Ekonomika
Neni na case psat o vecech ktere bezneho zakaznika zajimaji nez o tematech kterymi se bavi klouckove na importerskych zastoupeni 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud pracuji v automobilove branzi vim jaka je situce a ze tam chybi dva hraci z cech ktery jsou trochu opatrnejsi a najdou si cestu jak obejit registrace do 30 dnu tzn kricme tamhle je zlodej a mezitim si nabereme sami 😄
a taky by me zajimalo, zda je bezne neuvadet zdroj?? on ten zdroj je totiz na te veci to podstatne, ze? >😁
To tedy určitě ne. Tvoje křečovitá snaha zpochybnit tato upravená, pravdě mnohem bližší data je úsměvná.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hned v první větě je uvedeno, že data jsou čerpána ze statistik SDA (Svaz dovozců automobilů), takže vypovídací schopnost těch dat je vysoce sporná. A já se tě ptám proč bych měl věřit datům SDA, když každý prodejce tam může poslat čísla jaká chce ?
1) Tak predne, data nejsou od SDA.
2) uvadet zdroj a presnou definici o cem se pise je dost dulezite a pro novinare by to melo byt samozrejme.
3) nezda se mi fer, ze po me se chce cokoli prokazovat, kdyz zasadni problem je na strane ACZ
4) podle toho, co vim tyto statistiky vydava PR agetura Hyundai, ktera se pred novinari tvari jako oficialni zdroj.
5) v takovem pripade by kazdy novinar mel zpozornet a data si setsakra overit.
6) zdrojem neni ministerstvo, nebot to takovou statistiku nedistribuuje.
7) kdyz uz jsme se dozvedeli, kdo je zdrojem, jiste uznate, ze by bylo minimalne zajimave se podivat, zda kriteria pro vyhodnoceni toho co je ucelovy ree😜ort a co neni (napr. potrebna delka registrace v CR) neni urcena zcela ucelove, tak, aby subjekt, ktery je zadavatelem (hyundai) z teto statistiky vysel dobre.
😄 jenze to by bylo pro "novinare" dost novinarske prace, a papouskovat jsou tu zvykli, ne?
2) uvadet zdroj a presnou definici o cem se pise je dost dulezite a pro novinare by to melo byt samozrejme.
3) nezda se mi fer, ze po me se chce cokoli prokazovat, kdyz zasadni problem je na strane ACZ
4) podle toho, co vim tyto statistiky vydava PR agetura Hyundai, ktera se pred novinari tvari jako oficialni zdroj.
5) v takovem pripade by kazdy novinar mel zpozornet a data si setsakra overit.
6) zdrojem neni ministerstvo, nebot to takovou statistiku nedistribuuje.
7) kdyz uz jsme se dozvedeli, kdo je zdrojem, jiste uznate, ze by bylo minimalne zajimave se podivat, zda kriteria pro vyhodnoceni toho co je ucelovy ree😜ort a co neni (napr. potrebna delka registrace v CR) neni urcena zcela ucelove, tak, aby subjekt, ktery je zadavatelem (hyundai) z teto statistiky vysel dobre.
😄 jenze to by bylo pro "novinare" dost novinarske prace, a papouskovat jsou tu zvykli, ne?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jak je to se Skodovkou? Zadny jeji dealer nevyveze obcas neco do Nemecka?
Ale tak určitě ano, to by byl hloupej, jenže v objemu prodeje Škodovky to bude zanedbatelný podíl, v tom má domácí výrobce jasnou výhodu před konkurencí >😒]
Ja se zitra rozhodnu ze vydam podobne prohlaseni a tady ji daj na titulku??
z ministerstva ty údaje nejsou. jsou na 100% od jedné automobilky, která vystoupila ze svazu dovozců aut, protože je to přece domácí automobilka.
tolik k ministerstvu, data jsou ok a odpovídají cca realitě. samozřejmě není možné zahrnout zkreslení (časový posun) a tak jde víceméně o něco jako odborný odhad.
ta automobilka data od ministerstva nedostává.