stejně nevím co píšeš, mám tě už půl roku ve spamu ;-\ Na rozdíl od placeného diskutéra totiž reagovat nemusím :yes: ps: už jsis vyndal ty kaménky ? >:-[]
Sklapni už, správaš sa jak dementné decko, zakrátko ma presvedčíš o tom, že ním si. Ak chceš niekomu vyčítať blbosť, mal by si si najprv čítať vlastné príspevky a spytovať svoje svedomie.
A všichni, co kdy aspon jednou jeli Moskvičem, ladou, volhou, gazíkem a na vojně řídili ural, zil, kraz atd. Vlastně 3/4 národa sou vlastizrádci. Ahh jo, blahoslaveni budiž chudí duchem :o))
ale do mesta preco nie..... urcite dobre auto ktore bude lepsia volba ako nejake predrazene mikroauto s vyklapacimi oknami bez vybavy s holymi plechmi a dizajnom skatule
chybajuca klima zatial ale bohuzial nepotesi..... uz nech je tu nova VESTA ta vyzera famozne :yes:
Za ty ceny v Německu to podle mě nemá cenu. To už má člověk na výběr. Auta, která budou mnohem pohodlnější. Nepřijde mi, že by měly až tak poddimenzované podvozky...a když si to člověk vezme kolem a kolem, jejich výhodou je i lepší servisní síť, Lada se sice dá snáze podomácku opravit, ale také není proslulá kdovíjakou spolehlivostí. Když si člověk přičte, že ten spolehlivý motor nemá nejmenší apetit, tak si některé menší motory mohou zaplatit pár poruch v servisu.
Já se obávám, že tohle jen labutí píseň Lady v Evropě...
Reagoval jsem na argument, že "je to drahé a za stejnou cenu si může Němec koupit lepší a pohodlnější auto" ... a pro názornost jsem to srovnal s nejlevnější Škodovkou. Délkou 3850 mm je Kalina víceméně na pomezí tříd.
No, jde mi o to, že u nás nejspíš nemusí vyjít o nic méně. Pokud jsem se správně díval, tak dovoz do ČR je spíš na zakázku. O nějaké větší dodávce není vidu ani slechu, takže mám obavy, že o moc níže by importér asi nešel. A na našem trhu by za tu cenu už byla slušnější nabídka. I Dacia je na tom podle mě lépe a 1.2 u Sandera je také spolehlivá pohonná jednotka, s klimou za 205 tisíc. Kč...
To je NEPRODEJNÉ. Za stejné peníze udělá daleko lepší službu Logan/Sandero. Minuký týden jsem byl v Bělorusku a na Ukrajině. Ty nové Lady jsem potkal asi 4, kdežto Loganů x desítek. A čím víc k nám na západ, tím se budou nůžky ještě více rozevírat.
Taky nevím, ale aspoň tuším. Krom jednoduchého motoru a možná odolného podvozku (ikdyž tomu nevěřím) nevidím jediný, ale ani jediný důvod, proč kupovat plečku z Ruska. Za tři roky naprosto neprodejné, nikdo mi nezaručí, že zítra automobilka nekrachne a super rozšířená servisní síť na konci jako bombónek ! Kupte si to a užívejte ku zdraví !
Cap stoji 15 az 25 Eur ( pokial nie je vtipne po francuzsky zalisovany do ramena, to uz mozu byt stovky eur ), ked ti ho predava autorizovany servis, z nejakeho e shopu 7. Vacsi problem su pruziny a tlmice, brzdy. Vela Golfov 4 f tdi, alebo BMW3 sa pri zmene smeru rozhupe ako Citroen 2CV, lebo dat 3000 EUR ako vstupenku do lepsej spolocnosti a mat zato nejaky kun.olap je ine, ako potom vyplaznut 400 Eur za kotuce a platnicky, s tym sa nepocita. Slaboduchy stasny majitel A6 tky ( pocitam ze mala aspon 300.000 km aj ked displej ukazoval pod 200.000 ) bol prekvapeny, ked servis za opravu prevodovky pytal 4000. Ked mu povies, ze za tie prachy mohol mat Ceed so 7 rocnou zarukou, tak on by sa na tom nevozil, ale ani na tej audine nejazdi... Niektori maju pocit, ze uspech si kupi bazarovou nemeckou znackou a potom setri, kde sa da, aby nato kupil pneumatiky. Staci pozriet, co maju obute.... Preto ta Kalina moze byt pre ludi, co si nepotrpia na znacku a nemaju vysoky limit na kreditke, jednou z moznosti. Spolahlivost aut uz je :no: a Citigo uz tiez nemusi byt to, co favorit. A predajna cena po 6 tich rokoch nebude az taky problem, bavime sa o aute za 8.500 EUR, takze ak za Citigo by dostal 2000 a za Kalinu 1000, je to 100 Eur za rok, to je rocne predplatne 2 casopisov, alebo 70 cokolad.... na hamburgery neviem, to nejem.
Problém je, že ono opravdu "nic jiné" není. A řekněme "značně prověřená" motorizace se snad odolným podvozkem (jakoby se moderní konkurence rozpadala při výjezdu z showroomu) mi nepřijde jako adekvátní důvod ke koupi předpotopního ruského vehiklu.
A vůbec, proč vytahuješ Fabii? Problém číslo jedna je pro Ladu Dacia, která za obdobné peníze nabídne mnohem lepší servisní zázemí, přecejen o něco aktuálnější techniku a lze ji prodat.
holt tam není cena od.....základní cena s plnotučným motorem,centrálem...el. oknama a mlhovkama zase není tak strašná... Marketing CS Autolada to stejně zabije >:D
Uz len s fotiek je vidiet ako niektore veci skoda slov..........toto ak nepodlezie cenu dacie .......... uprimne kto by si kupil zigula, tak ako to nejazdi dodnes, tak to nebude ani v nasledujucich rokoch (mozno par zufalcov, nadsencov). To aj dacia je technicka vyspelost oproti tomuto, jednoducho v dobe favoritu/felicie by to bolo konkurencie schopne ale nie dnes.
Toto nema uz dopredu jasny uspech hlavne na zapadnom trhu, nech s tym ostanu doma v rusku tam to predaju, europa je zvyknuta na nieco ine a ma vyssie naroky.......
má jeden kolega keď ju vymenil za favorita počas šrotovného u nás.Najazdil som na tom cca 3-4000km,spotreba do 6L na dialnici,radšej ale asi Daciu ako písali kolegovia vyššie.
Cena sa mi zdá neadekvátna,ale sovietsky výrobok snáď toho znesie hodne.
Muselo by to byt i v kombajnu u nas levnejsi jak Logan, aby to melo nejakou sanci. Logan je s klimatizaci za 200, coz nevim, jestli je pro Ladu dosazitelne...
Pokud by v tom byl slušný diesel (ne francouzský) a klimatizace, tak proč ne. Za ty peníze by to byla stoprocentně lepší volba, než nějaký rendlík. >:D
Jinak to redakce v úvodu hodně přepískla: už dávno se tenhle vůz prodává v EU, nikoli pouze v zemích bývalého CCCP. Asi se chlapci cítí být bývalými občany velké země...
To, že nyní jeho prodej expanduje do Německa je sice zajímavá, ale nikoli převratná událost. Jen logické vyústění toho, že tento vůz se dá uplatnit i na trhu, kde je kupující obyčejně ve volbě poměru "Value per money" velice pragmatický.
ty si riadny "antifrans" ,neviem či majú nemci lepšie dísle ako frantíci. 2.0tdi sú známe svojou "spoľahlivosťou" ,na 525d mi preskočila rozvodová reťaz a 3.2fsi mi kľakol na kľuke.
No proste tak... Na 3 různých 1,9 TDI jsem bez poruchy najezdil 600 tis km. Na 2.0 TDI PD zatím 210 tis km, diagnostika perfektni, plná komprese, zadne mechanicke zavady. Na 2,2 HDI mi ve 180 tis praskla vačka a motor se odvezl do šrotu. Na 1,5 dci v 80 tis km byla tak vymlacena ojnicni loziska, ze jsme se toho zbavili, dokud se motor jeste tocil... :-!
V EU se tento vůz dosud neprodával, Ádo. Německo je první takovou zemí, kam míří. Až dosud mu totiž chyběla homologace pro západní trhy, která měla být původně hotová až na konci roku 2014. Pletete si to bohužel s původní Kalinou 111x, ale ta už se vůbec nevyrábí.