Novinky
:yes
Plug-in + aspon dvojliter (turbo)benzin alebo V6 v kazdej triede od D. Takto to bude aj ekologicke a ekonomicke v meste, aj to bude mat slusny vykon a tichy chod, aj dobru spotrebu. Priemer sice nebude 2.8 l na 100 km a podobne papierove hodnoty, ale C-cko plug-in by mohlo dat ekvivalent realnych 5-7 l benzinu, co na dany vykon, triedu atd. je velmi zaujimave.
Nech sa cim skor rozsiria hybridy a ich cena pojde pekne nadol, kedze momentalne nema toyota ani lexus de facto ziadnu konkurenciu...
Plug-in + aspon dvojliter (turbo)benzin alebo V6 v kazdej triede od D. Takto to bude aj ekologicke a ekonomicke v meste, aj to bude mat slusny vykon a tichy chod, aj dobru spotrebu. Priemer sice nebude 2.8 l na 100 km a podobne papierove hodnoty, ale C-cko plug-in by mohlo dat ekvivalent realnych 5-7 l benzinu, co na dany vykon, triedu atd. je velmi zaujimave.
Nech sa cim skor rozsiria hybridy a ich cena pojde pekne nadol, kedze momentalne nema toyota ani lexus de facto ziadnu konkurenciu...
Mercedes jiz pochopil ze diesel nema v Evrope v budoucnu ekonomickou sanci a vpodstate ji nema ani celosvetove diky emisnim normam, je tedy mnohem ekonomictejsi a zadanejsi delat benziny a jejich hybridni varianty kde casem z toho budou EV a OLEV
diesely se budou ted jen par let/desitek let recyklovat aby splnovali nove normy dokud bude nejaky zajem ze strany zakazniku, a pak se to zahodi 😄