Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo MiTo GTA Concept: Nejvýkonnější hatchback ve třídě má 169 kW

Na ženevském autosalonu se představí Alfa Romeo MiTo GTA. Nadopovaná mini-Alfa bude mít pod kapotou přeplňovaný motor o objemu 1,8 l, který má výkon 169 kW. Automobilka zveřejnila další podrobnosti ohledně této novinky.
Zpět na článek
26. 2. 2009 06:52
Re: O ničem...
A ja som SubMinister >:D >:D
25. 2. 2009 22:59
este k designu
tak samozrejme ze alfa vypustila dalsi (jako vzdycky)designove dokonaly model.. o tom zadna.. ale trochu me uprime mrzi ze se nevyuzil starsi typ designu ala brera, spider a 159.. ten predek je vybornej.. toto je takovy "zmekcely", jak spousta lidi tvrdi zzenstily...
tim ale urcite nechci rict aby se alfa chovala jako vw, ktere predvadi uz asi 7 radu golfu.. auto sice uspesne, ale trochu neinovativni.. asi ve vw nemaji napad na nove jmeno, tak vali porad novy golfy..,)
ale vim proc mi mito gta neprijde tolik uchvacujici.. je to vysokou latkou nastavenou 147 gta.. coz je podle me jeden z vrcholu..
(pisu jen o vzhledu, techniku komentovat nemuzu, nemam jizdni zkusenosti bohuzel..)
24. 2. 2009 22:55
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Pravda kdyz sem vysolil ty love za BMW 3 tak sem myslel ze mi vypadl, ale ted uz toho urcite nelituju ;-)
24. 2. 2009 18:00
Re: HOUST HOUST HOUST
Mito přece nemá diferenciál s omezenou svorností. Jde o běžný otevřený diferenciál, který má na přední nápravě jakákoliv předokolka. Skrze čidla ABS pouze dochází k přibržďování protáčejícího se kola, tedy tzv. eLSD. Klasický svorný diferenciál naopak přenese větší výkon na kolo s lepší adhezí, což je zásadní rozdíl. A takový diferenciál má na přední nápravě Focus RS.
24. 2. 2009 14:37
Re: O ničem...
Ona 159ka vazne dost pribrala, ale ve srovnani s predchudcem, tedy 156kou.
24. 2. 2009 11:02
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
Limitované edice neslouží k ničemu jinému než ke zvýšení prodejnosti, vydělání více peněz a samozřejmě také zviditelnění. Vše musí být dokonale vyváženo, aby z toho automobilka vytřískala co nejvíce a zároveň to ještě neodradilo potencionální kupující, žádající exkluzivní zboží. Proto nemohou udělat edici 5ks, jelikož se to nevyplatí a při 1000ks to zase nebude nikdo chtít... Obrazně řečeno. Nic víc za tím není.
24. 2. 2009 09:12
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Najdôležitejšia v dvojdeveráku je dĺžka sedáku vzadu, to pochopí aj blbec. Že má Fox tie sedadlá s dlhším sedákom katastrofálne neanatomické a nepohodlné nevadí. nevadí ani, že Fox má o 5 cm kratší rázvor a je v interiéri o celých 5 cm užší. Nevadí, že je celkovo kratší o celých 23,5 cm. Ale je to tá istá trieda. >:D >:D >:D
24. 2. 2009 09:04
Re: MÍŤA x FOX
Jdu blejt, velebnosti...
Niečo tak hnusné by nemali púšťať na cesty, aby sa dopravné značky starchom nerozutekali...
24. 2. 2009 09:00
Re: HOUST HOUST HOUST
Myslíš, že tuší, čo je etika?
24. 2. 2009 08:59
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
No, v takom prípade aspoň v tom nie si sám...
24. 2. 2009 08:57
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Máš to v hlave pomotané...
24. 2. 2009 08:56
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Určovať segment podľa rázvoru? Ty si vážne na hlavu, človeče.
24. 2. 2009 08:36
Re: FOX x MINI COOPER
V Brazílii sa predáva od Foxa ešte nechutnejší Space Fox
[odkaz]
a tiež maximálne nechutný Cross Fox
[odkaz]
s tým by som sa už bál, že ma každý závan bočného vetra prevráti...
24. 2. 2009 08:26
Re: MÍŤA x FOX
...práve preto majú najlepší súčasní jazdci F1 vek medzi 50-60 rokmi...

Špiníš sám sebe na hlavu, trapák...
24. 2. 2009 08:23
Re: PREKRUCOVACKA
Fox ma 44kw.Cisto matematicky to ma blizsie k 40 ako k 50. Trojvalec,dvojventil, stovka za 17,5sek., ak uviaznes na okreske za kamionom, mas smolu, uz ho nepredbehnes, proste premiova jazda. Absencia moznosti automatu v mestkom aute rovna sa hodenie uteraku do ringu. Absencia posilovaca riadenia v seriovej vybave mestskeho auta rovna sa debakel. Na predajoch jasne vidno, ze v tejto triede sa auta do firiem nekupuju.
24. 2. 2009 08:23
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Podobne ako premrštené výkony GTI, nie...?
24. 2. 2009 08:20
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
ale celkom dobre ťa odhadol, nie? >:D
24. 2. 2009 07:54
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
To je ovšem argument... ;-\ :no:
24. 2. 2009 07:53
Re: O ničem...
OK, moje blbost. Ale to na věci nic nemění.
24. 2. 2009 07:40
Re: HOUST HOUST HOUST
Klaudie, tady fakta nehraji roli, tady frci demagogicke pronazory lhane i sobe sama. ;-)
24. 2. 2009 05:02
Re: PREKRUCOVACKA
Jak bez chyb, panove nezlobte se na me, ale vy mate kule jako sedmileta skolacka!

Bez nazoru, jen papouskovani, pokud se naznak prece jen najde, tak radsi uberete plyn. Propadl bych se hanbou byt Vami. :no:
24. 2. 2009 04:58
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Lepsi takto, nez aby se prislo na mozkovou disfunkci, kterou tady par lidi hrde predvadi. ;-)
24. 2. 2009 04:55
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Tvoje rozdeleni je mi uplne fuk, neni o nicem, nez o Tvych zboznych pranich. Pane sebepropagante.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 23:14
Re: O ničem...
Tak v obecném porovnání to není zase tak zlé...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 23:13
Re: O ničem...
Přesně... :yes: :-)
Avatar - Andromeda
23. 2. 2009 23:10
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Tys byl take odhalen :'-( ?
Avatar - Andromeda
23. 2. 2009 22:58
Re: HOUST HOUST HOUST
Lze (ovšemže zcela hypoteticky,že >:-[] )předpokládat osobní "ride" v uvedeném typu plecháče ;-) ...
A že by osobní "rychlostní rz" byla lepčejší než test v AMS ???? Skandál....
To prosím nedělej,takhle měnit dějiny ;-\ ...
Říká ti něco pojem kauzalita ??? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2009 22:57
Re: MÍŤA x FOX
Ja som mal Golf 3 VR6 a ten mal okolo 178 koni,takze to je viac ako 170..udelali nekde soudruzi z NDR chybu?A nepis,ze to je ina trieda,lebo kedysi bol Golf velky ako je teraz Mito...
23. 2. 2009 22:54
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Při tvé logice by VW tedy musel být prémie (Phaeton, Touareg). Ethicone, najeď u mně na blog tam najdeš rozsáhlou diksuzi o prémii. Vše se tam dozvíš. Jeden model nedělá z automobilky prémiového výrobce...
23. 2. 2009 22:50
ale jo
zepredu je to hnus fialovej, ale zezadu je to pekna mnamka :-) :yes:
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2009 22:48
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Dost zaujimave porovnavat predokolku a zadokolku,kedze sa na nich jazdi inym stylom...
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2009 22:41
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Ktory voz mal taky vykon?Napr:[odkaz]
Ani Mini John Cooper works nema o moc menej koni a verim tomu,ze ak vyjde audi A1,Tak do neho urcite daju motor s podobnym vykonom a vtedy tu budes urcite spievat ody aky je to vyborny pocin...
23. 2. 2009 22:28
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
takto reaguje niekto, kto vôbec nepochopil
23. 2. 2009 22:23
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
inteligent prehovoril... :-!
23. 2. 2009 22:21
Re: HOUST HOUST HOUST
Vieš čo je to samosvorný diferák a poznáš jeho funkciu? Lebo inak je tá tvoja posledná veta len blábol do vetru...
23. 2. 2009 22:20
Re: PŘEHRNOVAČKA
Fox môže byť elitný jedine pre švorcákov tvojho razenia... >:-[]
23. 2. 2009 22:19
Re: O ničem...
A nemá znak VW na prednej maske!
23. 2. 2009 22:17
Re: HOUST HOUST HOUST
Načo to riešiš, keď sa v živote do takého auta neposadíš?
23. 2. 2009 22:15
Re: O ničem...
Kroť jazyk svoj a prsty na klávesnici. :no:
Avatar - ethicon
23. 2. 2009 22:10
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
keby chcela alfa predávať viac určite by nerobila napr. limitovanú sériu 8C..tá sa rozpredala prakticky hneď a určite by sa rozpredala aj keby ich bolo vyrobenách 3x toľko..ale účelom bolo zachovať si exkluzivitu a pocit jedinečnosti aj u majiteľov tohto dizajnového skvostu...to je jasný dôkaz o čo Alfe ide....a niekto ju tu označí za subprémiu...chcel by som vidieť toho hlupáka, ktorý za subprémiu vysolí 150tisíc euro...títo ludia určite otázku prémiovosti AR neriešia, ale berú ju ako samozrejmosť....
23. 2. 2009 22:08
Re: A kolik to teda váží?
kolem 12ti metráků - s využitím hliníku i karbonu údajně.
23. 2. 2009 22:05
Re: MÍŤA x FOX
návyky (přemýšlení o značkách) většina kluků získá na malý motorce, když sedají v 18ti do auta mají šanci být slušnými účastníky provozu. Potom potřebují maximálně 20tisíc a deset výletů do Prahy aby si mohli říkat že jsou řidiči.
Kdyby to tak nebylo, bylo by pak velmi tristní pouštět lidi do provozu po jánevímtřiceti hodinách autoškoly že?
neregistrovaný "yaroukh"
23. 2. 2009 22:04
A kolik to teda váží?
8-s
Avatar - ethicon
23. 2. 2009 22:00
Re: 911 x MÍŤA x FOX
takže automobilka, ktorá vyrobila 8C je nejaká subprémia..??? alebo 8C je vlastne taký mainstream >:-[]
23. 2. 2009 21:56
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Já ano, a velký.
23. 2. 2009 21:54
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Marketingově jsou proti sobě stavěná auta, která reprezentují stejnou třídu.
23. 2. 2009 21:53
Re: MÍŤA x FOX
Do tísíce zahýbáš při řazení, do padesáti jsi rád, že jedeš, ve 100 máš první návyky, kolem 450 srůstáš s autem a na chodníku se i při chůzi díváš do "zpětnýho" nad 500 už nikam nerosteš. Píši o silniční civilní jízdě. Pod čtvrt miliónu kilometrů nikde nikomu neříkej, že jsi řidič.
23. 2. 2009 21:49
Re: 911 x MÍŤA x FOX
>:D Pajo, termín "prémiovější"... >:D tak tenhle novotvar ti prostě uznat nelze... ;-) Alfa sama je subprémiová značka a v tomto řečišti se pohybuje. Pak existuje ještě prémie a (díky VW) též supermainstream. Mezi tím nic není.
23. 2. 2009 21:49
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
no otázka je spíš proč by měl být podvozek hlučnej?
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 21:39
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
otazka je co znamena pro koho dobry podvozek?jestli to jak je hlucnej,nebo tuhej a podobne,kdyz sem jel Mi.Tem na predvadecce,tak sem si rikal konecne je alfa podvozkove tam kde vzdycky byla,takze v tomhle ohledu sem ja naprosto spokojenej a jestli nekomu vadi hlucnost a podobne,jeho problem
23. 2. 2009 21:37
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Precti si to znovu a pouzivej svuj rozum. Tva prirovnani jsou tak detsky naivni, nezlob se na me, ale nektere veci Ti dotecou az budes sam ridit. :-)
23. 2. 2009 21:34
Re: FOX x MINI COOPER
Ani Paliu, to nabizi 3 i 5 dveri, sedan i kombi a jeden jediny tridverak...to je ale ostuda. To ani v Brazilii stacit nemuze. :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 21:32
Re: HNUS HNUS HNUS
;-)
23. 2. 2009 21:32
Re: FOX x MINI COOPER
Konkuruje? Dvema prodanymi kusy za mesic??? Co to trepes, jinochu? >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 21:31
Re: O ničem...
Jo :-) Zásadní nedostatek. co dál? :-)
23. 2. 2009 21:29
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
;-) sakra Ty me znas :-)
23. 2. 2009 21:26
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
no počkej, oni nemají elektronicky proměnlivou tuhost, nebo využívají ten princip jinak = pro nivelaci. Obdobně to dělá GM u ZR1, a dosahuje taky dobrých výsledků.

..jinak kdyby to portovali na stávající podvozek, tak to smysl nemá, ale myslím že bude komplet jiný.
..ještě by si mohli půjčit revoknuckle že? :-)
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 21:18
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
s tou dobou mas pravdu ale zkus si nekde najit kolik alfa vyrobi za rok aut a kolik jich vyrobi treba VW nebo Peugeot a podobne,jasne ze chce automobilka prodavat ale ne za kazdou cenu,i proto nejsou novy alfy zrovna nejlevnejsi,taky bych byl rad kdyby na tom byli z pordejem trochu lepe
23. 2. 2009 21:16
Re: O ničem...
S tou hmotností to není nic divokého (zdroj autorevue.cz)

BMW 320/318d - 1505kg (130/105kW)

Ford Mondeo - 2.0TDCi - 1580kg (103kW)

Audi A4 2.0TDI - 1495kg (105kW)

Octavia II 2.0TDI - 1355kg (103kW) - po faceliftu

Mercedes C200CDI - 1560kg (100kW)

Volvo S40 2.0D - 1451kg (100kW)

Honda Accord 2.2i-DTEC - 1610kg (110kw) - uvedeno včetně náplní a 75kg řidič

Mazda 6 2.0MZR-CD - 1500kg (103kW)

Alfa Romeo 159 1.9JTDm - 1490kg (110kW)
23. 2. 2009 21:14
Re: O ničem...
už to mám, kufr! má menší kufr!
23. 2. 2009 21:12
Re: Využitelnost výkonu
tak to ti unikl jenom "malý" detail, že to co přenáší ta náprava jaksi není výkon motoru a tím pádem těch 120kW je třeba 138kW motoru. Potom má motor Míťi teda ještě 30kW v záloze, který nepřenese, ale nevyjíždíš z každý zatáčky na krev že ne?
23. 2. 2009 21:05
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Kecy, kecy, kecy... Fox a MiTo jsou kazdy nekde jinde. Je to super Lowend od Vw a premiovejsi model AR.
23. 2. 2009 21:05
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Proti MINI Cooperu je MiTo stavěno marketingově. Jinak je to auto na vrcholu subkompaktní třídy a v mnoha směrech ji přesahuje. Argumentů jsem ti snesl dost.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 21:04
Re: O ničem...
Ty opravdu nevíš, co napsat. A miláček 507 Ti jako vždy přikývne, jak překvapivé... >:D >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 21:02
Re: O ničem...
Taky mě nic nenapadá, v čem by byla Alfa Romeo 159 horší, než Passat...
23. 2. 2009 21:01
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
I když jsem do Alf blázen, přikláním se k tomu, že to bylo spíš účelové prohlášení. Každý výrobce ať aut, nebo čehokoliv jiného, si prostě musí dát za cíl prodávat co nejvíc, nebo nepřežije. Ať chce nebo nechce. Vývoj nových technologií něco stojí a peníze na stromech nerostou.
Prostě je blbá doba.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:56
Re: PREKRUCOVACKA
Tak Fox jsem designově rozebíral na blogu... ;-)
23. 2. 2009 20:55
Re: O ničem...
V prodejnosti určitě, ale dál nevím nevím...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:54
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Chtěl bych vidět Fox ve verzi GTI...auto, které je orientované na nižší cenu v klasice GTI.. >:D >:D
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 20:53
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
tak rada an vrcholu by nebyla, to sem nejdenou cetl primo na italskych serverech,alefe de o to mit sve vlastni zakazniky a ti aby ji byli jak se rika verni, alfa nikdy nesmi byt tuctovka, tenhle nazor mam proste ja,odtoho sou tu jini vyrobci,timto vsak nechci rict ze sou spatni,dneska uz sou defakto vsechny automobilky kvalitni a nedovoli si udelat nejakej paskvil
23. 2. 2009 20:52
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
Na kovaných kolech ok, ale s modnim aktivnim podvozku... to ne, elektronika dobry hot-hatch neudela, to uz vi moc dobre Opel ;-\

Test MiTo 1.4 T
[odkaz]

Je videt ze MiTo 1.4 T ma podvozek nic moc, uvidime co s nim udelaji pro GTA. Ale na Mini a dalsi to mit asi nebude.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:51
Re: HOUST HOUST HOUST
>:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:51
Re: HOUST HOUST HOUST
Jsi trapný s tou svou utkvělou představou, že se snažím Renault všude procpat. Není to pravda. Nicméně, Mégane R26 (natož R26R) jsou opravdu na vrcholu, s tím chlapče nic neuděláš... ;-)

Můžu si říkat co chci (samozřejmě v rámci určité etiky) a ty mi v tom nezabráníš.
23. 2. 2009 20:50
Re: MÍŤA x FOX
tyjo to radši podepíšu že Golf má nápaditý interiér :-! to bys musel bejt superkripl abys potřeboval 1/4 mega na ocenění a využití výkonu. Na co jako? Abys věděl že ti v zatáčce ubere výkon ESP? HAHA, to co píšeš je fakt blbost.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:46
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Laguna Grandtour GT je skvělý auťák. Ideální kombík pro rodinu se skvěle využitelným kufrem, přitom s parádní jízdní zábavou... :yes:
23. 2. 2009 20:44
Re: GTA RS
Ne, protoze uz ho mame od Fordu nebo Porsche ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:43
Re: O ničem...
To bych rád věděl, v čem... >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 20:43
Re: O ničem...
Tak Lexus prohrává, kde může. Mastertest, test Autocaru, a tak dále...a to si říká "prémiový"... :no:

Alfa je velmi schopná. I to BMW dokázala někdy porazit. Naposledy v Auto7, ale i v jiných testech.

A příště si odpusť to nelichotivé oslovění...
23. 2. 2009 20:41
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
víš co? se zbytečnýma koňma se poradí vždy - prostě se jim nedá pít! Ale co s těma co furt chyběj? Z prstu si je nevycucáš.
23. 2. 2009 20:39
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
Tohle je strašně ošemetná otázka. Alfa by samozřejmě byla ráda na vrcholu prodejnosti, jako každý výrobce. Ale potom by to přestala být srdcovka (aspoň pro mě), protože by začala v zájmu oslovení co nejširšího spektra zákazníků dělat větší a větší kompromisy.
23. 2. 2009 20:35
Re: PŘEHRNOVAČKA
...jednoduchý a superergonomický ...
Právě proto jsem rád, že je zatím ještě dost výrobců, kteří nevyrábějí to samé přes kopírák. Tak si každý přijde na to "svoje".
23. 2. 2009 20:34
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
...všechny přece :-!
23. 2. 2009 20:34
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
1hp na pět kilo je vyšroubovaný výkon? Na dnešní dobu už ne, blbý kabriolety M6 mají 4kila na koně tak co?
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 20:33
je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
kdyz uz se tak o tom vsem tu bavime tak si polozte otazku je vubec ucelem alfy aby se drzela na spici prodejnosti,ja osobne sem rad kdyz na ceste potkam neco jinyho nez lamace prodejnosti.To alfa nikdy nebyla a za to sem rad,proto sou alfisti jedna velka rodina ktera vi predem co chce a pak jdou vsechny ty zvasty o kvalite a spolehlivosti stranou,bohu diky za to ze to tak je
23. 2. 2009 20:31
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
No, já myslím, žes pochopil, co jsem měl na mysli, že jo?
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:30
Re: O ničem...
BMW 3 a predokolka, to sú mi noviny. To už sa nečudujem, prečo ALFA ZVÍŤAZILA alebo žeby to upravili u BMW? >:D >:D
23. 2. 2009 20:29
Re: PŘEHRNOVAČKA
Uvnitř je to jednoduchý avšak superergonomický VW. Jo, zvenku mu to sluší.
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 20:29
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
sou to 4x4 taky rikam ze to sou pro me sportovni auta se vsim vsudy,tak rychle projet zatacku muzes uplne ve vsem,de jen o to jak rychle a s jakou motorizaci,pokud mas v aute tezkej dieslovej motor tak citelne poznas ze ikdyz auto dobre sedi tak citis jak ma predek tendenci se hrnoust ze zatacky ven,jinak nechcu nijak podcenovat schpnostu mistnich ale vetsnia by mela problem projed na limitu zatacku i se 4x4,podle vlastnich zkusenosti vim ze vetsina projede zatacku rychlejc z vykonou predokolkou rychlejc nez jini ze zadokolkou nebo 4kolkou,ovsem 4 kolka dava pocit vybornych jizdnich vlastnosti at uz jedes na jakemkoliv povrchu silnice
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:29
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Trepeš blbiny. Pri určovaní kategórii je normálne určovať segment podľa rázvoru. Ale len u príbuzných aut.
23. 2. 2009 20:28
Re: PŘEHRNOVAČKA
Já myslím tu sport verzi,, ta elitní je. V "civilu", to uznávám, to opravdu není (jak píše paja) malé gallardo...
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:27
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
No ty si tu chýbal. Pri prečítani toho prvého odstavcu som sa placol rukou o ksicht. Nebudem nič vysvetľovať, považovať GOLF GTI môže, len, tupec.
23. 2. 2009 20:26
Re: PŘEHRNOVAČKA
Právě že koukal.
Také jsem psal, že ze předu a z boku je fajn, jenom ten zadek dost pokulhává a interiér je studený jako psí čumák.
23. 2. 2009 20:24
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
když takovej šrot jako 35let starej Golf I GTI měl 840kg a 112koní, proč by dnešní auto nemohlo mít 230-240 koní na 1200kg? notabene hmotnost na koně má GTA vyšší než RS2.
Finta ovladatelnosti je v ohromných lehkých kovaných kolech, a aktivním podvozku, což jsou věci který jaksi ostatní nedávají - takže co na tom?
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:23
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Tak to viem skutočne velice dobre aj bez teba, ale keď to hovorí mnohí fundovaných ľudia, tak nemám o čom pochybovať. Ty si tiež nikdy neskúsil FERRARI a pochybuješ, že je ELITA športiakov alebo o tom, či je ROLLS-ROYCE ozaj tak úžasný?
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:22
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Ak zvládneš 350 Nm na prednej náprave 230k, tak to si už určite jazdil dosť dlho v autách ako BMW M3 či NISSAN 350 Z.
23. 2. 2009 20:21
Re: PŘEHRNOVAČKA
Koukal ses na můj blog, píšem tam o Foxovi - [odkaz] v té bílé je fantastickej (první a poslední snímek).
23. 2. 2009 20:19
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Pak se ovšem divím, že nemáme všichni pod kapotou 500 koní... :-)
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:19
Re: PŘEHRNOVAČKA
Já som videl toho Foxa už naživo, čo to je za auto a zistil som, že ide o... bežné auto. Bežný hatchback, ELITNÝ je príliš silné slovo. Keď už, tak bez chýb, ale elitný. To auto nemá dizajnom čím ohromiť.
23. 2. 2009 20:18
Re: PŘEHRNOVAČKA
Myslím, že asi nikdo nečeká, že se bude verze GTA prodávat po tisících, na to je to trochu extrém, ale pro někoho smysl mít určitě bude.
S tím Foxem to bylo trochu vedel. Předek ok, z boku ok, zadek hnus, interiér nic moc.
23. 2. 2009 20:14
Re: 911 x MÍŤA x FOX
ja? Mam, jsou nahore, demagogie, proti demagogii.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:14
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
LANCIA DELTA INTEGRALE má pohon 4x4. A tuším aj Cosworth, až má pohon vzadu. Na to som zabudol. No, v každom prípade sa dá zákruta rýchlo prejsť aj vo Fabii 1.4, otázka je, či prejdem s GTA tú zákrutu tak rýchlo, ako by som vraj mal.
23. 2. 2009 20:14
Re: PŘEHRNOVAČKA
Podívej se na tom mém blogu na snímky Foxe, ano to je elitní vizualita v rámci své třídy. Ano, 100 koní je výborné optimum.
23. 2. 2009 20:13
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Ty jsi asi hodne duverivy, ze? V zivote se muzes spolehnout na jedine, na sebe!
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:12
Re: PŘEHRNOVAČKA
Ty už neveríš ani sám sebe, že Fox je elitná vizualita. Nehnevaj sa na mňa.

Inak, musím povedať, že trebárs FABIA 1.4 75k má dynamiku úplne postačujúcu. Takých 100k, to podľa mňa úplne stačí.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 20:09
Re: 911 x MÍŤA x FOX
:no: :no: :no: Nemáš argumenty? ;-\ :no: :no:
neregistrovaný "Kyle"
23. 2. 2009 20:08
Re: Využitelnost výkonu
Jo, přesně ten.
[odkaz]
23. 2. 2009 20:07
Re: v září
Někteří neví vůbec o čem píšou
Ta přídavná nádž by se spíš hodila k tomuto Mitu. Předpokládám, že 240 benzínových turbokoní vyžere nádržku z Punta (45 ltr.) během chviličky.
23. 2. 2009 20:06
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Postaveným na pomezí MINI a subkompaktů. Míťa je směrován na MINI od BMW či na dvoudvéřového Swifta.
23. 2. 2009 20:05
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Pro tebe mam jiny navrh, vyndej hlavu z ciziho zadku a zacni pouzivat vuj mozek.
23. 2. 2009 20:03
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Sklidni sve emoce a chovej se jako slusny clovek, je to stejna blbost co pises Ty nahore. ;-)
23. 2. 2009 20:02
PŘEHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli, MiTo spadá mezí střední prémii, někteří dokonce za jeho konkurenci považují Lamborghini Gallardo či Porsche 911. Asi je všechno možné, ale co je moc, to je příliš. Ještě, že je tu tolik adeptů na horní geteáčko, už se těším až si v létě na dějedna budou připadat jak na ledovce ve Špindlu.

Ještě, že je tu FOX, VW FOX, jakožto referenční model této kategorie. elitní vizualita, výkon kolem 50 koní. A báječně, báječně si zajezdíš. Koneckonců v segmentu MINI a subkopakt jsou prodeje kolem 50 - 70 koní nejfrekventovanejší. Je jenom naše štěstí, že na dnešní diskuzi se zkoncentrovali všichni jezdci třídi MINI na 230i konich... Vždyť bys to nastaroval a strachy by ti slezly kšandy až k podolku... Buď alespoň k sobě upřímný.
23. 2. 2009 20:01
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
No, ta výše zmiňovaná Alfa 147 GTA jistě není konkurent, stojí o třídu výš a už se nevyrábí. Ale není zase o tolik větší ani těžší než MiTo, nemá samosvor a přesto je to fantastické svezení bez potíží s přenosem výkonu (přinejmenším na suchu) - řídil jsem. Nevidím důvod, proč by modernější a o 20 koní slabší MiTo se samosvorem a lehčím motorem (čtyřválec turbo místo V6) mělo mít problém. Ty ano?
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 20:00
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
hranice z GTA zjistis velice brzy coz je dobre,navic kdyz mas pod sebou ten vykon tehle velke atmosfery tak si ho proste uzivas,do zatacky muzes jet pekelne rychle navic za doprovodu opravdu vyborneho zvuku motoru pro podrazeni,tohle sou proste auta pro radosta sou pekelne rychla,clovek se proste musi s autem zzit a pak vi kde ma limity a ver mi ze i s predokolkou s takovym vykonem se da uzit neskutecna zabava,ovsem naprosto unesenej sem z aut na pocatku 90 let, to co umi takova Integrala nebo Escort cosworth neumi ani dne ostre hatch,co na tom ze se v aute klepe a trepe snad vsechno,ze slysite rany od podvozku a ze kultura jizdy je nulova ale ta syrovost je proste uzasna,tomu ja rikam pravy sportovni naradi
23. 2. 2009 19:56
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Však GP je taky rozměrově na vrcholu třídy. MiTo je jeho derivátem. A navíc MiTo je větší.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:55
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Ale pozná to zo skúseností iných a že je ich veľa...
Avatar - white label
23. 2. 2009 19:53
Re: v září
Bohužel, máš pravdu... :-!
P.S. ta přídavná nádrž na A6 3.0TDI včera, to bylo docela maso, co...
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:53
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Ty sem nepatríš. Uvedom si, že Mito a Fox sú autá toho istého typu, PORSCHE je ničo úplne iné. Alebo mi chceš povedať, že ROLLS-ROYCE je dodávka?
23. 2. 2009 19:53
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Porovnej tu Grande Punto s Míťou.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:52
Re: FOX x MINI COOPER
ČO to tu trepeš? Fox bez problémov konkuruje Pande a spol. Nie Paliu. Nepripadáš si trapný?
23. 2. 2009 19:51
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Tobě určitě. Gallardo, teď 911 >:D >:D Jdi se umejt... >:-[] :no: Bože bože...
23. 2. 2009 19:51
Re: FOX x MINI COOPER
Tvou? Tu si dokazujes sam...
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:50
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
Tak ale tí tak skončili preto, lebo sa nezmestili do kože a mysleli si, že so zadným pohonom majú F1 a sú pilotmi Formule 1. A poviem ti k tomu toľko, že ak nepoznám hranice GTA na bežnej ceste(čo je logické), na čo mi je taký výkon? No dobre, vysoký výkon, ktorý má môže vytiahnúť z patálii. Ale o tomto nie je CHILLI-HATCH.
23. 2. 2009 19:49
Re: 911 x MÍŤA x FOX
...to neni ono, chybi Ti tam demagogie ;-)
23. 2. 2009 19:47
Re: Využitelnost výkonu
Myslis ten Ford, co vyvinul Focus RS I. a II. ? Oba predokolky?
23. 2. 2009 19:47
Re: 911 x MÍŤA x FOX
Zapoměl jsi na velikost šroubu k uchycení zadních světel. No nic, moje tabulka.

MITO/FOX/POLO/GOLF V

délka: 4063/3828/3916/4204
šířka: 1720/1660/1650/1759
rozvor: 2511/2465/2465/2578
rozchod předek: 1483/1428/1434/1540

Takže pokud si to porovnáš, tak zjistíš, že MiTo je někde mezi Polem a Golfem. Pokud bys srovnával dál s ostatníma automobilkama, tak zjistíš, že MiTi je rozměrově na vrcholu subkompaktů. Nemluvě o motorizacích.
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 19:45
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
mels moznost vubec nekdy v necem takovem jet?podle me jen na simulatoru,kdyz sem mel jednou moznost ridit RS a 147 GTA tak muzu objektivne rict ze pokud se nejde na okruhu tak proste na bezne silnici nepoznas slabiny at uz je to vykon pro predokolku hranicni nebo ne, to ze GTA nemela samosvor bylo uplne jedno,protoze to jak se psalo ze je neovladatelna tak testy probihali jen na uzavrene zavodni trati,na bezne ceste ma sanci jen malokdo,ale beru 4x4 je samozrejme lepsi,ovsem nahon na zadek uz chce taky trochu ridicskeho umeni pri takovem vykonu,znam spoustu lidi kteri si poridili zadokolku byt v uvozovkach jen se 170 konmi a neumeli je poradne vyuzit potazmo zkoncili nekde na svestce
23. 2. 2009 19:45
Re: v září
Zbytečné tady kohokoli vychovávat. Někdo své komplexy řeší na webu. :-!
23. 2. 2009 19:45
Re: 911 x MÍŤA x FOX
To je logika... :-)

Porsche 911 je tedy pod nimi:

Rozvor: 235
Sirka vpredu uvnitr: 135
Sedak vzadu: 42

To by mohlo stacit :-)
Avatar - Andromeda
23. 2. 2009 19:42
Re: HOUST HOUST HOUST
A nechceš toho panáčku nějak moc??? >:-[]
23. 2. 2009 19:42
Re: MÍŤA x FOX
Mýlíš se v tom, že starší člověk necení výkon. Právě až když jsi vyjetý, řekněme po čtvrt miliónu kilometrů můžeš ocenit a hlavně využít i si užít výkon motoru. Mladej zajíček se musí učit jezdit. Dlouho, Merkure.
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 19:41
Re: Využitelnost výkonu
ja sem rad za takove premotorovane bestie jako bude GTA, to ze lidi nevim kdy vcas ubrat je jejich problem,ti co vedi kdy si muzou dovolit pustit uzdu takovemu vykonu se nemusi bat,a kdyz chces vyuzit cely potencial motoru ,tak si zajed na opustenou drahu, suku na srdce,kolik takovych co ty auta maji jezdi na silnici v plnem provozu jako profi rally jezdci? to ze tomu nekde na rovince nebo v tahle zatacce nalozi je pro takovy auta jen a jen dobre,ale jezdit na hranici schopnosti za doprovodu piskani gum je za prve pod moje moznosti a za druhe velice trapne, ale jak sem rekl mit pod sebou ten vykon je uz pro ten pocit nadherne,jinak taky souhlasim ze na dnesni dobu je vykon kolem 150 koni naprosto ale naprosto dostacujici az vysoky,ale kdyz proste clovek potreuje tak dupne a zrychluje
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:41
<b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
Dovolím si iné porovnanie. Skúsme si iné porovnanie. Mito GTA a Focus RS či 147 GTA. Na posledné dva sa ešte dnes spomína ako na modely, ktoré sú dôkazom, že s pohonom vpredu to má HRANICE .
A 350 Nm na prednej náprave u supermini a 230 k v SEGMENTE C. Toto si nedovolil ani MINI COOPER S , a to je už povážlivé.
neregistrovaný "paulart23"
23. 2. 2009 19:40
Re: MÍŤA x FOX
Přesně tak a s přijatelnými 10 na 100 :-) Myslím,že GTA pod 15 nepůde..
Avatar - T613
23. 2. 2009 19:39
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
aspoň se zabaví ;-)
23. 2. 2009 19:39
Re: FOX x MINI COOPER
Tímhle jen potvrzuješ právě tu nezkušenost.
23. 2. 2009 19:38
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Ale to je přeci nemysl ;-)
Člověk může za volantem používat mozek, který mu zabrání mít nohu stále na podlaze, ne? V jakých otáčkách máš k dispozici oněch 230 koní? Celkem vysoko. Snad Tě nikdo s pistolí u hlavy nenutí držet otáčky v červeným poli.
Avatar - Merkur
23. 2. 2009 19:38
Re: MÍŤA x FOX
Toť otázka pro techniky,jestli by to bylo reálný.Osobně bych se tomu ale nebránil.
je mi jasný,že staršímu konzervativnímu člověku tyhle "orgie výkonu" nic říkat nebudou,což je zřejmě tvůj případ.Jen mě přijde trochu dětinský to pořád opakovat,aniž by se člověk projel s takovým hot hatchem naživo.
23. 2. 2009 19:37
Re: MÍŤA x FOX
Jistě. s těmi 155 koňmi to je dokonlé pružné a vždy (!) uřiditelné auto. Přitom jedeš určitě vždy jak chceš, ať jedeš nahoru v dlouhým táhlým nebo dolů.
23. 2. 2009 19:36
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Nakonec jsem poslal fotky chlapíkovi z Kbel, tak snad se na tom pracuje. Palba (asi Hans S. a YAMATO) zůstává jako další možnost.
23. 2. 2009 19:36
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Jako nadopovani vietnamci? :-)
neregistrovaný "Kyle"
23. 2. 2009 19:35
Re: Využitelnost výkonu
Píšu jak Ford prodává.Napiš to jim, mě je to fuk.
23. 2. 2009 19:34
Re: FOX x MINI COOPER
Porovnání rozměrů rozhodných přo třídní zatřídění Míťa/Fox:
rozvor: 251/246
šířka vpředu uvnitř: 145/140
sedák vzadu: 43/50 (!)

To by to mohlo stačit.
23. 2. 2009 19:33
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Jisteze, ale musi to davat smysl. Neminim tu karu ani obhajovat, ani strhavat, jde mi jen o vykrikare, co si tu notuji, jedni v MOLu, druzi v DURu
23. 2. 2009 19:33
Re: Využitelnost výkonu
Hm, vime jak kdysi dopadlo Audi TT s normalni motorizaci a kolik lidi se muselo zabit! :'-(
Doufam ze u Alfy neudelaji stejnou chybu!
23. 2. 2009 19:33
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
No vidíš a mě se 166ka nekazí >:D
Avatar - T613
23. 2. 2009 19:33
Re: Využitelnost výkonu
není proč brzdit, ani proč zrychlovat. uvidíme jaké bude ;-) (to přizabije byla nadsázka)
23. 2. 2009 19:32
Re: O ničem...
Ne, byly to obě předokolky a test německého časopisu. Přesto Alfa 159 PORAZILA BMW 3er...
23. 2. 2009 19:30
Re: FOX x MINI COOPER
Mě MiTo nijak neuchvacuje. Každopádně, podívej se na rozměry a porovnej s ostatními subkompakty a pak mudruj. Netvrdím, že je to kompakt, ale má k ním rozhodně blíž, než k autům jako je FOX. Jak rozměry, tak technikou.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:30
Re: FOX x MINI COOPER
Tebe sa páči?
23. 2. 2009 19:30
Re: Využitelnost výkonu
Trochu brzdete hosi... Focus RS a GTI 30 na to byly podobne a problemy nebyly. MiTo neni o tolik lehci...
neregistrovaný "Kyle"
23. 2. 2009 19:29
Re: Využitelnost výkonu
Že si za ty prachy radši nepořídí jako egohonič nějaký ojetý vemeno na kolech. No, možná je nakonec tohle lepší, je trochu menší riziko že rozmáznou jak štěnici někoho v protisměru jako ten ožralej chebskej zubař v X5.
23. 2. 2009 19:28
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Vis dobre na ktery hnus v blogu reaguji. To byla nejvetsi ostuda techto stranek. Leckteri to radsi prehledli, aby se vyjadrovat nemuseli, nebot jsou srabi, me jen mrzi, ze jsem u toho chybel.
Avatar - T613
23. 2. 2009 19:28
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
a ukázka technologických možností je dobrá reklama ;-)
neregistrovaný "paulart23"
23. 2. 2009 19:26
Re: MÍŤA x FOX
Pravda,pravda,..Mám 155 końové MiTo a z jeho výkonu jsem nadšený,vs.provozní náklady atd..I tak si v běžném silničním provozu připadáš jako by většina motorizace couvala ..)
Takže souhlasím pro normální ježdění je v téhle kategorii optimum.
Původně jsem na konec roku o MiTo GTA uvažoval,ale jak vidím tohle přemotorované monstrum s velkou dírou vepředu a dvěma rourama vzadu,kdy celek vypadá jako po nezdařené plastice začínajícího chirurga...no třeba bude finální verze krapet umírněnějšíí . No a na cenovku čekám taky..Jak to ale půjde přes 750 tis. tak to je mimo chápání..
Avatar - T613
23. 2. 2009 19:26
Re: Využitelnost výkonu
tohle ja auto na posilnění image Mita. Pár cvoků si to pořídí (pár se jich v tom přizabije), ale hlavně to v katalogu bude vypadat dobře. ;-)
23. 2. 2009 19:26
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
By si omdlel, co je to svět žlutých střel... ;-)
23. 2. 2009 19:25
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Existuje nekolik typu nebezpeci, jedno z nejvetsich je blb za volantem. Pak je jedno, jestli nekoho sestreli ve 120L, nebo v GTA. Nejde o reklamu, jde o technologicke moznosti a bez poradneho testu je tu zbytek prispevku nic vic, nez jen ubohou snuskou slintu. ;-)
23. 2. 2009 19:25
Re: FOX x MINI COOPER
>:D Za batmana bravo >:D to se povedlo. Jinak, když bys trochu ještě přitlačil, možná míťu dotáhnem do střední třídy >:D :yes:

Klid, sousede, míťa je výborné autíčko, jistě sis všiml, že ho zde často velebím. Na přiměřené motorizaci, ovšem. Co se týká světa aut, pak aspiruje na konkurenta MINI (od BMW)... a to tedy střední třída není ani náhodou... ;-)
Avatar - white label
23. 2. 2009 19:24
Re: v září
Sarkasmus by ale v sobě měl mít alespoň stopu něčeho vtipného a to v tom tvém příspěvku evidentně chybělo (na rozdíl od jiných). Místo něj tam byl spíš komplex z někoho a něčeho relativně úspěšného, o čem si ty myslíš, že je to úspěšné jen omylem.
Už jsem si zvykl, že když tu tzv. "koncernovým odpůrcům" dojdou argumenty, nařknou tě, že máš v garáži Octavii TDI. Dnes jsem tedy zkončil se starým ošuntělým Golfem bez blíže určené motorizace... Tomu se říká síla argumentu. Mně je ale na rozdíl od tebe, ale úplně jedno co máš v garáži a i kdyby jsi tam měl velorex, nebo RR můj pohled na tebe tady to nezmění. Aspoň jsi přiznal, že si to pochopil mnohem dřív než si dělal, tedy až na jednu velmi podstatnou věc, nevadilo mi totiž na koho a na co to píšeš, ale jak to píšeš(forma+obsah), kdybys totiž to samé napsal (nebo kdokoliv jiný) třeba o "Mitu" bude to úplně stejná pitomost jako o Golfu, nebo třeba Focusu...
Avatar - T613
23. 2. 2009 19:23
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
asi se některým po těch časech stýská :-!
neregistrovaný "Kyle"
23. 2. 2009 19:23
Využitelnost výkonu
u předokolky za nezhoršených adhezních podmínek je někde kolem 120 kW ( na to přišel Ford při vývoji Escortu 1700 a RS 200, čili předpokládáme použití samosvoru a odpovídajících pneu). Tohle je k ničemu.
23. 2. 2009 19:22
Re: FOX x MINI COOPER
Mlady neznamena nezkuseny a stary neznamena zkuseny.

Kde jsi cetl prirovnani Gallarda a MiTa? Me srovnani je stejne absurdni jako to Tve, vazne minene. Obstarozni lidove vozitko projektovane do Jizni Ameriky a nejnovejsi supermini jsou naprosto nekde jinde.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:22
Re: O ničem...
Už dve desaťročia áno.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 19:21
Re: O ničem...
Jasné, tam, kde je najdôležitejší podvozok vyhrá Alfa Romeo nad... BMW 3 >:D >:D Bolo to BMW 3 so 4x4?
23. 2. 2009 19:20
Re: FOX x MINI COOPER
MiTo není dědku na pomezí mini a subkompaktů. Je to plnokrevný subkompakt na horní hranici segmentu. Takže pokud má někam nakročeno, tak spíš ke kompaktům než k mini. FOX je úplně jiná kategorie. Tohle ti nevyšlo batmane.
23. 2. 2009 19:19
Re: HOUST HOUST HOUST
ne, chce to mozek a zkusenost, bez nich je to na H.
23. 2. 2009 19:17
Re: FOX x MINI COOPER
Přirovnávat míťu ke gallardu, to opravdu dokážeš jenom ty. Míťa má rozhodně blížeji k Foxovi než galardo k Octavii. Můžeš se to naučit nazpaměť.

Jsi mladý a nezkušený, tak abych ti to ještě ozřejmil, ta blízkost není kritikou, naopak, obě auta mají své příznivce. Nijak vzdálené.
Avatar - T613
23. 2. 2009 19:17
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
a přitom GTA si koupí pár magorů. Nicméně pro potenciální zákazníky to bude vypadat dobře. Mít možnost koupit auto, jehož nejostřejší verze končí na 230 koních ;-)
23. 2. 2009 19:16
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Kdysi se naslo v CSR spousta rozumbradu, kteri vsem ostatnim rikali co maji a nemaji delat, pak z toho vzniklo co musi a nesmi... Ono je nejlepsi se nad vsim nejprve zamyslet, nez ihned zacit nadsene hykat a prikyvovat jako osel.
23. 2. 2009 19:14
Re: MÍŤA x FOX
Pokud se opravdu domníváš, že optimální výkon pro vůz na pomezí MINI a subkompaktu je 230 koní, pak ti gratuluju, Loeb by z tebe měl radost... do první zatáčky, viď ;-)

Jak jsem tu už psal tahle třída jede optimálně na sto koních. Naduplé derivace pak na cca 150 - 170, tam někde je strop racionálního, a to i s odkazem na cenu. Za kolik myslíš, že těch 130 koní v míťovi bude? Tipni si.
23. 2. 2009 19:12
Re: FOX x MINI COOPER
Predpokladal bych u Tebe po tech letech dokonaly rozhled, zatimco tento prispevek svedci jedine o opaku. Gallardo je taky dlouhe jako Octavia...

Az si to projedes, zacni mluvit o primerene motorizaci. A taky se zamysli nad tim, jak Mini Cooper konkuruje brazilskemu lowendu. ;-)
23. 2. 2009 19:10
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Nikoliv zbytečné, nýbrž nepotřebné, nevyužitelné.
23. 2. 2009 19:08
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Aka podobna auta? Nikdo, nikdo z tech netovych povalecu v tom nejel, ale vedi vsechno...budto spatne, nebo dobre...ale hlavne smesne :-)
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 19:07
Re: MÍŤA x FOX
chlape ten muj prispevek vypovida u krute realite kterou by si tady obhajoval nic min nic vic, ty uz by sis poradil stim nam objasnit jak to auto v pohode ten vykon zvlada, o to ja se vubec nebojim :no:
23. 2. 2009 19:06
Re: MÍŤA x FOX
Pozor, Merkure, aby se ti tu nevysmál i míťa... viděl jsi Foxe v úpravě sport? Podívej se na to, ale pozor, aby to pak miťovi nebylo líto, asi se zamiluješ - [odkaz]
23. 2. 2009 19:05
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Radsi Leoně, leona si strc za klobouk ;-)
23. 2. 2009 19:04
Re: MÍŤA x FOX
Tenhle tvůj příspěvek přesně vypovídá o tvém nezkušeném pohledu na auta. Co takhle Aygo na dvěstě deseti koních? Taky dobrý?
23. 2. 2009 19:02
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Mito, punto abarth, oba dva tyhle nesmysly se vyrabeji v Italii a nikde jinde na svete, to svedci o jedinem- italum vypadl mozek >:D
Avatar - Merkur
23. 2. 2009 19:02
Re: MÍŤA x FOX
Kterej blázen by do takovýho lidovozítka dával tolik koní.Vždyť by se VW zákazníci v tom pozabíjeli >:D
23. 2. 2009 18:52
Re: O ničem...
Alfa 159 vyhrála nad BMW 3er v tom docela známém videu s vyhýbacím manévrem - viz
[odkaz]

Lexus IS pak Alfa 159 poráží ve srovnávacích testech pravidelně - ve všech co jsem četl.
Avatar - T613
23. 2. 2009 18:51
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
OT: jak jsi dopadl s těmi díly?
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 18:49
Re: MÍŤA x FOX
jojo primerenou motorizaci , ale kdyby do pola narvali 240 koni to by si hned mluvil jinak, ale to mi tu budes vyvracet kdyby bylo co by bylo takze zbytecny :no:
23. 2. 2009 18:47
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Řídil jsem obojí a dovol abych Tě ujistil, že 147 GTA jezdí fantasticky, přenos výkonu je na suchu bez problémů. Golf GTI (5. generace) se na GTA opravdu nechytá, pokud posuzujeme čistě rychlost a sportovní zážitky. Na každodenní ježdění je Golf samozřejmě pohodlnější a praktičtější.
Avatar - Merkur
23. 2. 2009 18:45
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Zase šíříš ty polopravdy a mýty o zbytečných výkonech malých aut???
23. 2. 2009 18:37
MÍŤA x FOX
Možná by to chtělo najít konkurenční volant. Nemusíš chodit nikam moc daleko, Míťa je mezitřídně rozkročený mezi třídou MINI a subkompakty, a má dvoje dveře. Tedy, pokud jsi zatím neviděl míťu v akci, nemáš jeho rozměry ve voku, můžeš si za něho zatím pracovně dosadit Volkswagen FOX. No, ten je také rozměrově rozkročen mezi uvedenými třídami. Alfa pouze míťu jen více snížila, jinak FOX a mito jsou takřka porovnatelné vozy. Jakou motorizací osazuje VW svá auta víš. Jasně, že by do Foxe dostal i třílitrovou naftu z ášestky. Ovšem, nedává jí tam... Už asi tušíš... Jasně, každá třída vyžaduje příměřenou mozorizaci. Kapiš?
23. 2. 2009 18:23
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Zbytečné namá žádné, jede na stopadesáti, jako fiesta či Grande punto. Jak píši nahoře, stopade ja na hranici příjemné ukočírovatelnosti v totmo segmentu.
23. 2. 2009 18:20
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
No, musíš mi pomoci, neznáš ještě jiný konkurenční vůz, který takto vyšrouboval výkon? Napiš, pak to probereme.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 18:12
GTA RS
A netuží tu niekto po modely GTA RS? >:D >:D
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:53
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Jedna paní(majiteľ) povídala, že sa jej pokazila 147, druhá(majiteľ), že sa jaj kazí 156, tá tretia o 145(servis) a štvrtej sa zas kazila 147... >:D Všetko to povídala jedna paní...
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:52
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
>:D >:D Ty si ale krutý. >:-[] :yes:
23. 2. 2009 17:51
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
To budeš mít ty, ale to by ses musel mýmu Leonu podívat do očí, jako chlap!
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:51
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
>:D :yes:
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:47
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Jedna vec je jasné aj opitému, ale tá druhá, vybratá z brucha.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:45
Re: O ničem...
Áno, je.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:45
Re: O ničem...
Ty si studňa kydov. Vysvetli v čom mohla poraziť Alfa Romeo 159 BMW 3, keď prehra začína u radení a končí pri podvozku. A Lexus? Ten je naopak dobrý model. Má nedostatky, ale jedna vec je výborne auto, len nie až tak praktické, druhá proste priemerné auto ako celok.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:42
Re: O ničem...
>:D
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:37
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
150 koní má. :-!
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:36
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Tak toto je trefa, přímo na komoru. :-) Som zvedavý, čo povedia na toto títo plejstejšnový pretekári. Keď na to budeš mať, tak si Mito nekoupíš. :-) :yes:
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:34
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Pletieš si to Pavel. Odhad vďaka poznatkom podobných aut je niečo iné, ako dlhodobá skúsenosť, ktorá je individuálna.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:33
Re: HOUST HOUST HOUST
Kapesní raketa. Júj, Pavle, veď už len ten názov. Kapesní raketa... A samosvor vôbec nie je všetko
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:32
Re: HOUST HOUST HOUST
Si už úbohý s tým ako je Renault vo všetkom na vrchole.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 17:30
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
:-) :yes:
Avatar - deolator
23. 2. 2009 17:24
Re: v září
Víš, co je zvláštní? Obdobným sarkastickým tónem, jakým jsem začal já, se pak zde vesele baví i jiní, ale pouze mně za každou cenu chceš vysvětlit a přesvědčit, jaký jsem to vlastně údajný dement. Jinak do "italské produkce" já počítám i tu Alfu, ty ne? Dám ti dokonce za pravdu, že wolffův příspěvek byl oproti mému neutrální. Aspoň ten úvodní. Věta o ošuntělých golfech i literátech, jak ty už minimálně po deseti přečtených příspěvcích jako zkušený mazák dávno víš, byla přece určena někomu jinému. Neboj, já dobře vím, jakou údajnou "chybu" mi chceš celej den (to už je trapas) stůj co stůj vsugerovat. Nějak mi z tebe kouká, že máš doma golfíka (nedej bože ošuntělýho) a tvé ego moje, přiznám se že tendenčně zbarvené úvodní věty, prostě nemůže překousnout. A vůbec víš ty co, mě už fakt dneska nebavíš. Běž přesvědčovat o své neskonalé inteligenci zas někoho jiného. Čajda.
23. 2. 2009 17:24
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
kolik že to zbytečných koní má Polo GTI? ;-)
Avatar - white label
23. 2. 2009 16:49
Re: v září
Máš pravdu tohle už nemá s inteligencí ani věkem nic společného, to je normální schyzofrenie:
1)V žádné reakci jsem nic nepsal ani nevkládal o "Alfách" a už vůbec nevím, z čeho by mě to jako mělo "vytáhnout"...
2)S tou diskusí to pochopit je zřejmě nad tvoje síly, protože vůbec není důvod, proč by jsi měl někomu posílat avízo, nebo dokonce kopii tvých příspěvků, navíc při jejich výpovědní hodnotě.
3)"A to, že mluvíš o autě, nebo o jeho zálibě ve čtení" mi opravdu žíly netrhá a nevidím jediný důvod proč by mělo...

A jestli si až do teď nepochopil, co si napsal "špatně" (o čemž pochybuju), je to dál stejně jen ztráta času...
Nějak si mi při tom okecávání nestihl vysvětlit proč jsou auta určitého typu a značky vždy: "ošuntělé a ojeté"? Ony už se snad taková auta někde přímo vyrábějí? Mimochodem wolffův příspěvek na který jsi reagoval, nebyl vůbec tak slepě zaujatý a hlavně bez podobných ne-"argumentů" jako ten tvůj! Ono totiž "dohnat a předehnat" není to samé jako lhát, shazovat a zobecňovat...
23. 2. 2009 16:48
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Na trenkach?
23. 2. 2009 16:46
Re: O ničem...
Ve tvym věku budeš ještě dlouho něco objevovat. Jestli by si chtěl vidět duel kterej tady uvádíš, tak moc velký a smysluplný cíle nemáš >:D >:D
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 16:45
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
njn hlavne ze se kluci prad bavi ;-)
23. 2. 2009 16:44
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Jiste >:-[] nekteri dokazou odhadnout potencial i ridicu! To je upgrade toho co ji psal ;-)
23. 2. 2009 16:43
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Di ty brepto ;-) Podívej se na můj Leon FR a vidíš, že je rychlejší i barva! :yes:
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 16:36
Re: PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
a co bys rekl, je to tak jen s Mi.Tem?
23. 2. 2009 16:31
PLEJSTEJŠNOVÉ ORGIE
Tak jsem pročetl diskuzi, dokonalé plejstejšnové orgie >:D Jasně, v subkompaktech to chce 220 koní nejméně >:D

Abychom to vrátili na zem... z toho potenciálního melounu. Ideální motorizací tohoto segmentu je pro pružnou avšak nedrastickou jízdu kolem jednoho sta koní. Auto je živé, jde za plynem, avšak nemusíš absolvovat kondice u Loeba, abys v tom na mokru zvládnul delvitu tam a zpět. Nad stopadesát koní už máš s takovýmto autem občas i práci. 200 koní ukočíruješ velmi obtížně.

A 220 koní? Na to nemáš. A až na to mít budeš, tak tě ani nenapadne si tohoto míťu koupit. No, vždyť píši, plejstejšnové orgie...

BRAVO PLEJSTEJŠN >:D :yes:
23. 2. 2009 16:28
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
to je jasný, ne? >:-[]
23. 2. 2009 16:23
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
tak, a všetko je pri starom :-!
23. 2. 2009 16:14
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Clio Cup je už moc. To RS je ještě relativně civilní auťák, takže bych měl alespoň malou naději, že bych se v tom nevymlátil, a zároveň ten výkon nějak smysluplně využil.
To já bych spíš takovou Lagunu Grandtour GT, velké, pohodlné, rychlé :yes:
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 16:11
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
;-)
23. 2. 2009 16:05
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
To byla ironie :-)
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 16:04
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
no jo si jen dalsi z rady ´´jedna pani povidala´´ :no:
Avatar - radhro
23. 2. 2009 16:00
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
>:D :yes:
23. 2. 2009 15:56
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
A prodejnost znas uz na 5 let dopredu, vcetne prodeju originalnich nahradnich dilu i tech z druhovyroby. :-)
23. 2. 2009 15:54
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
tož já když na nějaké auto kouknu, sice možná nevím jak jezdí, ale jaká bude poruchovost to vím určitě. Dokonce i u studií, tam ale mám pravděpodobnost jenom 80% >:D

no a Alfa, tak ta se bude kazit nonstop, to je jasný :-!
Avatar - pretekar
23. 2. 2009 15:50
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Presne tak a preto tu nepisem o nicom a radsej si pockam na recenziu....
23. 2. 2009 15:47
Re: predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
Je tu spousta odborniku, kteri z jedne fotky dokazou poznat, jak ktere auto jezdi a nedivil bych se, kdyby na zaklade prvotniho poznatku zvladli i "tydenni" test. :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:45
Re: HOUST HOUST HOUST
Samosvor pomohl Méganu R26 na vrchol kompaktních hot - hatch. Na recenze se taky těším... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:43
Re: O ničem...
Jak se to vezme. Já zase znám testy, kdy dokázala v mnoha ohledech vyhrát na BMW 3 (ano, i takové se psaly testy). Nicméně jeden (a to prémiový) model s ve střední třídě postaral o opravdovou ostudu - Lexus LS. V několika (velmi významných) testech se umístil na posledním místě, před sebou nechal i Passat a podobně...svět je plný zajmavostí... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:40
Re: HNUS HNUS HNUS
Protože Fiat je velmi schopná značka a takové hodnocení si nezaslouží. Vím, i ona měla určitá smolná období a kvalitativní situace, nicméně má bohatou a fascinující historii...

Stačí si vybavit to krásné propletení osudů italských značek Fiat a Ferrari, k tomu i Alfa Romeo, to vše doplněno úzkou spoluprací s ikonami světového designu - Giuggiarem, studii Pininfarina a Bertone...krásný, opravdu krásný svět... :yes:
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:36
Re: O ničem...
Já áno. Veď bývalý šéf BMW kecal o 159 a nakoniec bola horšia než mainstream Passat...
23. 2. 2009 15:36
Re: HOUST HOUST HOUST
Zapomina na funkci samosvoru, jsem zvedav na prvni recenzi v casopisech na tuhle kapesni raketu ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:36
Re: O ničem...
Hodně záleží na historii. A co se týká pokrokových technologií či průkopnických řešení, i zde u Alfy není prázdné místo...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:34
Re: MiTo GTA...
Co se týče designu Mini, ten doplácí na nevýhody retro stylu - začíná se okoukávat. MiTo vedle něj působí (v zákaldu rozhodně) svěžím dojmem. Uvidíme časem...
neregistrovaný "HGT"
23. 2. 2009 15:33
predcasne kecy?opet vsichni jako mali kluci
dalasi clanek a prispevky ktere nezklamali me ocekavani,pokud si clovek precte jen par zdejsich prispevku tak se musi usmivat nad tim jak hned kazdy dopredu vi jak alfa pojede,tohle me proste nejde do hlavy,v tuto chvili je tu uz pres sto prispevku a vetsi polovina uz vi jak na tom alfa bude,to same se tyka prispevku i u jinych recnezi,narovinu si rekneme ze stejne si mito GTA tady ztech pisalku nikdo nekoupi a ten kdo by ho chtel tak o nem bude jenom snit, potazmo ti nejvytrvalejsi a nejodvaznejsi si ho doopravdy koupi, je to to same jako napriklad tolik zminovany Golf GTI,kazdy tvrdi jaka je to klasika a vynikajici hot hatch ale ztech co to psali vnem nejel potazmo ani nesedil prakticky nikdo,kdyby to tak bylo tak by na cestach nebyl takov vzacnost,ja osobne sem GV GTI videl jen dvakrat,tot vse, obrazek at si kazdej udela sam :no:
Avatar - deolator
23. 2. 2009 15:32
Re: v září
Pro mě jsou všechny tvé příspěvky pěkné blbosti a pokud sis nevšiml, tak ti to neopakuju dokolečka stejně jako tuctové narážky na inteligenci či věk. Že jsi do svého bíle samolepicího příspěvku vložil jednu větu o Alfách, tě z toho nevytáhne. A s tou diskuzí jsi to samozřejmě "kupodivu" opět nepochopil, protože když se o někom bavím, tak vážně nejsem vůbec povinnen mu o tomto faktu posílat třeba avizo či kopii. A to, že mluvím o autě nebo o jeho zálibě ve čtení, ti vážně trhat žíly nemusí. 8-s
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:32
Re: O ničem...
Alfa momentálně doplácí hlavně na hmotnost - Cuore sportivo mudí být lehké, sportovní, dynamické, stylem dechberoucí (což se daří doposud. Design je skvělý)...a k tomu všemu nepochybně patří pohon zadních kol.

Jinak Alf Romeo se po stránce sofistikovanosti a konkuernceschopnosti nebojím.
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 15:31
Re: tak ja neviem...
kuko ako to vidíš tento týždeň s tou hospodou??
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:31
Re: MiTo GTA...
Pozri sa na FERRARI. Elegancia a pritom dramatickosť. Viem, to je o základe dizajnu, toto nemôže vyzerať jak GTA s motorom 60 koní, či koľko to je, ale pozri sa na MINI COOPER S. To je roven
rovesník Mita, taktiež štýlový model
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:27
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
U Clia bych váhal mezi modrou, nebo bílou. Ale nakonec by to v mé garáži dopadlo následovně: Clio Cup ve sněhově bílé, Clio RS v sytě modré metalíze... :-)
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:27
Re: HNUS HNUS HNUS
Prečo nesúhlasíš?
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:26
Re: O ničem...
Pohon zadných kolies nie je všetko, hmotnosť sa síce zníži, ale iba úroveň konkurentov.
A s Alfou to tiež išlo dolu vodou. Desiatky rokov, skoro ako u Škody.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:25
Re: MiTo GTA...
I tak se to někdo může brát. Mě ale nevadí. dodávají vozu zmíněné drama, sportovní efekt...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:24
Re: O ničem...
Prémiovka musí mít hlavně určitou image a historii, doprovázenou kvalitní a inovativní tvorbou. Škoda na tom byla skvěle, avšak v určitém období šlo vše dolů...škoda, mohli jsme mít opravdu uctívané modely, ne-li až prémiové...

Jinak co se týká ALfy, přál bych jí návrat ke smetánce ovladatelnosti. To znamenká pohon zadních kol a nižší hmotnost modelů, což jde ruku v ruce s hbytostí...
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:22
Re: MiTo GTA...
Dávají vozu leda vzhľad WRC autíčka
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:21
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Já iba hovorím, že kecov o tom"to zvládne" tu už bolo..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:20
Re: MiTo GTA...
Vypukliny? Jeslti myslíš subtilní blatníky, ty mi nevadí. Dodávají vozu dramatičnost, stejně tak jako impozantní, zadní difuzor...
23. 2. 2009 15:20
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Ale no tak, MiTo je o celych pet centimetru kratsi a o par desitek kilogramu lehci nez tridverova 147ka, jejimz nastupcem MiTo je (spolu s budoucim modelem Milano - nastupce petidverove verze). Auta proste rostou a rozdily mezi tridami uz nejsou tak jasne jako par let zpet.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:20
Re: O ničem...
Bola, ale už nie je. Alebo je Škoda exkluzivná značka, keď pred vojnou ponúkala ŠKODA-HISPANO SUIZA, pričom HISPANO-SUIZA bol konkuret ROLLS-ROYCE? Len jej modeli sú prémiové, ale značka nie. A sám Marko hovorí, že prémiovka musí mať luxusný sedan 5-metrový
23. 2. 2009 15:20
Re: tak ja neviem...
tak v sobotu som sa bol kuknúť na stavbe ako pokračujú s naším hniezdočkom lásky, potom som ostriekal 10 kíl blata z karosérie a kolies, v nedelu som sa vyspal, najedol a urááááá do roboty... ale v poho, počítal som pri preklikávaní a uploadovaní súborov niečo o Foxe, takže som bol celkom vysmiatý
>:D
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:18
Re: O ničem...
Nie je.Alfa Romeo je subpérmia-žiadny model luxusnej triedy, žiadny líder v pokrokových technologicach.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:17
Re: MiTo GTA...
SZ .
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:16
Re: MiTo GTA...
A hlavne zadný a vypukliny na blatníkoch...
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:15
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Nie, hovorím o tom, že o triedu menšia auto má menší výkon vo svojej špičkovej verzii. A Alfa 147 GTA... O ten tiež každý hovoril, že bude rezať zákruty, ešte než sa v nej zviezol. Lebo sa dorezala leda sama
23. 2. 2009 15:13
Re: zadok je neskutočný
zadek se mi taky hrozně zamlouvá, nádhera, předek už trochu míň, ale bál bych se do Alfy jít. Kámoš si koupil tak před rokem tři roky jetou 147, vypadala úplně nádherně, ale ty opravy... Už ji nemá a ještě teď líže finanční rány.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:13
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
To, že mi nadáva niekto drbnutý mi vôbec nevadí. A ty mi nadáš do volov a drbov aj keď já tebe nie, tak drž hubu.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:12
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:12
Re: MiTo GTA...
Model auta spíše prezentují jiné modely. MiTo beru, avšak možná si budeme muset trochu zvykat na přední nárazník verze GTA (možná pomůže osobní setkání).
23. 2. 2009 15:12
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Naznacujes, ze by ke Golfu GTI meli ostatni vyrobci vzhlizet jako ke vzoru? 147ka GTA mela 250 koni na predni naprave bez samosvoru a jezdit se s ni da dobre. 230 koni se samosvorem asi horsi nebude, vid?
23. 2. 2009 15:11
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
jo jo, takovouhle kombinaci jsem už potkal taky. Hmm, ani nevím kterou barvu bych raději? Abych se netrápil, vzal bych Clio RS v sytě modré a fertig :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:10
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Tak tu, abych se přiznal, moc neznám. Ale znalosti doplním ;-)
23. 2. 2009 15:10
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Vidíš, aké je to nepríjemné, keď ti niekto nadáva? Vtedy ti to nedošlo, keď si v jednom kuse niekomu nadával do tupcov? Snáď si sa poučil. No vidíš...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:07
Re: O ničem...
Leon je talentované auto. Nikdo neříká, že si na ni nemůže troufnout (navíc se nechází o třídu výše, než MiTo). Nicméně Alfa Romeo má jiný rodokmen, než Seat...

Mimochodem, Alfa byla v mnoha technických ohledech průkopníkem.

Když nějaká značka nenabízí model v luxusní třídě, to ještě neznamená, že nemůže být prémiová...
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 15:07
Re: tak ja neviem...
ani mne. ako bolo o víkende??
23. 2. 2009 15:06
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
A čo zabudnutá Škoda Žabák Turbo GTX? Minule som pozeral nejakú retro reláciu, spomínal ju tam Slávek Šimek, tak to už muselo byť niečo... ;-)
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 15:01
Re: MiTo GTA...
SZ
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 15:00
Re: HNUS HNUS HNUS
Sice se jedná o Tvé subjektivní pocity, ale trocha kulantnosti by Ti neškodila...

Navíc nesouhlasím. (Což značí krásu subjektivity a demoracie, kterou bohužel ne každý ctí a dodržuje...)
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:59
Re: O ničem...
Ale to ešte neznamená, že si na ňu nemôže Leon FR trúfnuť.
P.S.: Alfa Romeo je subpérmia-žiadny model luxusnej triedy, žiadny líder v pokrokových technologicach.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:57
Re: O ničem...
Jejda, to jsem už někde slyšel... >:D >:D >:D >:D

Alfa je srdcovka. A označení "vynikající auta" bych u některých exemplářů taky neviděl jako zcestné.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:56
Re: MiTo GTA...
Až ti spadne sánka z toho, že jazdí chlapčenský sen-model autíčka na bežných cestách? :-) >:D
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:55
Re: zadok je neskutočný
To je model autíčka WRC?
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:54
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Tak nepamätám sa kedy som sa hral na dospeláka, to vážne nie. A preto, že Taliani dali do segmentu B, teda druhého najmenšieho 350Nm na prednú nápravu a 230 k, viac než má GOLF GTI, zato já nie som drbnutec.
23. 2. 2009 14:52
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
každý sa nehrá na dospeláka ako ty, ty drbnutec ;-)
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:51
Re: O ničem...
ALFA ROMEO je SubPérmia, ty neználek a ešte aj- čo na tom, aj keby bola prémia, ide o vynikajúce autá?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:50
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Já jsem ho potkal v nádherné bílé barvě, se kterou skvěle ladí černé a červené doplňky. Zkrátka, Italové umí chytit za srdce... :yes:
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:50
Re: O ničem...
:-) :yes: Smutne súhlasím.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:48
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Alfa Romeo Mito Presne tak, dospelosť, to je čo tomuto autu 230k >:D a
350 Nm 8-s chýba. Ale v základe? Ale no tak. Stokoňová verzia, jak ušitá. :yes:
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2009 14:45
HNUS HNUS HNUS
Ale je to špatné... :no: :no: :no:

A 230 k a 350Nm na prednej náprave auta druhého najmenšie segmentu, to SKUTOČNE môžu vymyslieť len vo Fiate. :no:
23. 2. 2009 14:30
Re: O ničem...
to bylo keců - auto musí mít alespoň 200koní, žádnej fofrklacek a pod.

A pak jednou okusíš pořádný závoďák, hotového zabijáka (na letišti by mohli vyprávět...) a jseš z toho namraky >:-[]

Doufám žes brnknul do servisu, když už ti dělají ten nárazník, ať ti Medvěda rovnou stříknou celýho do Telecom Yellow, dva výfuky tam už máš, ještě No Fear nálepku na zadní sklo a ani Oktávky TDI v dlouhým táhlým nebudou před tebou v bezpečí :-!
Avatar - white label
23. 2. 2009 14:28
Re: v září
No snad jsem tě nezasáhl na tvém citlivém místě...?
Tvůj původní příspěvek měla být odpověď, ale bohužel to byla hlavně pěkná blbost a pokud ti vadí případná reakce někoho "nezvaného" máš možnost to napsat jako soukromou zprávu. Tady se to jmenuje "diskuse pod články", ne dialog! Tvůj věk neznám, proto jsem napsal "případný nižší věk", a pokud nejsi tak mladý, tím hůř (s tvým myšlením) pro tebe...
23. 2. 2009 14:26
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Tak, jako je mi jasne, ze MiTo nebude nejprodavanejsi v ramci tridy, tak Polo nebude nejlepsi >:-[]
23. 2. 2009 14:16
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
v pátek jsem akorát jednoho Abartha viděl. Byl v oranžové alá Focus ST, černé elektrony a byl to teda fakt fešák :yes:
23. 2. 2009 14:14
Re: zadok je neskutočný
jasne však každemu sa pači ine. Tie koncovky su teda riadne čo? >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:14
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Ukaž mi nějaký německý SUBkompakt, který by se mohl měřit s MiTem. A hleď, žádný nenajdeš! Esa typu BMW 1 nebo Audi A3
/S3 jsou o třídu výše, takže pověz, který subkompakt jsi měl na mysli... ;-)

No a král okresních vlásenek (bráno mezi subkompakty) je Renault Clio Cup, kterho následuje Grande Punto Abarth... :yes:
23. 2. 2009 14:11
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Mne je to v podstate jedno ktore je a bude najlepšie. Možno je a možno nie, to ja neviem. Ale nemyslíš že alfa romeo vie možno lepšie ako ty čo MITO znesie?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:10
Re: O ničem...
Teda, to bych nečekal, co se tady člověk nedozví. Alfa je prémie (i přesto, že to mnozí z Vás neradi slyší, ale nic s tím nenadělají...). Chtěl bych vidět duel ¨MiTa GTA s Leonem FR, ještě k tomu s TDi... >:D >:D

Ale to není nic proti Leonu, kterého mám velmi rád, zejména ve druhé generaci... :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:08
Re: MiTo GTA...
Pravda... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:07
Re: zadok je neskutočný
Měl jsi vybrat fotku, na které má MiTO "brýle" kolem světel stříbrné, nikoli černé...ale i tak se Mi To zdá přijatelné a nápedité... :yes:
23. 2. 2009 14:06
tak ja neviem...
Pred casom sa tu strhla burka pochybnosti na temu "300 koni v Focus-RS", ci vobec sa da taky vykon preniest na cestu. Podobna debata bola pred casom aj u Mazdy3-MPS, ta mala ak sa nemylim 260ps. A teraz tu mame o triedu mensie auto, o dakych 100 kil lahsie, ma 230 koni. To uz je v poriadku? V takom malom aute 230ps nevadi?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 14:06
Re: MiTo GTA...
To radši neříkej nahlas... >:-[]
23. 2. 2009 14:03
Re: MiTo GTA...
No vidíš, mne zase, keď som ho uvidel, pomohlo so stolicou... >:D >:D >:D
23. 2. 2009 14:01
Re: zadok je neskutočný
...zadok aj s koncovkami sú presne také, aké majú na najostrejšom modeli byť...
23. 2. 2009 14:00
Re: O ničem...
No tak bacha, na základe úspechov HTP chystá vraj škodovka pre vrcholného Superba motor 3HTP, čo bude ojedinelý trojradový 9-valec. Ver tomu, že z neho bude mať bobky aj Maserati... :yes:
23. 2. 2009 13:39
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
Myslíš motor? Přečti článek, dole máš vypsanou konkurenci ze subkompaktů. POLO jede ve verzi GTI, nyní brzy vyjede nová generace POLA. Můžeš se sázet, které auto v rámci tohoto segmentu bude (opět) nejlepší...
neregistrovaný "AG"
23. 2. 2009 13:27
Re: v září
Bylo by to moc hezký,ale myslím,že nejintenzivnější duševní a rozumový vývoj je u mě již minulostí.Teď už to dávkuji po kapkách,co mi jen síly stačí. ;-)
Avatar - salamoon
23. 2. 2009 13:13
Re: zadok je neskutočný
mne sa nepaci,strasne preplacany,a tie koncovky vyfuku..... 8-s
23. 2. 2009 13:13
Re: MÍŤA MISTR SVĚTA
to by bolo dostať to do VW pola že? :-) kolko chválospevov by si vyprodukoval? :-)
Avatar - deolator
23. 2. 2009 13:10
Re: v září
Nízká je pouze úroveň tvé lekce, "taťko". A jak víš, že jsem dotyčnému nikdy svůj názor nesdělil? S karty mého nicku? Tam hledáš špatně. A jinak se mi zdá, že jsem původně odpovídal úplně někomu jinému. Mimochodem, tu hloupou větu o nízkém věku a další obvyklá klišé, typická pro netové "vychovávatele" cizích závitů mozkových, si strč za klobouk.
23. 2. 2009 13:08
Re: O ničem...
tak to má být, tak je to správné... HTP forever... :yes:
23. 2. 2009 13:06
MÍŤA MISTR SVĚTA
Doufám jsi četl tu fantastickou knížku - Danny mistr světa? Zde však pozor, nenech si mazat medy, že to nejlepší getečko na světě není devětsetjedenáctka... Míťa je moderní pohledově dorychla, sportovní malé autíčko. Víme však, že pokud bys snad hodlal trénovat v dlouhým táhlým eurodrzky na německé prémii, musel bys ze štrozoku vytáhnout jinej oblázek... za něho bys pak pořídil 8C... Ovšem Míťa, to chce základ. Nežeň se za svou vlastní rakví a užívej si báječný autíčko od Alfy. Skutečnost, že nemůžeš být současně králem okresních vlásenek by tě neměla vyosovat, o tom přece Míťa ani být nemá.

Jinak k těm leonskejm plačkům nahoře... no, kdyby Navtech neměl pravdu, chápal bych. jenže on tu pravdu má. V rámci objektivity však uveďme, že Leon je jiná (dospělá) třída.

Závěr? Míťu ano, ovšem na základu. :yes:
Avatar - white label
23. 2. 2009 12:53
Re: v září
Ale na koho si mířil, to snad pochopil každý, kdo tu četl více než deset příspěvků. Ale proč raději nenapíšeš své "argumenty" přímo jemu. Ono je totiž jednodušší si tady masírovat ego mezi jeho "protřelejšími" odpůrci a snažit se jim zalíbit, než zkusit napsat něco konstruktivního třeba jemu. Jestli nakonec to "řiťolezectví", nebude spíš tvoje disciplína...
P.S. Ne, že bych s ním ve všem souhlasil (viz. design Fabie), ale k tak nízké úrovní tvého příspěvku, na který jsem reagoval nejdřív, se on určitě ani nepřiblížil...
Částečně omluvit tě může jen případný nižší věk a také to, že tu rozhodně nejsi sám, kdo tady něco "jednoduše" zobecňuje, a to napříč všemi věkovými kategoriemi i pohlavím...
Avatar - deolator
23. 2. 2009 12:53
Re: v září
Těžko říct, kdo si zde začal hrát se slovíčky. Ale když už, tak podstatou je žít dál. Stejně jako chceš ty, nebo já. A kdo žije dál, ten se může samozřejmě rozvíjet - třeba Alfa i podvozkově, jakožto my dva třeba i rozumově... :-) :-O
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 12:52
Re: O ničem...
já si alfu dal v haťapce, drzek italská si nestih ani cvrnknout do textilu... ;-)
23. 2. 2009 12:51
Re: O ničem...
Tak to mě nedošlo, ale naštěstí si tady ty, tak to dáš jistě dopořádku. Věděl jsem, že na tohle budeš stačit :yes:
23. 2. 2009 12:50
Re: O ničem...
No vidíš a na tebe mi to úplně stačilo ;-)
23. 2. 2009 12:43
Re: O ničem...
Víš ono je rozdíl mezi grilováním a znalostmi aut.
Jako je je rozdíl mezi 125kW ropáka TDI a 230HP Mita. ;-)
23. 2. 2009 12:41
Re: O ničem...
>:D veď to nemyslel vážne.. to sa nedá mysliet ani vážne >:D
23. 2. 2009 12:38
Re: O ničem...
>:D >:D
Tady se bavíme o autech, vaření je vedle. ;-)

TDI?? >:D
Avatar - euro89
23. 2. 2009 12:35
Re: O ničem...
tak tohle byl zatim tvůj nejslabší pokus o vyvolání nějaký hádky... :no: po tomhle výroku se ti vysměje i ten nejzarytější fanda VW Group... >:D >:D >:D >:D myslim, že jsi klesnou hodně dolu... za chvíly sem budeš psát, že by fóbie 1.4TDI dala Alfu 8C... >:D
23. 2. 2009 12:30
Re: O ničem...
No tak to by bylo asi nastejno
Avatar - T613
23. 2. 2009 12:21
Re: O ničem...
v ušlehání šlehačky? ;-)
neregistrovaný "AG"
23. 2. 2009 12:17
Re: v září
Žít dál,přežívat,živořit,jak je ta hra se slovíčky ošidná.Malý je ten,kdo má jen malých cílů a myslím,že Fiat by se rád viděl v jiných pozicích.
Jinak MiTo s tímhle srdíčkem bude kus hodně zábavný,o tom nepochybuji.Mám ovšem trochu obavy,aby nepokulhávalo podvozkově,ale rád si nechám vysvětlit,že to snad ani není možné u takové ikony,jakou Alfa je,byla,bude....??
23. 2. 2009 12:15
O ničem...
Takovej Leon FR TDi si tohodle bobka dá k snídani... vlastně každou Alfu ;-\
neregistrovaný "RayBan"
23. 2. 2009 12:05
Re: zadok je neskutočný
Zadek Mita je neskutečně originální :yes:
Avatar - deolator
23. 2. 2009 11:21
Re: v září
Dobrá, tak já tě trknu, ty napruženej pitbule. Přečti si níže konverzace mezi Wolffem a Pierrem a možná se ti rozsvítí, kam (na koho) můj příspěvek mířil. Protože, ten dottore je zde jenom jeden - a pak ještě několik jeho řiťolezců.
Avatar - Plautus
23. 2. 2009 11:14
Re: v září
kúpou si však rozhodne ostudu neurobíš ani ako chlap, konieckoncov, táto GTA bude verzia vhodná skôr do ruky skúsenejšieho jazdca, prípadne šikovnej závodníčky :-)
Avatar - Plautus
23. 2. 2009 11:10
Re: MiTo GTA...
tiež dobrá voľba, koncerngény sa nezaprú >:D ;-)
Avatar - Plautus
23. 2. 2009 11:09
Re: MiTo GTA...
ale ešte stále máme nosánky, toto nám ich možná urve ;-)
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 11:07
Re: v září
dřu na sobě jak zvíře, drtim jazyky jak vzteklej a studuju jak o život... :-O
Avatar - Plautus
23. 2. 2009 11:07
Re: MiTo GTA...
niekedy to bol asi stodvaciášek a teraz fabi hátépé >:D
23. 2. 2009 10:54
Re: v září
Musíš na sobě ještě hodně pracovat... ;-)
Avatar - white label
23. 2. 2009 10:52
Re: v září
Tak já nevím o co jde...? No právě od tebe to zní velmi zajímavě, ty máš totiž jasno ve všem už předem, ale klidně se mi to můžeš pokusit vysvětlit, třeba překvapíš i sebe...
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:48
Re: MiTo GTA...
a mě zas ... no schválně jestli uhodneš co??? >:-[]
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:47
Re: v září
jsem z toho uplně naměko... slzy mě málem zalily... že mi nedošlo kdo je královnou dlouhejch táhlejch, takhle ze mě nikdy eurodrzek nebude :-( :'-(
23. 2. 2009 10:25
Re: v září
Dlouhý táhlý....počkej to mi něco připomíná.... tam je přece královna Fabia HTP... Ideální motor, ideální hmotnost, skvěle naladěn podvozek...výkon na jeden kilogram..., přece by si nekoupil ženě Alfici.. aby pak plačky sledovala drzky ve Fábii jak ji (sice těsně) před horizontem bere... Uf.. to bych si nelajzl... ty výčitky...v očích...jejich.. smutných... zrada na ni....provedena...skoro nevěra!!!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 10:21
Re: MiTo GTA...
Nudli z nosu mi už vytáhlo Clio RS... ;-)
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:19
Re: v září
Taky se mu kouknu na zoubek. Obvzlášť moje ženuš by ho ráda povodila na dlouhém táhlém a já se taky nenechám dvakrát přemlouvat. O jízdní vlastnosti nemám strach - přeci jen je to Alfa... ;-)
23. 2. 2009 10:17
Re: v září
Neměl sem zatím tu potřebu a čest... Ale určo ho zkusím... Chtěl bych tu 1,4 T-Jet, jak se ten motor chová v menším autě... a pak GTA...GP má u nás jen tu 88 kW verzi... V Brně je to teď s Alficema bohužel problém...
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:13
Re: v září
Na to tu máme jiného kovboje... zeptej se v Mostě... >:-[]
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:12
Re: MiTo GTA...
Vytáhne ti i nudli z nosu. S tímhle výkonem to bude malý zabiják... ;-)
Avatar - T613
23. 2. 2009 10:11
Re: v září
a ty rána! "Jsi to ty? Karle?!" >:-[]
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:10
Re: v září
Myslím, že jsi vyzrál a prohlédl. Vítej mezi drzky, skutečnými kovboji a znalci. Bravo Wolff, bravo VW, bravo bobr a liška prémiová, lubrikantem mazaná, poháněná třemi válci tvých mokrých snů... >:-[] Myslím, že se nám v zemi karnevalů zrodila ikona své třídy... >:-[]
Avatar - T613
23. 2. 2009 10:08
Re: v září
je to určeno pro mladý (tak generaci Avantime) nebo pro ženský. Ale je velice pohledný ;-)
Neříkám, že bych ho koupil, ale je na něj dobrý pohled :yes:
23. 2. 2009 10:05
Re: v září
Máš na to právo... Kdyby se všem líbilo totéž... Narozdíl však od dottore nediktuješ svůj vkus jiným... takže se to dá obecně brát... Na mne Mito působí taky mírně rozpačitě, nicméně jeho kvality jsou nepopíratelné... Mne osobně se GP, nebo F 500 líbí prostě víc. Tenhle druh designu se mi líbí víc... Ale.. o to právě šlo.. vykrýt všechny segmenty trhu... :yes:
23. 2. 2009 10:03
Re: v září
Samba, kozy, bobr, cukrová třtina... a alkohol... to vše k Brazílii patří to všichni znají... A pak je tu ten mini supermainstreem..., kterému nejde odolat... Liška všemi mastmi mazaná vybavená zbraní nejzákeřnější...motorem 1,2 HTP 40 kW.... :yes: Jo dostal mne... tou vizualitou prémie, těmi doknalými detaily...
Avatar - deolator
23. 2. 2009 10:03
Re: v září
Nevzrušuj se, brilantní mistře své klávesnice, když nevíš, o co jde... :-!
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 10:01
Re: v září
Možná starej ale chlap. Mě tohle auto připadá vyloženě ženské... Líbí se většině ženskejch co znám. Jinak mne tenhle nový alfíí look jaksi za srdce nevzal. Jak jsem psal i 8C mi přišlo nepěkné...
Avatar - white label
23. 2. 2009 09:56
Re: v září
No to byl krásný "bogmot" (jako z Mistr GS) "...ošuntělých ojetých Golfech...", ty se přece v žádném případě nemohou rovnat všem nablýskaným, novým italským vozům, že... Jedna věc se naprosto vylučuje s inteligencí a rozhledem. Je to právě tebou názorně předvedené ZOBECŇOVÁNÍ...
P.S. Proti italské produkci pochopitelně nic nemám (ta za tebe nemůže), právě naopak...
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 09:43
Re: v září
právě že viděl i v něm seděl a říkám to co píšu, je zajímavé, originální ale pro mne nehezké... :-|
Avatar - T613
23. 2. 2009 09:40
Re: v září
viděl jsi ho někdy naživo? vytřeštěně rozhodně nevypadá :-)
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 09:39
Re: v září
mě se ten vytřeštěný výraz moc nezamlouvá. Ani u mita ani u toho sporťáku 8C..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2009 09:36
MiTo GTA...
Nemohu se dočkat... :-)
Avatar - T613
23. 2. 2009 09:34
Re: v září
MiTo je krásné auto.. holt ještě na sobě musíš pracovat :-!
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 09:17
Re: v září
Já to věděl, že dottore tě jednou na tu brazilskou raketu ukecá... >:D Přece jen je to taková miniprémie v supermainstreemu. Ideální nářadí z půjčovny pro Helmuta Wolffa (rozuměj německého eurodrzka) který si vyrazil za sexuální turistikou do Ria na karneval... >:D >:D >:-[]
23. 2. 2009 08:59
Re: v září
Tak to víš... pracuju na sobě... abych si mohl koupit... eleganci ze všech nejelegantnější... prémii ze třídy mini... a až vyrostu tak si koupím...lištičku... ;-) :yes:
Avatar - v3jc3
23. 2. 2009 08:56
Výkon není vše...
... o tom už jsem se né jednou přesvědčil a jsem zvědavý, jak se s tím Alfa popere. MiTo GTA je opravdu pěkné i obyčejné MiTo je fajn. Akorát předek mi připadá z nějakých pohledů jako deformovyný a bere si moc stylu z C8 i když to má být asu záměr :-)
23. 2. 2009 08:53
Re: v září
S tim vykonem to snad nebude tak velky problem, protoze GTAcko by melo mit samosvor, jenze netusim, jestli mechanicky Q2, nebo nahrazku Q2 electronic. V nekterych pramenech tvrdi jedno v jinych to druhe, tak uvidime.
Avatar - Pierro
23. 2. 2009 08:43
Re: v září
Mě se sice MiTo už od počátku designově nelíbí, ale tohle bude ještě zajímavá pila. Jsem zvědav jak se italové poperou s takovým kvantem výkonu u tak malého auta. Jak bude zvládat podvozek, brzdy, atd. Jsem zvědav na testy... Jestli je tenhle motor v dané třídě a objemové kategorii nejlepší si nejsem zcela jist, k nejsilnějším bezpochyb však patřit bude... P.S. wolffe jak jsi na tom se zráním, studiemi, jazyky, lhaním do kapsy a makáním na sobě samém?? Už je z tebe konečně ten správný italodrzek?? A co ženský?? >:D
Avatar - deolator
23. 2. 2009 08:34
Re: v září
Samozřejmě, že italský automobilový průmysl bude žít dál. No určitě nepodlehne názorům českých rádobyvizionářů v ošutnělých ojetých Golfech, prezentujících okopírované literáty na Auto.cz. :-! :yes:
neregistrovaný "paulart23"
23. 2. 2009 08:26
GTA
Noo,jsem na rozpacích.. :-O A utvrzen,že zůstanu "pouze" u svého MiTa 1,4 TB 155.Tohle se mi opravdu nelíbí.. Ale možná,ty avizované prvky z karbonu a hliníku nějaké využiji.. ;-)
23. 2. 2009 07:50
v září
...chce to co nejrychleji, tahle raketa půjde hodně dobře na odbyt (ano je jasné, že prodejní statistiky nezvedne sama o sobě, nicméně pomůže zlepšit sportovní image značky, která v poslední době krapet trpěla). Jinak motor je asi to nejlepší co se bude moct v následujících letech v dané kubatůře koupit... a jen upozorním na malou maličkost..., která v článku také zazněla... Dvouspojková převodovka... Tak konečně dohnat a předehnat... >:D :yes:

Jinak AR Milano je také kus krásného auta... Je více než jisté, že AR žije a bude žít... Teď je nařadě Lancia. :yes: