CX-5 som pozeral, vo vnutri strasne.... (ale mozno sa niekomu paci...) To radio ako keby nan zabudli a vystrihli pre neho dieru v palubovke na poslednu chvilu....
Isiel si uz na 5st automate ? Ja ju vlastnim. Tiez som sa toho obaval, no po 2 rokoch hovorim - nic mu nechyba.... 6 stupen by som prijal len ako dalsi pre dialnicu.... Motor si velmi dobre rozumie s prevodovkou a robi presno to, co potrebujete
To je ale nesmysl, cos napsal. >:D Ta pětka tam nemá takový převod, že by tam ještě jeden chyběl, ale je pochopitelně těžší. Například Civic 1.8 AT má pětku dokonce těžší, než šestku u manuálu. A motor v CR-V je sakra dobře odhlučněný... ;-\
Tohle auto je uplne uzasne pre manzelku s detmi, ani male ani velke, rozmna cena (full vybava), dost miesta v nutri aj kufri. Pohladne a neurazi, ziadne typicke SUV. Ale ten motor! Keby bola verzia s vaetcsim vykonom a rozumnym automatom tak je uz davno doma.
Ano rodinne SUV neni na pretekanie ale presne nato je silny motor, kvoli bezpecnosti. Byvali benzin a 2.2L diesel su priliz pomale. :no:
Nezda sa mi - mam 2.2iDTEc a ked prepnem do "S" tak to nema chybu.... Ano, 3L by bol asi rychlejsi, no malo by to negativny dopad na spotrebu a.... cenu. Skusil si sa previest ? (samozrejme si treba uvedomit, ze to nie je auto na relly)
no skusali sme to vo firme - tato nova honda dostala totalne na frak od ix35 ci pri rozjazdoch, alebo pri pruznych zrychleniach. Merali sme to na letisku v Piestanoch ... Viac krat, dokonca aj auta sme si poprehadzovali ... Pekne auto, slaby motor. Na behanie po meste alebo z dediny do okresneho mesta na nakup staci. Na ine pouzivanie dost slabe ...
nepises co ste porovnavali... 2.2 s 2.0 -> silnejsiu verziu ? Aka vybava, hmotnosti a pod.
Ale mozno mas pravdu. No ako pises - na behanie po meste , po okrskach a na nakup staci. Bol som aj v Chorvatsku - tiez staci.... (kedze povolene rychlosti nad 130 su v okoli len v Nemecku...). Samozrejme, ak by som jazdil casto po dialnici a daleko, nekupim SUV.... A vazne som uvazoval nad H Santa-Fe. No s cenou to trosku prehnali.... Inak sa mi velmi pacil H i40 ;-)
Benzin aj Diesel, dvojlitrove, oboje s automatikou. Benzin bol uplne hrozny, diesel ok ale od 100kmh malo pruzny. Nauceny ziadne trhace asfaltu ale 8-9s/100kmh papierove auta.
Diesel vo full vybave, 2 pax, tiez da iste kilogramy navyse. Vaetcsina ciest 100kmh+ resp dialnica.
Snad s novou automatikou to bude lepsie ale obavam sa ze tam daju staru 5rychlostnu. Skoda lebo inac to auto je uplne super, ak by malo 360° kameru na parkovanie (manzelka panikari pri cuvani aj pri spiatocnej kamere) a lepsiu motorovu odozvu.
Inac SantaFe ma ten isty problem, priliz vysoka vaha a aj tych 196 papierovych koni ju poriadne nerozbehne.
Na porovnanie udaje najsilnejsich motorov co sa tu predavaju:
Honda cr v 2.2 executive diesel 150k 10.6 zrychlenie automat, hmotnost cez 1.8tony
Manual zrychlenie 9.7 co papierovo zodpoveda hyundai ix35 180k verzii ktore ma 9.8s a hmotnost 1.7tony...takze nejake velke rozdieli tam nevidim.. slabe oboje ;)
Záleží na tom, na co jsi zvyklý, jako pomalé bych nenazval dokonce ani to s 1.6 i-DTEC. Pro méně zkušeného řidiče/řidičku je pochopitelně lepší mít větší výkonovou rezervu, ale ze všeho nejlepší je při řízení používat mozek. ;-)
UNI designu se nic nezměnilo, změna masky dojem spíš posiluje. V hnědé je to auto takové asijské UHO SUV, evropskému oku stravitelnější design dnes dělají už i Korejci podstatně lépe. ;-\
To mas pravdu....
Hlavny odberatel je NA.... Oni to beru ako spotrebak... Nepotrpia si na "makke" plasty, lemovanie, dielenske spracovanie a ten cit pre design maju niekam posunuty (alebo my ?)....
Americania, ktory dlhodobo pracuju tu si po navrate z EU dovazaju auta z EU - tu pochopia co je auto.....
Bola to celkom sranda ked som v NA videl auto a az po prestudovani znacky som prisiel na to co to je - niektore sa na EU originaly (ked to tak mozem nazvat, lebo original je mozno ta NA verzia) vobec nepodobaju >:D
Jo, je to jiný přístup, většina bere tam bere auto jako ledničku, ti, které design a technika zajímají, jdou hned z prodejny k nějakému customizerovi. ;-)
Nenapadá mně ani jediný důvod, proč by japonské auto mělo mít evropský design. Řečeno rádobyvtipným dinárským hantecem německé UHO Tiguan se také nesnaží vypadat jako "amerika".
Navíc má CR-V poměrně výraznou vzhledovou individualitu (v dinárštině "nestravitelný design"), takže hovořit v tomto případě o něčem "uni-" je drobet mimo mísu. Kontrastem budiž již zmíněný vrchol evropské stravitelnosti z Wolfsburgu. Ale zase abych nekřivdil Tiguanu - asi je mnohem lepší UHO od VW, než koprovka Mercedes GLA. To se mi ta školní jídelna vybaví v celé její děsivosti...
Asijské auto nemusí mít evropský design, pak ale musí počítat s tím, že se majoritě evropanů nebude líbit. Jasně, existuje tu nějaký překryv, třeba Mazdě se aktuálně podařilo do toho průniku trefit, takže je sice stále asijská, ale pro většinu Evropanů stravitelná.
Honda a Toyota o to tolik neusilují, proto jsou vkusu evropských zákazníků vzdálenější... jasně, to není kritika, to je prostě jejich volba, kterou Dinar jen komentuje.
A jen tak mimochodem, podobné kritice se nevyhnul třeba ani Ford se svým globalizovaným Focusem...
Tomu rozumím, ale nevím, jak to souvisí s CR-V. To se třeba za první půlrok 2014 líbilo 27 tisícům lidí natolik, že si ho koupili, namísto toho, aby sáhli po evropsky stravitelném C4 AirCross (6000), Antaře (4500) nebo 4008 (1300). Líbilo se více, než dle mého názoru mnohem více "uni" Forester (7300) nebo ASX (17000) - tak jaká minorita? Podobně svojský RAV se prodával jako CR-V (28k) a stravitelné CX-5, které rozhodně není japonské, ale vykrádačka Alfy se prodalo 30k). Takže teorie pěkná, ale nesedí. ;-)
Každá značka, která chce mít globální model a že takových přibývá, musí navrhnout auto, které "zvládnou" zákazníci na celém světě, Ford bude prostě víc americký, Toyota japonská, VW evropský a styly se pochopitelně částečně prolínají a ovlivňují... A pak jsou značky, co si nejsou jisté samy sebou a chvíli jsou korejské, chvíli japonské, chvíli evropské. Asi nemusím jmenovat, někdo to každopádně považuje za chvályhodné, čemuž nerozumím.
Jinými slovy "Dinar jen komentuje" je poněkud nepřesné. Dinar v první řadě reje, jako ostatně pokaždé. A jak vidíš, je to poznat nejen z tónu, ale i čistě fakticky. Asi se shodneme, že "asijskoamerické UHO" není rozhodně relevantní popis CR-V, "unisex" auto prostě vypadá jinak... ;-)
Dinar ti hlavně tradičně šlápl na kuří oko, což jen potvrzuješ tím, že to vnímáš jako, že "reje". Pro tebe je totiž všechno s logem Hondy (auto) až komicky svaté. Vem si příklad třeba z nicku mino (taky příznivec Hondy, ale zcela normální a v pohodě), nebo i tady z Emela, ač je sám tradiční příznivec Mazdy zůstává normální a bez totálních značkových předsudků a dá se s ním cokoli racionálně řešit/diskutovat.
Díky za psychoanalýzu. A něco k tématu bys neměl? No neměl, pochopitelně, jako pokaždé. Opět to tvé magické slůvko "komické" sedí především na tebe, protože zas a znova vstupuješ do něčí racionální diskuze (v tomto případě mojí s Emelem) s naprosto mimózním příspěvkem, snažícím se dokázat prinejmenším psychickou poruchu některého z účastníků. Je KOMICKÉ, že už si nepřijdeš jako šašek. Pardon, komik...
H&K mají i klasické korejské modely, ale pro Evropu v Evropě vyrábějí evropsky vyhlížející auta. To je z pohledu Evropana jednoznačně pozitivní - aktuální Ceed SW je pro mě designově jedno z top aut třídy, které na rozdíl od některých dalších vypadá dobře i v základu.
Evropsky orientované auto je i Qashqai - prodejní čísla jistě znáš ;-) .
Mně osobně se CR-V celkem líbí... ale já nejsem typický případ. Krom toho má CR-V na evropském trhu slušnou tradici. Ve srovnání s C4 Aircross je to asi lepší a větší auto.
Mazda CX-5 je vykrádačka jaké Alfy? Já poměrně pozorně sleduju produkční modely i prototypy Mazdy a u CX-5 i 6 vidím jasnou návaznost na designový jazyk Mazdy.
Ahojte
já se chystám na nákup CRV mám vytipovano 2,0 benzin v provedení 4x4 , je to vůz do rodiny hlavní řidič je má žena , já mám služební Octávii . Vypadá to ,že ke koupi dojde letos na vánoce . Už se těšíme
pokud k této motorozaci něco můžete poskytnout,budu rád za každé pozitivní i negativní informace .
Jinak nový vzhled je celkem povedený uvidíme jaký bude pro Evropu
Už nějaký týden se vozím v CR-V s 2.0i 114kW. Zatím spokojenost.
Pozitiva:
+ dostatek místa pro všechny cestující, velký kufr
+ motor je dobře odhlučněný, komfortně naladěný podvozek
+ příjemně překvapila spotřeba (10,7 ve městě, 8 na dálnici při 130km/h)
Negativa:
- páté dveře se neotevírají dostatečně vysoko (alespoň ne pro mě)
- volant bych si dovedl představit o trochu silnější
- střešní příčníky mají vymezenou polohu poměrně vzadu => obtížně budeš hledat střešní box, do kterého se ti vejdou lyže a přitom budeš schopen otevřít páté dveře. Nenašel jsem střešní box délky 2m, který by to splnil.
Co se motoru týče, tak musíš akceptovat fakt, že to je atmosféra a pokud chceš dynamiku, musíš ji točit. Jinak motor se vytáčí hezky (na trojku můžeš jet skoro 140km/h). Na dálnici s naloženým autem a ve stoupáních budeš muset podřadit na pětku a při pokusu o zrychlení klidně i na čtyřku.
Info o 1,6 som tiez dostal, o 1,4 som nemal info. Aky to bude moct mat vykon ?....
Clovek zacne uvazovat, preco kupovat novinku, ci nie je dobre pockat na facelift.... (napr. KIA Sportage....)
Moze sa ale stat, ze facelift dopadne tak - ako ford fiesta :-(:-(