Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën C4 Cactus Airflow 2L: Koncept se spotřebou 2 l na 100 km

7 komentářů

Nicco
"Jako možná trošku excentrický příznivce co nejméně zapáchajících ulic oceňuji, že se Francouzi neuchýlili k lacinému efektu co nejnižší spotřeby použitím turbodieselového motoru,."
Avatar - Misanick
Misanick
To sice ještě ne, ale pro začátek aspoň součástí normované spotřeby podle EU >😒] .
Makovnik
Kopce budu sucastou standardnej vybavy? >😁
Avatar - Misanick
Misanick
Z kopce s kvaltem 0,0 úplně v klidu 😉 .
Wartburg 353W
Uz me s temi vylhanymi cisly vazne stvou. Jsem zvedavy, ktera automobilka prvni uvede spotrebu zacinajici nulou, tj mensi nez 1 litr.
Klaudius
Papierová spotreba 2 litre, reálna koľko? Päť litrov?
megacruiser
- zhruba takovou aerodynamiku toto vysoké "něco" má. A na tento zcela nevhodný základ roubují zlepšováky, které mají kvůli snížení spotřeby potlačit z principu špatné vlastnosti konceptu SUV. Přitom určitě ví, že pro zlepšení aerodynamiky je nutné zmenšit čelní plochu a celkový průřez pontonu. A toho se stavbou takových vysokých křápů nedosáhne. Zakrýt plasty podvozek? Samozřejmě, ale to už mělo být dávno v běžné sérii, těch pár plastů navíc by stálo nula nic. Kdyby měl předek ostrý aerodynamický tvar, ani by nemuseli zakrývat díry v něm. Zadní Kola by mohli překrýt zcela.
Je ostuda, že tvůrce aerodynamických ikon jako je DS nebo CX se uchyluje k takovým polovičatým řešením. řekl bych, že i starý CX má lepší aerodynamiku než tato tuponoska.
[odkaz]