Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
ideální volba. Zvláště zaměstnanci mívají těžkou nohu a dodržování zásad je moc netrápí.
mrazik
0
Tak on tenhle litr umi jet nad limity - leda jim nalozit dozadu neco tezkeho.
pallas
kým obkreslili Berlingo
Jen ho trochu zmenšili. Courier je stejná velikost jako Nemo. Jenže k tomu zase nepasuje cena, která je u naftové verze o více jak 100k Kč vyšší >😒]
Courier až tak malý jako Nemo zase není. Je dokonce větší než Berlingo 1. generace. Cena je ale dost vysoko, o tom žádná.
Podle toho co jsem našel má Courier 2,6m3 a Fiorino 2,5m3. Porovnání rozměrů Courier/Fiorino - délka nákladového prostoru: 1358/1523, šířka np: 1488/1473, výška np: 1244/1205. Takže Fiorino má nákladový prostor delší o 165mm a je nižší o 39 mm. Mě tedy připadá rozměrově podobné.
Ad cena: Ford je se všemi novými Transity někdě ulítnutej. Jako u velkýho pochopim, že můžou dát slušnou slevu ale Courier nezlevněj z 330 na 230 8-s
Ad cena: Ford je se všemi novými Transity někdě ulítnutej. Jako u velkýho pochopim, že můžou dát slušnou slevu ale Courier nezlevněj z 330 na 230 8-s
Souhlas s tebou, měl jsem na mysli jen vnější rozměry 😄 . U užitkáče jsou ale vnitřní rozměry zásadní. Jedničkový Berlingo mělo vnitřní objem 2,8 m3. Naživo jsem viděl jen Tourneo Courier, což je něco jako bylo Berlingo Multispace a zvenku to jako úplnej prcek nepůsobilo.
S těmi cenami uvidíme, co vymyslej za půl roku, za rok...
S těmi cenami uvidíme, co vymyslej za půl roku, za rok...