Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508: S plechovými disky od 594.000 Kč

Jan Mička Jan Mička 11. 9. 2014
69
71
Zobrazit náhledy (69)
Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508
Modernizovaný Peugeot 508 dorazil na český trh. Se základním motorem jej pořídíte od 594.000 Kč.

S modernizovaným Peugeotem 508 jsme se poprvé setkali při statické prezentaci v Londýně, tou dobou však ještě nebyly známy ceny pro náš trh. Až do teď – vůz je nabízen se čtyřmi výbavami, s rozsáhlými kombinacemi motorů a převodovek a pochopitelně nechybí ani praktičtější verze SW.

Úplný základ nabídky představuje Peugeot 508 sedan s atmosférickým motorem 1.6 VTi a pilotovanou převodovkou ETG6. Výbava Access za 594.000 Kč obsahuje šest airbagů, ocelová 16“ kola s velkoplošnými kryty, halogenové přední světlomety, zadní diodové svítilny, manuální klimatizaci, látkové čalounění nebo autorádio RD5. Za dotykovou obrazovku si musíte připlatit minimálně 22.000 Kč, metalíza vás bude stát 14.000 Kč a litá 16“ kola „slupnou“ dalších 12.500 Kč. Stejnou konfiguraci nabízí také praktičtější verze SW, ta je však o 32.000 Kč dražší.

Dalším stupínkem je výbava Active, s ní však Peugeot 508 stojí minimálně 670.000 Kč i díky vznětové šestnáctistovce e-HDI o výkonu 84 kW. Základní výbava je rozšířena o litá 16“ kola, tempomat s omezovačem rychlosti, dešťový senzor nebo elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka. Základní dotykový displej je v tomto případě ve standardu, za jeho kombinaci s head up displejem však přesto připlatíte 13.000 Kč. Stejně jako v případě linie Access se i zde za verzi SW připlácí 32.000 Kč.

Poslední z běžných výbav představuje tradiční linie Allure. Sedan s ní nejlevněji pořídíte za 755.000 Kč (s motorem 1.6 THP 165) a kombi je v tomto případě dražší o 46.000 Kč. Vůz vyjíždí na 17“ litých kolech, je vybaven vnitřním diodovým osvětlením, polokoženým čalouněním a dotykovou obrazovkou s navigací. Opačné spektrum nabídky zastupuje kombi s motorem 2.0 BlueHDI 180 a automatickou šestistupňovou převodovkou. Stojí však minimálně 911.000 Kč.

Samostatnou jednotku představuje Peugeot 508 GT. Je dostupný pouze s motorem 2.2 HDI o výkonu 150 kW a s karoserií sedan za něj zaplatíte minimálně 984.000 Kč (SW stojí 1.030.000 Kč). Z příplatkové výbavy už toho na výběr moc nezbylo, za zmínku tedy stojí snad jen devatenáctipalcová litá kola za 8.000 Kč, elektricky ovládané střešní okno za 20.000 Kč nebo kožené čalounění za 36.000 Kč.

Peugeot 508 - motory a ceny na českém trhu
Motor1.6 VTi1.6 THP1.6 e-HDI2.0 BlueHDI 1502.0 HDI 1632.0 BlueHDI 1802.2 HDI
PřevodovkaETG66M(6A)6M(6A)6M6M(6A)6A6A
Zdvihový objem [cm3]1598159815601997199719972179
Válce/ventily4/44/44/24/44/44/44/4
Výkon [kW/min-1]88/6000121/600084/3600110/4000120/3750133/3750150/3500
Točivý moment [N.m/min-1]160/4250240/1400270(285)/1750(2000)370/2000340/3000400/2000450/2750
Max. rychlost [km/h]203210(230)200210226(225)230234
Zrychlení 0-100 km/h [s]11.58.611.3(11.9)8.99.28.58.2
Komb. spotřeba [l/100 km]5.85.64.1(4.0)4.14.6(5.4)4.45.3
Cena Access [Kč]***594.000-613.000*----
Cena Active [Kč]***-687.000**670.000*728.000716.000**--
Cena Allure [Kč]****-755.000**-796.000784.000**865.000-
Cena GT [Kč]****------984.000
Příplatek za automatickou převodovku činí *21.000 Kč, **40.000 Kč
***Příplatek za kombi činí 32.000 Kč, **** 46.000 Kč


Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - speedfred
Peugeot 508GT a Mazda 6 jediná rozumná volba
speedfred
| 13. 9. 2014
poslal som ti sz
Piloti
ericn
| 12. 9. 2014
Upřímně? Nevím ;-)
dobre to uhrali s tou maskou
ericn
| 12. 9. 2014
No nevim, mě to jezdí pěkně a to je MPV. 308CC jsem nezkoušel. 200k ve 208GTI je pecka :yes:
Peugeot 508GT a Mazda 6 jediná rozumná volba
Atila_
| 12. 9. 2014
Tak nemuzu mluvit za facelift, protoze tim jsem jeste nejel. Ale prefacelift P508 GT rozhodne nejlepsi volba ve sve kategorii nebyl na to mel prilis chyb. A facelift i kdyz mozna neco poresi bude mit problem, ze pujde proti novemu Passatu, ktery je zase nekde jinde.
Avatar - Ji/Ri
508 II
Ji/Ri
| 12. 9. 2014
Oprava a omluva: led světla jdou za příplatek i u verze Active... Tímto zdravím lvíče peruna naseho acz kolegu a acz kamarada. ;) ...a děkuji za upozornění :-) :yes: