Na ženevském autosalonu se představí Alfa Romeo MiTo GTA. Nadopovaná mini-Alfa bude mít pod kapotou přeplňovaný motor o objemu 1,8 l, který má výkon 169 kW. Automobilka zveřejnila další podrobnosti ohledně této novinky.
tak samozrejme ze alfa vypustila dalsi (jako vzdycky)designove dokonaly model.. o tom zadna.. ale trochu me uprime mrzi ze se nevyuzil starsi typ designu ala brera, spider a 159.. ten predek je vybornej.. toto je takovy "zmekcely", jak spousta lidi tvrdi zzenstily...
tim ale urcite nechci rict aby se alfa chovala jako vw, ktere predvadi uz asi 7 radu golfu.. auto sice uspesne, ale trochu neinovativni.. asi ve vw nemaji napad na nove jmeno, tak vali porad novy golfy..,)
ale vim proc mi mito gta neprijde tolik uchvacujici.. je to vysokou latkou nastavenou 147 gta.. coz je podle me jeden z vrcholu..
(pisu jen o vzhledu, techniku komentovat nemuzu, nemam jizdni zkusenosti bohuzel..)
Mito přece nemá diferenciál s omezenou svorností. Jde o běžný otevřený diferenciál, který má na přední nápravě jakákoliv předokolka. Skrze čidla ABS pouze dochází k přibržďování protáčejícího se kola, tedy tzv. eLSD. Klasický svorný diferenciál naopak přenese větší výkon na kolo s lepší adhezí, což je zásadní rozdíl. A takový diferenciál má na přední nápravě Focus RS.
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
Limitované edice neslouží k ničemu jinému než ke zvýšení prodejnosti, vydělání více peněz a samozřejmě také zviditelnění. Vše musí být dokonale vyváženo, aby z toho automobilka vytřískala co nejvíce a zároveň to ještě neodradilo potencionální kupující, žádající exkluzivní zboží. Proto nemohou udělat edici 5ks, jelikož se to nevyplatí a při 1000ks to zase nebude nikdo chtít... Obrazně řečeno. Nic víc za tím není.
Najdôležitejšia v dvojdeveráku je dĺžka sedáku vzadu, to pochopí aj blbec. Že má Fox tie sedadlá s dlhším sedákom katastrofálne neanatomické a nepohodlné nevadí. nevadí ani, že Fox má o 5 cm kratší rázvor a je v interiéri o celých 5 cm užší. Nevadí, že je celkovo kratší o celých 23,5 cm. Ale je to tá istá trieda. >:D >:D >:D
V Brazílii sa predáva od Foxa ešte nechutnejší Space Fox
[odkaz]
a tiež maximálne nechutný Cross Fox
[odkaz]
s tým by som sa už bál, že ma každý závan bočného vetra prevráti...
Fox ma 44kw.Cisto matematicky to ma blizsie k 40 ako k 50. Trojvalec,dvojventil, stovka za 17,5sek., ak uviaznes na okreske za kamionom, mas smolu, uz ho nepredbehnes, proste premiova jazda. Absencia moznosti automatu v mestkom aute rovna sa hodenie uteraku do ringu. Absencia posilovaca riadenia v seriovej vybave mestskeho auta rovna sa debakel. Na predajoch jasne vidno, ze v tejto triede sa auta do firiem nekupuju.
Lze (ovšemže zcela hypoteticky,že >:-[] )předpokládat osobní "ride" v uvedeném typu plecháče ;-) ...
A že by osobní "rychlostní rz" byla lepčejší než test v AMS ???? Skandál....
To prosím nedělej,takhle měnit dějiny ;-\ ...
Říká ti něco pojem kauzalita ??? >:-[] >:-[] >:-[]
Ja som mal Golf 3 VR6 a ten mal okolo 178 koni,takze to je viac ako 170..udelali nekde soudruzi z NDR chybu?A nepis,ze to je ina trieda,lebo kedysi bol Golf velky ako je teraz Mito...
Při tvé logice by VW tedy musel být prémie (Phaeton, Touareg). Ethicone, najeď u mně na blog tam najdeš rozsáhlou diksuzi o prémii. Vše se tam dozvíš. Jeden model nedělá z automobilky prémiového výrobce...
Ktory voz mal taky vykon?Napr:[odkaz]
Ani Mini John Cooper works nema o moc menej koni a verim tomu,ze ak vyjde audi A1,Tak do neho urcite daju motor s podobnym vykonom a vtedy tu budes urcite spievat ody aky je to vyborny pocin...
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
keby chcela alfa predávať viac určite by nerobila napr. limitovanú sériu 8C..tá sa rozpredala prakticky hneď a určite by sa rozpredala aj keby ich bolo vyrobenách 3x toľko..ale účelom bolo zachovať si exkluzivitu a pocit jedinečnosti aj u majiteľov tohto dizajnového skvostu...to je jasný dôkaz o čo Alfe ide....a niekto ju tu označí za subprémiu...chcel by som vidieť toho hlupáka, ktorý za subprémiu vysolí 150tisíc euro...títo ludia určite otázku prémiovosti AR neriešia, ale berú ju ako samozrejmosť....
návyky (přemýšlení o značkách) většina kluků získá na malý motorce, když sedají v 18ti do auta mají šanci být slušnými účastníky provozu. Potom potřebují maximálně 20tisíc a deset výletů do Prahy aby si mohli říkat že jsou řidiči.
Kdyby to tak nebylo, bylo by pak velmi tristní pouštět lidi do provozu po jánevímtřiceti hodinách autoškoly že?
Do tísíce zahýbáš při řazení, do padesáti jsi rád, že jedeš, ve 100 máš první návyky, kolem 450 srůstáš s autem a na chodníku se i při chůzi díváš do "zpětnýho" nad 500 už nikam nerosteš. Píši o silniční civilní jízdě. Pod čtvrt miliónu kilometrů nikde nikomu neříkej, že jsi řidič.
>:D Pajo, termín "prémiovější"... >:D tak tenhle novotvar ti prostě uznat nelze... ;-) Alfa sama je subprémiová značka a v tomto řečišti se pohybuje. Pak existuje ještě prémie a (díky VW) též supermainstream. Mezi tím nic není.
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
otazka je co znamena pro koho dobry podvozek?jestli to jak je hlucnej,nebo tuhej a podobne,kdyz sem jel Mi.Tem na predvadecce,tak sem si rikal konecne je alfa podvozkove tam kde vzdycky byla,takze v tomhle ohledu sem ja naprosto spokojenej a jestli nekomu vadi hlucnost a podobne,jeho problem
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
no počkej, oni nemají elektronicky proměnlivou tuhost, nebo využívají ten princip jinak = pro nivelaci. Obdobně to dělá GM u ZR1, a dosahuje taky dobrých výsledků.
..jinak kdyby to portovali na stávající podvozek, tak to smysl nemá, ale myslím že bude komplet jiný.
..ještě by si mohli půjčit revoknuckle že? :-)
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
s tou dobou mas pravdu ale zkus si nekde najit kolik alfa vyrobi za rok aut a kolik jich vyrobi treba VW nebo Peugeot a podobne,jasne ze chce automobilka prodavat ale ne za kazdou cenu,i proto nejsou novy alfy zrovna nejlevnejsi,taky bych byl rad kdyby na tom byli z pordejem trochu lepe
tak to ti unikl jenom "malý" detail, že to co přenáší ta náprava jaksi není výkon motoru a tím pádem těch 120kW je třeba 138kW motoru. Potom má motor Míťi teda ještě 30kW v záloze, který nepřenese, ale nevyjíždíš z každý zatáčky na krev že ne?
Proti MINI Cooperu je MiTo stavěno marketingově. Jinak je to auto na vrcholu subkompaktní třídy a v mnoha směrech ji přesahuje. Argumentů jsem ti snesl dost.
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
I když jsem do Alf blázen, přikláním se k tomu, že to bylo spíš účelové prohlášení. Každý výrobce ať aut, nebo čehokoliv jiného, si prostě musí dát za cíl prodávat co nejvíc, nebo nepřežije. Ať chce nebo nechce. Vývoj nových technologií něco stojí a peníze na stromech nerostou.
Prostě je blbá doba.
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
tak rada an vrcholu by nebyla, to sem nejdenou cetl primo na italskych serverech,alefe de o to mit sve vlastni zakazniky a ti aby ji byli jak se rika verni, alfa nikdy nesmi byt tuctovka, tenhle nazor mam proste ja,odtoho sou tu jini vyrobci,timto vsak nechci rict ze sou spatni,dneska uz sou defakto vsechny automobilky kvalitni a nedovoli si udelat nejakej paskvil
Jsi trapný s tou svou utkvělou představou, že se snažím Renault všude procpat. Není to pravda. Nicméně, Mégane R26 (natož R26R) jsou opravdu na vrcholu, s tím chlapče nic neuděláš... ;-)
Můžu si říkat co chci (samozřejmě v rámci určité etiky) a ty mi v tom nezabráníš.
tyjo to radši podepíšu že Golf má nápaditý interiér :-! to bys musel bejt superkripl abys potřeboval 1/4 mega na ocenění a využití výkonu. Na co jako? Abys věděl že ti v zatáčce ubere výkon ESP? HAHA, to co píšeš je fakt blbost.
Re: je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
Tohle je strašně ošemetná otázka. Alfa by samozřejmě byla ráda na vrcholu prodejnosti, jako každý výrobce. Ale potom by to přestala být srdcovka (aspoň pro mě), protože by začala v zájmu oslovení co nejširšího spektra zákazníků dělat větší a větší kompromisy.
...jednoduchý a superergonomický ...
Právě proto jsem rád, že je zatím ještě dost výrobců, kteří nevyrábějí to samé přes kopírák. Tak si každý přijde na to "svoje".
je vubec ucelem aby se alfa prodavala jako tuctovka?
kdyz uz se tak o tom vsem tu bavime tak si polozte otazku je vubec ucelem alfy aby se drzela na spici prodejnosti,ja osobne sem rad kdyz na ceste potkam neco jinyho nez lamace prodejnosti.To alfa nikdy nebyla a za to sem rad,proto sou alfisti jedna velka rodina ktera vi predem co chce a pak jdou vsechny ty zvasty o kvalite a spolehlivosti stranou,bohu diky za to ze to tak je
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
sou to 4x4 taky rikam ze to sou pro me sportovni auta se vsim vsudy,tak rychle projet zatacku muzes uplne ve vsem,de jen o to jak rychle a s jakou motorizaci,pokud mas v aute tezkej dieslovej motor tak citelne poznas ze ikdyz auto dobre sedi tak citis jak ma predek tendenci se hrnoust ze zatacky ven,jinak nechcu nijak podcenovat schpnostu mistnich ale vetsnia by mela problem projed na limitu zatacku i se 4x4,podle vlastnich zkusenosti vim ze vetsina projede zatacku rychlejc z vykonou predokolkou rychlejc nez jini ze zadokolkou nebo 4kolkou,ovsem 4 kolka dava pocit vybornych jizdnich vlastnosti at uz jedes na jakemkoliv povrchu silnice
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
když takovej šrot jako 35let starej Golf I GTI měl 840kg a 112koní, proč by dnešní auto nemohlo mít 230-240 koní na 1200kg? notabene hmotnost na koně má GTA vyšší než RS2.
Finta ovladatelnosti je v ohromných lehkých kovaných kolech, a aktivním podvozku, což jsou věci který jaksi ostatní nedávají - takže co na tom?
Tak to viem skutočne velice dobre aj bez teba, ale keď to hovorí mnohí fundovaných ľudia, tak nemám o čom pochybovať. Ty si tiež nikdy neskúsil FERRARI a pochybuješ, že je ELITA športiakov alebo o tom, či je ROLLS-ROYCE ozaj tak úžasný?
Já som videl toho Foxa už naživo, čo to je za auto a zistil som, že ide o... bežné auto. Bežný hatchback, ELITNÝ je príliš silné slovo. Keď už, tak bez chýb, ale elitný. To auto nemá dizajnom čím ohromiť.
Myslím, že asi nikdo nečeká, že se bude verze GTA prodávat po tisících, na to je to trochu extrém, ale pro někoho smysl mít určitě bude.
S tím Foxem to bylo trochu vedel. Předek ok, z boku ok, zadek hnus, interiér nic moc.
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
LANCIA DELTA INTEGRALE má pohon 4x4. A tuším aj Cosworth, až má pohon vzadu. Na to som zabudol. No, v každom prípade sa dá zákruta rýchlo prejsť aj vo Fabii 1.4, otázka je, či prejdem s GTA tú zákrutu tak rýchlo, ako by som vraj mal.
Někteří neví vůbec o čem píšou
Ta přídavná nádž by se spíš hodila k tomuto Mitu. Předpokládám, že 240 benzínových turbokoní vyžere nádržku z Punta (45 ltr.) během chviličky.
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli, MiTo spadá mezí střední prémii, někteří dokonce za jeho konkurenci považují Lamborghini Gallardo či Porsche 911. Asi je všechno možné, ale co je moc, to je příliš. Ještě, že je tu tolik adeptů na horní geteáčko, už se těším až si v létě na dějedna budou připadat jak na ledovce ve Špindlu.
Ještě, že je tu FOX, VW FOX, jakožto referenční model této kategorie. elitní vizualita, výkon kolem 50 koní. A báječně, báječně si zajezdíš. Koneckonců v segmentu MINI a subkopakt jsou prodeje kolem 50 - 70 koní nejfrekventovanejší. Je jenom naše štěstí, že na dnešní diskuzi se zkoncentrovali všichni jezdci třídi MINI na 230i konich... Vždyť bys to nastaroval a strachy by ti slezly kšandy až k podolku... Buď alespoň k sobě upřímný.
No, ta výše zmiňovaná Alfa 147 GTA jistě není konkurent, stojí o třídu výš a už se nevyrábí. Ale není zase o tolik větší ani těžší než MiTo, nemá samosvor a přesto je to fantastické svezení bez potíží s přenosem výkonu (přinejmenším na suchu) - řídil jsem. Nevidím důvod, proč by modernější a o 20 koní slabší MiTo se samosvorem a lehčím motorem (čtyřválec turbo místo V6) mělo mít problém. Ty ano?
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
hranice z GTA zjistis velice brzy coz je dobre,navic kdyz mas pod sebou ten vykon tehle velke atmosfery tak si ho proste uzivas,do zatacky muzes jet pekelne rychle navic za doprovodu opravdu vyborneho zvuku motoru pro podrazeni,tohle sou proste auta pro radosta sou pekelne rychla,clovek se proste musi s autem zzit a pak vi kde ma limity a ver mi ze i s predokolkou s takovym vykonem se da uzit neskutecna zabava,ovsem naprosto unesenej sem z aut na pocatku 90 let, to co umi takova Integrala nebo Escort cosworth neumi ani dne ostre hatch,co na tom ze se v aute klepe a trepe snad vsechno,ze slysite rany od podvozku a ze kultura jizdy je nulova ale ta syrovost je proste uzasna,tomu ja rikam pravy sportovni naradi
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
Tak ale tí tak skončili preto, lebo sa nezmestili do kože a mysleli si, že so zadným pohonom majú F1 a sú pilotmi Formule 1. A poviem ti k tomu toľko, že ak nepoznám hranice GTA na bežnej ceste(čo je logické), na čo mi je taký výkon? No dobre, vysoký výkon, ktorý má môže vytiahnúť z patálii. Ale o tomto nie je CHILLI-HATCH.
Takže pokud si to porovnáš, tak zjistíš, že MiTo je někde mezi Polem a Golfem. Pokud bys srovnával dál s ostatníma automobilkama, tak zjistíš, že MiTi je rozměrově na vrcholu subkompaktů. Nemluvě o motorizacích.
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b> FOCUS X MITO
mels moznost vubec nekdy v necem takovem jet?podle me jen na simulatoru,kdyz sem mel jednou moznost ridit RS a 147 GTA tak muzu objektivne rict ze pokud se nejde na okruhu tak proste na bezne silnici nepoznas slabiny at uz je to vykon pro predokolku hranicni nebo ne, to ze GTA nemela samosvor bylo uplne jedno,protoze to jak se psalo ze je neovladatelna tak testy probihali jen na uzavrene zavodni trati,na bezne ceste ma sanci jen malokdo,ale beru 4x4 je samozrejme lepsi,ovsem nahon na zadek uz chce taky trochu ridicskeho umeni pri takovem vykonu,znam spoustu lidi kteri si poridili zadokolku byt v uvozovkach jen se 170 konmi a neumeli je poradne vyuzit potazmo zkoncili nekde na svestce
Mýlíš se v tom, že starší člověk necení výkon. Právě až když jsi vyjetý, řekněme po čtvrt miliónu kilometrů můžeš ocenit a hlavně využít i si užít výkon motoru. Mladej zajíček se musí učit jezdit. Dlouho, Merkure.
ja sem rad za takove premotorovane bestie jako bude GTA, to ze lidi nevim kdy vcas ubrat je jejich problem,ti co vedi kdy si muzou dovolit pustit uzdu takovemu vykonu se nemusi bat,a kdyz chces vyuzit cely potencial motoru ,tak si zajed na opustenou drahu, suku na srdce,kolik takovych co ty auta maji jezdi na silnici v plnem provozu jako profi rally jezdci? to ze tomu nekde na rovince nebo v tahle zatacce nalozi je pro takovy auta jen a jen dobre,ale jezdit na hranici schopnosti za doprovodu piskani gum je za prve pod moje moznosti a za druhe velice trapne, ale jak sem rekl mit pod sebou ten vykon je uz pro ten pocit nadherne,jinak taky souhlasim ze na dnesni dobu je vykon kolem 150 koni naprosto ale naprosto dostacujici az vysoky,ale kdyz proste clovek potreuje tak dupne a zrychluje
Dovolím si iné porovnanie. Skúsme si iné porovnanie. Mito GTA a Focus RS či 147 GTA. Na posledné dva sa ešte dnes spomína ako na modely, ktoré sú dôkazom, že s pohonom vpredu to má HRANICE .
A 350 Nm na prednej náprave u supermini a 230 k v SEGMENTE C. Toto si nedovolil ani MINI COOPER S , a to je už povážlivé.
Ale to je přeci nemysl ;-)
Člověk může za volantem používat mozek, který mu zabrání mít nohu stále na podlaze, ne? V jakých otáčkách máš k dispozici oněch 230 koní? Celkem vysoko. Snad Tě nikdo s pistolí u hlavy nenutí držet otáčky v červeným poli.
Toť otázka pro techniky,jestli by to bylo reálný.Osobně bych se tomu ale nebránil.
je mi jasný,že staršímu konzervativnímu člověku tyhle "orgie výkonu" nic říkat nebudou,což je zřejmě tvůj případ.Jen mě přijde trochu dětinský to pořád opakovat,aniž by se člověk projel s takovým hot hatchem naživo.
Jistě. s těmi 155 koňmi to je dokonlé pružné a vždy (!) uřiditelné auto. Přitom jedeš určitě vždy jak chceš, ať jedeš nahoru v dlouhým táhlým nebo dolů.
Mě MiTo nijak neuchvacuje. Každopádně, podívej se na rozměry a porovnej s ostatními subkompakty a pak mudruj. Netvrdím, že je to kompakt, ale má k ním rozhodně blíž, než k autům jako je FOX. Jak rozměry, tak technikou.
Že si za ty prachy radši nepořídí jako egohonič nějaký ojetý vemeno na kolech. No, možná je nakonec tohle lepší, je trochu menší riziko že rozmáznou jak štěnici někoho v protisměru jako ten ožralej chebskej zubař v X5.
Vis dobre na ktery hnus v blogu reaguji. To byla nejvetsi ostuda techto stranek. Leckteri to radsi prehledli, aby se vyjadrovat nemuseli, nebot jsou srabi, me jen mrzi, ze jsem u toho chybel.
Pravda,pravda,..Mám 155 końové MiTo a z jeho výkonu jsem nadšený,vs.provozní náklady atd..I tak si v běžném silničním provozu připadáš jako by většina motorizace couvala ..)
Takže souhlasím pro normální ježdění je v téhle kategorii optimum.
Původně jsem na konec roku o MiTo GTA uvažoval,ale jak vidím tohle přemotorované monstrum s velkou dírou vepředu a dvěma rourama vzadu,kdy celek vypadá jako po nezdařené plastice začínajícího chirurga...no třeba bude finální verze krapet umírněnějšíí . No a na cenovku čekám taky..Jak to ale půjde přes 750 tis. tak to je mimo chápání..
Existuje nekolik typu nebezpeci, jedno z nejvetsich je blb za volantem. Pak je jedno, jestli nekoho sestreli ve 120L, nebo v GTA. Nejde o reklamu, jde o technologicke moznosti a bez poradneho testu je tu zbytek prispevku nic vic, nez jen ubohou snuskou slintu. ;-)
>:D Za batmana bravo >:D to se povedlo. Jinak, když bys trochu ještě přitlačil, možná míťu dotáhnem do střední třídy >:D:yes:
Klid, sousede, míťa je výborné autíčko, jistě sis všiml, že ho zde často velebím. Na přiměřené motorizaci, ovšem. Co se týká světa aut, pak aspiruje na konkurenta MINI (od BMW)... a to tedy střední třída není ani náhodou... ;-)
Sarkasmus by ale v sobě měl mít alespoň stopu něčeho vtipného a to v tom tvém příspěvku evidentně chybělo (na rozdíl od jiných). Místo něj tam byl spíš komplex z někoho a něčeho relativně úspěšného, o čem si ty myslíš, že je to úspěšné jen omylem.
Už jsem si zvykl, že když tu tzv. "koncernovým odpůrcům" dojdou argumenty, nařknou tě, že máš v garáži Octavii TDI. Dnes jsem tedy zkončil se starým ošuntělým Golfem bez blíže určené motorizace... Tomu se říká síla argumentu. Mně je ale na rozdíl od tebe, ale úplně jedno co máš v garáži a i kdyby jsi tam měl velorex, nebo RR můj pohled na tebe tady to nezmění. Aspoň jsi přiznal, že si to pochopil mnohem dřív než si dělal, tedy až na jednu velmi podstatnou věc, nevadilo mi totiž na koho a na co to píšeš, ale jak to píšeš(forma+obsah), kdybys totiž to samé napsal (nebo kdokoliv jiný) třeba o "Mitu" bude to úplně stejná pitomost jako o Golfu, nebo třeba Focusu...
u předokolky za nezhoršených adhezních podmínek je někde kolem 120 kW ( na to přišel Ford při vývoji Escortu 1700 a RS 200, čili předpokládáme použití samosvoru a odpovídajících pneu). Tohle je k ničemu.
Mlady neznamena nezkuseny a stary neznamena zkuseny.
Kde jsi cetl prirovnani Gallarda a MiTa? Me srovnani je stejne absurdni jako to Tve, vazne minene. Obstarozni lidove vozitko projektovane do Jizni Ameriky a nejnovejsi supermini jsou naprosto nekde jinde.
MiTo není dědku na pomezí mini a subkompaktů. Je to plnokrevný subkompakt na horní hranici segmentu. Takže pokud má někam nakročeno, tak spíš ke kompaktům než k mini. FOX je úplně jiná kategorie. Tohle ti nevyšlo batmane.
a přitom GTA si koupí pár magorů. Nicméně pro potenciální zákazníky to bude vypadat dobře. Mít možnost koupit auto, jehož nejostřejší verze končí na 230 koních ;-)
Kdysi se naslo v CSR spousta rozumbradu, kteri vsem ostatnim rikali co maji a nemaji delat, pak z toho vzniklo co musi a nesmi... Ono je nejlepsi se nad vsim nejprve zamyslet, nez ihned zacit nadsene hykat a prikyvovat jako osel.
Pokud se opravdu domníváš, že optimální výkon pro vůz na pomezí MINI a subkompaktu je 230 koní, pak ti gratuluju, Loeb by z tebe měl radost... do první zatáčky, viď ;-)
Jak jsem tu už psal tahle třída jede optimálně na sto koních. Naduplé derivace pak na cca 150 - 170, tam někde je strop racionálního, a to i s odkazem na cenu. Za kolik myslíš, že těch 130 koní v míťovi bude? Tipni si.
chlape ten muj prispevek vypovida u krute realite kterou by si tady obhajoval nic min nic vic, ty uz by sis poradil stim nam objasnit jak to auto v pohode ten vykon zvlada, o to ja se vubec nebojim :no:
Pozor, Merkure, aby se ti tu nevysmál i míťa... viděl jsi Foxe v úpravě sport? Podívej se na to, ale pozor, aby to pak miťovi nebylo líto, asi se zamiluješ - [odkaz]
jojo primerenou motorizaci , ale kdyby do pola narvali 240 koni to by si hned mluvil jinak, ale to mi tu budes vyvracet kdyby bylo co by bylo takze zbytecny :no:
Řídil jsem obojí a dovol abych Tě ujistil, že 147 GTA jezdí fantasticky, přenos výkonu je na suchu bez problémů. Golf GTI (5. generace) se na GTA opravdu nechytá, pokud posuzujeme čistě rychlost a sportovní zážitky. Na každodenní ježdění je Golf samozřejmě pohodlnější a praktičtější.
Možná by to chtělo najít konkurenční volant. Nemusíš chodit nikam moc daleko, Míťa je mezitřídně rozkročený mezi třídou MINI a subkompakty, a má dvoje dveře. Tedy, pokud jsi zatím neviděl míťu v akci, nemáš jeho rozměry ve voku, můžeš si za něho zatím pracovně dosadit Volkswagen FOX. No, ten je také rozměrově rozkročen mezi uvedenými třídami. Alfa pouze míťu jen více snížila, jinak FOX a mito jsou takřka porovnatelné vozy. Jakou motorizací osazuje VW svá auta víš. Jasně, že by do Foxe dostal i třílitrovou naftu z ášestky. Ovšem, nedává jí tam... Už asi tušíš... Jasně, každá třída vyžaduje příměřenou mozorizaci. Kapiš?
Zbytečné namá žádné, jede na stopadesáti, jako fiesta či Grande punto. Jak píši nahoře, stopade ja na hranici příjemné ukočírovatelnosti v totmo segmentu.
Jedna paní(majiteľ) povídala, že sa jej pokazila 147, druhá(majiteľ), že sa jaj kazí 156, tá tretia o 145(servis) a štvrtej sa zas kazila 147... >:D Všetko to povídala jedna paní...
Ty si studňa kydov. Vysvetli v čom mohla poraziť Alfa Romeo 159 BMW 3, keď prehra začína u radení a končí pri podvozku. A Lexus? Ten je naopak dobrý model. Má nedostatky, ale jedna vec je výborne auto, len nie až tak praktické, druhá proste priemerné auto ako celok.
Tak toto je trefa, přímo na komoru. :-) Som zvedavý, čo povedia na toto títo plejstejšnový pretekári. Keď na to budeš mať, tak si Mito nekoupíš. :-):yes:
Víš, co je zvláštní? Obdobným sarkastickým tónem, jakým jsem začal já, se pak zde vesele baví i jiní, ale pouze mně za každou cenu chceš vysvětlit a přesvědčit, jaký jsem to vlastně údajný dement. Jinak do "italské produkce" já počítám i tu Alfu, ty ne? Dám ti dokonce za pravdu, že wolffův příspěvek byl oproti mému neutrální. Aspoň ten úvodní. Věta o ošuntělých golfech i literátech, jak ty už minimálně po deseti přečtených příspěvcích jako zkušený mazák dávno víš, byla přece určena někomu jinému. Neboj, já dobře vím, jakou údajnou "chybu" mi chceš celej den (to už je trapas) stůj co stůj vsugerovat. Nějak mi z tebe kouká, že máš doma golfíka (nedej bože ošuntělýho) a tvé ego moje, přiznám se že tendenčně zbarvené úvodní věty, prostě nemůže překousnout. A vůbec víš ty co, mě už fakt dneska nebavíš. Běž přesvědčovat o své neskonalé inteligenci zas někoho jiného. Čajda.
Máš pravdu tohle už nemá s inteligencí ani věkem nic společného, to je normální schyzofrenie:
1)V žádné reakci jsem nic nepsal ani nevkládal o "Alfách" a už vůbec nevím, z čeho by mě to jako mělo "vytáhnout"...
2)S tou diskusí to pochopit je zřejmě nad tvoje síly, protože vůbec není důvod, proč by jsi měl někomu posílat avízo, nebo dokonce kopii tvých příspěvků, navíc při jejich výpovědní hodnotě.
3)"A to, že mluvíš o autě, nebo o jeho zálibě ve čtení" mi opravdu žíly netrhá a nevidím jediný důvod proč by mělo...
A jestli si až do teď nepochopil, co si napsal "špatně" (o čemž pochybuju), je to dál stejně jen ztráta času...
Nějak si mi při tom okecávání nestihl vysvětlit proč jsou auta určitého typu a značky vždy: "ošuntělé a ojeté"? Ony už se snad taková auta někde přímo vyrábějí? Mimochodem wolffův příspěvek na který jsi reagoval, nebyl vůbec tak slepě zaujatý a hlavně bez podobných ne-"argumentů" jako ten tvůj! Ono totiž "dohnat a předehnat" není to samé jako lhát, shazovat a zobecňovat...
Tak jsem pročetl diskuzi, dokonalé plejstejšnové orgie >:D Jasně, v subkompaktech to chce 220 koní nejméně >:D
Abychom to vrátili na zem... z toho potenciálního melounu. Ideální motorizací tohoto segmentu je pro pružnou avšak nedrastickou jízdu kolem jednoho sta koní. Auto je živé, jde za plynem, avšak nemusíš absolvovat kondice u Loeba, abys v tom na mokru zvládnul delvitu tam a zpět. Nad stopadesát koní už máš s takovýmto autem občas i práci. 200 koní ukočíruješ velmi obtížně.
A 220 koní? Na to nemáš. A až na to mít budeš, tak tě ani nenapadne si tohoto míťu koupit. No, vždyť píši, plejstejšnové orgie...
Clio Cup je už moc. To RS je ještě relativně civilní auťák, takže bych měl alespoň malou naději, že bych se v tom nevymlátil, a zároveň ten výkon nějak smysluplně využil.
To já bych spíš takovou Lagunu Grandtour GT, velké, pohodlné, rychlé :yes:
tož já když na nějaké auto kouknu, sice možná nevím jak jezdí, ale jaká bude poruchovost to vím určitě. Dokonce i u studií, tam ale mám pravděpodobnost jenom 80% >:D
no a Alfa, tak ta se bude kazit nonstop, to je jasný :-!
Je tu spousta odborniku, kteri z jedne fotky dokazou poznat, jak ktere auto jezdi a nedivil bych se, kdyby na zaklade prvotniho poznatku zvladli i "tydenni" test. :-)
Jak se to vezme. Já zase znám testy, kdy dokázala v mnoha ohledech vyhrát na BMW 3 (ano, i takové se psaly testy). Nicméně jeden (a to prémiový) model s ve střední třídě postaral o opravdovou ostudu - Lexus LS. V několika (velmi významných) testech se umístil na posledním místě, před sebou nechal i Passat a podobně...svět je plný zajmavostí... :-)
Protože Fiat je velmi schopná značka a takové hodnocení si nezaslouží. Vím, i ona měla určitá smolná období a kvalitativní situace, nicméně má bohatou a fascinující historii...
Stačí si vybavit to krásné propletení osudů italských značek Fiat a Ferrari, k tomu i Alfa Romeo, to vše doplněno úzkou spoluprací s ikonami světového designu - Giuggiarem, studii Pininfarina a Bertone...krásný, opravdu krásný svět... :yes:
Co se týče designu Mini, ten doplácí na nevýhody retro stylu - začíná se okoukávat. MiTo vedle něj působí (v zákaldu rozhodně) svěžím dojmem. Uvidíme časem...
dalasi clanek a prispevky ktere nezklamali me ocekavani,pokud si clovek precte jen par zdejsich prispevku tak se musi usmivat nad tim jak hned kazdy dopredu vi jak alfa pojede,tohle me proste nejde do hlavy,v tuto chvili je tu uz pres sto prispevku a vetsi polovina uz vi jak na tom alfa bude,to same se tyka prispevku i u jinych recnezi,narovinu si rekneme ze stejne si mito GTA tady ztech pisalku nikdo nekoupi a ten kdo by ho chtel tak o nem bude jenom snit, potazmo ti nejvytrvalejsi a nejodvaznejsi si ho doopravdy koupi, je to to same jako napriklad tolik zminovany Golf GTI,kazdy tvrdi jaka je to klasika a vynikajici hot hatch ale ztech co to psali vnem nejel potazmo ani nesedil prakticky nikdo,kdyby to tak bylo tak by na cestach nebyl takov vzacnost,ja osobne sem GV GTI videl jen dvakrat,tot vse, obrazek at si kazdej udela sam :no:
Pro mě jsou všechny tvé příspěvky pěkné blbosti a pokud sis nevšiml, tak ti to neopakuju dokolečka stejně jako tuctové narážky na inteligenci či věk. Že jsi do svého bíle samolepicího příspěvku vložil jednu větu o Alfách, tě z toho nevytáhne. A s tou diskuzí jsi to samozřejmě "kupodivu" opět nepochopil, protože když se o někom bavím, tak vážně nejsem vůbec povinnen mu o tomto faktu posílat třeba avizo či kopii. A to, že mluvím o autě nebo o jeho zálibě ve čtení, ti vážně trhat žíly nemusí. 8-s
Alfa momentálně doplácí hlavně na hmotnost - Cuore sportivo mudí být lehké, sportovní, dynamické, stylem dechberoucí (což se daří doposud. Design je skvělý)...a k tomu všemu nepochybně patří pohon zadních kol.
Jinak Alf Romeo se po stránce sofistikovanosti a konkuernceschopnosti nebojím.
Pozri sa na FERRARI. Elegancia a pritom dramatickosť. Viem, to je o základe dizajnu, toto nemôže vyzerať jak GTA s motorom 60 koní, či koľko to je, ale pozri sa na MINI COOPER S. To je roven
rovesník Mita, taktiež štýlový model
U Clia bych váhal mezi modrou, nebo bílou. Ale nakonec by to v mé garáži dopadlo následovně: Clio Cup ve sněhově bílé, Clio RS v sytě modré metalíze... :-)
Pohon zadných kolies nie je všetko, hmotnosť sa síce zníži, ale iba úroveň konkurentov.
A s Alfou to tiež išlo dolu vodou. Desiatky rokov, skoro ako u Škody.
Prémiovka musí mít hlavně určitou image a historii, doprovázenou kvalitní a inovativní tvorbou. Škoda na tom byla skvěle, avšak v určitém období šlo vše dolů...škoda, mohli jsme mít opravdu uctívané modely, ne-li až prémiové...
Jinak co se týká ALfy, přál bych jí návrat ke smetánce ovladatelnosti. To znamenká pohon zadních kol a nižší hmotnost modelů, což jde ruku v ruce s hbytostí...
Ale no tak, MiTo je o celych pet centimetru kratsi a o par desitek kilogramu lehci nez tridverova 147ka, jejimz nastupcem MiTo je (spolu s budoucim modelem Milano - nastupce petidverove verze). Auta proste rostou a rozdily mezi tridami uz nejsou tak jasne jako par let zpet.
Bola, ale už nie je. Alebo je Škoda exkluzivná značka, keď pred vojnou ponúkala ŠKODA-HISPANO SUIZA, pričom HISPANO-SUIZA bol konkuret ROLLS-ROYCE? Len jej modeli sú prémiové, ale značka nie. A sám Marko hovorí, že prémiovka musí mať luxusný sedan 5-metrový
tak v sobotu som sa bol kuknúť na stavbe ako pokračujú s naším hniezdočkom lásky, potom som ostriekal 10 kíl blata z karosérie a kolies, v nedelu som sa vyspal, najedol a urááááá do roboty... ale v poho, počítal som pri preklikávaní a uploadovaní súborov niečo o Foxe, takže som bol celkom vysmiatý
>:D
Nie, hovorím o tom, že o triedu menšia auto má menší výkon vo svojej špičkovej verzii. A Alfa 147 GTA... O ten tiež každý hovoril, že bude rezať zákruty, ešte než sa v nej zviezol. Lebo sa dorezala leda sama
zadek se mi taky hrozně zamlouvá, nádhera, předek už trochu míň, ale bál bych se do Alfy jít. Kámoš si koupil tak před rokem tři roky jetou 147, vypadala úplně nádherně, ale ty opravy... Už ji nemá a ještě teď líže finanční rány.
Model auta spíše prezentují jiné modely. MiTo beru, avšak možná si budeme muset trochu zvykat na přední nárazník verze GTA (možná pomůže osobní setkání).
Naznacujes, ze by ke Golfu GTI meli ostatni vyrobci vzhlizet jako ke vzoru? 147ka GTA mela 250 koni na predni naprave bez samosvoru a jezdit se s ni da dobre. 230 koni se samosvorem asi horsi nebude, vid?
jo jo, takovouhle kombinaci jsem už potkal taky. Hmm, ani nevím kterou barvu bych raději? Abych se netrápil, vzal bych Clio RS v sytě modré a fertig :-!
Leon je talentované auto. Nikdo neříká, že si na ni nemůže troufnout (navíc se nechází o třídu výše, než MiTo). Nicméně Alfa Romeo má jiný rodokmen, než Seat...
Mimochodem, Alfa byla v mnoha technických ohledech průkopníkem.
Když nějaká značka nenabízí model v luxusní třídě, to ještě neznamená, že nemůže být prémiová...
Ale to ešte neznamená, že si na ňu nemôže Leon FR trúfnuť.
P.S.: Alfa Romeo je subpérmia-žiadny model luxusnej triedy, žiadny líder v pokrokových technologicach.
Tak nepamätám sa kedy som sa hral na dospeláka, to vážne nie. A preto, že Taliani dali do segmentu B, teda druhého najmenšieho 350Nm na prednú nápravu a 230 k, viac než má GOLF GTI, zato já nie som drbnutec.
to bylo keců - auto musí mít alespoň 200koní, žádnej fofrklacek a pod.
A pak jednou okusíš pořádný závoďák, hotového zabijáka (na letišti by mohli vyprávět...) a jseš z toho namraky >:-[]
Doufám žes brnknul do servisu, když už ti dělají ten nárazník, ať ti Medvěda rovnou stříknou celýho do Telecom Yellow, dva výfuky tam už máš, ještě No Fear nálepku na zadní sklo a ani Oktávky TDI v dlouhým táhlým nebudou před tebou v bezpečí :-!
No snad jsem tě nezasáhl na tvém citlivém místě...?
Tvůj původní příspěvek měla být odpověď, ale bohužel to byla hlavně pěkná blbost a pokud ti vadí případná reakce někoho "nezvaného" máš možnost to napsat jako soukromou zprávu. Tady se to jmenuje "diskuse pod články", ne dialog! Tvůj věk neznám, proto jsem napsal "případný nižší věk", a pokud nejsi tak mladý, tím hůř (s tvým myšlením) pro tebe...
Ukaž mi nějaký německý SUBkompakt, který by se mohl měřit s MiTem. A hleď, žádný nenajdeš! Esa typu BMW 1 nebo Audi A3
/S3 jsou o třídu výše, takže pověz, který subkompakt jsi měl na mysli... ;-)
No a král okresních vlásenek (bráno mezi subkompakty) je Renault Clio Cup, kterho následuje Grande Punto Abarth... :yes:
Mne je to v podstate jedno ktore je a bude najlepšie. Možno je a možno nie, to ja neviem. Ale nemyslíš že alfa romeo vie možno lepšie ako ty čo MITO znesie?
Teda, to bych nečekal, co se tady člověk nedozví. Alfa je prémie (i přesto, že to mnozí z Vás neradi slyší, ale nic s tím nenadělají...). Chtěl bych vidět duel ¨MiTa GTA s Leonem FR, ještě k tomu s TDi... >:D >:D
Ale to není nic proti Leonu, kterého mám velmi rád, zejména ve druhé generaci... :yes:
Pred casom sa tu strhla burka pochybnosti na temu "300 koni v Focus-RS", ci vobec sa da taky vykon preniest na cestu. Podobna debata bola pred casom aj u Mazdy3-MPS, ta mala ak sa nemylim 260ps. A teraz tu mame o triedu mensie auto, o dakych 100 kil lahsie, ma 230 koni. To uz je v poriadku? V takom malom aute 230ps nevadi?
No tak bacha, na základe úspechov HTP chystá vraj škodovka pre vrcholného Superba motor 3HTP, čo bude ojedinelý trojradový 9-valec. Ver tomu, že z neho bude mať bobky aj Maserati... :yes:
Myslíš motor? Přečti článek, dole máš vypsanou konkurenci ze subkompaktů. POLO jede ve verzi GTI, nyní brzy vyjede nová generace POLA. Můžeš se sázet, které auto v rámci tohoto segmentu bude (opět) nejlepší...
Bylo by to moc hezký,ale myslím,že nejintenzivnější duševní a rozumový vývoj je u mě již minulostí.Teď už to dávkuji po kapkách,co mi jen síly stačí. ;-)
Nízká je pouze úroveň tvé lekce, "taťko". A jak víš, že jsem dotyčnému nikdy svůj názor nesdělil? S karty mého nicku? Tam hledáš špatně. A jinak se mi zdá, že jsem původně odpovídal úplně někomu jinému. Mimochodem, tu hloupou větu o nízkém věku a další obvyklá klišé, typická pro netové "vychovávatele" cizích závitů mozkových, si strč za klobouk.
Doufám jsi četl tu fantastickou knížku - Danny mistr světa? Zde však pozor, nenech si mazat medy, že to nejlepší getečko na světě není devětsetjedenáctka... Míťa je moderní pohledově dorychla, sportovní malé autíčko. Víme však, že pokud bys snad hodlal trénovat v dlouhým táhlým eurodrzky na německé prémii, musel bys ze štrozoku vytáhnout jinej oblázek... za něho bys pak pořídil 8C... Ovšem Míťa, to chce základ. Nežeň se za svou vlastní rakví a užívej si báječný autíčko od Alfy. Skutečnost, že nemůžeš být současně králem okresních vlásenek by tě neměla vyosovat, o tom přece Míťa ani být nemá.
Jinak k těm leonskejm plačkům nahoře... no, kdyby Navtech neměl pravdu, chápal bych. jenže on tu pravdu má. V rámci objektivity však uveďme, že Leon je jiná (dospělá) třída.
Ale na koho si mířil, to snad pochopil každý, kdo tu četl více než deset příspěvků. Ale proč raději nenapíšeš své "argumenty" přímo jemu. Ono je totiž jednodušší si tady masírovat ego mezi jeho "protřelejšími" odpůrci a snažit se jim zalíbit, než zkusit napsat něco konstruktivního třeba jemu. Jestli nakonec to "řiťolezectví", nebude spíš tvoje disciplína...
P.S. Ne, že bych s ním ve všem souhlasil (viz. design Fabie), ale k tak nízké úrovní tvého příspěvku, na který jsem reagoval nejdřív, se on určitě ani nepřiblížil...
Částečně omluvit tě může jen případný nižší věk a také to, že tu rozhodně nejsi sám, kdo tady něco "jednoduše" zobecňuje, a to napříč všemi věkovými kategoriemi i pohlavím...
Těžko říct, kdo si zde začal hrát se slovíčky. Ale když už, tak podstatou je žít dál. Stejně jako chceš ty, nebo já. A kdo žije dál, ten se může samozřejmě rozvíjet - třeba Alfa i podvozkově, jakožto my dva třeba i rozumově... :-):-O
tak tohle byl zatim tvůj nejslabší pokus o vyvolání nějaký hádky... :no: po tomhle výroku se ti vysměje i ten nejzarytější fanda VW Group... >:D >:D >:D >:D myslim, že jsi klesnou hodně dolu... za chvíly sem budeš psát, že by fóbie 1.4TDI dala Alfu 8C... >:D
Žít dál,přežívat,živořit,jak je ta hra se slovíčky ošidná.Malý je ten,kdo má jen malých cílů a myslím,že Fiat by se rád viděl v jiných pozicích.
Jinak MiTo s tímhle srdíčkem bude kus hodně zábavný,o tom nepochybuji.Mám ovšem trochu obavy,aby nepokulhávalo podvozkově,ale rád si nechám vysvětlit,že to snad ani není možné u takové ikony,jakou Alfa je,byla,bude....??
Dobrá, tak já tě trknu, ty napruženej pitbule. Přečti si níže konverzace mezi Wolffem a Pierrem a možná se ti rozsvítí, kam (na koho) můj příspěvek mířil. Protože, ten dottore je zde jenom jeden - a pak ještě několik jeho řiťolezců.
kúpou si však rozhodne ostudu neurobíš ani ako chlap, konieckoncov, táto GTA bude verzia vhodná skôr do ruky skúsenejšieho jazdca, prípadne šikovnej závodníčky :-)
Tak já nevím o co jde...? No právě od tebe to zní velmi zajímavě, ty máš totiž jasno ve všem už předem, ale klidně se mi to můžeš pokusit vysvětlit, třeba překvapíš i sebe...
Dlouhý táhlý....počkej to mi něco připomíná.... tam je přece královna Fabia HTP... Ideální motor, ideální hmotnost, skvěle naladěn podvozek...výkon na jeden kilogram..., přece by si nekoupil ženě Alfici.. aby pak plačky sledovala drzky ve Fábii jak ji (sice těsně) před horizontem bere... Uf.. to bych si nelajzl... ty výčitky...v očích...jejich.. smutných... zrada na ni....provedena...skoro nevěra!!!
Taky se mu kouknu na zoubek. Obvzlášť moje ženuš by ho ráda povodila na dlouhém táhlém a já se taky nenechám dvakrát přemlouvat. O jízdní vlastnosti nemám strach - přeci jen je to Alfa... ;-)
Neměl sem zatím tu potřebu a čest... Ale určo ho zkusím... Chtěl bych tu 1,4 T-Jet, jak se ten motor chová v menším autě... a pak GTA...GP má u nás jen tu 88 kW verzi... V Brně je to teď s Alficema bohužel problém...
Myslím, že jsi vyzrál a prohlédl. Vítej mezi drzky, skutečnými kovboji a znalci. Bravo Wolff, bravo VW, bravo bobr a liška prémiová, lubrikantem mazaná, poháněná třemi válci tvých mokrých snů... >:-[] Myslím, že se nám v zemi karnevalů zrodila ikona své třídy... >:-[]
je to určeno pro mladý (tak generaci Avantime) nebo pro ženský. Ale je velice pohledný ;-)
Neříkám, že bych ho koupil, ale je na něj dobrý pohled :yes:
Máš na to právo... Kdyby se všem líbilo totéž... Narozdíl však od dottore nediktuješ svůj vkus jiným... takže se to dá obecně brát... Na mne Mito působí taky mírně rozpačitě, nicméně jeho kvality jsou nepopíratelné... Mne osobně se GP, nebo F 500 líbí prostě víc. Tenhle druh designu se mi líbí víc... Ale.. o to právě šlo.. vykrýt všechny segmenty trhu... :yes:
Samba, kozy, bobr, cukrová třtina... a alkohol... to vše k Brazílii patří to všichni znají... A pak je tu ten mini supermainstreem..., kterému nejde odolat... Liška všemi mastmi mazaná vybavená zbraní nejzákeřnější...motorem 1,2 HTP 40 kW.... :yes: Jo dostal mne... tou vizualitou prémie, těmi doknalými detaily...
Možná starej ale chlap. Mě tohle auto připadá vyloženě ženské... Líbí se většině ženskejch co znám. Jinak mne tenhle nový alfíí look jaksi za srdce nevzal. Jak jsem psal i 8C mi přišlo nepěkné...
No to byl krásný "bogmot" (jako z Mistr GS) "...ošuntělých ojetých Golfech...", ty se přece v žádném případě nemohou rovnat všem nablýskaným, novým italským vozům, že... Jedna věc se naprosto vylučuje s inteligencí a rozhledem. Je to právě tebou názorně předvedené ZOBECŇOVÁNÍ...
P.S. Proti italské produkci pochopitelně nic nemám (ta za tebe nemůže), právě naopak...
Já to věděl, že dottore tě jednou na tu brazilskou raketu ukecá... >:D Přece jen je to taková miniprémie v supermainstreemu. Ideální nářadí z půjčovny pro Helmuta Wolffa (rozuměj německého eurodrzka) který si vyrazil za sexuální turistikou do Ria na karneval... >:D >:D >:-[]
Tak to víš... pracuju na sobě... abych si mohl koupit... eleganci ze všech nejelegantnější... prémii ze třídy mini... a až vyrostu tak si koupím...lištičku... ;-):yes:
... o tom už jsem se né jednou přesvědčil a jsem zvědavý, jak se s tím Alfa popere. MiTo GTA je opravdu pěkné i obyčejné MiTo je fajn. Akorát předek mi připadá z nějakých pohledů jako deformovyný a bere si moc stylu z C8 i když to má být asu záměr :-)
S tim vykonem to snad nebude tak velky problem, protoze GTAcko by melo mit samosvor, jenze netusim, jestli mechanicky Q2, nebo nahrazku Q2 electronic. V nekterych pramenech tvrdi jedno v jinych to druhe, tak uvidime.
Mě se sice MiTo už od počátku designově nelíbí, ale tohle bude ještě zajímavá pila. Jsem zvědav jak se italové poperou s takovým kvantem výkonu u tak malého auta. Jak bude zvládat podvozek, brzdy, atd. Jsem zvědav na testy... Jestli je tenhle motor v dané třídě a objemové kategorii nejlepší si nejsem zcela jist, k nejsilnějším bezpochyb však patřit bude... P.S. wolffe jak jsi na tom se zráním, studiemi, jazyky, lhaním do kapsy a makáním na sobě samém?? Už je z tebe konečně ten správný italodrzek?? A co ženský?? >:D
Samozřejmě, že italský automobilový průmysl bude žít dál. No určitě nepodlehne názorům českých rádobyvizionářů v ošutnělých ojetých Golfech, prezentujících okopírované literáty na Auto.cz.:-!:yes:
Noo,jsem na rozpacích.. :-O A utvrzen,že zůstanu "pouze" u svého MiTa 1,4 TB 155.Tohle se mi opravdu nelíbí.. Ale možná,ty avizované prvky z karbonu a hliníku nějaké využiji.. ;-)
...chce to co nejrychleji, tahle raketa půjde hodně dobře na odbyt (ano je jasné, že prodejní statistiky nezvedne sama o sobě, nicméně pomůže zlepšit sportovní image značky, která v poslední době krapet trpěla). Jinak motor je asi to nejlepší co se bude moct v následujících letech v dané kubatůře koupit... a jen upozorním na malou maličkost..., která v článku také zazněla... Dvouspojková převodovka... Tak konečně dohnat a předehnat... >:D:yes:
Jinak AR Milano je také kus krásného auta... Je více než jisté, že AR žije a bude žít... Teď je nařadě Lancia. :yes: