjemy od Renaultu, budou úplně někde jinde...
Takže škodovka by měla zapracovat...
Takže škodovka by měla zapracovat...
jojo, když se nehoní... ;-\ Právě to je jeho největší slabina. Na to, co jede (a že jsem se s nim už něco najezdil), reaguje pomalu shodně jaho jdyby měl turbo. Od necelých pěti do deseti litránků - to je mazec, a ještě na Fabii. Problém je zřejmě v převodech a pořád dost nízkém výkonu - rozdíl mezi starou fabkou a novou je nejvýznamnější v aerodynamice a ve spotřebě zcela shodného motoru (až 3/4 litru na sto)
😢
😢
ano motor od renaultu bude někde úplně jinde. má totiž turbo. houska je proti hrušce taky jinde. >😁
když škoda odebrala jeden válec z motoru 1,6tak ji všichni pomlouvali že je to sr*č a jak je to blbý. A ejhle teď to samý udělal rencek. Takže v zájmu objektyvity ihned začněte kritizovat.
sak ho kritizujem, ja bych valce jeste pridal, takovej 0.9 s 8 valcema a 4 ventilama na valec + dvojite preplnovani, to by byl panecku ten spravnej Motor >😒] a ten zvuk, takova mikro F1cka :-!
a nazev treba 900TTCeV8-32V >😁
a nazev treba 900TTCeV8-32V >😁
Ano nemám rád 3-válce od škody. Tímhle mě renault taky zklamal :no:. No co zas o pár vysavaču navíc chjo.
joke - r
Podívej se, na živočišnou či rostlinnou buďku, jak dokonalá soustava to je a jak malá je... z nich jsou tkáně a orgány, a z nich teprve živočichové, zvířata a lidi, nebo rostliny...čím menší, tím dokonalejší, ale udělat to tak, aby to fungovalo, je umění