Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hittman
Audi
Hittman
| 5. 9. 2014 10:16
Holt doladění dokonalého.. :yes:
Audi
Mig_35
| 5. 9. 2014 10:18
Ty přihmouřené oči se daly čekat. Kdo je dneska nemá, jako by nebyl:-)
konkrétně třeba Jeepu to po faceliftu tak sekne, že původní generace zestárla rázem
o deset let... dtto Jaguar XF.
Avatar - Hittman
Audi
Hittman
| 5. 9. 2014 10:40
Nové Jeepy se mi také líbí, jem mi tam chybí V6 v naftě, nevěřím tomu, že dvoulitr by vytvořil pohodovou a bezpečnou jízdu na takové auto..
Audi
Mig_35
| 5. 9. 2014 10:47
Mluvím o Grand Cherokee, sorry. Cherokee mně nebere vůbec:-(
Avatar - Hammunasakra
Audi
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 14:10
Jak pak řikáš [odkaz] ? ;-)
Audi
Mig_35
| 5. 9. 2014 19:29
To je fantazírování, prozatím:-)
Avatar - Hittman
Audi
Hittman
| 5. 9. 2014 21:34
Tříválcová pětka??? Tak to už pak není žádný důvod to kupovat... :'-( :no:
Avatar - Hammunasakra
Audi
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 21:59
Myslim že se těžce pleteš důvodů kopovat bude nejspíš dost a dost ;-)
Prodej v ČR...
Xawier
| 5. 9. 2014 10:18
...od 15.9.2014. Mimo jiné i noční vidění bylo trochu vylepšeno.
Prodej v ČR...
Dixik2
| 5. 9. 2014 10:27
Co je u něho nového ?
Prodej v ČR...
Mig_35
| 5. 9. 2014 10:47
Teď uvidí i ve dne:-)
Prodej v ČR...
Xawier
| 5. 9. 2014 11:53
Tož to nevím >:D Ještě jsem ho neviděl... Ale dle Audi bylo vylepšeno.
u mě dobrý...
lowkick
| 5. 9. 2014 10:32
Trochu brzký facelift (u allroadu)...za světla a hranaté koncovky :yes: ale proč je u allroadu nechali původní...nevidím logiku. ;-\
Avatar - Emel
Pružiny
Emel
| 5. 9. 2014 10:55
...kompozitové pružiny, snižující neodpruženou hmotnost o 4,4 kg... zajímalo by mě, jak se počítá neodpružená hmotnost pružiny...
Avatar - iudex
Pružiny
iudex
| 5. 9. 2014 11:02
To je jasné, v situácii, keď pružina nepracuje, teda nepruží, je to neodpružená hmota. >:-[]
Avatar - Emel
Pružiny
Emel
| 5. 9. 2014 11:06
Ah tak... ale pořád na ní vlastně leží hmota auta... není teda neodpružená jen když auto letí vzduchem?

Ne, dobře, ale trošku seriozně - měl jsem za to, že neodpružená hmota je typicky kolo, brzdič, kotouč.. tedy to, co z principu věci musí kopírovat silnici. Jak se ale počítá pružina, která je na půli cesty? Jak se počítá třeba poloosa?
Avatar - standajlk
Pružiny
standajlk
| 5. 9. 2014 11:28
Pruzina, ktera jak rikas je na puli cesty, se take pocita polovinou hmotnosti (tedy ne polovinou, ale nejakou casti jeji hmotnosti)
Pružiny
pargi
| 8. 9. 2014 14:34
Nebudou u neodpružených hmot taky prvky zavěšení kol?
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 5. 9. 2014 11:54
Allroad s motorem 3.0BiTdi a Tiptronicem je snad nejuniverzálnější auto na světě.

Pohodlný, prostorný, hladkej automat, 240kW, velkej kufr, přijatelná spotřeba, obstojí v lehčím terénu, vypadá celkem nenápadně, není přehnaně nabubřelý jako SUV..

Jediné co nechápu v konfigurátoru, jsou gumy 255/40 R20. Na model který má zvládat i nezpevněné silnice jsou i ty základní osmnáctky až až..
Allroad
lowkick
| 5. 9. 2014 12:52
Je to tak, podle mne ideál. :yes: Díky vzduchu v terénu srovnatelné nebo lepší než většina SUV stejné velikosti (rozvor) bez vzduchu, ale kdo by tam jezdil... Pokud jde o gumy, subjektivně komfortní i na 20" , ale záleží na uživateli, co s tím bude provádět... Pohledově to ty dvacítky vyžaduje. ;-)
Allroad
_MT_
| 5. 9. 2014 14:18
Zase tak vysoko zvednout nejde.
Allroad
Ingister2
| 5. 9. 2014 16:52
Pohledově to ty dvacítky vyžaduje-

neviem, asi som divný, mne skor naopak...
Allroad
lowkick
| 5. 9. 2014 21:11
Já jsem vždy pro větší kola, ale tisíc lidí, tisíc chutí...
Allroad
showstar
| 6. 9. 2014 08:15
Ja hovorim, ze aj velke kolesa su komfortne - komfortne sa ne to pozera :-)
Avatar - Jenik3
Allroad
Jenik3
| 5. 9. 2014 12:57
tiptronic, multitronic, stronic? jsem z tech x-tronicu lehce zmateny. ;-\
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 5. 9. 2014 13:55
Tiptronic je klasický automat 8 kvalt a dodává se v případě A6tky, jenom do toho silného 3.0 dieselu BiTDi..
Krom toho je to jediná volba pro A8 a Q7 a také pro dva nejsilnější modely RS6 a RS7

Multitronic je bezestupňovka a dodává se do slabších motorizací (do cca 200 kobyl)

S-tronic je 7st. dvouspojka kterou má většina Audin, včetně slabších RSek (RS5 a RS4) a všech modelů S

Výjímku z tohoto řádu tvoří S8,která má v duchu osmičkové řady Tiptronic.

Snad jsem to řekl dobře :-)
Avatar - Jenik3
Allroad
Jenik3
| 5. 9. 2014 19:41
Jinymi slovy, neni automat jako automat. ;-)
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 6. 9. 2014 00:16
To rozhodně.:-) Sám mám v autě 7g-tronic a ten je pomalejší než dvouspojka (hlavně podřazení) a o chlup cukavější než měnič (po městě, v koloně)..

Mám už Medvěda nějakej čas a pořád se tím ne a ne sžít..Dal byl cokoliv za měničovej automat od ZF jako je v Bávu, nebo za Tiptronic:-)
Avatar - Mireon
Allroad
Mireon
| 6. 9. 2014 15:12
Bitdi má taky automat zf.
Allroad
pargi
| 8. 9. 2014 14:39
Píšeš, že 7g-tronic je pomalejší než dvouspojka a cukavější než měnič. Jaký g-tronic tedy máš?
Avatar - Hammunasakra
Allroad
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 14:13
Titul nejuniverzálnější auto na světě je už dávno zadanej [odkaz] >:-[]
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 5. 9. 2014 15:15
My si nerozumíme:-)

Pro mě univerzální auto musí být i rozumné, nežrat jak protržená přehrada a nebýt extra nápadné..

Když už Range tak Sport se 7mi místy a s motorem TDV6, ten má sílu a nežere.
Ale stejně do města je to trochu moc velký a obecně až moc nápadný. Univerzální auto z mého pohledu by nemělo tolik přitahovat pozornost.

Pro mě osobně je to fakt tenhle A6 Allroad s Biturbo dieselem v tmavé barvě na 18tkách
Avatar - Hammunasakra
Allroad
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 15:22
Jj v česku radši nepřitahovat pozornost. Ve zbytku světa, aspoň pro mě, jasně ten RR :yes: :-)
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 5. 9. 2014 15:29
Range Rover s pětilitrovým kompresorovým V8 je rozumné a univerzální auto snad jenom v Emirátech a Číně..

Souhlasím, že verze TDV6 je opravdu univerzální mašina. Stejně je to na některé končiny "trochu moc"

A nemysli, že ve zbytku světa je žádoucí přitahovat pozornost. Od letošního roku jezdím pracovně do Švédska a Norska a věř mi že tam takovýhle Range by byl jak pěst na oko..

Přestože tam lidé mají peníze na dobrá auta, tak zůstávají rádi nenápadní..Není to jenom o Česku
Avatar - Hammunasakra
Allroad
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 15:43
Jj docela jezdim ven a zhoršení si těžko nevšimnout 8-s
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 5. 9. 2014 16:11
Tak jasně:-) Ale zrovna v těhle skandinávských zemích patří nevyčnívání k tradicím:-) Je to paradox, země s vysokou živ úrovní, s velice slušnými platy a lide se nepředvádí..Mě je to osobně sympatické :-)
Avatar - speedfred
Allroad
speedfred
| 5. 9. 2014 16:28
Švédi serú na autá,oni sú na lode. Ale majú tam aj krásne autá.
Allroad
Ingister2
| 5. 9. 2014 16:52
Mám A6 Allroad s 180kW výkonu a aj to je až-až...
Nenápadne... čo aj viem, ani by som nepovedal...
A tie 18-v základu sú pomerne veľké balóny, takže na našich cestách úplne v poho
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 6. 9. 2014 00:24
A jak Ti vyhovuje S-tronic? Já tu univerzálnost BiTDi myslím ani ne kvůli výkonu (toho je až zbytečně moc) ale kvůli možnosti mít klasický automat..

Kdyby se dával tiptronic do toho slabšího 3.0 dieselu tak je pro mě o univerzálním autě jasno:-)

Avatar - white label
Allroad
white label
| 6. 9. 2014 11:28
Hdm je idealni, ale Stronic v A6 je lepsi a kultivovanějši, než 7gtronic.
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 6. 9. 2014 16:15
Když ten 7gtronic je takovej divnej >:D

Neříkám, že je to vysloveně blbý automat, ale je hodně citlivý na jízdní styl. Třeba parkování nebo popojíždění je plynulejší než u DSG..Ne tolik jako klasický automat, ale o chlup lepší než dvouspojka..
Dá se ale, narozdíl od dvouspojky snadno zblbnout a při pokusech o svižnou jízdu reaguje divně a pomalu..Někdy nechá kvalt viset, někdy řadí dolů, při manuální volbě nereaguje na podřazení..

Já jezdím volně a mám velký motor(350) takže to jde, ale kdo by chtěl s tím jezdit svižně, nebo si pořídí AMG, tak podle mě narazí..
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 17:05
tak neviem, ci vobec vies, ze 7Gtronic, je len obchodnee oznacenie klasickeho HDM automatu v podani Mercedesu ( Mercedes si ho robii saam ), teda je to defakto "konkurencia" pre automaty ZF s HDM. Vznikol, ked ZF predavalo Audi a Baworu ZF 6 HP - teda 6 stupnovee automaty. V tej dobe bol chvaalenyy, ze s vacsinou motorov fungoval dobre...Potom prisiel ZF 8 HP, a bolo po slaave...
Samozrejme, rokmi ho vylepsovali, snazili sa mu napasovat charakteristiku na ten - ktory motor, s ktorym mal spolupracovat...niekedy lepsie, niekedy horsie...takze zalezi, s akym motorom je spaarovanyy...Dokonca aj s 3 litrovymi dizlami si nerozumel vzdy rovnako:
teraz nechcem tliachat do vetru, ale nieco sa mi marii, ze ked boli este oznacovanee ako 320 CDi, tak fungoval priemerne, a ked sa generacne motory zmenili na 350 CDi, tak sa to zlepsilo...treba si pozriet XY recenzii, pripadne ho vyskusat so vsetkymi motormi, ktoree ta zaujiimajuu - potom lepsie posuudis.
dokonca bol aj v nejakom AMGcku, tam ale jeho HDM nahradila klasickaa spojka - slubovali si od toho sportovejsie spraavanie sa...
Uzavriet to mozem tym, ze dnes uz je 9G tronic...treba vyskusat ten - ze ako obstoji proti ZF-kovym 8HP, kedze 9HP zatial pouzil len Land Rover do Evoq-u.
Dokonca BMW sa vyjadrilo, ze miesto viac prevodovych stupnov sa radsej zameria na motory ako takee ( radsej pridaa dalsie turbo - doslova ) , nez to prehaanat s poctom prevodov.
takze - co mas 350 ? CDi alebo CGi ?
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 6. 9. 2014 19:22
7G je klasický HDM? Já teda žil v domnění že je to trochu jiná koncepce (v podstatě double clutch s jednou spojkou)..Tak se asi pletu..To je novinka pro mě..

Mám benzín, E 350 4matic. Je to před-faceliftovaný model r.v. 2010 s tím slabším výkonem 200kW (zadokoka měla tuším 215kW, dnes po faceliftu mají obě verze 225kW)
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 19:36
hmm, tak ako vidiis, tvoja kombinaacia mu nevyhovuje ( tomu 7G tronicu ) - s dizlami si viac rozumel ( 320 CDi , 350 CDi )...
Neviem, ani si netrufam nejako ta "znaasilnovat" ohladom auta...ale pripadaa mi to tak, ze diler v Mercedese si urobil svoju robotu na 110 % ked ta prehovoril na to konkreetne auto... ;-\ - akoze nic proti Medaku a benzinu...ale...
Proste E-cko pred FL bolo pre mna (sorry) hnusnee. Ked som zbadal FL , JA som skoro spadol zo stolicky - proste dojem - novee auto !
No nic - to tvoje problemy nevyriesi - ano, je to klasicky HDM automat, v AMGcku to malo miesto HDM 1 spojku.
Takze tak, ak je to neunosnee, skuus sa im trochu postazovat, nech ti skuusia nahrat novyy software...ale neviem, ci ti to pomoze... ;-\
potom uz len variant B : Presedlat !!! - ku "nam" :-)
...viac Ti pisat neidem, je to Tvoja volba. V kazdom pripade uuprimnuu suustrast, pevnee nervy a drziim palce ;-)
Avatar - Hammunasakra
Allroad
Hammunasakra
| 6. 9. 2014 20:38
Jaký už jen přesedat? Prostě vyměnit za novější generaci [odkaz] :-)
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 20:44
hmm, neviem ci sa rozumieme - to co sa aktualne predaava je len fakt rozsiahly FL E-klasy. Ci ju este do nej dajuu...ja neviem - a ty?
...alebo mysliis, ze maa cakat na novuu generaaciu E-klasy? ;-\
Avatar - Hammunasakra
Allroad
Hammunasakra
| 6. 9. 2014 20:50
To záleží na okolnostech ale asi bych spíš počkal. Během pár let 9G-Tronic nahradí tu starou 7G verzi určitě skoro všude
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 21:01
jooo, ved jasnee... ;-)
Allroad
pargi
| 8. 9. 2014 14:50
Jedno OT: proč píšeš některé dlouhé samohlásky zdvojeně? Hrozně blbě se to čte ;-\
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 8. 9. 2014 16:44
z toho, coho pisem, sa blbo pise diakritika... ;-)
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 6. 9. 2014 22:46
Tak já to auto mám z druhé ruky, na novou E classe s nějakým lepším motorem jsem si ještě nevydělal a základní holátko s dvoulitrem nechci :-)

A budeš se divit, ale já záměrně hledal všestranný kombík, velký benzínový šestiválec a pokud možno bez turba. Což E 350 (ještě k tomu s 4maticem) přesně splňuje. A kombíků velkou atmosférou už moc nejezdí

Já jsem fanda MB a splnil jsem si koupí Mercedesu sen, takže o jiném autě jsem ani moc nepřemýšlel, Navíc kombinace kterou jsem chtěl nabízí málokteré auto. Jestli mi pánbůh dopřeje stále takhle fajn zaměstnání, tak až ojedu současného Meďáka, tak bych uvažoval o E 500 v kombíku.:-)
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 23:20
Ja to vobec neberem ako hanbu - nekupit auto novee...Ja niesom z tych, ktory by sa za to niekomu vysmieval, alebo ho za to nejako ponizoval...
Prave naopak - 2010 - aktualne 4 rocne auto, tak ak si ho aj kupil "vcera", tak taa cca o 60 % nizsia suma, nez za neho kedysi figurovala vo fakture za neho, Ta isto potesila ;-)
a teraz k tvojim poziadavkam:
vyssia strednaa, kombiik, velky V6 benzin...automat a 4x4 ako bonus...hmmmmmm.....
vyber peknyy...Bavor uz asi tiez podobny bez turba nezozenies, a Audi - ja sam by som do aktualneho 3,0 TFSi neisiel...( a to nieje turbo, ale kompresor - aby ta to neplietlo !)
Otazka z druhej strany: Preco sa "bojis" turba? - to nieje 1,9 TDi z pred 15 rokov, kde turbaa pravidelne odchadzali pri cca 100 000 km...
Dalsia vec - ak si si myslel, ze oturbeny motor by mal vyssiu spotrebu - ano, mal by, keby si mu riadne sliapal po krku - ale pisal si, ze tvoj jazdny styl je skor kludnaa jazda. No a na tych par situacii, kedy tomu treba "prihulit" - tam ti napr. aj ten Baworsky 3.0 turbo vycarii uuplne iny usmev na tvari, nez zazivas teraz... ;-)
Nedovolim si este jednu takuu nesmeluu otaazocku: Akuu mas teraz priemernuu spotrebu?
Na co naraazam: Zvuk V6 v Medvedi by ta veeeeelmi ryychlo prestal traapit, po vyskuusanii S6 - teda 4.0 V8 TFSi - zo zaciatku 420 konikov, ZF 8 HP automat, quattro...a spotreba - dovolim si tvrdit - ze takaa, na akuu si uz zvyknuty !
Ono fakt - pri istych motoroch, vykonoch, hmotnostiach, sa uz tie realne rozdiely v spotrebe minimalizujuu. Takze ak si doteraz jazdil v priemere za cca 10-11, ( a dovolim si predpokladat ze aj za viac) tak tych realnych cca 12-14 (kludna - az veselsia pravaa noha) ktore by si mal v S6 by ta nezruinovali ;-)
A na E 500 potom veeelmi ryychlo zabudnes ;-)
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 7. 9. 2014 11:02
No já se ani moderního turba nebojím, jen ho nechci. Nevyhovuje mi ta charakteristika, kterou má drtivá většina motorů s turbem. To už radši ten kompresor

Ten E 350 je takový cruiser. Má sice 200kW ale nenutí tě jet rychle, pro výkon musíš do vyšších otáček. Spotřeba mám kolem 9l na sto, jezdím dost dálky:-)

Jinak já mám to auto v takové, řekněme specifikaci pro důchodce. Hvězda na kapotě, malá kola, vevnitř dřevo. Nenápadné.

S6 je sice mašina, ale já mám jeden zásadní problém. Nechci nic sportovního co má sportovní režimy, výfuk, velká kola, dramatický vzhled atd. Chápeš jak to myslím. Já prostě chci slušný, velký motor, ale ne auto, které je sportovní, nebo se tváří sportovně. Nejsem závodník a nerad jsem nápadný. Což S6 už trochu nápadná je:-)

E 500 je i přes velký motor, pořád civilní obyčejná verze, na které nepoznáš co máš pod kapotou, kdežto S6 už má "sportovní" vylepšení, která nechci. To samé platí o všech Audinách S/RS, Medvědech AMG, Bavorácích M (a M performance).. Na koukání je to hezký, ale reálně bych to nechtěl :-)

Ona i ta E 500 je zbytečně moc, ale já se bojím, že nebudu mít moc na výběr. Tenhle atmosferický motor 3.5 přestane Mercedes dělat (nahradí ho úplně třílitrem s turbem). Kdyby ho stále dělali, tak bych si ho koupil znova bez váhání :-)
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 7. 9. 2014 11:58
dobre, chaapem ;-)
tak to ale coskoro nastane probleem - E 500 este zatial atmosfeera je - lenze len ten hore a paani v Bruseli a Stutgarte vedia, ze dokedy:
totiz - velkaa atmo V8 nieje moc priatelskaa k tym poondiatym EU limitom, a kedze Medo uz urobil oturbenyy 3 liter benziin, ktoryy aktualne je v 2 vykonnostnych variantach, necudoval by som sa, keby ho este trochu "vysteglili" - ako nahradu za E 500.
Co sa charakteristiky V8 TFSi tyka - neboj - to nieje styl, ze : nic-kopanec-nic...
spraava sa dost linearne - ak ti o to ide., pravda je, ze je len v S6 a RS6. ...i ked S6 mi nepripadaa nijako extra naapadnaa...az na tie velkee kola, 4 koncovky vyfuku...ostatnee sa daa pekne zladit a zamaskovat. Ale podvozkovo to tiez nieje rebrinaak >:D - dusu z teba nevytrasie, len komfort v tvojom poniimanii asi tiez nesplnii...
toz neviem ti teda. Ak za cca 3-4 roky svoju E 350ku "zoderes", budes kupovat defakto starsie auto nez si kupoval aktualne - vies ako to myslim...
Proste E 500 je poslednee svojho druhu v ramci D3...
Radsej by som sa pomalicky psychicky pripravoval na zmenu nazoru na preplnovane motory, lebo ak potom nebudes chciet kupovat starsie nez cca 3 rocnee, uz nebudes mat na vyyber...
Tak vela zdaru ;-)
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 7. 9. 2014 12:10
...malaa oprava - pomyylil som sa: S6 ma S-Tronic - teda 2 spojku 7 stupnovuu - ale je lepsia nez v priecnych zaastavbaach. .. a dovolim si tvrdit, ze aj lepsia nez 7G-tronic. - odskuusanee ;-)
ZF 8HP maa len 3.0 BiTDi a RS6. - toz pardoon ;-)
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 7. 9. 2014 14:29
E500 po faceliftu už není atmosféra :-(

Původní atmosferický motor 5.5 byl nahrazen 4.6 Biturbo.Ten je decentně přeplňovaný dvěma malými turby, má 600Nm.

Takovéhle turbo bych byl ochoten zkousnout, protože ten motor není "přefoukaný" a jeho hlavní síla vychází z 8mi válců velikosti
Avatar - AUDIRS6
Allroad
AUDIRS6
| 7. 9. 2014 15:45
hmm - no vidiis - vedel som o tej 4,6 biturbo, len som na nu pozabudol...
takze tak. bez turba to uz neide...
ale - prefuukanaa -ani 420 konovy 4 liter nieje prefuukanyy.
pozri si, ake 2 litre s akymi vykonmi a toc.momentami suu dnes v ponuke, a tiez niesuu prefuukanee. Dokonca ani ten v S3 co ma 300 koni a 380 Nm nieje takyy "divyy" ale daa sa s nim pekne pracovat.
Ale to ti nic neriesi - akurat, ze u Meda a u Bawora mas moznost vybrat si tuu silu aj v "nesportovom" balenii...Audi si mysli, ze ten vykon uz si zasluhuje sportovy kabaat...
To len aby si nezabudol, ze existuje aj BMW 550i s 4,4 biturbo...keby naahodou...
takze tak, konciim, vzdaavam sa ;-) - a je mi luto, ze Ti Audi nemaa co adekvatne ponuuknut. ;-\
Avatar - Deathstar
Allroad
Deathstar
| 8. 9. 2014 08:47
Já o BMW 550i vím >:D
Ale nechci BMW, je to tvrdý, nelíbí se mi vnitřek a (teď vím, že se na mě asi někdo sesype) BMW má pro mě odér auta pro nadsamce v růžovejch košilích >:D

Já radši budu v Mercedesu vypadat jako uchylnej strýček z Německa, než jako nějakej yupiie s bluetooth sluchátkem v BMW (nadsázka)

Teď vážně, ono máš pravdu v tom, že ty třílitry asi fakt nejsou extra přefouklý (narozdíl od oturbených dvoulitrů), ale já jsem stará škola:-)
Jinak si myslím, že Audi mi má hned po Mercedesu co nabídnout, je toho tam pořád dost k vybírání a i designově jsou nesportovní verze v pohodě. Jen já asi zůstanu tvrdošíjně u hvězdy :-)
Avatar - white label
Allroad
white label
| 6. 9. 2014 21:28
Ale S-Tronicy pro podélnou zástavbu (např. A6) jsou kultivovanějši, než dsg pro přičnou zástavbu.
Avatar - Hammunasakra
Allroad
Hammunasakra
| 6. 9. 2014 22:16
Prostě ZF8HP je nejlepší a neni vo čem. DSG a dokonce ani ten novej 9G-Tronic se nechytaj. A myslim že eště dlouho bude ať mu u různejch značek řikaj jak chtěj ;-)
Allroad
Ingister2
| 6. 9. 2014 11:35
Zatial úplne bez chyby, treba sa ale naučiť dávkovať plyn, pretože pri niektorýcvh jazdých režimoch pri prudkom zošliapnutí plynu podradí až o 3 stupne...a vzápatí radí hore... Ale s dávkovaním plynu to ode výborne... a veslá pod volantom to len umocnujú
OOOO
GTI
| 5. 9. 2014 12:15
Slov netřeba, jsou to garážové démanty. Sedan uhranuje dotažeností a mistrovsky vybalancovaným prémiovým stylem. Stylu není ani málo ani moc, nic podskočeného, nic přepáleného. Vyspělá estetika dotažená do absolutní roviny. Kombi jede na vkusně dávkované sportovní notě, což je samozřejmě fajn. No a výrazově vypilovaný allroad, to je kára pro prémiové supermachry.

Vnitřek je úchvatný, doslovný prémiový zenit. Cena je však též prémiová. A to je ovšem dobře. Neboť není horšího garážového pocitu, než mít na auto, na které nemám...

BRAVOOOO :yes: :-!
OOOO
lowkick
| 5. 9. 2014 12:59
:yes: a z přítmí se tiše blíží hybridní plugin&diesel Q7 následovaný nemilosrdným požíračem ikon Q8 :-)
OOOO
GTI
| 5. 9. 2014 14:55
:-) :yes:
Avatar - _Karel_
OOOO
_Karel_
| 5. 9. 2014 13:09
Slov netřeba.
OOOO
GTI
| 5. 9. 2014 14:55
Pro toho, kdo ví a zná, určitě...
OOOO
Gilgit
| 5. 9. 2014 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
OOOO
Ji/Ri
| 5. 9. 2014 16:14
Buď zdráv tradiční okousávači podrážek 8-s >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
OOOO
Ji/Ri
| 5. 9. 2014 16:15
Holt, pořád platí, Audi je Audi.... :-! :yes:
Avatar - HitmanPB
OOOO
HitmanPB
| 6. 9. 2014 23:11
Prepáč, Ty to niekedy aj po sebe čítaš ????

"Vnitřek je úchvatný, doslovný prémiový zenit. Cena je však též prémiová. A to je ovšem dobře. Neboť není horšího garážového pocitu, než mít na auto, na které nemám..."

Prosím Ťa vysvetli tú perlu ... ;-)
Avatar - Auto CZ
oooo
Auto CZ
| 5. 9. 2014 12:17
ČTYŘI KROUŽKY PRO TEPLOUŠKY :-!
Avatar - poterienko
oooo
poterienko
| 5. 9. 2014 12:47
Sice takto taky označuji svůj vůz, ale je to jen čistá závist, nebo ti nějaký mejitel olympiády sbalil manželku?
oooo
s500
| 5. 9. 2014 14:50
myslis, ze na takovy kram se da nekoho ulovit?
Avatar - AutoBezObav.cz
oooo
AutoBezObav.cz
| 5. 9. 2014 21:19
Ač nejsem majitelem Audi a nijak po tom ani neprahnu, tak musím uznat, že existuje jistý Audi-efekt. Můj známý automechanik, který má starou A6 (r.2003), je toho důkazem, protože kdybych toho nebyl svědkem, nikdy bych nevěřil, kolik holek si nechá zblbnout hlavu ;-) Jde o to, že většina žen se v autech nevyzná a pokud někdo přijede i v takové staré Audině, tak stejně zapůsobí:-) Nerozumím tomu, nechápu to, ale funguje to >:D
oooo
Mig_35
| 6. 9. 2014 06:58
Tak jestli existuje Audi efekt, potom BMW-efekt je ještě pětkrát silnější.
Avatar - white label
oooo
white label
| 6. 9. 2014 09:56
To si mysli každý nadšený fanda o té své značce a zaslepený fanda je navíc přesvědčený, že to tak jako on, musí mit i drtivá většina lidí. Osobně dnes nevidim rozdil mezi nějakým audi a bmw efektem a je to to posledni co by mě při volbě mezi dvěma produkty těchto dvou značek zajimalo.
oooo
Mig_35
| 7. 9. 2014 20:43
vono je to trošku jinak, ale to se mi opravdu nechce klepat do telefonu...
Avatar - Dinar
Mistrovství faceliftu,
Dinar
| 5. 9. 2014 13:01
kromě bmw ho umí jedině audi, žádné roubování masek příštích modelů na stávající model, ale jemné pilování detailů. :yes:
Jen by mě zajímaly barvy, ta svěží červená nebo krásná modrá, budou k mání, nebo je to jen záležitost promo fotek?
Avatar - Emel
Mistrovství faceliftu,
Emel
| 5. 9. 2014 13:10
Narážíš na MB-E, nebo to napadá jen mě :-) ?

Jinak souhlas.
Mistrovství faceliftu,
_MT_
| 5. 9. 2014 14:29
Řekl bych, že v nabídce budou. Správná otázka je, jestli budou v základní nabídce (za běžnou cenu), nebo jestli jsou to exclusive a budou stát 2+ tisíce €. Podobnou modrou snad ne, ale nějakou červenou nabízeli i před faceliftem (v rámci běžné nabídky).
Mistrovství faceliftu,
Xawier
| 5. 9. 2014 15:18
To byla jiná červená.... Na snímcích je stará dobrá perleťová červená Misano, která je ve standardní nabídce barev RS6/RS7, jinak v rámci AE.
Mistrovství faceliftu,
mp390
| 6. 9. 2014 10:16
Pokud by se vycházelo z nabídky A7, S7, RS7, tak červená Misano bude i pro standardní A6 v s line paketu za cenu ostatních metalických a perleťových laků (bez s line je to +2750 EUR, tedy stejně jako AE laky), pro S6 bude jak červená Misano, tak Sepang Blue za cenu metalízy a pro RS6 to bude stejné jako u S6.
Mistrovství faceliftu,
GTI
| 5. 9. 2014 14:59
To roubování je trefné, ano s tím velký souhlas. Dokonce, když to domýšlím, se tím vlastně tak nějak vytrácí novost následného modelu. To jsi trefil přesně :yes: V barvách je na sedanu skvostná ta černohnědá, tuším Havana".
Avatar - Hammunasakra
Mistrovství faceliftu,
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 15:04
Jo to jo, tu vokopčili skvěle [odkaz] :yes: >:-[]
Mistrovství faceliftu,
GTI
| 5. 9. 2014 15:10
:*) Viděl jsi tu Havanu? To je černohnědý odstín. Sundej svářečské brýle ;-)
Avatar - Hammunasakra
Mistrovství faceliftu,
Hammunasakra
| 5. 9. 2014 15:15
Nojo sundal sem si brejle zovna totiž zkoušim plavky [odkaz] >:-[]
Mistrovství faceliftu,
GTI
| 5. 9. 2014 15:22
8-s >:-[]
Mistrovství faceliftu,
lowkick
| 5. 9. 2014 21:16
jj, to je nádherná barva :yes: pro mne nejen u sedanu
Mistrovství faceliftu,
_MT_
| 5. 9. 2014 22:07
Nemluvě o tom, že (pokud vím) Citroën nabízí DS4 kratší dobu než Audi černou Havanna.
Mistrovství faceliftu,
pargi
| 8. 9. 2014 15:05
Ono se kopírují už i barvy? Od koho asi pak okopčil Citroen bílou? :-)
Mistrovství faceliftu,
Xawier
| 5. 9. 2014 15:08
Barvu si můžeš namíchat v rámci AE jakou chceš :-)
Mistrovství faceliftu,
Mig_35
| 5. 9. 2014 19:35
U BMW je facelift tak 50 na 50. Třeba facelift pětky je u mně osobně hodně rozpačitá záležitost. U předchozí trojky - sedan o sto procent nahoru, kupé - o stoprocent dolů:-)
Avatar - _Karel_
A6
_Karel_
| 5. 9. 2014 13:11
Auto skvělý, unifikace hrozná.Jako majitel A4 bych se při pohledu zepředu klidně spletl. :-)
"KOUKEJ...
marianek
| 5. 9. 2014 15:20
..nove Audi"
"Ktere z nich? Jsou tam hned 4 za sebou."
"No prece hned to prvni"
"Aha" delsi pauza "hmmm".
Dialnicny expres:D
cudzinec11
| 5. 9. 2014 16:01
Palec hore, hlavne ten dizajn exterieru a interieru, ale tak 8 z 10 budu diesel automat. Trochu nostalgie ale musi byt:

Kde su tie casy spred 15 rokov, napr. audi A6 druhej generacie, ked to malo 4.8 metra pri bohatom vnutornom priestore, relativne nizku hmotnost, dobru manualnu prevodovku a benzinovy V6 s priemernou realnou spotrebou 10 litrov.

Teraz je tu a4 atakujuca rozmermi a hmotnostou 2. generaciu A6, pricom priestorovo je oproti nej miniaturna, a nova A6, ktora je o triedu a pol vyssie. Medzi tym je A5 sportsback/coupe/cabrio, co nie su modely pre kazdeho...

Moct si tak trochu zasnivat, keby to slo alternativnou cestou a bola by tu druha generacia s prepracovanym uspornejsim V6 - spotrebu by za 15 rokov snad o 1-2 litre vedeli stiahnut, velkou nadrzou na LPG/CNG a identickymi vonkajsimi rozmermi, samozrejme s nejakou tou priplatkovou vybavou...

Avatar - H/K_svwet
Dialnicny expres:D
H/K_svwet
| 5. 9. 2014 16:26
suhlas s druhym odstavcom.... ja viem kde su tie stare dobre casy aut... v *....
Dialnicny expres:D
cudzinec11
| 5. 9. 2014 17:13
Skoda, ze V6 uz nikto nevyvija, max. prilepia turbo...

Zobrat benzin V6:
+ start/stop
+ VVTI
+ vypinanie dvoch valcov
+ CNG alebo LPG

a hura za volant...
Avatar - AUDIRS6
Dialnicny expres:D
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 14:18
hmm, trosku niečo naštudovať o motoroch, o poradí zapaľovania, o tom, po koľkých stupňoch tie valce odpaľujú...a potom by si prišiel na to, že dalo by sa odpojiť 3 valce a urobiť z toho teda 3/6 valec... ;-\
a keby sa to malo robiť, tak asi tak, že odopínať 1 stranu valcov odopnutím pohonu vačkového hriadeľa - takéto COD - cylinder on demand - teda valce podľa potreby, vypínajú 1 stranu valcov na Aventadore... ;-\
Poondiate EU limity ! ;-\
Dialnicny expres:D
Gilgit
| 7. 9. 2014 00:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - poterienko
Dialnicny expres:D
poterienko
| 5. 9. 2014 21:56
No vidíš a dnes máš velice dobrou, ba v podstatě dokonalou automatickou HDM převodovku, V6 diesel s 300+HP, zvuk jako benzínový V8 a reálnou spotřebou 6-7 litrů. Já bych raději to druhé, kultivované.
Dialnicny expres:D
cudzinec11
| 6. 9. 2014 03:11
HDM je ta spravna volba, ziadne CVT ani DSG...

V6 diesel je tiez fajn - sestvalec, ale DPF, AdBlue, trojlitrovy objem v meste a okoli a 5 metrov a necele 2 tony auta...

A6 - dialnicny expres resp. ako prva trieda v eurocity - radost sa viest ako spolujazdec, aj batozina atd. Ked som mohol asi 500 km soferovat, bolo to fajn, hlavne dialnica bola velmi fajn - nemam nanho, ale keby som mal, minul by som tie eurace na nieco ine - toto by uz u mna ako univerzalne auto nepreslo, treba k tomu este jedno do mesta a na okresky na zabavu, tak ale pre potencialnych majitelov by to nemal byt problem...
Dialnicny expres:D
Mig_35
| 6. 9. 2014 07:00
tyhle TDI magory by měly zavírat na uzavřené oddělení
sprimonitor, průměrná spotřeba A6 biTDi, 9,5 litru
[odkaz]
Avatar - poterienko
Dialnicny expres:D
poterienko
| 6. 9. 2014 14:57
TDI magory? Když se dá jezdit s 3.0TDI v A4 (o 10kg lehčí než nová A6) za 5,5l/100km mimo město, po městě za 8, tak co by to nová nezvládla za 7, když by ses trochu snažil a nejel jak čuňa. Šak to taky při stovce točí skoro volnoběh.
Dialnicny expres:D
Mig_35
| 7. 9. 2014 10:41
Jestli jsem správně pochopil tvoje sdělení, potom jsi mluvil o A6 3.0 BiTDI - to je jediný V6 diesel s +300hp, který jezdí se ZF. Tak co to blekotáš o A4???
Avatar - Hammunasakra
Dialnicny expres:D
Hammunasakra
| 7. 9. 2014 14:01
Asi si myslel jedinej vod Audi [odkaz] [odkaz] a samozřejmě i další..
Dialnicny expres:D
Mig_35
| 7. 9. 2014 20:47
on ale mluvil o dieselu se zvukem benzínové V8 a to je díky rezonátorům
jen Audi ;-)
Od mája
Ingister2
| 5. 9. 2014 16:56
Od mája si vozím * v A6 Allroad a podla mna to auto ešte žiaden facelift nepotrebovalo... bolo a je totiž dokonalé aj bez neho....
Od mája
lowkick
| 5. 9. 2014 21:22
Facelift Allroadu po cca dvou letech je podpásovka a když si představím koupi v květnu 2014, to by mě jeblo... Auto je to dokonalé, ale abych byl upřímný...faceliftovaná LED grafika i tvar předních světlometů je lepší, takže posun vpřed to určitě je... + 10kW u BiTDI. ;-)
Od mája
_MT_
| 5. 9. 2014 22:23
Ano, kdo ho koupil, může být naštvaný. Na druhou stranu, je to výběr mezi dvěma zly. To druhé je, že by allroad stál se starou optikou a slabším motorem vedle ostatních A6 už po faceliftu, což by bylo zase nepříjemné pro potenciální kupce.
Od mája
Gvick2
| 7. 9. 2014 10:49
Ano, nepotřebovalo, však je to také jenom takové jemné dobroušení brilantního kousku, které běžný pozorovatel nepozná. A ten kdo to pozná, tak při vlastnictví minulé generace může být spokojen s kvalitou původního designu a naopak vlastník nové generace má pocit, že dokonalé bylo dovedeno k ještě vyšší dokonalosti.
FL
webpaja
| 6. 9. 2014 05:41
Zvenku by jeden řekl, že při tradiční zdrženlivosti designérů jde vlastně o novou generaci. Uvnitř nebylo co měnit, tam to funguje dokonale. Proč však Audi pořád lpí na mechanickým voliči jízdních režimů mi je záhadou.
Předpokládám, že s FL zmizí nabídka halogenů, 16" kol a podobných nesmyslů nepatřících na auto této kategorie.
Btw.: bude úprava ceny, nebo budou od začátku podpůrný balíčky výbav v ceně?
FL
MariAchi
| 8. 9. 2014 13:39
Za co ty palce? >:D

K voliči: Jsi si jistý, že je mechanický? Možná je to "ťukací" volič, ale ve sjednoceném designu, ať už máš DSG, nebo MT, nebo ZF8HP.
Ty sockaprvky by měly zmizet, nechápu, na co je Audi má, když i s nimi je cena stále prémiová, Audi v holobytu postrádá absolutně smysl, tohle není BMW...
Avatar - S8
Audifikace
S8
| 6. 9. 2014 08:28
Ja si nemuzu pomoct, ale me uz se z te koncernove unifikace dela opravdu zle. Proste jedno auto v X velikostech a s X ruznyma zadnima partiema me fakt nebavi :-(

Jinak mam ty auta rad, ale tohle je totalni ztrata identity. Proc proboha, tak at si najmou aspoň tri designery místo jednoho, který nic jiného nevymysli.

Uz ani ty S / RS modely se moc nelisi, a to je za ty peníze fakt bida
Audifikace
_MT_
| 6. 9. 2014 10:26
Čím je to auto méně Audi/ A6, než bylo před faceliftem? To mi vysvětli. A kdy se S/ RS nějak výrazně lišily?
Avatar - AUDIRS6
Audifikace
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 14:26
tak zrovna aktuálna RS6 vyzerá tak nasrane >:-[] , že proti nej všetko ostatné vyzerá kľudné ako baránok :-)
...skor mi prijde minimálny rozdiel medzi S-Line paketom a S6 :
pred FL bol maličký rozdiel aj v tých bočných nasávacích otvoroch v nárazníku - S6 mala tú horizontálnu linku lesklú - chrom alebo hliník...teraz sú už aj tie otvory s rovnakou výplňou, ak teda majiteľ S-Linu bude chcieť adaptívny tempomat... ;-)
Avatar - The Spešl Uan
Audifikace
The Spešl Uan
| 6. 9. 2014 16:55
Máš jednoznačně pravdu. :yes: :yes: :yes:
Avatar - AUDIRS6
Ešte 2 dieliky "puzzle"...
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 13:53
a obraz o tejto generácii A6 sa skompletizuje.
Hmm, a možno ani tie dieliky nepríjdu - minimálne o jednom sa už ale pred nejakým časom hovorilo...
1.dielik - Audi RS6 sedan.
podľa všetkých dostupných informácií, v tejto generácii ani nemal vzniknúť...ale nikdy nehovor nikdy, však ;-)
Práve keď BMW oslavuje so 600 koňovou M5kou, ktorá sa predáva aj ako limuzína, prišlo by mi nanajvýš vhodné zo strany Ingolstadtu zareagovať !
2.dielik - Audi RS6 Plus.
...a ako také doplnenie na záver výrobného cyklu, korunovať túto modelovú radu absolútnym výkonnostne, dúfajme ale že aj jazdne vyšperkovanou verziou ;-)

keď sa obzrieme po postupnosti v minulej generácii, je na to najvyšší čas - vtedy tiež prišiel RS6 sedan až s FL. Čo sa týka RS6 Plus - aj tá bola, lenže byz navýšenia výkonu. - tehdajšia prevodovka neumožňovala viac než 650 Nm, a kedže inžinieri v Ingolstadte asi mávli rukou nad posunutím obmedzovača preplňovacieho tlaku do vyšších otáčok, a teda aj ďaľší nárast výkonu vo vyšších otáčkach, výkon sa nezvyšoval...Prečo? - vtedy totiž bola prevaha proti Mníchovu tak brutálna 580 / 507, že v tom asi nikto nevidel zmysel...
Dnes je ale situácia iná:
Máme prevodovku, ktorá zvláda 900 Nm ako lusk, v Mulsane aj vyše 1000...
Mníchov má 600 koní, E63 AMG S má 575k, 4x4 a zrýchľuje na 100ku za 3,6 s... !!!
Toto asi nenechá marketingových a ani iných ľudí v Ingolstadte chladnými...
Tak len dúfajme ;-)
Osobne by ma dokázala extrémne potešiť verzia RS6 Plus sedan, s nejakými tými odľahčeniami :-)
Paríž sa blíži............. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Ešte 2 dieliky "puzzle"...
Hammunasakra
| 6. 9. 2014 13:55
Nežer to tak >:D
Avatar - AUDIRS6
Ešte 2 dieliky "puzzle"...
AUDIRS6
| 6. 9. 2014 13:58
a kto to má žrať viac ako ja >:D
Avatar - The Spešl Uan
Nálada
The Spešl Uan
| 6. 9. 2014 16:54
Když jsem otevřel auto.cz a uzřel ten vehikl Felclu, málem jsem vyzvracel. Když jsem o cca 3 vteřiny později kápl na tento článek a můj den se vrátil hodně nad hranici dobré nálady... >:D
Nálada
Gilgit
| 6. 9. 2014 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.