Luca di Montezemolo moc dobře věděl, co dělá.... Neříkám, že bude Ferrari horší, nebo že půjde do kopru, ale s takovouto politikou půjde jen za výdělkem, dokud z toho nebude (byť luxusní) masovka.... Myslím, že v rámci exkluzivity by si majitelé mnohem raději počkali nějaký měsíc navíc.... :-!
Chápal bych jediné, Luco do Ferrari ti kecat nebudu, máš volnou ruku. Nevím jaké má panáček představy o Alfě, ale Giulia by měla mít hlavně dvoulitrový diesel a stát s nějakou výbavou 800t.
Zase nechápeš psaný text, a to je přitom tak jednoduchá věta... Chodils vůbec do školy? Aspoň na základku? Jsi vůbec schopný si v obchodě koupit aspoň rohlík? Jak něco takového, jako ty, může mít vůbec volební právo? :-O
Re: Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
Neberu top gear jako bernou minci.
Ale když dělali recenzi na nové Pagani, tak tam zmiňovali, že to auto má něco, co už ferari dávno ne. Auru výjimečnosti.....
Pro někoho je Ferari výrobna klíčenek, kšiltovek a suvenýrů už dnes.
Re: Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
Se schválně podívej, co všechno jde koupit za cetky s oficiálním logem Ferrari - naposled mně dostala dětská sedačka na zadním sedadle rezavé Laguny. Jakoby každej mohl mít svůj kousek Ferrari, když už ne celé auto...
Ale problém Ferrari nejsou klíčenky a dětské sedačky, není to ani limitovaná výroba, problém Ferrari je právě sdílení techniky, neboť se obávám, že pod vedením účetního to nedopadne jinak, než že "levné" Ferrari bude (třeba) jen Viper s motorem V6 Pentastar, karoserií od nějakýho ťamana a interiérem z Dartu - a to bude konec Ferrari.
Re: Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
Sr.čky máš asi v hlavě, když něco tak jednoduchého nedokážeš pochopit.
Napsal jsem, že pokud to dopadne tak, jak to pod vedením Segia obvykle dopadá, tak už Ferrari nebude Ferrari.
Re: Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
Proč by nebylo ?
Bohužel práve naopak. Pokud by pokračovalo ve způsobech Enza, tak by pro něj v dnešní autodobě bylo velmi obtížné přežít.
Montezemolo dle mne velmi dobře s Ferrari balancoval vyjímečnost a vstřícný přístup k zákazníkům a ke kritice. Pan účetní ? No, uvidíme. Ale jeho styl mi nesedí.
to že místo 7 tis vyrobí 10 tis nic nezmění na exkluzivitě tady v EU, chlapy schválně jak často vidíte ferrari na silnici (mimo Prahu a okolí)?
Beztak to navýšení půjde hlavně do asie a především do Číny, musíme brat v potaz že množštví lidi co na nové ferrari má prachy je prostě v asii několikanásobně více než v roce 1990. Ani množství produkce z 1990 by dnes nestačilo na pokrytí EU-USA-RUS a k tomu si přidejte dnes asii.
Jinak kukněte na ojeté Californie, co se koukám tak mají asi největší rychlost poklesu ceny (a 612), tak že možný dobrý kandidát za dva roky na 6 let staroou californii, ted už jen vydělat ty 2 míče na ní >:D co pak bude stát
Je jich docela dost: Lancia kaput - zejména díky tlusté Bertě alias Dlata ála Bravo, Alfa Romeo chcípá na dvou modelech kabelky, kde ta jedna je nepoužitelná a jízdně ji pobije i odcházející Fabia a ta druhá dostala xicht z mopse, takže je přitažlivá asi jako netopýr.
Fiat - to je no comment, Panda a 500 nevytrhnou absenci 5dv HB a kombi, tedy klíčových modelů pro Evropský trh, k tomu FIatu absolutně ujel vlak v crossoverech, které se pomalu stávají klíčovými.
Maserati snad díky Ghibli v dýzlu trochu pookřeje, ale prdeje Maserati nemohou vytrhnout celý zmírající koncern, navíc stačí, aby třeba Jaguar předvedl cenoový jemnocit s typem XE a je po Ghibli.
Takže myšlenka na to, že když se neprodávají v podstatě mainstreamové značky, tak to vytrhne levný model značky exclusivní, je podle mně poněkud...unáhlená.
A jak znám systém vedení pana účetního, tak to jeho sdílení komponent a techniky nakonec dopadne tak, jak jsem popsal výše: Místo aby "levné" Ferrari mělo v podvozku Californie motor V6 biturbo odvozený ze současné V8, karoserii od ITALSKÉHO designéra a jasnou firemní identitu, bude to spíš jen v americkém podvozku dodaný V6 od Chrysleru, s karosérií kdo ví odkud a interiérem, převzatým snad z nevyužitých kapacit modelu 500L.
Ke smrťákům si tak Seržo může pomalu dopsat i další slavné italské jméno, posledních pár let mi to připadá, že je za tu likvidaci italského autoprůmyslu placený.
Aneb už i jeho nejbližší spolupracovníci mají "fantozziho" evidentně dost, tak raději odchází. A pokud jde o Ferrari, tipuji že do 10 let bude mít pod kapotou traktor. Maserati už zneuctil, teď je na řadě Ferrari.