Novinky
vcelku ujde....
ale ten volant v interieri vyzera priserne....
ale do mesta preco nie..... urcite dobre auto ktore bude lepsia volba ako nejake predrazene mikroauto s vyklapacimi oknami bez vybavy s holymi plechmi a dizajnom skatule
chybajuca klima zatial ale bohuzial nepotesi..... uz nech je tu nova VESTA ta vyzera famozne :yes:
ale ten volant v interieri vyzera priserne....
ale do mesta preco nie..... urcite dobre auto ktore bude lepsia volba ako nejake predrazene mikroauto s vyklapacimi oknami bez vybavy s holymi plechmi a dizajnom skatule
chybajuca klima zatial ale bohuzial nepotesi..... uz nech je tu nova VESTA ta vyzera famozne :yes:
Určite by som si to kúpil skôr ako Fobiu 3. Keď už pre nič iné, tak toto bude mať normálny mptor a odolný podvozok.
Za ty ceny v Německu to podle mě nemá cenu. To už má člověk na výběr. Auta, která budou mnohem pohodlnější. Nepřijde mi, že by měly až tak poddimenzované podvozky...a když si to člověk vezme kolem a kolem, jejich výhodou je i lepší servisní síť, Lada se sice dá snáze podomácku opravit, ale také není proslulá kdovíjakou spolehlivostí. Když si člověk přičte, že ten spolehlivý motor nemá nejmenší apetit, tak si některé menší motory mohou zaplatit pár poruch v servisu.
Já se obávám, že tohle jen labutí píseň Lady v Evropě...
Já se obávám, že tohle jen labutí píseň Lady v Evropě...
Kalina pětidvéřový hatchback stojí 8490 eur. Nejzákladnější "oholený" model (bez centrálu atd) třídvéřové Škody Citigo stojí 8890 eur.
Citigo a Kalina. to sou teda konkurenti, hlavně třídně a rozměrově, hehe :no:
No, jde mi o to, že u nás nejspíš nemusí vyjít o nic méně. Pokud jsem se správně díval, tak dovoz do ČR je spíš na zakázku. O nějaké větší dodávce není vidu ani slechu, takže mám obavy, že o moc níže by importér asi nešel. A na našem trhu by za tu cenu už byla slušnější nabídka. I Dacia je na tom podle mě lépe a 1.2 u Sandera je také spolehlivá pohonná jednotka, s klimou za 205 tisíc. Kč...
To je NEPRODEJNÉ. Za stejné peníze udělá daleko lepší službu Logan/Sandero. Minuký týden jsem byl v Bělorusku a na Ukrajině. Ty nové Lady jsem potkal asi 4, kdežto Loganů x desítek. A čím víc k nám na západ, tím se budou nůžky ještě více rozevírat.
Gilgit
I kdyz Kalina v západní Evrope momentálne skutecne velké sance nemá, tento tvuj konkrétní argument moc nevypovídá. Renault Logan se v Belorusku a na Ukrajine prodává jiz nekolik let, facelift Kaliny podstatne kratsí dobu. Krome toho e😜ort vozu Lada na Ukrajinu byl vzhledem k problémum mezi Ukrajinou a Ruskem jiz dávno zastaven.
Do čr se Kalina II zatím vůbec nevozí, tkaže žádná ofiko cena neexistuje. Vozí se pouze Niva a Granta, jinak nic.
Taky nevím, ale aspoň tuším. Krom jednoduchého motoru a možná odolného podvozku (ikdyž tomu nevěřím) nevidím jediný, ale ani jediný důvod, proč kupovat plečku z Ruska. Za tři roky naprosto neprodejné, nikdo mi nezaručí, že zítra automobilka nekrachne a super rozšířená servisní síť na konci jako bombónek ! Kupte si to a užívejte ku zdraví !
petrumr
správně, podvozku nevěří nikdo. To tady jezdilo v dobách. kdy nebyly stk, sice byly, ale nikdo s těma nápravama a pomocnýma čepama řízení netřepal.
Gilgit
Co to zase plácás za nesmysly? Nauc se srozumitelne vyjadrovat, ty mucedníku.
Cap stoji 15 az 25 Eur ( pokial nie je vtipne po francuzsky zalisovany do ramena, to uz mozu byt stovky eur ), ked ti ho predava autorizovany servis, z nejakeho e shopu 7. Vacsi problem su pruziny a tlmice, brzdy. Vela Golfov 4 f tdi, alebo BMW3 sa pri zmene smeru rozhupe ako Citroen 2CV, lebo dat 3000 EUR ako vstupenku do lepsej spolocnosti a mat zato nejaky kun.olap je ine, ako potom vyplaznut 400 Eur za kotuce a platnicky, s tym sa nepocita. Slaboduchy stasny majitel A6 tky ( pocitam ze mala aspon 300.000 km aj ked displej ukazoval pod 200.000 ) bol prekvapeny, ked servis za opravu prevodovky pytal 4000. Ked mu povies, ze za tie prachy mohol mat Ceed so 7 rocnou zarukou, tak on by sa na tom nevozil, ale ani na tej audine nejazdi... Niektori maju pocit, ze uspech si kupi bazarovou nemeckou znackou a potom setri, kde sa da, aby nato kupil pneumatiky. Staci pozriet, co maju obute.... Preto ta Kalina moze byt pre ludi, co si nepotrpia na znacku a nemaju vysoky limit na kreditke, jednou z moznosti. Spolahlivost aut uz je :no: a Citigo uz tiez nemusi byt to, co favorit. A predajna cena po 6 tich rokoch nebude az taky problem, bavime sa o aute za 8.500 EUR, takze ak za Citigo by dostal 2000 a za Kalinu 1000, je to 100 Eur za rok, to je rocne predplatne 2 casopisov, alebo 70 cokolad.... na hamburgery neviem, to nejem.
Problém je, že ono opravdu "nic jiné" není. A řekněme "značně prověřená" motorizace se snad odolným podvozkem (jakoby se moderní konkurence rozpadala při výjezdu z showroomu) mi nepřijde jako adekvátní důvod ke koupi předpotopního ruského vehiklu.
A vůbec, proč vytahuješ Fabii? Problém číslo jedna je pro Ladu Dacia, která za obdobné peníze nabídne mnohem lepší servisní zázemí, přecejen o něco aktuálnější techniku a lze ji prodat.
A vůbec, proč vytahuješ Fabii? Problém číslo jedna je pro Ladu Dacia, která za obdobné peníze nabídne mnohem lepší servisní zázemí, přecejen o něco aktuálnější techniku a lze ji prodat.
;-\
Čo je lepšie,udávať spotrebu 5l a mať 7,8l alebo tvrdiť, že spáli 7l a v skutočnosti papá 6,7litrov? 😄
Uz len s fotiek je vidiet ako niektore veci skoda slov..........toto ak nepodlezie cenu dacie .......... uprimne kto by si kupil zigula, tak ako to nejazdi dodnes, tak to nebude ani v nasledujucich rokoch (mozno par zufalcov, nadsencov). To aj dacia je technicka vyspelost oproti tomuto, jednoducho v dobe favoritu/felicie by to bolo konkurencie schopne ale nie dnes.
Toto nema uz dopredu jasny uspech hlavne na zapadnom trhu, nech s tym ostanu doma v rusku tam to predaju, europa je zvyknuta na nieco ine a ma vyssie naroky.......
Toto nema uz dopredu jasny uspech hlavne na zapadnom trhu, nech s tym ostanu doma v rusku tam to predaju, europa je zvyknuta na nieco ine a ma vyssie naroky.......
má jeden kolega keď ju vymenil za favorita počas šrotovného u nás.Najazdil som na tom cca 3-4000km,spotreba do 6L na dialnici,radšej ale asi Daciu ako písali kolegovia vyššie.
Cena sa mi zdá neadekvátna,ale sovietsky výrobok snáď toho znesie hodne.
Cena sa mi zdá neadekvátna,ale sovietsky výrobok snáď toho znesie hodne.
Muselo by to byt i v kombajnu u nas levnejsi jak Logan, aby to melo nejakou sanci. Logan je s klimatizaci za 200, coz nevim, jestli je pro Ladu dosazitelne...
Pokud by v tom byl slušný diesel (ne francouzský) a klimatizace, tak proč ne. Za ty peníze by to byla stoprocentně lepší volba, než nějaký rendlík. >😁
Jinak to redakce v úvodu hodně přepískla: už dávno se tenhle vůz prodává v EU, nikoli pouze v zemích bývalého CCCP. Asi se chlapci cítí být bývalými občany velké země...
To, že nyní jeho prodej e😜anduje do Německa je sice zajímavá, ale nikoli převratná událost. Jen logické vyústění toho, že tento vůz se dá uplatnit i na trhu, kde je kupující obyčejně ve volbě poměru "Value per money" velice pragmatický.
Jinak to redakce v úvodu hodně přepískla: už dávno se tenhle vůz prodává v EU, nikoli pouze v zemích bývalého CCCP. Asi se chlapci cítí být bývalými občany velké země...
To, že nyní jeho prodej e😜anduje do Německa je sice zajímavá, ale nikoli převratná událost. Jen logické vyústění toho, že tento vůz se dá uplatnit i na trhu, kde je kupující obyčejně ve volbě poměru "Value per money" velice pragmatický.
ty si riadny "antifrans" ,neviem či majú nemci lepšie dísle ako frantíci. 2.0tdi sú známe svojou "spoľahlivosťou" ,na 525d mi preskočila rozvodová reťaz a 3.2fsi mi kľakol na kľuke.
No proste tak... Na 3 různých 1,9 TDI jsem bez poruchy najezdil 600 tis km. Na 2.0 TDI PD zatím 210 tis km, diagnostika perfektni, plná komprese, zadne mechanicke zavady. Na 2,2 HDI mi ve 180 tis praskla vačka a motor se odvezl do šrotu. Na 1,5 dci v 80 tis km byla tak vymlacena ojnicni loziska, ze jsme se toho zbavili, dokud se motor jeste tocil... :-!
1.9tdi to bol snad posledny spolahlivy motor,ale vsetko kupene od FIAT-u
Sorry ale tych 80tis a zadrete loziska na 1,5dci je blbost. Ak sa niekomu na starych verziach tohto motora zadreli loziska moze za to😒br />
1) prislis dlhe intervaly vymeny oleja (ludia prekracuju aj 30.000km!, nespravna viskozita, nevhodna znacka oleja (vsetko ine ako Elf) alebo najcastejsie kombinacia vsetkeho
2) novsie update tohto motora su vyrazne blbovzdornejsie (tvrdene ojnicne loziska)
3) nas megane ma 355.000km (2005, 74kw, delphi) a loziska neboli menene
4) ale 1.9tdi 90 alebo 110k bol dobry produkt VW 😉
1) prislis dlhe intervaly vymeny oleja (ludia prekracuju aj 30.000km!, nespravna viskozita, nevhodna znacka oleja (vsetko ine ako Elf) alebo najcastejsie kombinacia vsetkeho
2) novsie update tohto motora su vyrazne blbovzdornejsie (tvrdene ojnicne loziska)
3) nas megane ma 355.000km (2005, 74kw, delphi) a loziska neboli menene
4) ale 1.9tdi 90 alebo 110k bol dobry produkt VW 😉
Gilgit
Myslís ze proti Adolfovi muzes uplatnit normální argumenty?
Zajímavé je, ze ti reakce lidí (nicku) typu petrumr, Ada je zase tady, rokyta.p a podobných nevadí, ale pokud já se proti nim ohradím tak je to spatne. To o necem svedcí. Mal by si spytovať svoje svedomie. Proto mne tvoje kritika absolutne nezajímá.
Petrumr se tady nekolikrát pozitivne vyjadroval o nacismu a NSDAP, a v tomto kontextu je treba se dívat na jeho nenávistné príspevky týkající se Ruska.