Novinky
Ty vado, osmistupeň v zázračné hybridní převodovce a ještě štyrykrátštyry. Vidím v tom moc zkyslého saké, moc wassabi a ještě nějakou nechtěnou účast na bukkake party... >😁 ještěže máme ten internet a může se nám to šířit... >😒]
Asi tak. O zadny lightweight zazrak nejde ani dneska. Potom 300k pro 4x4 s tezkou prevodovou skrini k lepsi dynamice prispeje jenom trochu, zato celkem vyrazne zmeni charakter vozu.
I s dnesnimi kompresorovymi kity (bezne 280-285k) to jede docela solidne a pritom auto neztraci nic z toho, cim je tak dobre. Problem je "jenom" ten, ze se k tomu musi dodat odpovidajici podvozek, kola, pneu a poradne brzdy (a vyfuk >😒] ). Jenomze to potom s patricnymi homologacemi- teda pokud chcete v zapadni Evrope projit STK- vyjde na cenu daleko nadupanejsiho sportovniho coupe.
I s dnesnimi kompresorovymi kity (bezne 280-285k) to jede docela solidne a pritom auto neztraci nic z toho, cim je tak dobre. Problem je "jenom" ten, ze se k tomu musi dodat odpovidajici podvozek, kola, pneu a poradne brzdy (a vyfuk >😒] ). Jenomze to potom s patricnymi homologacemi- teda pokud chcete v zapadni Evrope projit STK- vyjde na cenu daleko nadupanejsiho sportovniho coupe.
nejake extremne vykony u tohto lahkeho kupatka nie su ziaduce.... ale kabriolet by mohol skutocne zvysit sance v boji s konkurenciou.... kludne by som si vedel predstavit suboj: toyota gt86 cabrio vs mazda MX5 ..... na jaku mariu je tomuto lahkemu kupatku extemny vykon....
ja by som radsej presadil kabriolet.... 200 koni povazujem na taketo male auto za plne dostatocny... a adekvatny pointe auta ( lahke sportove kupatko ) ......
kabriolet by bola vacsia frajerinka .... ako nejake premotorovane kupatko
ja by som radsej presadil kabriolet.... 200 koni povazujem na taketo male auto za plne dostatocny... a adekvatny pointe auta ( lahke sportove kupatko ) ......
kabriolet by bola vacsia frajerinka .... ako nejake premotorovane kupatko
Jinak ten motor to spíš pohřbí, osobně bych bral ten 2,5 boxer bez turba na nějakých 250 koních, to by byl ideální pohon pro lehké a přesné kupéčko.
Já se ani nedivím, před 5,6 lety si všichni rádobypetrolheadi stěžovali, že nikdo nenabízí levnou, lehkou, hravou zadokolku s výkonem kolem 200 koní. Když s ní Toyota a Subaru přišly, tak se jim 200 koní najednou zdálo málo a chtějí jich aspoň 250. Kdyby jim Toyota opět vyšla vstříc, tak by jim to bylo zase málo 😄
Takto za mě :yes:
A k čemu vlastně takovej kočkopes lidem bude? Auto bylo původně vyvinuto na to, aby odvezlo čtyři kola v kufru z víkendových track days (bro) >😒] a oni teď chtějí do, malého, lehkého a ne zrovna kvalitními plasty narvat ixdrajf fautomatu?