Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - LV
Ach jo...
LV
| 15. 9. 2014 11:22
Luca di Montezemolo moc dobře věděl, co dělá.... Neříkám, že bude Ferrari horší, nebo že půjde do kopru, ale s takovouto politikou půjde jen za výdělkem, dokud z toho nebude (byť luxusní) masovka.... Myslím, že v rámci exkluzivity by si majitelé mnohem raději počkali nějaký měsíc navíc.... :-!
Avatar - KANKUNEN
Ach jo...
KANKUNEN
| 15. 9. 2014 11:39
Chápal bych jediné, Luco do Ferrari ti kecat nebudu, máš volnou ruku. Nevím jaké má panáček představy o Alfě, ale Giulia by měla mít hlavně dvoulitrový diesel a stát s nějakou výbavou 800t.
Avatar - Kharl.ANTIDIESEL
NO TOŽ AT SE CHLAPEC POCHLAPÍ ...
Kharl.ANTIDIESEL
| 15. 9. 2014 21:51
jj
férko italiano makaronen :-) [odkaz] [odkaz]
NO TOŽ AT SE CHLAPEC POCHLAPÍ ...
JayDeeSq
| 15. 9. 2014 12:08
nějak si u tohodle člověka ani nejsem jistej že nepůjde do kopru..
NO TOŽ AT SE CHLAPEC POCHLAPÍ ...
pipa258
| 15. 9. 2014 12:56
Jo jestli to udělá tak jak říká tak za chvíli skončí jako Porsche ;-\
NO TOŽ AT SE CHLAPEC POCHLAPÍ ...
MariAchi
| 15. 9. 2014 18:39
Nevím, jaks to myslel, ale nejen Ferrari, ale celý Fiat by dal nevím co za to, aby se měli tak, jako Porsche.
NO TOŽ AT SE CHLAPEC POCHLAPÍ ...
samael
| 15. 9. 2014 18:45
Ferrari se má špatně,to ti říkal nějaký dobře informovaný insider? >:D
NO TOŽ AT SE CHLAPEC POCHLAPÍ ...
MariAchi
| 16. 9. 2014 07:39
Zase nechápeš psaný text, a to je přitom tak jednoduchá věta... Chodils vůbec do školy? Aspoň na základku? Jsi vůbec schopný si v obchodě koupit aspoň rohlík? Jak něco takového, jako ty, může mít vůbec volební právo? :-O

Kde jsem napsal, že se Ferrari má špatně?
Avatar - flyboyeda
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
flyboyeda
| 15. 9. 2014 12:10
;-\ :no:
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
nasua23
| 15. 9. 2014 12:45
Neberu top gear jako bernou minci.
Ale když dělali recenzi na nové Pagani, tak tam zmiňovali, že to auto má něco, co už ferari dávno ne. Auru výjimečnosti.....

Pro někoho je Ferari výrobna klíčenek, kšiltovek a suvenýrů už dnes.
Avatar - Petrolhead_CZ
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
Petrolhead_CZ
| 15. 9. 2014 13:36
Takhle blbě kecá Hammond, od něj nelze brát nic vážně...
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
figurka
| 15. 9. 2014 13:46
No já radši věřim Hammondovi, který seděl v kde čem. Samozřejmě je nutno se snažit hledat to vážné v celé té show.
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
samael
| 15. 9. 2014 18:17
Hammond je šašek,raději si poslechnu názory Jasona Plata,který je x krát lepším řidičem než ten zakrslý manekýn.
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
MariAchi
| 15. 9. 2014 14:38
Se schválně podívej, co všechno jde koupit za cetky s oficiálním logem Ferrari - naposled mně dostala dětská sedačka na zadním sedadle rezavé Laguny. Jakoby každej mohl mít svůj kousek Ferrari, když už ne celé auto...
Ale problém Ferrari nejsou klíčenky a dětské sedačky, není to ani limitovaná výroba, problém Ferrari je právě sdílení techniky, neboť se obávám, že pod vedením účetního to nedopadne jinak, než že "levné" Ferrari bude (třeba) jen Viper s motorem V6 Pentastar, karoserií od nějakýho ťamana a interiérem z Dartu - a to bude konec Ferrari.
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
figurka
| 15. 9. 2014 14:46
:yes:
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
samael
| 15. 9. 2014 18:14
A kvůli hrnečkům a klíčenkám je Ferrari sr.čka? >:D
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
MariAchi
| 15. 9. 2014 18:30
Psal jsem snad někdy někde, že je Ferrari sr.čka?
Nebo máš jen problém s chápáním psaného textu?
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
samael
| 15. 9. 2014 18:43
No tak to upřesním,psal jsi že teprve bude sr.čka,spokojen?
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
MariAchi
| 15. 9. 2014 18:52

Sr.čky máš asi v hlavě, když něco tak jednoduchého nedokážeš pochopit.
Napsal jsem, že pokud to dopadne tak, jak to pod vedením Segia obvykle dopadá, tak už Ferrari nebude Ferrari.
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
samael
| 15. 9. 2014 19:13
Aha,dík za vysvětlení,moudrý muži,co nemáš v hlavě sr.čky a moc dobře víš,že to skončí s Ferrari velmi špatně. >:D
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
Gilgit
| 15. 9. 2014 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
MariAchi
| 15. 9. 2014 19:43
Víckrát ti to už vysvětlovat nebudu, na tebe je to jen plýtvání časem...
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
samael
| 15. 9. 2014 18:12
To jsou jenom blbé kecy,kdo někdy ve Ferrari jel nebo byl alespoň svezen,tak to moc dobře ví.
Sbohem Ferrari , v téhle době už pro tebe není místo
figurka
| 15. 9. 2014 13:16
Proč by nebylo ?
Bohužel práve naopak. Pokud by pokračovalo ve způsobech Enza, tak by pro něj v dnešní autodobě bylo velmi obtížné přežít.
Montezemolo dle mne velmi dobře s Ferrari balancoval vyjímečnost a vstřícný přístup k zákazníkům a ke kritice. Pan účetní ? No, uvidíme. Ale jeho styl mi nesedí.
Avatar - cri-cri
Ja to vidím pozitivně
cri-cri
| 15. 9. 2014 14:33
to že místo 7 tis vyrobí 10 tis nic nezmění na exkluzivitě tady v EU, chlapy schválně jak často vidíte ferrari na silnici (mimo Prahu a okolí)?

Beztak to navýšení půjde hlavně do asie a především do Číny, musíme brat v potaz že množštví lidi co na nové ferrari má prachy je prostě v asii několikanásobně více než v roce 1990. Ani množství produkce z 1990 by dnes nestačilo na pokrytí EU-USA-RUS a k tomu si přidejte dnes asii.
Jinak kukněte na ojeté Californie, co se koukám tak mají asi největší rychlost poklesu ceny (a 612), tak že možný dobrý kandidát za dva roky na 6 let staroou californii, ted už jen vydělat ty 2 míče na ní >:D co pak bude stát
Maléry pana účetního
MariAchi
| 15. 9. 2014 16:18
Je jich docela dost: Lancia kaput - zejména díky tlusté Bertě alias Dlata ála Bravo, Alfa Romeo chcípá na dvou modelech kabelky, kde ta jedna je nepoužitelná a jízdně ji pobije i odcházející Fabia a ta druhá dostala xicht z mopse, takže je přitažlivá asi jako netopýr.
Fiat - to je no comment, Panda a 500 nevytrhnou absenci 5dv HB a kombi, tedy klíčových modelů pro Evropský trh, k tomu FIatu absolutně ujel vlak v crossoverech, které se pomalu stávají klíčovými.
Maserati snad díky Ghibli v dýzlu trochu pookřeje, ale prdeje Maserati nemohou vytrhnout celý zmírající koncern, navíc stačí, aby třeba Jaguar předvedl cenoový jemnocit s typem XE a je po Ghibli.
Takže myšlenka na to, že když se neprodávají v podstatě mainstreamové značky, tak to vytrhne levný model značky exclusivní, je podle mně poněkud...unáhlená.

A jak znám systém vedení pana účetního, tak to jeho sdílení komponent a techniky nakonec dopadne tak, jak jsem popsal výše: Místo aby "levné" Ferrari mělo v podvozku Californie motor V6 biturbo odvozený ze současné V8, karoserii od ITALSKÉHO designéra a jasnou firemní identitu, bude to spíš jen v americkém podvozku dodaný V6 od Chrysleru, s karosérií kdo ví odkud a interiérem, převzatým snad z nevyužitých kapacit modelu 500L.

Ke smrťákům si tak Seržo může pomalu dopsat i další slavné italské jméno, posledních pár let mi to připadá, že je za tu likvidaci italského autoprůmyslu placený.

:no:
Avatar - flyboyeda
Ferrari: výrobu nebudeme zvyšovat abychom si udrželi exclusi
flyboyeda
| 15. 9. 2014 17:46
jsem asi před měsícem zaslechl a copak to slyším teď, mám asi něco s ušima zajdu si na ušní

Ferrati to je exclusivita a kvalita

potom příjde nějakej : Marchionne a chce udělat z Ferrari Volkswágen
Ferrari: výrobu nebudeme zvyšovat abychom si udrželi exclusi
Gilgit
| 15. 9. 2014 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
Ferrari: výrobu nebudeme zvyšovat abychom si udrželi exclusi
flyboyeda
| 15. 9. 2014 19:23
bla bla blabla bla bla blabláááááááááá
Ferrari: výrobu nebudeme zvyšovat abychom si udrželi exclusi
Gilgit
| 15. 9. 2014 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
Ještě větší blbec, než jsme doufali.
euro89
| 15. 9. 2014 19:28
Aneb už i jeho nejbližší spolupracovníci mají "fantozziho" evidentně dost, tak raději odchází. A pokud jde o Ferrari, tipuji že do 10 let bude mít pod kapotou traktor. Maserati už zneuctil, teď je na řadě Ferrari.
Avatar - flyboyeda
Ještě větší blbec, než jsme doufali.
flyboyeda
| 15. 9. 2014 19:34
já se těším na nový model Ferrari La Panda 1.0 diesel hybrid s pohonem předních kol
Ještě větší blbec, než jsme doufali.
Gilgit
| 15. 9. 2014 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.