Ekonomika
Ovšem spojka tam chybí. 8 let záruka na kolečka v převodovce, písty, válce a ojnice může dát dnes každá automobilka. Je velmi nepravděpodobné, že tyhle součásti nevydrží 150 tisíc km.
Spojka je součást podléhající opotřebení, kterou může špatný řidič velice rychle spálit.
Stejně tak tam nejsou brzdy.
Stejně tak tam nejsou brzdy.
Prasklé písty, bloky válců nebo poškozená ojnice nejsou ani v moderní době automobilismu žádné výjimky, jen namátkou😒br />
VW R5 2.5 TDI-PD mizerná povrchová úprava válců, která se vydře
BMW N47 praskající hliníkové bloky válců
Alfa 2.0 TwinSp. praskající písty
Renault 1.5,1.9,2.2 dCI vydřené klikové hřídele
VW R5 2.5 TDI-PD mizerná povrchová úprava válců, která se vydře
BMW N47 praskající hliníkové bloky válců
Alfa 2.0 TwinSp. praskající písty
Renault 1.5,1.9,2.2 dCI vydřené klikové hřídele
To chce jít Honda s kvalitou dolů že tohle nabízí?
ona nemá na výběr pokud chce pokračovat v ropáckým zaprodaneckým bysnysu. Japonsko krachuje, zakazníků rapidně ubývá, čína odbočuje k domácím elektromobilům [odkaz] a každej úkon na tom autě sype + co ti navíc natlačí nordinujou tak ty pod to nepolezeš abys ověřoval jesi to trochu nepřibarvili 😉
Kde jsi četl, že krachuje Japonsko?
informaci je spousta. Joponsko bylo ekonomicky od 2svetový vázáno na USA. Po 2sv tam vyrostla mladá generace která byla disciplinovana diky válce a jejich císaři, byli to makačenkové. Tahle generace japonsko ekonomicky a technoligicky vyšvihla na vrchol 70,80,90 leta min st. ale Ted už přesluhuje a chtě nechte musí do penálu. Mladá dnešní generace - je jich málo a jsou to lemry líný. Emo, uchyl samej přetechno civilizzač problém, prostě Japka [odkaz] [odkaz] Začalo to elektronikou přebrali jim to disciplinovaní korejce počítače taiwanci poslední kapkou pak čínáci . Zabalilo to Sony, Panas napůl krach bylo jich víc ... krize USA 2008 jim závyslákům taky moc nepřidala. No a pak přišel katastrofickej rok 2011 tsunami, ještě že tam našli pář samurajů který je zachránili že mají alespon jeste kde žít. Od tý doby se to snima motá burza šajze jen šajze nemaj elektriku hledaj další vize. Korejci se rozjeli giga ty jen tak netrumfnou tzn. nemají prac sílu a nemají moc práce navíc surovinama neoplývají, ba naopak 😉 a s rusem nekámošej ...
Honda tohle nabizi, protoze to jeji auta daj s prstem v nose. Nekdo nabizi dily zdarma do 150 tis, jini nabizeji kulanci v 60tis >😁
PS: samozrejmosti je, ze kdyz to auta daj v poho, tak na tom Honda asi nechce prodelat
PS: samozrejmosti je, ze kdyz to auta daj v poho, tak na tom Honda asi nechce prodelat
"Používání vozidla v rozporu s pravidly uvedenými v uživatelské příručce" řeší jakéhokoliv remcajícího zákazníka s drahou opravou. A jelikož to není v zákonné záruce, tak případné důkazní břemeno nese opět a zase ... zákazník.
Zvyšuje cenu vozu? Zbožné přání, nic víc.
Ale určitě je to dobrá nabídka - zákazník je ten, kdo si vybere - a to je vždy dobrá zpráva. Vždy je lepší mít možnost volby a sám se rozhodnout.
Nicméně nevím, co tím Honda vlastně řeší. Tohle jim prodejní čísla sotva zvedne... Nebo že by majitelé Hond milovali svoje miláčky natolik, že by servisovali raději doma v garáži 😲 >😒] ?
Jestli chce Honda vyšší prodeje, musí podle mě nutně ubrat z pro Evropana těžko stravitelného designu vstříc šedému průměru. Není to žádné umění - stačí vyrábět nudu na 4 kolech, třeba jako koncern VW >😒] :-!
Zvyšuje cenu vozu? Zbožné přání, nic víc.
Ale určitě je to dobrá nabídka - zákazník je ten, kdo si vybere - a to je vždy dobrá zpráva. Vždy je lepší mít možnost volby a sám se rozhodnout.
Nicméně nevím, co tím Honda vlastně řeší. Tohle jim prodejní čísla sotva zvedne... Nebo že by majitelé Hond milovali svoje miláčky natolik, že by servisovali raději doma v garáži 😲 >😒] ?
Jestli chce Honda vyšší prodeje, musí podle mě nutně ubrat z pro Evropana těžko stravitelného designu vstříc šedému průměru. Není to žádné umění - stačí vyrábět nudu na 4 kolech, třeba jako koncern VW >😒] :-!
Z podstaty presumpce neviny vidím to dokazování naopak.Těžko jak dokazovat, žes něco špatnýho neudělal, spíš by musel výrobce prokázat, žes něco špatnýho udělal.
Že by běžně majitélé hond servisovali 8 let ve značkovým servise- to určitě ne.Takhle možná budou.
Že by běžně majitélé hond servisovali 8 let ve značkovým servise- to určitě ne.Takhle možná budou.
Myslím, že jsi trefil hřebíček na hlavičku, udržení si zákazníka v autorizáku na osm let, to je slušný počin 😉 :yes:
Těžko jak dokazovat, žes něco špatnýho neudělal ... a o tom to právě je. Jinak řečeno - servis ti uzná jen to, co se mu stejně bude hodit a chtít.
No třebas já koupil šest let starou Hondu, na konci roku bude mít 8 let a jezdím s ní do autorizáku 😄 Zatím jsem cenou servisu spíše příjemně překvapený, čekal jsem mnohem vyšší částky. Ale zatím jsem také neřešil nějaký "zajímavý" průser.
Jinak tohle může být dobrý marketingový tah. Ostatně se stačí podívat, kolik lidí argumentuje u Kie sedmi roky záruky. Také je to jeden z velkých taháků a vzhledem k poměrně slušné kvalitě Hond by to pro ni nemusela být nějaká větší finanční zátěž a spíše to může být "tahák takřka zadarmo". Očividně tam ale nedali spojku a její příslušenství. Častá výměna spojkových válečků by je asi vyšla draho >😁
Jinak tohle může být dobrý marketingový tah. Ostatně se stačí podívat, kolik lidí argumentuje u Kie sedmi roky záruky. Také je to jeden z velkých taháků a vzhledem k poměrně slušné kvalitě Hond by to pro ni nemusela být nějaká větší finanční zátěž a spíše to může být "tahák takřka zadarmo". Očividně tam ale nedali spojku a její příslušenství. Častá výměna spojkových válečků by je asi vyšla draho >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jako vždy petře, co slovo , to perla génia. Není vůbec nejlepší bez záruky? Nemusíš na garančku vůbec.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ne, nekupoval.Já mám totiž od legislativy přísný zákaz jezdit na garančku. Tak radši nic nekupuju. Chtěl jsem Picaso, to prej může mít každej d.ebil, ale ani to mi nedovolili. Prej měli na skladě jediný, v základu, s gumovejma stěračema, a už je pryč.
Vnucujícího servisu? Oha tě snad Honda NUTÍ jezdit do jejich servisů?? Ty musíš být opravdový znalec >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mna mrzi ze honda sa nedokaze v eu vobec uchytit, v usa ma honda velmi slusne predaje ale v eu jej to vobec nejde....... ak neratam skapinajuci accord bez nastupcu ..... tka ma honda v eu 3 modely ( crv, civic a jazz ) .... ono aj ten jazz uz je v japonsku davno novy.. uz cely rok tam jazdi novy jazz... v eu akoby sa pre hondu zastavil cas... nebude novy accord a zrejme ani novy jazz k nam nepride.... vsetka ucta k tomuto novemu vernostnemu programu a vsetka chvala a cest... ale ak to takto pojde dalej tak pomaly uz nebude mat na akych autach honda ponukat takyto super program.... ak sa radikalne nezmeni dizajn a nepribudnu aspon dva tri nove modely ktore by rozsirili portfolio znacky tak honda v eu bude za par rokov mrtva.... a darmo budem mat 8 rokov starostlivosti ked nebude kto sa mat o mna starat.... ked tu tato znacka skonci..... ja si pamaam ked honda predala rocne v eu aj 300 000 aut... dnes je to ja neviem ci sotva 140 tisic.... tento program urcite nezvysi pocet predajov... tu treba nove modely.... a zmenu dizajnu... inak to chlapci z hondy ( japoncov mam inak rad ) mozu bohuzial zabalit.... ono aj ten sucasny civic .... podla mna za rok za dva uz bdue za zenitom ( tusim uz aj bol nejaky facelift ) ... uz teraz jeho predaje klesaju a to je fakticky nove auto..... neviem ci honda chce dalsich 5 rokov zit len na CRVecku.... ale nejde to spravnym smerom.... a netesi ma to... keby ma to tesilo tak tu toto co pisem teraz vobec nepisem..... boh s hondou..... v eu to bez vyssej pomoci proste honda nema sancu ustat....... skoda ... nemam z toho radost ani dobry pocit kam v eu honda smeruje
chyba mi s2000, chyba mi legend, integra .. chyba mi hrv aj civic sedan.... boze kdeze stare dobe casy su......
chyba mi s2000, chyba mi legend, integra .. chyba mi hrv aj civic sedan.... boze kdeze stare dobe casy su......
jo jo, prodeje aut u nás jsou (z mýho pohledu) vůbec divný. I když japonci nedokáží plně konkurovat D3, umí vyrobit výborný,spolehlivý auta za konkurence schopnou cenu (Acco, M6,M3..), jejichž prodeje jsou tragický. Nečekám, že budou trhat rekordy, ale odpovídající mi to nepřijde. No co už.
Pak je to asi spirála- japonci tím víc kašlou na evropu, a tím víc jejich auta propadají v prodejích.
Pak je to asi spirála- japonci tím víc kašlou na evropu, a tím víc jejich auta propadají v prodejích.
Jak to, že topper zase stoprocentně ví, že nový Accord nebude? Sice to zatím nevypadá nějak slavně, ale úplně jistý jeho konec ještě není (je ale docela pravděpodobný).
Civic sedan se v Evropě (ne ve všech státech) úplně normálně prodává, tak nevím, co to meleš za blbosti. To, že se neprodává v SR ještě neznamená, že se neprodává v jiných evropských státech. Evropský Civic v sedanu existuje 😉 Jazz i nové HR-V tu budou co nevidět. Civic Type-R se také brzy objeví a příští rok by snad mělo být i NSX.
Civic sedan se v Evropě (ne ve všech státech) úplně normálně prodává, tak nevím, co to meleš za blbosti. To, že se neprodává v SR ještě neznamená, že se neprodává v jiných evropských státech. Evropský Civic v sedanu existuje 😉 Jazz i nové HR-V tu budou co nevidět. Civic Type-R se také brzy objeví a příští rok by snad mělo být i NSX.
Pěkné, ale nabízejí to až několik let poté, co korejci přišli s 5, resp. 7 lety záruky... Bez této konkurence by k tomu nebyli nuceni... Doufejme, že nezvýší např. cenu hodiny práce v autorizovaném servisu, to by potom bylo přesně dle přísloví "nechci slevu zadarmo"... 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Honda by měla hlavně představit na evropském trhu už konečně nějaký sportovní model. Tyhle dědskovské modely a motorizace ať si strčej za klobouk.
Jojo, sportovní model, ten zachrání evropské prodeje >😁
Evropské prodeje Hondy nezachrání nic lusknutím prstu, kaškajáda vyšla jen Nissanu a to ještě tipuju, že to bylo spíš omylem a nečekaně.
To co Hondě v Evropě dělalo prodeje byla její sportovní image, taková japonská Alfa. A k této image se musí (pokud tedy chce oživit Evropské prodeje) vrátit a pomalu ji zase vybudovat.Honda zkrátka s image, kterou si buduje posledních pár let (ufo design + důraz na ekologii) neuspěla. Konkurence nespala a k jakémukoliv autu od Hondy, jež se prodává na Evropském trhu, najdeš lepší alternativu od místních výrobců.
Tohle zlomit bude trvat roky, možná dekády, Honda padla rychle a zpátky se bude dostávat hodně těžko a hodně dlouho...
To co Hondě v Evropě dělalo prodeje byla její sportovní image, taková japonská Alfa. A k této image se musí (pokud tedy chce oživit Evropské prodeje) vrátit a pomalu ji zase vybudovat.Honda zkrátka s image, kterou si buduje posledních pár let (ufo design + důraz na ekologii) neuspěla. Konkurence nespala a k jakémukoliv autu od Hondy, jež se prodává na Evropském trhu, najdeš lepší alternativu od místních výrobců.
Tohle zlomit bude trvat roky, možná dekády, Honda padla rychle a zpátky se bude dostávat hodně těžko a hodně dlouho...
Nebavíme se o sportovní image, nýbrž o sportovním modelu. Ten by samozřejmě image pozvedl, ale Honda potřebuje prodávat.
Sportovní model image celé unylé modelové řady nijak nezvedne.
Nebo si snad myslíš, že se Renault Clio prodává dobře kvůli legendárnímu Cliu RS 2,0 16v? Kór když nové Clio RS je úplně jiné? Nebo prodeje méganu nějak ovlivňuje Mégane RS Cup, který je coupé a navíc v provedení, na které normální smrtelník ani nepomyslí?
Vůbec ne, jak jsem psal - Honda jako automobilka měla celkově sportovní feeling, tvořil ho design exteriéru, konstrukce podvozku, motory - a laděné verze (CTR, ATR) byly jen třešničkou na dortu. Myslet si, že Honda postaví miliónkoňový Civic, který zajede jedno rychlé kolo na ringu a sportovní image bude rázem zpět a lidi začnou ty bezpohlavní ufa kupovat je bláhové.
Nebo si snad myslíš, že se Renault Clio prodává dobře kvůli legendárnímu Cliu RS 2,0 16v? Kór když nové Clio RS je úplně jiné? Nebo prodeje méganu nějak ovlivňuje Mégane RS Cup, který je coupé a navíc v provedení, na které normální smrtelník ani nepomyslí?
Vůbec ne, jak jsem psal - Honda jako automobilka měla celkově sportovní feeling, tvořil ho design exteriéru, konstrukce podvozku, motory - a laděné verze (CTR, ATR) byly jen třešničkou na dortu. Myslet si, že Honda postaví miliónkoňový Civic, který zajede jedno rychlé kolo na ringu a sportovní image bude rázem zpět a lidi začnou ty bezpohlavní ufa kupovat je bláhové.
Přesně tak, v hondě už pochopili, že lovení kytiček není to, co jim zajistí zákaznickou věrnost, proto všechny poslední informace o nových modelech mluví o sportu nebo maximálně praktičnosti. Teď už jen předvést ta auta...
Jiná věc je, jak to vidí třeba český h-klub, takový nástěnkář pořád žije ve vodíkovém oparu hondy clarity a když sport tak crz. >😁 Ale oni se kucí taky proberou. 😉
Jiná věc je, jak to vidí třeba český h-klub, takový nástěnkář pořád žije ve vodíkovém oparu hondy clarity a když sport tak crz. >😁 Ale oni se kucí taky proberou. 😉
...vozidla pro soutěžní účely >😁 To jako kdyby někdo s Jazzem Hybrid, nebo Civicem Tourer 1,6 Diesel jel RAC? >😁 >😁
vypadala takhle [odkaz] nemusela by dělat hlouposti s 8-mi letou zárukou.
uplně nějlepší by bylo kdyby všechny auta vypadali stejně , a ne jen auta ale i baráky, stromy, lidi >😁 to by byl áďa spokojenej nemusel by slintat nad fotkama Hondy a pak se koukat na to co má v garáži [odkaz] >😒]
kdo si kupuje nove auto z velke casti ho nema 8roku ale obmenuje kazde 3 roky. Navic tyto garance jsou z velke casti vazane na kompletnim servisovani u vyrobce, co dela u starsiho auta nad 5 let malo kdo
To myslíš vážně? Fungl nový auto každý tři roky? Sakra kde žiješ a co děláš? Ja chci taky... 😢 >😁
to nemuže mít každý. Ani on by to neměl mít, eurozona na tom není dobře. A jesi to má tak to bohatství bere jinejm kerý o to se budou mít hur 😉
Čechystán je země neomezených možností, stačí být gauner, nebo mít kamarády gaunery na těch správných místech a zlaťáky se jen sypou 😄
Potom můžeš měnit auto třeba každý měsíc 😉
I ty si můžeš splnit "ČESKÝ SEN" >😁 >😁 >😁
Potom můžeš měnit auto třeba každý měsíc 😉
I ty si můžeš splnit "ČESKÝ SEN" >😁 >😁 >😁
Ano, a ani nemusíš bejt gauner, prachy se totiž vydělávají hlavou.
Kdybys ji měl na něco jiného, než aby ti nepršelo do krku, tak bys znal třeba operativní leasing, kde můžeš měnit auto klidně i po jednom roce, záleží, jak si nastavíš podmínky.
Kdybys ji měl na něco jiného, než aby ti nepršelo do krku, tak bys znal třeba operativní leasing, kde můžeš měnit auto klidně i po jednom roce, záleží, jak si nastavíš podmínky.
Jasně že můžeš měnit auto po roce, ale problém je pořád stejný - stojí to peníze.
Pokud je člověk zvyklý se o své auto starat a nepotřebuje machrovat každý rok s novým autem, pak myslím, že není důvod nenechat si auto třeba 3 roky.
Pokud je člověk zvyklý se o své auto starat a nepotřebuje machrovat každý rok s novým autem, pak myslím, že není důvod nenechat si auto třeba 3 roky.
Stojí to tak, jak si nastavíš podmínky, vždyť to píšu, klidně se může stát, že někomu to vyjde lépe měnit po roce, někomu zase po pěti... Musíš započítat všechno možné - třeba fakt, že po roce nebudeš ještě muset kupovat nové pneu a xxx dalších faktorů, které ti nějakým způsobem ovlivní výpočet a výhodnost smlouvy.
Apriori nepolemizuju o tom, jestli to je nebo není drahé, na to je třeba konkretizovat až moc věcí, píšu prostě že to jde a nemusí to být jen "Koupím auto, jezdím tři roky, prodám ho s šílenou ztrátou a koupím zase nové za plnou cenu" 😉
Apriori nepolemizuju o tom, jestli to je nebo není drahé, na to je třeba konkretizovat až moc věcí, píšu prostě že to jde a nemusí to být jen "Koupím auto, jezdím tři roky, prodám ho s šílenou ztrátou a koupím zase nové za plnou cenu" 😉
Podmínky ti nastaví někdo jiný... a tomu jinému se to také musí vyplatit. A musí se mu to vyplatit i u těch jedinců, kteří na údržbu kašlou a o auto se nestarají. Leasingovky s velkou slávou napíšou, jak ti v rámci operativního leasingu zaplatí i dálniční známku... ale to jsou v celkové částce drobné.
Napíšu to ještě jinak - pokud je tvůj přístup ten, že olej měníš raději častěji, studené auto nehoníš, se spojkou zacházíš v rukavičkách, nejezdíš zbytečně brzda-plyn... pak máš větší motivaci si nové auto nechat déle - a naopak.
Napíšu to ještě jinak - pokud je tvůj přístup ten, že olej měníš raději častěji, studené auto nehoníš, se spojkou zacházíš v rukavičkách, nejezdíš zbytečně brzda-plyn... pak máš větší motivaci si nové auto nechat déle - a naopak.
Nevím v čem a kde podnikáš TY... hlavou, TY vysoká inteligence 😄 Ale očividně jsi přes to své nabubřelé virtuální ego ztratil kontakt s realitou... speciálně s tou českou :-!
V čechách se prachy vydělávají primárně přes "kontakty" a kontakty, jak známo, obvykle něco stojí... měl jsem několik let malou stavební firmičku, tak mě neuč jak to v tomhle absurdistánu chodí :-!
Operativní leasing 😄 To je TO zaklínadlo. Mno, já měl vždycky lepší pocit, když mi něco, cokoliv, říkalo pane...
V čechách se prachy vydělávají primárně přes "kontakty" a kontakty, jak známo, obvykle něco stojí... měl jsem několik let malou stavební firmičku, tak mě neuč jak to v tomhle absurdistánu chodí :-!
Operativní leasing 😄 To je TO zaklínadlo. Mno, já měl vždycky lepší pocit, když mi něco, cokoliv, říkalo pane...
Ten bol dobry... Po troch rokoch sa noveho auta zbavi len ten, kto kupil totalny pr----, ktory sa iba kazi... Ked si sukromna osoba neplatca DPH kupi nove, chce ho mat dekadu.
Strata hodnoty nepusti - preco kupovat nove a predavat za menej ako 50 percent ceny?
Kazde 3-4 roky kupuje niekto, kto kupi 3-4 rocne za 40-50 percent a preda ho potom za 20-30 percent ceny. Alebo na tri roky kupuju maximalne velke firmy na lizing...
Strata hodnoty nepusti - preco kupovat nove a predavat za menej ako 50 percent ceny?
Kazde 3-4 roky kupuje niekto, kto kupi 3-4 rocne za 40-50 percent a preda ho potom za 20-30 percent ceny. Alebo na tri roky kupuju maximalne velke firmy na lizing...
Ať už jsou motivy jakékoli, tohle je pro zákazníky Hondy jednoznačně dobrá zpráva :yes:
To sice ano, ale oba dva si Hondu koupili před touto akcí >😁 >😁 >😒]
>😁
Ze severu zaútočíme Pandury.Oběma.
Ze severu zaútočíme Pandury.Oběma.
není to o ničem jiném než o větším přivázání zákazníka, aby moc necukal >😁
To bude legrace až ten litr ropný *** zdraží na 50 ... no tak to víte jesi se utáhnou kohoutky zemáku na zimu, nahradí to větší poptávka po tekutým palivu ... >😁 >😁 >😁 >😁
TO SEM PAK ZVĚDAVÝ CO DO TĚCH POPELNIC [odkaz] BUDETE LEJT >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
jo a to si představ co udělá klima až se z ruskýho sibiřskýho permafrostu vyháhnou ty kvanta energie v podobě zmrzlýho metanu, co ti pak na to klima planety jako poví 😉
>😁 >😁
ten křáp má posezóně - dízl fábka žejo je to jasný aspon videj vsici jaký jedovatý popelnice [odkaz] produkujou v BOLESLAVI a kam to pak vede !! 😉
Myslím, že kdyby to takto osolil při jízdě přede mnou, tak bych se asi neudržel, zastavil ho a ručně mu vysvětlil, že takhle opravdu NE.
A to mám diesely odjakživa rád.