Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 Cactus Airflow 2L: Koncept se spotřebou 2 l na 100 km

Studie hybridu na bázi subkompaktu Citroën C4 Cactus má díky řadě úprav jezdit za pouhé dva litry benzinu na 100 km. K vidění bude v říjnu na pařížském autosalonu.
Zpět na článek
18. 9. 2014 17:03
18. 9. 2014 19:58
18. 9. 2014 21:19
19. 9. 2014 08:06
18. 9. 2014 17:03
Spotreba
Papierová spotreba 2 litre, reálna koľko? Päť litrov?
Rozbalit vlákno
4
18. 9. 2014 18:03
Re: Spotreba
Uz me s temi vylhanymi cisly vazne stvou. Jsem zvedavy, ktera automobilka prvni uvede spotrebu zacinajici nulou, tj mensi nez 1 litr.
Avatar - Misanick
18. 9. 2014 19:58
Re: Spotreba
Z kopce s kvaltem 0,0 úplně v klidu ;-) .
18. 9. 2014 21:19
Re: Spotreba
Kopce budu sucastou standardnej vybavy? >:D
Avatar - Misanick
19. 9. 2014 08:06
Re: Spotreba
To sice ještě ne, ale pro začátek aspoň součástí normované spotřeby podle EU >:-[] .
18. 9. 2014 21:04
Pane Fokte, vitejte v nasem klubu :-)
"Jako možná trošku excentrický příznivce co nejméně zapáchajících ulic oceňuji, že se Francouzi neuchýlili k lacinému efektu co nejnižší spotřeby použitím turbodieselového motoru,."
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2014 00:52
Krabice od bot
- zhruba takovou aerodynamiku toto vysoké "něco" má. A na tento zcela nevhodný základ roubují zlepšováky, které mají kvůli snížení spotřeby potlačit z principu špatné vlastnosti konceptu SUV. Přitom určitě ví, že pro zlepšení aerodynamiky je nutné zmenšit čelní plochu a celkový průřez pontonu. A toho se stavbou takových vysokých křápů nedosáhne. Zakrýt plasty podvozek? Samozřejmě, ale to už mělo být dávno v běžné sérii, těch pár plastů navíc by stálo nula nic. Kdyby měl předek ostrý aerodynamický tvar, ani by nemuseli zakrývat díry v něm. Zadní Kola by mohli překrýt zcela.
Je ostuda, že tvůrce aerodynamických ikon jako je DS nebo CX se uchyluje k takovým polovičatým řešením. řekl bych, že i starý CX má lepší aerodynamiku než tato tuponoska.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0