Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Daimler mění způsob výroby Mercedesů, chce být efektivnější

4 komentáře

RS
Optimalizace je oblíbené marketingové slovo. Obvykle to neznamená nic jiného než ošizení, tak snad se tomu Daimler vyhne.
Atila_
Toho bych se az tak nebal. Mercedes ma jeste v zive korporatni pameti zkusenosti z prelomu stoleti, kdy se o neco takoveho pokusil. Myslim, ze jeste na jednu dve dekady je z dalsiho setreni na ukor kvality vylecen. Aktualni modely (samozrejme krome SUV) patri k tomu kvalitou nejlepsimu co na trhu je.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kvantita je to co dnes leti ... bohuzial

nie som este moc stary a vetrom oslahany ... ale pamatam si este casy kedy letela kvalita ... boh vie preco sa tieto casy zmenili..... zrejme o dlhotrvacne auta ( pocitace, televizory, bielu techniku ) nemaju zaujem ani samotni vyrobcovia..... to by im klesli zisky no jo... keby kazda pracka vydrzala 15 rokov.... tak to moze vyrobca praciek rovno zabalit no jo
Pavel M
Výrobci chtějí mít větší zisk (akcionáři to tak chtějí mít). Umí toho dosáhnout jen zvýšením počtu prodaných aut. Tedy auto s určitou pověstí (společenským statusem) nabídnou většímu počtu lidí (sníží cenu a kvalitu) a to tak, aby se to na té kvalitě poznalo co nejméně (nejtěžší úkol pro vývoj). Nejde na trhu nabízet velmi kvalitní výrobek za odpovídající cenu. Zákaznící to nechtějí. Zákazníci kupují výrobek s pověstí kvalitního produktu a s příjemnou slevou.