Čtyřválec posílil na 130 kW, 350 Nm, zrychlení na stovku 8,2 s :no:
Pod kapotou CLA 45 AMG přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, jehož výkon je 265 kW,
z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,6 s :yes: ,
maximální hodnota dosahuje 450 N.m v rozmezí 2250 až 5000 min :-!:-!:-!
Souhlasit s tím pochopitelně nemusíš, bez ohledu na to, jestli jsi/nejsi fanda M-B.
Ani MB neměl designově vždy jiné modely a jistá mezi třídní podobnost nebyla/není ani u M-B nic zcela výjimečného. Poměrně dlouhé období, kdy mělo hlavně Ečko dělené přední světlomety skončilo. Pokud "znalec" nerozezná např. současnou A6 od A8, není to znalec. ;-)
on nemyslí, on plácá !! to je Ada z Bohnic přeci ;-)
JÁ MYSLÍM !! JÁ JSEM NEJLEPŠÍ MYSLITEL Z VÁS VŠECH DOHROMADY a NAČTVRTOU >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
TAKŽE :
nejlepší je jezdit nejlepším autem na světě [odkaz] a nejlépe zadarmo [odkaz] a VŠICHNI OSTATNÍ JSOU(NA)SRAČKY !!!!!!!!!!!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Na délku je větší než minulá C Klasse tedy střední třída. Pro mě to auto malé není. A mluvit o Áčku s kufrem mi přijde taky úsměvné. V tom případě je Octavia Golf s kufrem. Kdo není slepý, tak vidí, že to auto je jiné, má jinak tvarovanou kastli, masku, světla, kapotu.... sdílí jen platformu a techniku.
Tak zrovna já, jako fanda M-B s tím nesouhlasím. To auto vypadá pěkně, minimálně pro mne. Co se mi ale nelíbí, je fakt, že Medík se vydává cestou kolegů z D3, a tudíž uniformita. Audi ani já jako "znalec" nerozeznám od sebe ( myslím tím jako v rozdílu třídy, ne třeba A1 od A8 >:D ). Co se týče BMW, ty jdou od sebe rozeznat také dost stěží, ale už jde poznat 7 od 5...někdy. Mercík měl vždy jiné modely, ale nyní vše vypadá jako nová generace Éčka. Což je naprosto v pořádku, po stránce designu. Ale uniformita se mi příčí. U domácí mladoboleslavské automobilky jsou detaily dobře odlišné, Octávie másvětla od masky, Rapid nalepené na masce, Fabia zase vypadá trochu jinak než Rapid, Superb je trošku jinak řešený než Octavia... A tak i u VW, Opelu, no a konečně i u všech jiných automobilek, snad vyjma Jaguaru a D3. A to mi fakt vadí.