Ekonomika
skoda musi aj fabiu III oznacit, ako vybiehajuci model, a ludia jej "odtrhnu ruky", lebo uz nebude... 😄
Ja to prez tu zaplavu slz ani nedocetl
[odkaz]
[odkaz]
navzdory vsetkym posmeskom je fabia II robustne kvalitne auto ktore mnohym ludom roky poctivo sluzi.... auto o ktore je stale zaujem... tak ako bol zaujem kedysi aj o favority, felicie a fabie I ..... je to dokaz toho ze auto je uspesne .... niektore znacky potrebuju zakaznika nahanat aby vobec nieco predali.... to ale nie je problem fabie... neviem teda co je tu na smiech.... taka honda by mala este aj zakaznikovi aspon 500 eur zaplatit ze si jej model jazz vobec niekto kupi ... asi tolko k tomu smiechu z fabie
V článku mi chybí informace, jestli ti nešťastníci co se na ně nedostane skvost FII dostanou novou FIII za cenu výběhového modelu 😲
Cely cas tu citam od redakcie pomaly oslavne ody na Skodu, ako vsetkych valcuje, aka je skvela. Ja uz tyzden cakam od redakcie, ze nam nezasvetenym blizsie vysvetlia i nieco ine, preco je napr. spravanie Skoda "ohodnotene" najvyssimi historickymi pokutami? [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Nie ze by som mal zaujem teraz nieco proti Skode vyviest, co nakoniec uz snad vsetky media....neuveritelne az na auto.cz urobili :-! , ale skor ma zaraza spravanie redakcie, lebo ked slo o pokutu pre Hyundai za udavanu falosnu spotrebu, tak tu bol clanok okamzite, dokonca ste boli PRVI, ktory to uverejnili. Tak sa pytam, ci ta Vasa "novinarska objektivita" >😁 uz neprekrocila zdrave meze.
Nie ze by som mal zaujem teraz nieco proti Skode vyviest, co nakoniec uz snad vsetky media....neuveritelne az na auto.cz urobili :-! , ale skor ma zaraza spravanie redakcie, lebo ked slo o pokutu pre Hyundai za udavanu falosnu spotrebu, tak tu bol clanok okamzite, dokonca ste boli PRVI, ktory to uverejnili. Tak sa pytam, ci ta Vasa "novinarska objektivita" >😁 uz neprekrocila zdrave meze.
Tak o tom, že DasAuto.cz je neobjektívní hlásná trouba nepochybuje nikdo. Už se to tady bohužel několikrát řešilo. Buď bude obsah placený čtenáři, nebo reklamou. V druhém případě budou články vypadat, jak reklamní brožůra.
Češi obecně nejsou ochotni za obsah platit, tak pak je jasné, že to za ně udělá Škoda Auto. (ve finále to lidi stejně zaplatí ve vyžší ceně těch jejich křápů)
Češi obecně nejsou ochotni za obsah platit, tak pak je jasné, že to za ně udělá Škoda Auto. (ve finále to lidi stejně zaplatí ve vyžší ceně těch jejich křápů)
Ked prisla Fabia II, este som chapal tych ludi ktori chceli rychlo kupit niektory z poslednych kusov prvej Fabie. Druha generacia vyzerala oproti prvej fakt otrasne...
Ale preco teraz? Po Fabii II. uz moze prist len nieco lepsie, tak preco ludia utokom beru posledne kusy dvojkovej Fabie, a necakaju na tretiu generaciu? Ani to sice nie je zrovna dizajnovy zazrak, ale predsa len ovela lepsie ako konciaca verzia. Tak preco, preboha?
Ale preco teraz? Po Fabii II. uz moze prist len nieco lepsie, tak preco ludia utokom beru posledne kusy dvojkovej Fabie, a necakaju na tretiu generaciu? Ani to sice nie je zrovna dizajnovy zazrak, ale predsa len ovela lepsie ako konciaca verzia. Tak preco, preboha?
Tak třeba proto, že první serie stojí za zlámanou bačkoru. Možná i proto, že se bojí, že za prakticky stejné auto, budou muset zaplatit nepodstatně více.
Což je pravda. Nová Fabia bude určitě dražší a nějaký výrazný rozdíl oproti druhé generaci tam nebude. Možna právě naopak.
Což je pravda. Nová Fabia bude určitě dražší a nějaký výrazný rozdíl oproti druhé generaci tam nebude. Možna právě naopak.
Nechápu, co v tom všichni hledáte za vědu. Fabia II se prodává za výběhové ceny, které jsou opravdu zajímavé. Pro spoustu lidí je to možnost, jak pořídit nové auto za přijatelné peníze, aniž by byli odsouzeni k totálnímu holobytu. A zákazníci tuší, že u nové generace tomu tak úplně nebude. Dokonce i mí příbuzní si právě jednu FII koupili - místo rozpadlého Favoritu nyní jezdí funglovkou s eReS nárazníkem...
Kromě toho - proč do FII nejít? Rozhodně ne každému její design tolik vadí. A technicky vzato jde o vůz s dobrými jízdními vlastnostmi, kvalitním interiérem (troufám si už teď říct, že kvalitnějším než v nové generaci), dostatkem prostoru v podélném směru i v kufru a v akčních verzích je solidně vybavená. Šířka interiéru je jedinou výraznější slabinou...Pokud nesouhlasíte, uvítám argumentaci, ne jen mínusy.
Kromě toho - proč do FII nejít? Rozhodně ne každému její design tolik vadí. A technicky vzato jde o vůz s dobrými jízdními vlastnostmi, kvalitním interiérem (troufám si už teď říct, že kvalitnějším než v nové generaci), dostatkem prostoru v podélném směru i v kufru a v akčních verzích je solidně vybavená. Šířka interiéru je jedinou výraznější slabinou...Pokud nesouhlasíte, uvítám argumentaci, ne jen mínusy.
napriklad verzia monte carlo ....... vyzera pekne..... ktovie ci este su nejake volne kusky 😉 ...
napisal si vsetko podstatne... koniec koncov svojim nazorom na f II som prispel aj ja vyssie takze ...... ostava len popriat stastnym majitelom nech si to auto uziju... ono vzdy som toho nazoru ze akekolvek nove auto je vzdy lepsie ako nejaka vytunena 10 rocna jazdenka ktorych beha mraky po cestach ... ono je to viacmenej len zavist od mnohych tych ktori kydaju na fabiu.... jedna zavistliva polovica mozno jazdi v starych vrakoch a druha polovica zase nema ani vodicak ... asi tak ......
velmi kvalitny nazor... klobuk dole :yes: vidis veci realne a to sa ceni :yes:
napisal si vsetko podstatne... koniec koncov svojim nazorom na f II som prispel aj ja vyssie takze ...... ostava len popriat stastnym majitelom nech si to auto uziju... ono vzdy som toho nazoru ze akekolvek nove auto je vzdy lepsie ako nejaka vytunena 10 rocna jazdenka ktorych beha mraky po cestach ... ono je to viacmenej len zavist od mnohych tych ktori kydaju na fabiu.... jedna zavistliva polovica mozno jazdi v starych vrakoch a druha polovica zase nema ani vodicak ... asi tak ......
velmi kvalitny nazor... klobuk dole :yes: vidis veci realne a to sa ceni :yes:
Hele, ono odcházející generaci Fabie není důvod přehnaně glorifikovat, o tak skvělý vůz své kategorie nešlo. V dnešní době jej lze získat se zajímavější cenou a na to určitá část zákazníků bude slyšet. Majitelům ji nezávidím, ale chce to trochu střízlivějšího pohledu na věc 😉
Ani já ji neglorifikuji. Jen reaguji na posměšné a nechápavé příspěvky diskusních e😜ertů s oduševnělou argumentací "dyť je přece hnusná".
S tím souhlasím, posměšné příspěvky na konto Fabie nejsou na místě, ten model se u nás dobře prodával a své místo si zastal. Jak na tom bude nová verze je zajímavou otázkou...
Přesně... může se stát, že až pak čerství majitelé FII uvidí ceny FIII, nebudou už ze své koupě tak nadšení... ne, levnější asi nebude, ale jak velký bude rozdíl v závislosti na výbavě se ještě uvidí.
Určitě, cenotvorba Fabie III je zatím velkou neznámou. Domnívám se však, že by se mělo dostat pod Rapid, jenom tak budou prodejní výsledky dobré... Pokud se však Fabie dostane nad Rapid, bude mít velký problém. Ale nechme se překvapit.
Pokud bude kupující váhat jen mezi Rapidem a Fabií, tak se z pohledu Škodovky o žádný problém nejedná. Už při představení Rapida prosakovaly informace o tom, že by Fabia měla být "hodnotnější" auto... já tomu tehdy rozuměl tak, že by měla mít modernější techniku, širší nabídku výbavy a případně by mohla stát i víc peněz.
Jak se to vezme, pokud půjde o zaryté škodováky, kteří vyberou jedno nebo druhé, pak ano. Pokud někdo z jakýchkoliv důvodů bude preferovat třídu malých vozů a Fabia budou drahou alternativou, půjde jinam, ale to jsi nepřímo napsal 😉
O té informaci "hodnotnějšího" vozu jsem také slyšel, otázkou je nakolik tomu tak bude i v reálu, zatím na mě rendery a fotky takto nepůsobí.
O té informaci "hodnotnějšího" vozu jsem také slyšel, otázkou je nakolik tomu tak bude i v reálu, zatím na mě rendery a fotky takto nepůsobí.
Přesně tak jsem to myslel - pro Škodovku je důležité, aby Fabia obstála proti své třídní konkurenci spíš než proti Rapidu. Vnitřní konzistence portfolia je méně důležité téma.
Jen tak mimochodem, co si vybavuju... třeba takové Clio taky není právě z levného kraje, v lepší výbavě bys možná za Fluence moc nepřiplatil.
Podle renderů bych nesoudil... podle nich je FIII hezčí než FII, proporčně i v detailech, zvenku i zevnitř... ale tohle je potřeba zažít a osahat.
Jen tak mimochodem, co si vybavuju... třeba takové Clio taky není právě z levného kraje, v lepší výbavě bys možná za Fluence moc nepřiplatil.
Podle renderů bych nesoudil... podle nich je FIII hezčí než FII, proporčně i v detailech, zvenku i zevnitř... ale tohle je potřeba zažít a osahat.
Ano, to máš pravdu Clio se proti Fluence cenově až tak neliší, ale zde je srovnání vzhledem k neporovnatelným motorům obtížnější. V podstatě však souhlas a i přes svou cenu je Clio v Evropě skvěle prodávané auto. Třeba tomu tak bude i u českého zástupce.
Clio vsádza na emócie a možnosti individualizácie + teda zamakali na spracovaní. Fabia je iného zamerania aj napriek rečiam o orientovaní na mladšiu klientelu. O jej úspech by som sa ale neobával.
Souhlasím, Clio a Fabia jsou vzhledově odlišné. Fabia na nových renderech nevypadá však až tak zle [odkaz] a možnost individualizace prý také. Úspěch bude, je otázkou, jak moc velký 😉
Mně osobně se třeba u Clia nelíbí předek, respektive světla... o co lepší jsou nižší světla u Capturu. Ale to už jsem trošku off-topic. Clio je v malých vozech stálice, Fabia je jen "alternativní Polo" (mimo ČR samozřejmě).
Uvidíme, som zvedavý. Na nových záberoch vyzerá ozaj pekne. Keď preklikneš na foto zo začiatku výroby tak dobre vidieť čo s autom spravia menšie kolesá. Nie je to našťastie žiadna tragédia, ale obávam sa, že to nie je najmenší rozmer.
Konečně normální příspěvek. Fabia II má slabinu v úzkém interiéru, ale jinak to je velice kvalitní malé auto, které má ještě i teď co říct. Když se k tomu v současné době přičtou ty akční výběhové modely Tour s černými světly, RS nárazníkem a slušnou výbavou za velice solidní cenu, tak není co řešit. S motorem 1.4 16V naprostý český ideál pro nenáročného motoristu. Ještě se nám po tak jednoduchých vozech bude stýskat.
I já bych si takové auto koupil mnohem raději, kdybych takový typ poptával, než nějakou obludu typu Hyundai i20, neřku-li Renault Clio 0.9Tce 8-s
I já bych si takové auto koupil mnohem raději, kdybych takový typ poptával, než nějakou obludu typu Hyundai i20, neřku-li Renault Clio 0.9Tce 8-s
V čem je podle tebe horší i20 nebo Clio? Jel jsi v tom vůbec?
Myslím, že některým jde čistě o vzhled, co na tom, že s modelem nejeli... :-!
Na druhou stranu vzhled je to první, co upoutá nebo odradí, že se tak někdo obere o dobrý kus, je jeho chybou.
Na druhou stranu vzhled je to první, co upoutá nebo odradí, že se tak někdo obere o dobrý kus, je jeho chybou.
Tak Clio je třeba Francouz. Více neni třeba dodávat.
No myslim ze zrovna clio svym vzhledem rozhodne neodradi. To se vsak o fabii II rici neda.
Clio je pěkné, ale malé. Fabie to v druhém vydání má naopak. Jak to bude u trojky se nechám překvapit 😄
Já se vzhledem FII nemám problém, je úzká, což je slabina, ale jinak normální malé auto a design je nadčasový, moc nestárne. Zato Clio je pro mě hrozné, mě teda vzhledem odrazuje. Ale design je strašně individuální, to bych neřešil. Gro mého příspěvku bylo spíš poukázat na to, že ta zvýšená poptávka po FII není až tak nesmyslná okem běžného uživatele malého vozu.
to je marný.. jsme na vwauto.cz
Takže Clio není VW = je to šmejd.
To musí být tak krásnej život.. když je všechno tak jednoduchý.
😉
Takže Clio není VW = je to šmejd.
To musí být tak krásnej život.. když je všechno tak jednoduchý.
😉
V čem? Tak například v tom, že Clio je obecně uvnitř menší auto, stejně tak má menší kufr. Vypadá otřesně + moderní downsizingovaný motor. Kdežto Fabia má veškeré vlastnosti, které typický český kupec ocení a v dnešní době technologických přešlapů a mega svolávaček je velké plus motor 1.4 16V. Jediný problém má Fabia v šířce, ale stejně kdo jezdí častěji než jednou ročně v pěti v malém autě, tak ať hodí kamenem...
A ano, zrovna v Cliu Tce jsem jel, měl jsem to půjčené na dovolené ve Španělsku. Jako turbomotor to má špatnou dynamiku a uvnitř je opravdu málo místa. Ve Fabii II jsem ten pocit nikdy neměl nebo v Roomsteru, který má přední část shodnou, také ne a to jsem v něm toho najel dost. O designu se nebavím, to je každého věc, ale pro mě je nové Clio obluda. O i20 ani nemluvím, do toho auta bych ani nenastoupil i kdyby bylo pozlacené.
Nechápej mě špatně, nechci z výběhové FII dělat poloboha své třídy, v lecčem ji dávno ujel vlak, ale když to člověk vezme kolem a kolem, tak za ty peníze stále dokáže nabídnout nemalé plusy podpořené technikou bez risku, léty vyzkoušenou. Proto se té velké poptávce vůbec nedivím.
A ano, zrovna v Cliu Tce jsem jel, měl jsem to půjčené na dovolené ve Španělsku. Jako turbomotor to má špatnou dynamiku a uvnitř je opravdu málo místa. Ve Fabii II jsem ten pocit nikdy neměl nebo v Roomsteru, který má přední část shodnou, také ne a to jsem v něm toho najel dost. O designu se nebavím, to je každého věc, ale pro mě je nové Clio obluda. O i20 ani nemluvím, do toho auta bych ani nenastoupil i kdyby bylo pozlacené.
Nechápej mě špatně, nechci z výběhové FII dělat poloboha své třídy, v lecčem ji dávno ujel vlak, ale když to člověk vezme kolem a kolem, tak za ty peníze stále dokáže nabídnout nemalé plusy podpořené technikou bez risku, léty vyzkoušenou. Proto se té velké poptávce vůbec nedivím.
Naprosto souhlasím. Sám jsem si F2 nyní koupil (už jen čekám, až dorazí k distributorovi). Za dané peníze v současnosti jen těžko bude člověk hledat vybavenější auto a navíc s ověřenou 1.4 MPI 16V. Na běžné ježdění bohatě stačí, na dovolenou jde na střechu rakev. Prošel jsem si několik autosalonů různých značek a F2 skutečně neměla žádnou konkurenci.
Faktem je, že fabia III [odkaz] vypadá v interieru hůř než fabia II. [odkaz]
Na vyber je tu stale napr. Corsa, Punto, C3, i20 s rovnakou cenou, pripadne za par drobnych naviac Fiesta, Clio... nie je dovod hikat nad Fabiou, co je jednak hnusna ako dnu, tak von, stiesnena, s priemernym podvozkom a pocitom z jazdy a pohodlia.
Ale zase na druhej strane kvoli 15litrom kufra sa daktori pojdu aj pozabijat, asi to bude tahak.
Ale zase na druhej strane kvoli 15litrom kufra sa daktori pojdu aj pozabijat, asi to bude tahak.
mi kanou po tváři...stovky zklamaných bude muset hledat nový vůz snů 😉
Chleba se bude lámat s cenou Fabie III - koncern v posledních letech několikrát překvapil tím, jak vstřícně byly ceny novinky nastaveny... a několikrát zase ne.
Všeobecně je to zajímavý úkaz. Jsou auta, kterým lidi nemůžou přijít na jméno. Při představení nového modelu se přesto vyrojí dost těch, kteří glorifikují ten starý - ať už je to Fabia, Mondeo nebo třeba Porsche. Po nějaké době ale tenhle dočasný efekt pomine a všichni zase preferují novější auto.
Všeobecně je to zajímavý úkaz. Jsou auta, kterým lidi nemůžou přijít na jméno. Při představení nového modelu se přesto vyrojí dost těch, kteří glorifikují ten starý - ať už je to Fabia, Mondeo nebo třeba Porsche. Po nějaké době ale tenhle dočasný efekt pomine a všichni zase preferují novější auto.
Cena necena, tenhle PR článek, kterej zaplavil celej internet je mi k smíchu 😄
Nedaří se mi proboxovat na stránkách škodovky na počet skladových aut, ale zajímavý číslo to určitě bude.
Nedaří se mi proboxovat na stránkách škodovky na počet skladových aut, ale zajímavý číslo to určitě bude.
Skladovky jsou vidět přímo na skoda-auto.cz... ale moc aktuální to tedy není. Třeba Auto Jarov toho má na svých stránkách víc než celá Škoda dohromady.
Že jde Fabia II za výprodejové ceny na odbyt je možný... hodně lidí slyší na "osvědčenou techniku" v kombinaci s "ojedinělou slevou".
Že jde Fabia II za výprodejové ceny na odbyt je možný... hodně lidí slyší na "osvědčenou techniku" v kombinaci s "ojedinělou slevou".
"Za poslední léta jsme neměli na domácím hřišti tak úspěšný výběhový model, jako v tomto případě. Zájemce pečlivě evidujeme a tito budou prvními, kterým nabídneme novou generaci," uvedl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček.
Obdivuhodné... lidem došlo, že nové auto = horší auto. Levnější na výrobu a s cíleně omezenou životností.
Je to důvod k oslavě?
Jasně, platí to obecně... ale u Škodovky bohužel dvakrát. Jednak v důsledku obecného trendu a podruhé z důvodu tlaku "centrály" = německých majitelů...
Škoda. Simply škoda.
:-!
Obdivuhodné... lidem došlo, že nové auto = horší auto. Levnější na výrobu a s cíleně omezenou životností.
Je to důvod k oslavě?
Jasně, platí to obecně... ale u Škodovky bohužel dvakrát. Jednak v důsledku obecného trendu a podruhé z důvodu tlaku "centrály" = německých majitelů...
Škoda. Simply škoda.
:-!
Kamoš pred pár rokmi kupoval octatur a tiež plašili, že nebudú a furt boli. Nedivím sa, že to ľudia kupujú, chcú škodu a vedia, že nová bude drahšia, tak neni o čom.
"Zájemce pečlivě evidujeme a tito budou prvními, kterým nabídneme novou generaci"
no jo ale ne za cenu te staré >😁
no jo ale ne za cenu te staré >😁
Zadat do výroby Fabii nešlo už začátkem června ! už 10.června šly sehnat pouze zbylé skladové vozy. Já chtěl kombi a motor 1.4 , to byla k mání pouze jedna červená za 260.
Nechápu ale,když "koncern" mluví pořád o šetření proč nevyrábějí současně novou i starou Fabii,stačilo by ponechat kombi a ještě doprodat motory 1.4 😄
Nechápu ale,když "koncern" mluví pořád o šetření proč nevyrábějí současně novou i starou Fabii,stačilo by ponechat kombi a ještě doprodat motory 1.4 😄
to umi take jenom skodovka - na predstaveni noveho modelu trh zareaguje prudkym zvysenim poptavky po starem modelu 😄
Rád by som videl ako sa vyvíjali predaje počas životného cyklu Fabie I a Fabie II. Bolo by to myslím zaujímavé porovnanie.
Pokud ti stačí Evropa...
[odkaz]
[odkaz]
to jsou hezká čísla.
Takže Fabky, etalonu malých aut, se za 15 let prodalo celkem 2.370.726 kusů.. to je průměrně 158.048 kusů ročně.
Pěkné. Ale fakt.
Nepovedeného Punta, parodie na auto a dokladu italské neschopnosti prodat auto se za 17 let vyrobilo 6.167.019 kusů... to je 362.766 kusů ročně.
😉
Je fakt, že třeba Clio na tom bylo ještě lépe: 6.655.147 aut... za 17 let = 391.479 aut ročně.
Takže Fabky, etalonu malých aut, se za 15 let prodalo celkem 2.370.726 kusů.. to je průměrně 158.048 kusů ročně.
Pěkné. Ale fakt.
Nepovedeného Punta, parodie na auto a dokladu italské neschopnosti prodat auto se za 17 let vyrobilo 6.167.019 kusů... to je 362.766 kusů ročně.
😉
Je fakt, že třeba Clio na tom bylo ještě lépe: 6.655.147 aut... za 17 let = 391.479 aut ročně.
Píšeš tu věci, které nikdo netvrdí. Nikdo neříká, že je Fabia jakýmkoli etalonem malých vozů... naopak, v této třídě Škoda nikdy rekordy netrhala a jak už jsem někde psal, hraje převážně roli "alternativního Pola", zatímco pro Fiat jsou malá auta to nejdůležitější.
Ale... za 2013 má Fabia proti Puntu hezkých +25%... a je to spíš neúspěch Fiatu než úspěch Škody a taky hezká ilustrace toho, kam která značka směřuje.
Ale... za 2013 má Fabia proti Puntu hezkých +25%... a je to spíš neúspěch Fiatu než úspěch Škody a taky hezká ilustrace toho, kam která značka směřuje.
myslíš jako že Fiat směřuje k menším autům.. protože Evropa chudne a zahušťuje se... a ke kategorii malých MPV, která je víceméně nová ale ukazuje se, že tento typ aut plní potřeby Evropanů až překvapivě dobře?
😉
😉
Chudne především Itálie. A to je právě problém Fiatu. Byl to vždy jeho nejdůležitější trh v Evropě.
myslíš?
Chudne úplně celá Evropa... a bude hůř.
:-!
I to tvoje obdivovavné Německo.
Chudne úplně celá Evropa... a bude hůř.
:-!
I to tvoje obdivovavné Německo.
Nepamatuji se, že bych já někdy obdivoval Německo.
Ale co vím naprosto přesně, že ty máš osobní psychický problém s úspěchem německé produkce. Dokazuje se to tu prakticky každým tvým příspěvkem.
PS: Itálie spadla v posledních šesti letech do recese už potřetí. Takže je na tom opravdu bídně a jde o hlavní důvod, proč jde fiat ke dnu. Jen suchá realita bez osobních emocí. :-!
Ale co vím naprosto přesně, že ty máš osobní psychický problém s úspěchem německé produkce. Dokazuje se to tu prakticky každým tvým příspěvkem.
PS: Itálie spadla v posledních šesti letech do recese už potřetí. Takže je na tom opravdu bídně a jde o hlavní důvod, proč jde fiat ke dnu. Jen suchá realita bez osobních emocí. :-!
no.. osobní rozměr to nepochybně má.
Mám tu smůlu, že jsem jeden exemplář německého automobilového zázraku vyfasoval jako služební... a větší s_račku jsem ještě neřídil...
A to už jsem řídil opravdu ledasco.
A nekritická adorace na téhle stránce mě opravdu vede k tomu, že sem chodím "prudit"... prostě aspoň kapat trochu protijedu...
😉
Mám tu smůlu, že jsem jeden exemplář německého automobilového zázraku vyfasoval jako služební... a větší s_račku jsem ještě neřídil...
A to už jsem řídil opravdu ledasco.
A nekritická adorace na téhle stránce mě opravdu vede k tomu, že sem chodím "prudit"... prostě aspoň kapat trochu protijedu...
😉
Myslím to tak, že je ostudou Fiatu, že nedokáže zužitkovat tebou popsanou tradici lépe a v jeho třídě ho poráží jakási provinční Škoda, pro kterou jsou subkompakty méně významná kategorie... což může mít různé důvody, tím hlavním je ale nepochybně stáří modelu.
Kategorie malých MPV není nic nového, Modus tu byl nejméně před 10 lety... aktuální trend vede spíš směrem Cactus/Captur než Modus.
PS: Fiat jsem do toho úplně tahat nechtěl, ale když už jsi to s těmi prodejními čísly nakousl...
Kategorie malých MPV není nic nového, Modus tu byl nejméně před 10 lety... aktuální trend vede spíš směrem Cactus/Captur než Modus.
PS: Fiat jsem do toho úplně tahat nechtěl, ale když už jsi to s těmi prodejními čísly nakousl...
to je v pohodě.. vytáhnul jsem ho sám.
Módní trend určitě... ale jak říkám - čím dál tím víc lidí hledá max užitek za min cenu.. a pro ty je 500L udělaná.
A je udělaná dobře... až na to jméno.
😉
Módní trend určitě... ale jak říkám - čím dál tím víc lidí hledá max užitek za min cenu.. a pro ty je 500L udělaná.
A je udělaná dobře... až na to jméno.
😉
Max užitek za min cenu je ošemetná kategorie, ve které se těžko vydělávají peníze. Dacia to sice dělá dobře, ale dělá to dobře jen proto, že má k dispozici technologie od Renaultu. U Fiatu ale aktuálně zeje velká technologická díra mezi 500 a Ghibli... 😉
no - a to je právě jen Tvoje neznalost.
Jako většiny tady ... na vwauto.cz
Naštěsí nikoliv většiny v Evropě - a osazenstvo tohodle spolku asi fakt není pro prosperitu automobilky klíčové..
:-!
Jako většiny tady ... na vwauto.cz
Naštěsí nikoliv většiny v Evropě - a osazenstvo tohodle spolku asi fakt není pro prosperitu automobilky klíčové..
:-!
Kvituji tu tvoji poslední větu.
To by pak žebříček prodeje vypadal úplně jinak, než jak vypadá.
To by pak žebříček prodeje vypadal úplně jinak, než jak vypadá.
?
To jsem asi nepochopil.
500L je na trhu druhým rokem... a druhým rokem je nejprodávanější v kategorii na trhu...
První letošní pololetí je +52% proti loňsku, i když už loni byla nejdprodávanější.. a celý trh šel dolů...
nepřijde mi to jako důvod k rozladění.
:-!
Měla to být Idea II a neměl bych co dodat.
😉
To jsem asi nepochopil.
500L je na trhu druhým rokem... a druhým rokem je nejprodávanější v kategorii na trhu...
První letošní pololetí je +52% proti loňsku, i když už loni byla nejdprodávanější.. a celý trh šel dolů...
nepřijde mi to jako důvod k rozladění.
:-!
Měla to být Idea II a neměl bych co dodat.
😉
Co je moje neznalost - že je těžké vydělat na lowendu? Protože tvá definice max užitek za min cenu není nic jiného, než popis lowendového přístupu...
A pozor - teď vůbec nemluvíme o Fiatu, jehož situace je jiná a tímhle heslem se nijak zvlášť neřídí.
Co se 500L týče, jasně, prodává se dobře. Její "první místo ve třídě" je trošku zkaleno faktem, že ta třída je momentálně stranou zájmu klíčových hráčů, kteří svou pozornost přesouvají (přesunuli) k mini-SUV... pokud by byly tyto dvě třídy pospolu, patřilo by 500L pořád vcelku solidní páté místo.
A pozor - teď vůbec nemluvíme o Fiatu, jehož situace je jiná a tímhle heslem se nijak zvlášť neřídí.
Co se 500L týče, jasně, prodává se dobře. Její "první místo ve třídě" je trošku zkaleno faktem, že ta třída je momentálně stranou zájmu klíčových hráčů, kteří svou pozornost přesouvají (přesunuli) k mini-SUV... pokud by byly tyto dvě třídy pospolu, patřilo by 500L pořád vcelku solidní páté místo.
nech sa páči - napríklad [odkaz]
Tomu říkáš hodně? Slovy šest kousků?
Jen ti připomenu, že v třeba v tom Německu se měsíčně prodá cca 4 000 kusů nových Fabií.
Ještě dodám, že u nás se měsíčně prodá cca 1000 Fabií. Takže momentální skladová zásoba 239 ks vystačí tak na 14 dní.
Jen ti připomenu, že v třeba v tom Německu se měsíčně prodá cca 4 000 kusů nových Fabií.
Ještě dodám, že u nás se měsíčně prodá cca 1000 Fabií. Takže momentální skladová zásoba 239 ks vystačí tak na 14 dní.
poznáš slovo "napríklad"?
v Nemecku sa Fabia predava ako lacnejsia nahrada Pola. Necudujem sa, ze sa ich mesacne preda 4 tis.
v Nemecku sa Fabia predava ako lacnejsia nahrada Pola. Necudujem sa, ze sa ich mesacne preda 4 tis.
Spíše si pod slovem "plno" představuji něco jiného, než pouhých 6 kusů...
len na mobile.de je 1881 inzerátov na "neuwagen". A pod jedným inzerátom sa nemyslí iba jedno auto.
[odkaz]
dalsie su v kategorii jazdene (to su auta s 0 km, ale už registrované). Buú mať čo robiť, aby ich všetky popredali.
[odkaz]
dalsie su v kategorii jazdene (to su auta s 0 km, ale už registrované). Buú mať čo robiť, aby ich všetky popredali.
Mých 12 let základní školy mi říká, že vystačí spíš na týden, tedy jestli se nezměnilo vnímání času. 😉
12 let ti trvala základka? Mne osem >😁
To by platilo, pokud bys zadával auto do výroby s vlastní konfigurací.
Než se vyprodají sklady "ležáků", bude to trvat déle. 😉
Než se vyprodají sklady "ležáků", bude to trvat déle. 😉
V pohodě, stačilo napsat "aha, spletl jsem se". Měsíc má 4 týdny.Tisícovka má čtyři dvěstěpadesátky.
Pokud si myslíš, že skladovky se vyprodávají stejným tempem jako osobní objednávky, tak o obchodu moc (spíše nic) nevíš. 😉
PS: tu větu jsem po delší úvaze měnil, aby to nebylo tak hloupě spočítané. Protože to reálně tak prostě není.
PS: tu větu jsem po delší úvaze měnil, aby to nebylo tak hloupě spočítané. Protože to reálně tak prostě není.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak to je hroznej pruser ze se na nekoho nedostane stará asimetrická fabia. >😒]
Myslíš asi metrickou nebo asymetrickou? 😄
myslim asymetrickou >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jak se ta asymetrie projevuje?
Říkejme tomu raději nesouměrnost, aby se v tom někdo nezamotal... 😉
Říkejme tomu raději nesouměrnost, aby se v tom někdo nezamotal... 😉
projevuje se tak, jak už napsal výše, že e asi metr vysoká a asi metr široká. A co stim mají společnýho madaři???
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aha, tak tím to bude. Ze Swifta už mi po roce čouhá noha ven.... >😁 A ten tlustej plech dostala ze Škodovek jenom Fábka ? Já jen že si jeden místní jel kousek za hranice koupit zánovní Octávku za opravdu nízkou cenu, byla totiž od krup potlučená jako řešeto. Ale jinak skoro nový auto, takže spokojenost....aspoň prej mu to nikdo neukradne. 😉
PS: A co maďarský Audi ? Taky bída ? 😄
PS: A co maďarský Audi ? Taky bída ? 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale jestli se nepřiplácí za stěrače a volant 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
volant si môžeš vybrať za príplatok, vyhrievanie sedačiek tiež, ale športové sedačky do tých najlacnejších verzií nedávajú.
Docela LOGICKÉ, když nová určitě 219.900 stát NEBUDE... Dále je MOŽNÉ, že těch neuspokojených zájemců nejsou STOVKY, ale třeba jen DESÍTKY... Jednoduchý TRIK, jak si udělat REKLAMU... 😉
Škoda zevrejní, že vypredáva posledné Fabie zo skladu a že už ich nieje dosť na uspokojenie zákzaníkov a hneď sa o tom píše na všetkých weboch >😁 Skvelý marketingový ťah! :yes: Teraz budú do showroomov Škody utekať aj ľudia, ktorí predtým o Fabiu nemali záujem lebo počuli, že už sú na skladoch posledné kusy >😁
Samozrejme, že nejde o nič iné. Sklady sú tých neforemných príšeriek plné, treba ich vyprázdniť. A ako si pomôcť, keď ľudia nechodia? Napríklad malým nenápadným klamstvom... A môžu sa búchať aj ďalšie a ďalšie staré Fabie v predĺžených smenách (a so ziskom navyše, s ktorým sa pôvodne nerátalo), aby sa dostalo aj na tých, ktorí sa rozhodujú až teraz a dúfajú, že na pre nejaká tá skladovka ostane...
...kdybych kupoval funglovku, tak ji jasně volím. je to za dobrý prachy, léty vychytaný auto, nebude mít dětské nemoci co ta nová v prvních kusech. Osobně bych to viděl jako ideální volbu také.
Škoda :yes: Už jsem se tak dlouho nezasmál.
Jinak srovnání Felicie a Fabie je zajímavé. Osobně mi to vzheldem ke zkušenosti s oběma přijde jako porovnání dvou naprosto odlišných světů a ve své době byla Fabia o světelné roky dále. Hlavní nevýhodou byl neoddiskutovatelně menší vnitřní prostor.
lenze favorit bol vtedy tiez drahy >😁 ... ale na to si uz nepamatam ako to bolo vtedy s kupou 105-ky ... mal som 5 rokov >😁
Bez urazky, nekupovali ste Feldu takto aj vy?
P.S. Doteraz mam doma jednu na LPG. Je to vsak krute.
Auto ako z papiera, ramena prichytene priamo na kasnu + ten OHaVny motor!!!
Ja si matne pamatam, ze Felicia s airbagmi, servom,... stala skoro tolko, ako Fabia.
Bizardne? Vsak?
Uz vtedy VW vedel, ako osklbat ludi.
Len by ma zaujimalo, co vedie na poslednu chvilu ludi k hufnemu nakupu tej hrozy.
TO JE NĚMECKÝ DAS AUTO !! >😒] >😒] >😒] >😒]
Česká uýž není ani spořitelna >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁