Paříž 2014
Hittman
4
No, v Číne Citron neznají, tak mohou DS považovat za luxus, v Evropě, kde je kvalita citronu známá, to půjde velmi těžko. Není to jen o exteriéru, ale i o střevech, kde si dovolit tvrdit, je D3 o kus vepředu, možná by to chtělo zveřejnit, kolik investují do vývoje, abychom porovnali i tuto veličinu.
Přejít do diskuze
V Cine Citroen nepoznaju?
Pred 20 rokmi poznali jedine VW a Citroen.
Noo a este polske fiatky..
Pred 20 rokmi poznali jedine VW a Citroen.
Noo a este polske fiatky..
Jestliže ta samá automobilka má low cost modely s prémiovým designem a "prémiové" modely s kolotočářským designem, tak je něco špatně....
Vedení vyházet, většinu "designérů" zřejmě taky, najmout lidi na ohlídání kvality.
Jinak se nezvednou.
Vedení vyházet, většinu "designérů" zřejmě taky, najmout lidi na ohlídání kvality.
Jinak se nezvednou.
Priestoru na zlepšenie je veľa - osobne by som hlavne uvítal ergonomickejšie riešenia a kovové súčiastky namiesto plastových. Ale čo sa kvality týka... Nemôžem sa sťažovať! NA D3 v Európe nemá a zjavne ani tak skoro nebude mať nikto, vylámali si na nej zuby už mnohí, prémiový, navyše je jasné, že jej Citroen svojim extravagantným dizajnom konkurovať ani nebude, lebo typický zákazník D3 volí konzervatívny dizajn (netvrdím že všetci).
To není splácanina, ale vize toho čeho se můžeme v budoucnu v interiéru dočkat, hlavně toto bude DS pro čínský trh a tam si na extravaganci potrpí hodně
Některé prvky už určitě budou v nové DS9
Některé prvky už určitě budou v nové DS9
je to děsná splácanina všeho možného. jak na mě ta fotka vykoukla, tak jsem si prvně pomyslel "co to za nový jag?", no a on se z toho vyklubal citroen.
Co by sis v nižší střední představoval za střeva? Nová platforma nová převodovka a 270 koní je ti málo?
posledni dobou nemam v hlave nic jineho nez funkcionalismus... proto se tesim do kabiny neceho takoveho. Skoro az secesni ornamentalnost... ach 😄
zase tí, čo majú v interiéri kovové prvky (príkla😜 radička v C5) sa sťažujú že to v zime chladí.