Citroën Divine DS Concept: Tohle je designová budoucnost značky DS
Koncern PSA v rámci restrukturalizace nedávno změnil filozofii jednotlivých značek skupiny s tím, že má v úmyslu protlačit značku DS do prémiového segmentu. Zatímco v Evropě to může vyvolávat pochybnosti, třeba v Číně Citroën chytil příležitost za pačesy - modely DS jsou prodávány v samostatných showroomech a značka DS je prezentována jako exkluzivní zboží, což zřejmě tamní zákazníci přijali.
V souladu se snahou zvýšit kredit DS i ve zbytku světa, kde značka působí, se v Paříži za měsíc prezentuje studie Divine DS, která má podle tvrzení Citroënu ukázat nový designérský směr značky. Zachován bude zjevně specifický styl zakomponování světlometů do masky chladiče, samotný design karoserie však už nemá se současnými modely společného vůbec nic.
Sází na přídi a bocích na jednoduché geometrické tvary, ostré prolisy a linie, které doplňuje v případě hatchbacku se siluetou kupé oblá záď s výraznými svítilnami. Zvláštností Divine DS je panoramatické střešní okno s károvými výztuhami a absence okna pátých dveří, výhled vzad zajišťuje kamera, promítající obraz na displeji ve velmi futuristicky pojaté kabině.
Interiér je ve velkém osazen karbonem, zkombinovaným s hedvábím, kůží a bižuterií Swarovski. Technické podrobnosti (pokud na nich tedy vůbec záleží), zatím nejsou k dispozici, proslýchá se však, že vůz je koncipován jako předokolka s výkonem 160 kW.