Novinky
takýchto problémov lebo Vette mala veľmi dobre nakročené..aj po osobnej skúsenosti som bol z C7-čky unesený..najviac ma prekvapilo to že odišiel motor, americké V8 čky boli totiž vždy na výdrž perfektné...a také veci ako lanovody a airbagy si mohli fakt odpustiť..no ja len dúfam že to dajú dokopy a nič už nepokazia lebo poškodiť a svojím spôsobom zhodiť Vette, ktorá je fakt dobrá by bola škoda...
😄
😄
Obávám se, že GM je příkladem firmy, která v zájmu kvantity již nění schopná vyrábět kvalitně... Takovou firmou je to prolezlé jak rakovina... A není rozdíl, jestli se jedná o malý Opel a nebo sportovní Chevrolet... Kvalita se musí zapracovat do všech postupů ve firmě, na každý stupeň řízení od konstrukce nových aut, přes nákup dílů až po výrobu... Pokud např. v nákupu komponent nejsou nastaveny dostatečně přísné kontrolní procesy, v gigantu jako GM se to následně může projevit v několika modelech aut, které daný komponent používají... Nejhorší je přístup "to je dobrý, hlavně když je to levný, vždyť si na to zatím nikdo nestěžoval"... Skutečně kvalitní výrobce musí věnovat pozornost každému detailu, jinak se mu to dříve (svolávací akce) a následně i později (postupné zhoršování pověsti) vymstí...
bohužel každý velký výrobce si prošel krizovým obdobím... každý výrobce má úspěšné a neúspěšné modely... konstrukční zmetky a podobně... a svolávací akce neminuli zatím žádnou sériovou automobilku... 😉
Těch tvých 10 a pul řádků je přehlídka neprehledu. Než něco napíšeš tak se aspoň informuj ...
Ji/Ri: Můžeš být konkrétnější? 😄
Kedze mas logo ... mohol by si vygenerovat podobnu analyzu na tento gigant. :yes:
To ale není konkrétní odpověď, že jo? Co kdyby jsi přestal koukat na logo, co má v profilu a radši nám řekl, co přesně v tom, co napsal není pravda
CommonUser: Určitě jsem svou úvahu nemyslel jako propagaci VW proti GM, i když jsem fanda Wolfsburgských... Těmto výzvám samozřejmě čelí všechny (hlavně velké) firmy, ale myslím, že VW nebo i např. Toyota je zvládá lépe a zodpovědněji než GM... Jelikož jak říká staré přísloví "ryba smrdí od hlavy", určitě na to má vliv i firemní kultura - rozdíly mezi americkou, japonskou a německou asi vnímá každý... Američtí výrobci jsou zákazníky nuceni vyrábět hlavně na efekt, auto je tam asi mnohem více spotřební zboží než jinde ve světě... Použít, "zahodit" a koupit si nové... Pro tenhle "cyklus" je samozřejmě nutné vyrábět a prodávat auta co nejlevněji, což v sobě nese právě to nebezpečí snížení kvalitativních standardů pod přínosnou mez... Takováto firemní kultura se pak prostřednictvím nespočtu dceřinných společností po celém světe dokáže rozlézt do celé firmy jak rakovina... Myslím, že když GM zkrachoval, stal se obětí svého velikášství ve stylu "my jsme největší a nejlepší na celém světě a nic nás nemůže ohrozit"... Je otázka, jestli se "nový" GM již dokázal zcela oprostit od těchto negativních postupů z minulosti... Určitě bych mu to přál, je jenom dobře pokud je konkurence co největší...
Chyba se vloudit může, ale zapomenout tam dát lanovod? To je hodně zajímavá závada >😁
PS: kde je Barik, aby nás obeznámil jak je Americká produkce kvalitní jako v této diskuzi
[odkaz]
PS: kde je Barik, aby nás obeznámil jak je Americká produkce kvalitní jako v této diskuzi
[odkaz]
Já bych řek, že jakmile se dověděl, že se umí podělat i smallblock, tak si to šel vyjezdit do Aléra. Až nad ránem dorazí, tak nám to tu všecko vysvětlí, ale obávám se, že spíš bude jen poukazovat na chyby a svolávačky od koncernu, holt každej cirkus musím mít šaška 😄
Barik řešil německou kvalitu, kdy prasklo táhlo u pravého ramínka stěrače.
¨[odkaz]
Věc, kterou sem u 4 amerik ještě nezažil a dokonce i u Jaguaru, který měl k etalonu spolehlivosti taky pekelně daleko.....
to je zas ta německá kvalita. O motorech BMW V10 a jejich záručních výměnách radši psát nebudu vid,...
¨[odkaz]
Věc, kterou sem u 4 amerik ještě nezažil a dokonce i u Jaguaru, který měl k etalonu spolehlivosti taky pekelně daleko.....
to je zas ta německá kvalita. O motorech BMW V10 a jejich záručních výměnách radši psát nebudu vid,...
"Motors tak v současné době analyzuje problém a zatím to vypadá na vadný olejový filtr, který propouští kousky kovu do motoru. "
Ale ze motor produkuje kovove spony, to problem neni.
Ale ze motor produkuje kovove spony, to problem neni.
To je u nového motoru v záběhu běžné, ne?
Záleží na množství a velikosti těch "špon".
Tak pokud měnili motor po necelých deseti tisících, tak tam ten filtr snad vůbec nebyl. Vzhledem k faktu, že chyběl i lanovod, tak je klidně možné, že v motoru ani nebyl olej 😄
Tohle by se stát nemělo... no, ale stává se. I Porsche nedávno pozastavovalo dodávky kvůli hořícím autům... je potřeba postavit se k tomu čelem, problém vyřešit a postiženým majitelům to nějak vynahradit.
největší průšvih GM se stal už v roce 2009 a to ten, že ho nenechala americká vláda zkrachovat. Ta spalovací bzda by si to minimálně zasloužila 😄 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
No a to auto mas jaky? Todle je naprd, takhle to tajit.
At hodí kamenem kdo nemá problémy >😁
Vôbec sa nečudujem, že ti to odišlo - vieš "kdo maže - ten jede" :-!
Rubino, o autá sa treba starať...
P.S. Podľa fotiek - toto je kus, ktorý by som NIKDY nekúpil. Vypadá to, ako by to mesiac ležalo na dne Ženevského jazera...
PS: už si viděl servis, co preventivně rozebírá stěrače a promazává je? Navíc na těch matkách sou krytky, pod nima není nic vidět. Už vidím někoho, jakpři koupi auta sundavá krytky ze stěračů, OMG
Já ještě ne...
To bys mohl preventivně rozebírat a promázat každej druhej šroubek, to se dělalo v dobách šáde 120. Já měl za to, že prestižní německá škola od tý doby pokročila.
U amerik žádný stěrače není třeba promazávat a fungujou furt. Hlavně nepoužívaj tenhle debilní systém, ale jednoduchý dvě ramena.
Hlavně by mě zajímalo, jak se ty stěrače mohly vzpříčit, tedy jestli se to první ulomilo tady, nebo se první ulomily ty ramínka se stíracíma lištama, resp. to pravé a od toho prasklo tohle. Každopádně to nezjistím už.
Niektori to asi beru normalne ako servisny ukon. Asi to maju v servisnom plane (Tamagotchi Group AG).
No nic no, díl už sem sehnal, promažu to wdčkem a zkusím stahovákem sundat. Uvidíme zda to půjde....