Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Peugeot 508: S plechovými disky od 594.000 Kč

71 komentářů

sniper1719
a -100k a neco se i proda. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
20% maš zlavu,len keď vojdeš do predajne,ale to bolo na GT.
Avatar - maros
maros
>😁 >😁 teď už je snad všem jasné, že jsou to blázni >😁 >😁
Petrko
To víš že jo. Všichni lidi jsou blázni. Jen ty jsi letadlo.
ericn
Tak nějak >😁
Avatar - speedfred
speedfred
Neboj sa ,zaujimave zlavy sa davaju aj u fauwé,dostal som 16%
Avatar - aproximus
aproximus
zepředu bych to sice tipoval na volvo, ale jinak facelift prospěl, jeden z těch povedených :yes: 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
proč dělají u Peugeotu takové předky, velká díra s malou nepasující maskou a zbytek dodatečně zaslepený, vše navíc komplikované. Hlavně naživo zblízka nic nepasuje s ničím. Jinak vše ok.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jen chlapci zapomněli, že po složení zadních sedadel o Passatu vzniká rovná plocha a v prodeji je i verze 4 motion. :no😒br />
Jinak interiér je vcelku OK. :-!
MisoSK
V 508 rovná plocha nevznikne? Síce som to nemeral vodováhou a neviem ako sedan, ale minimálne v SW je to rovné.
webpaja
A i 4WD mají 😉
Atila_
Nemaji. RHX je jednak falesna 4x4 (predokolka s elektrikou vzadu) a jednak jedno z nejblbejsich aut co kdy kdo vyrobil.
webpaja
Jasně, že falešná...pravý je přece jen Subaru a origoš Quattro ne? 😄
Atila_
Reseni pohonu je celkem jedno, ale opravdova ctyrkolka musi mit od motoru hnane vsechny napravy, zatimco RHX je normalni predokolka, ktera obcas pomoci elektromotoru pohani i zadni napravu. Opravdova hybridni ctyrkolka je treba Lexus RX 450h, ktery pohani zadni i predni napravu od motoru a elektromotory jsou navic jeste k tomu.
Avatar - dewill
dewill
Ne...jen Subaru >😒]
_MT_
Problém tohoto řešení je, že máš vzadu dostupný mizivý výkon, jakmile ti dojde šťáva.
Atila_
Tak on je tam celkem mizivy vykon i kdyz stava nedojde. Ten elektromotor ma vykon 37PS, takze fakticky i plne nabita nedokaze hybridni 508cka poslat na zadek vice nez nejakych 20-25% vykonu, coz je vyrazne mene nez jakakoliv i haldexova konkurence.
_MT_
Není to ideální, ale pořád je to lepší, než když ho krmí jen generátor, který je, pokud si dobře pamatuji, citelně slabší.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
GPinďaso s 4motion? 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
speedfred
Az taka rovna plocha to nie je ,skusenosti ked som v tom musel spat(sedan). A k tomu passatu,kupil som si 3.2fsi a pri 220.000km motor v * na klukovke
webpaja
Tím jsi Adu potěšil...je to ropák 😉
Avatar - speedfred
speedfred
ropu som nechcel,lebo to bola tragedia ukazkova ako sa to nema robit.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z isteho uhla pohladu mi to pripomina volvo [odkaz] ...

kazdopadne posun vpred.... :yes:
ericn
Jo FL vypadá o dost líp než původní verze. Škoda jen, že tam není silnější benzin, např. 200 - 210k 1.6THP 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no hej to je pravda..... ak chces GT verziu mas tu dieslove hdi 😉 ... nejaky 220 konovy benzin by sa tomuto autu bodol

musim uznat ze tak elagantnu palubovku aku ma P508 by sme u inych aut tejto triedy marne hladali, velmi sa mi pozdava...... ziadne rusive a zlozite tvary, ziadne vyklopne tablety ani 300 tlacidiel..... ziadna vysoka hora plastu... ani meter siroky stredovy tunel..... ale krasna elegantna palubovka ... posobi na mna ako umelecke dielo .... jo interier ma 508 k sezrani :yes:
MariAchi
220 koní bys chtěl, jo?
A nebylo by to pak přemotorovaný jako nějakej tisícikoňovej Golf?
ericn
Nene, 200k je tak akorát. Těch 155k mám v P5008 a je to na svižnou jízdu. Bylo by fajn mít GT i v benzínu a silnější motor by se hodil :yes: Navíc mám u auta raději vůni benzínu...
MariAchi
To bylo spíš rýpnutí do toppera, kterýmu je jednou 150 koní až moc a podruhý zase moc málo.
Taky mám rád vůni benzínu a speciálně ke GT by mi sedl nějaký ševelící V6, ale to je samozřejmě nad možnosti platformy a proti současnému trendu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
u 155K THP mi přijde, že to naladili snad nejhůř jak to jen šlo. Skoro se tomu ani nedá říct svižná jízda. Jezdil jsem s tím v 308CC a marně hledal, kde že ty koně jsou. Například v 208GTI, nebo RCZ (samozřejmě silnější varianta s 200k) je to rozdíl vesmíru. Což mi přijde jako škoda.
ericn
No nevim, mě to jezdí pěkně a to je MPV. 308CC jsem nezkoušel. 200k ve 208GTI je pecka :yes:
webpaja
Vezmeme to popořadě...Mondeo, Insignia, Passat, Laguna, Ma6, Avensis...vynechávám prémiovou A4. Nikdo z nich aktuálně žádným podobným neduhem netrpí. Takže kam na to chodíš?

Btw.: chybí mi postesknutí nad starými zlatými časy >😒]
P 508
Ja mám už druhy P 508 2.0 HDI, tentokrát v automate. Mal som x vozov a musím povedať, že som absolútne spokojný. Na prvom nabehané cca 120K km, tento deuhý zatiaľ cca 20K bez problémov.
MisoSK
Osobne som rád za staršiu verziu. Nehovrím to rád, ale tento facelift mne osobne moc nesadol. Zo zadu fajn, zadné svetlá super, ale ten predok.... hrozne ťažkopádne. Obvykle sa mi skoro všetko po facelifte páči viac. Ale toto nie.
webpaja
Jakoby všichni čekali na to, s jakou cenovkou zamíří do boje novej Passat. Ford nasadil v D okamžitě na nový Mondeo akční startovací cenu a vyčkává. PSA jde do akce prsama, nasadilo ceny a pokud se přes jejich výši potenciální zákazník přenese a vstoupí přes prosklený lítačky, bude se shazovat dolů. 😉
Až na ty ceny to není špatný auto, vědí to všichni...i Peugeot (i hulvátek Maros) 😄
MariAchi
Ceny to zabíjí, kolik jich mohli rozprášit - zvlášť teď, kdy je Pašík už za zenitem...
S GT verzí jsem strávil cestu do Grazu a z5, kdy z5 jsem jel zcela záměrně mimo dálnici a to auto je na minimálně dva palce :yes: :yes:
webpaja
Až na toho brumlu...jinak souhlas, je škoda, že se GT nedá pořídit s 2,0HDI nebo silnějším turbobenzínem.
Dixik2
V Německu jde i s 2.0 HDI 132 KW AT6.
WildWave
Predná náprava GT (podla mňa najdôležitejší rozdiel) je vo FL cenníku uvedená pri všetkých motoroch.
Avatar - Midlosek
Midlosek
Je trochu paradox, že stávající Mondeo tak vyjde citelně dráž, než podobná kofigurace nového. S novým Mondeem, mi to připomíná to o té jitrnici, kterou svět neviděl 😄 .
508 je ale i po FL pěkné auto a pokud půjde na fleet cena dolu tak, jako to bylo až do letošního dubna u Fordu, tak si kupce určitě najde . 😉
WildWave
U nás je už nejaký ten týždeň v ponuke akčný balík Business so zľavou 3200€ + po dopyte na zľavu prihodili ďalších 3000€. Celkovo tak cca 18 - 20% dole (podľa motoru a prevodovky).
[odkaz]
stealth01
Vidím dobře? Že jsou mezi budíky tlačítka na nastavování jasu přístrojů? Peugeot zřejmě soudí, že to prospívá bezpečnosti, když řidič strká ruku přes volant dopředu, když bude chtít v noci snížit jas...
Jinak za plechové disky z fotografie 23 bych se určitě nestyděl. Dá se někde podívat na fotku tohoto vozu za zmíněnou cenu "od"?
webpaja
Dá, v šourůmu v Albánii >😁
MisoSK
Nevidím v tom zásadný problém. Jas som si nastavil hneď večer keď som auto kúpil. Po tom po nejakom čase doladil a "zabudol som", že také gombíky tam sú. Proste mám to nastavené a je to OK.
webpaja
Já si jas v noci občas reguluju, podle toho jak mám unavený oči. Pravda je, že je nejjednodušší to udělat před jízdou. Cítím z toho cost cutting.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Cost cutting to nebude, protože tím neovládáš jen jas budíků, ale celé palubovky, takže je jedno kde to tlačítko máš 😉 Tohle je spíše takový Peugeoťácký zvyk, vždy to tam měli a z vlastní zkušenosti v tom nevidím až takový problém, dělá se to asi tak často jako nulování pal. PC. Větší problém je přepínání pal PC na stejném místě u některých asijských značek...
webpaja
Nemusíš dělat spešl tlačítko v armatuře desky, jen otvůrek v plexi krytu 😉 . JJ, kolíky já rád >😒] mě vždy může vzít čert, když to vidím.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Zeptej se Ji/Riho...už to byl volejzat 😉
MisoSK
Stará verzia nie - nemala dotykový displej, nová ano.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
1,6 Vti povinně s pilotovanou převodovkou? Asi jich mají na skladě pěknou kupu, jinak mi to nedává smysl. Nebýt toho, tak mohla být zákl. cena třeba od 549000 Kč. Tohle je fakt pitomost, Francouzi musí být vždy avantgardní >😒]
ericn
Jde o to, že ji nikdo nechce, tak se ji potřebují zbavit. Neni uplně uživatelsky příjemná, raději ten vykvedlaný 5st manuál než tenhle robot... Manuální 6ti kvalt je už v pohodě, jenže ten tam nedají 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
No pravda je, že u Berlinga 2013 s 1.6VTi je 5st manuál lepší než jsem měl v P306 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
Upřímně? Nevím 😉
Ten design je divný. Asi jako když se rozvaří těstoviny, ty se promíchají s vločkovou kaší a to celé se zalije sirupem. Prostě... divný ;-\
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....po letmém olíznutí hlásím zklamání. Design... to je na oku každého. Ceny, ty poletí dolů , co je ale z mého pohledu špatně, ale naprosto špatně, je, že vyhodili úplně výborné xenony a nahradili full-led. Jenomže jen u allure a gt. U alůru doplatíš 30, u gt v ceně. Ve verzi aktiv drek. Po zkušenostech z 308 - mmchdem velmi povedeném autu, kdy kelímkodrž umístili pod područku, kdy u područky není aretace ve více polohách, kdy xenon není možný, ale jen led u allure a kdy z hlavice řadící páky udělali zkoušku z dospělosti - bud mrazí až pálí nebo pálí až hoří, tak si neodpustili hru se světly ani u 508. Kdyby se raději zaměřili na doladění debilit. Např. okapávající kufr.... úložný prostor ve středovém tunelu...atd.

Za mě Peugeot dnes rozčarovaně, o to více zřetelněji 508x :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ukázka toho, že PSA se zaměřuje vždy na nedůležité věci. Vepředu halogen a vzadu diodové světla a v interiéru taky diody. 508x lepší by byla varianta xenony, žárovky, žárovky. VW dělá auta nadprůměrná, ale ve všem. PSA udělá něco nadprémiově, ale k tomu další věci ošidí. Nevadí, však on to dá budoucí nový asijský vlastník dopořádku.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dewill
dewill
....bych si radši koupil Mazdu 6, protože v téhle velikostní kategorii zatím nevidím konkurenci 😉

A teď mě všichni umlaťte Passatem (TDI 4x4 nejlépe)
Atila_
Mne ten design az tak nevadi, jde to v dnesni mode zamracenych aut, tak se i 508cka vice zamracila. Technicky ty zmeny vidim primarne jako snahu napravit neomluvitelne nedostatky predchoziho modelu, at uz to byl strasidelny infotainment (otazkou je zdali novy bude lepsi, mam urcite pochybnosti), zastarale automaty (uvidime co ten novy sestikvalt) ci chybejici vybava, kde absence parkovaci kamery byla neomluvitelna, blind spot warning u konkurence obvykly, bohuzel pretrvava stale chybejici adaptivni tempomat, coz uz dnes ve stredni tride je dosti omezujici.
Avatar - speedfred
speedfred
Kamera uz je na FL a do pred FL ide domontovat.Adaptivny tempomat som mal v bmw e61 a passate,ale nabuduce uz radesej bez tej ficurinky.Nemam dobre skusenosti,aj ked doba uz pokrocila
Atila_
Vzdyt mluvim o kamere jako o jedne ze zmen v ramci faceliftu. S tim dodelanim do prefaceliftu si nejsem tak uplne jisty, protoze originalni navigace v prefacelift nema zadny video vstup. Na Peugeot klubu se to pred casem resilo, navrhoval se nejaky obskurni dobastlovany interface z Ruska, ale nevim o tom ze by to nekdo opravdu rozbehal. V kazdem pripade to nebylo reseni pro kazdeho.
Nejvetsi prusvih prefaceliftu vsak byl ten infotainment a bojim se aby ten novy nebyl jeste horsi. Preci jenom davat dotykovy display do prostoru designovaneho na display nedotykovany nezni jako dobry napad. Podle svych prefacelift zkusenosti si moc neumi predstavit, ze to po malem a od ridice celkem vzdalenem displayi budu hrabat rukama za jizdy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takhle bych ho hodnotil. Peugeot dotáhl k dokonalosti 508mu, dal jí punc luxusu (samozřejmě v základu o tom asi nebude tolik řeč), vypadá elegantně a reprezentativně, připomíná mi časy 406tky. Ceny jsou docela sebevědomé, za dvoulitrové HDI se pohybuje v cenách zavedené konkurence od fauvé, ale myslím, že sei to obhájí. Konkurence zatím spí ( C5 a moje oblíbená Laguna už to mají dávno za sebou), jediné, co mne trochu esteticky nesedí, je řadící páka manuálu, vypadá jak sexuální pomůcka....

Peugeot :yes:
Atila_
Tak ty ceny jsou dane tim, ze je to zbrusu novy model. Na predfacelift byly slevy v rozmezi 25 - 33 % a u tohohle faceliftu to za rok nebude jiny.
jan.ulip@nextin.cz
Ať si kdo chce co chce říká, ale 508 GT s 2,2HDI a Mazda 6 ve 2,0 benzín jsou nejlepší daná auta ve své kategorii.
Atila_
Tak nemuzu mluvit za facelift, protoze tim jsem jeste nejel. Ale prefacelift P508 GT rozhodne nejlepsi volba ve sve kategorii nebyl na to mel prilis chyb. A facelift i kdyz mozna neco poresi bude mit problem, ze pujde proti novemu Passatu, ktery je zase nekde jinde.
Avatar - speedfred
speedfred
poslal som ti sz
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Oprava a omluva: led světla jdou za příplatek i u verze Active... Tímto zdravím lvíče peruna naseho acz kolegu a acz kamarada. 😉 ...a děkuji za upozornění 😄 :yes: