Novinky
Nicco
1
"Jako možná trošku excentrický příznivce co nejméně zapáchajících ulic oceňuji, že se Francouzi neuchýlili k lacinému efektu co nejnižší spotřeby použitím turbodieselového motoru,."
Přejít do diskuze
Uz me s temi vylhanymi cisly vazne stvou. Jsem zvedavy, ktera automobilka prvni uvede spotrebu zacinajici nulou, tj mensi nez 1 litr.
- zhruba takovou aerodynamiku toto vysoké "něco" má. A na tento zcela nevhodný základ roubují zlepšováky, které mají kvůli snížení spotřeby potlačit z principu špatné vlastnosti konceptu SUV. Přitom určitě ví, že pro zlepšení aerodynamiky je nutné zmenšit čelní plochu a celkový průřez pontonu. A toho se stavbou takových vysokých křápů nedosáhne. Zakrýt plasty podvozek? Samozřejmě, ale to už mělo být dávno v běžné sérii, těch pár plastů navíc by stálo nula nic. Kdyby měl předek ostrý aerodynamický tvar, ani by nemuseli zakrývat díry v něm. Zadní Kola by mohli překrýt zcela.
Je ostuda, že tvůrce aerodynamických ikon jako je DS nebo CX se uchyluje k takovým polovičatým řešením. řekl bych, že i starý CX má lepší aerodynamiku než tato tuponoska.
[odkaz]
Je ostuda, že tvůrce aerodynamických ikon jako je DS nebo CX se uchyluje k takovým polovičatým řešením. řekl bych, že i starý CX má lepší aerodynamiku než tato tuponoska.
[odkaz]