Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-V: Modernizované SUV na první fotografii

Honda CR-V dostala pro rok 2015 více chromu na přídi, diodová světla a blinkry do zrcátek. Motory se nezmění.
Zpět na článek
22. 9. 2014 08:24
22. 9. 2014 08:34
22. 9. 2014 08:40
22. 9. 2014 08:34
22. 9. 2014 10:42
22. 9. 2014 09:00
22. 9. 2014 09:19
22. 9. 2014 12:31
22. 9. 2014 10:23
22. 9. 2014 12:30
22. 9. 2014 12:58
22. 9. 2014 13:09
23. 9. 2014 08:54
22. 9. 2014 10:49
22. 9. 2014 10:16
22. 9. 2014 16:17
23. 9. 2014 07:13
23. 9. 2014 08:35
23. 9. 2014 10:47
23. 9. 2014 15:50
23. 9. 2014 16:45
24. 9. 2014 08:56
24. 9. 2014 11:49
Avatar - Emel
22. 9. 2014 08:24
Fajn
Hej, tohle se docela povedlo... :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hittman
22. 9. 2014 08:34
Re: Fajn
Ano, více chromu, více Honda... ;-)
Avatar - Emel
22. 9. 2014 08:40
Re: Fajn
Více chromu má ale spíš původní verze, ne?
[odkaz]

Jasně, tady jsou chromované rámečky mlhovek a oken, to ale zřejmě bude nějaká vyšší verze, občas to bývá za příplatek (nemyslím teď u Japonců).
22. 9. 2014 08:34
Re: Fajn
Jo, ta příď už vypadá docela dobře :-)
Avatar - King
22. 9. 2014 10:42
Re: Fajn
Vypadá to, že se snad nikdy neshodneme. >:D Mně se tedy naopak ten facelift zatím moc nelíbí, uvidíme naživo. ;-)
Avatar - KANKUNEN
22. 9. 2014 08:36
Tohle auto mohlo být fajň,
ale dostalo do vínku hrb. Jak je to s automatem? Stále 5st. jako v letech 90? I tak je to druhé koupitelné japonské SUV po CX5.
Rozbalit vlákno
4
22. 9. 2014 10:20
Re: Tohle auto mohlo být fajň,
CX-5 som pozeral, vo vnutri strasne.... (ale mozno sa niekomu paci...) To radio ako keby nan zabudli a vystrihli pre neho dieru v palubovke na poslednu chvilu....

Isiel si uz na 5st automate ? Ja ju vlastnim. Tiez som sa toho obaval, no po 2 rokoch hovorim - nic mu nechyba.... 6 stupen by som prijal len ako dalsi pre dialnicu.... Motor si velmi dobre rozumie s prevodovkou a robi presno to, co potrebujete
22. 9. 2014 12:27
Re: Tohle auto mohlo být fajň,
ved prave to - takto je to na dialnicne rychlosti prilis hlucne ... A prave preto mi nestoji v garazi - lebo nema 6+-stupnovy automat ...
Avatar - TeeJay
22. 9. 2014 13:15
Re: Tohle auto mohlo být fajň,
To je ale nesmysl, cos napsal. >:D Ta pětka tam nemá takový převod, že by tam ještě jeden chyběl, ale je pochopitelně těžší. Například Civic 1.8 AT má pětku dokonce těžší, než šestku u manuálu. A motor v CR-V je sakra dobře odhlučněný... ;-\
Avatar - kosmonaut
22. 9. 2014 20:40
Re: Tohle auto mohlo být fajň,
Jsem ten někdo, palubka CX5 (a takřka identická ve švestce) je v mých očích a s přihlédnutím k ceně perfektní.
22. 9. 2014 09:00
Motor
Tohle auto je uplne uzasne pre manzelku s detmi, ani male ani velke, rozmna cena (full vybava), dost miesta v nutri aj kufri. Pohladne a neurazi, ziadne typicke SUV. Ale ten motor! Keby bola verzia s vaetcsim vykonom a rozumnym automatom tak je uz davno doma.
Ano rodinne SUV neni na pretekanie ale presne nato je silny motor, kvoli bezpecnosti. Byvali benzin a 2.2L diesel su priliz pomale. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
22. 9. 2014 09:19
Re: Motor
Co to je za jazyk, to Google překládač má více logiky. Pomalá 2,2??? Pro víc musíš do prémie.
22. 9. 2014 12:31
Re: Motor
je kia sportage, hyundai ix35 alebo skoda yeti premia >:D ?
22. 9. 2014 10:23
Re: Motor
Nezda sa mi - mam 2.2iDTEc a ked prepnem do "S" tak to nema chybu.... Ano, 3L by bol asi rychlejsi, no malo by to negativny dopad na spotrebu a.... cenu. Skusil si sa previest ? (samozrejme si treba uvedomit, ze to nie je auto na relly)
22. 9. 2014 12:30
Re: Motor
no skusali sme to vo firme - tato nova honda dostala totalne na frak od ix35 ci pri rozjazdoch, alebo pri pruznych zrychleniach. Merali sme to na letisku v Piestanoch ... Viac krat, dokonca aj auta sme si poprehadzovali ... Pekne auto, slaby motor. Na behanie po meste alebo z dediny do okresneho mesta na nakup staci. Na ine pouzivanie dost slabe ...
22. 9. 2014 12:58
Re: Motor
nepises co ste porovnavali... 2.2 s 2.0 -> silnejsiu verziu ? Aka vybava, hmotnosti a pod.

Ale mozno mas pravdu. No ako pises - na behanie po meste , po okrskach a na nakup staci. Bol som aj v Chorvatsku - tiez staci.... (kedze povolene rychlosti nad 130 su v okoli len v Nemecku...). Samozrejme, ak by som jazdil casto po dialnici a daleko, nekupim SUV.... A vazne som uvazoval nad H Santa-Fe. No s cenou to trosku prehnali.... Inak sa mi velmi pacil H i40 ;-)
22. 9. 2014 13:09
Re: Motor
Benzin aj Diesel, dvojlitrove, oboje s automatikou. Benzin bol uplne hrozny, diesel ok ale od 100kmh malo pruzny. Nauceny ziadne trhace asfaltu ale 8-9s/100kmh papierove auta.
Diesel vo full vybave, 2 pax, tiez da iste kilogramy navyse. Vaetcsina ciest 100kmh+ resp dialnica.
Snad s novou automatikou to bude lepsie ale obavam sa ze tam daju staru 5rychlostnu. Skoda lebo inac to auto je uplne super, ak by malo 360° kameru na parkovanie (manzelka panikari pri cuvani aj pri spiatocnej kamere) a lepsiu motorovu odozvu.
Inac SantaFe ma ten isty problem, priliz vysoka vaha a aj tych 196 papierovych koni ju poriadne nerozbehne.
Avatar - Lucaslegend
23. 9. 2014 08:54
Re: Motor
Na porovnanie udaje najsilnejsich motorov co sa tu predavaju:
Honda cr v 2.2 executive diesel 150k 10.6 zrychlenie automat, hmotnost cez 1.8tony
Manual zrychlenie 9.7 co papierovo zodpoveda hyundai ix35 180k verzii ktore ma 9.8s a hmotnost 1.7tony...takze nejake velke rozdieli tam nevidim.. slabe oboje ;)
Avatar - King
22. 9. 2014 10:49
Re: Motor
Záleží na tom, na co jsi zvyklý, jako pomalé bych nenazval dokonce ani to s 1.6 i-DTEC. Pro méně zkušeného řidiče/řidičku je pochopitelně lepší mít větší výkonovou rezervu, ale ze všeho nejlepší je při řízení používat mozek. ;-)
22. 9. 2014 10:16
Smerovky
Neviem odkial pisatel prisiel na to, ze dnes nema CRV smerovky v spatnych zrkadlach......
Nech ide a preveri si to

Ale predok vyzera pekne a uprava tvaru hmlovych svetiel jej len prospela !!!
Ked pride aj nova prevodovka - zeby som vymenil svoju 2-rocnu ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 10:19
ma to taky nejaky
americky kukuc ;-) .... ale paci sa mi..... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
22. 9. 2014 12:49
Na asijsko-americkém
UNI designu se nic nezměnilo, změna masky dojem spíš posiluje. V hnědé je to auto takové asijské UHO SUV, evropskému oku stravitelnější design dnes dělají už i Korejci podstatně lépe. ;-\
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
22. 9. 2014 13:26
Re: Na asijsko-americkém
Ta maska se mi líbí, LEDky tam jsou hezky zakomponované... obecně mám pocit, že teď automobilky začínají pracovat s LEDkami s větším vkusem.

Korejci... myslíš Schreyera? ;-)
Avatar - Dinar
22. 9. 2014 13:38
Re: Na asijsko-americkém
Ano, Schreyera, dokázal přesvědčit korejské "zadavatele", že poevropštění designu prospěje oběma značkám, jak Kia tak Hyundai. ;-)

U hondy je vidět, že hlavní orientace mimo asii je na usa, proto ta auta vypadají takhle.
22. 9. 2014 13:47
Re: Na asijsko-americkém
To mas pravdu....
Hlavny odberatel je NA.... Oni to beru ako spotrebak... Nepotrpia si na "makke" plasty, lemovanie, dielenske spracovanie a ten cit pre design maju niekam posunuty (alebo my ?)....

Americania, ktory dlhodobo pracuju tu si po navrate z EU dovazaju auta z EU - tu pochopia co je auto.....

Bola to celkom sranda ked som v NA videl auto a az po prestudovani znacky som prisiel na to co to je - niektore sa na EU originaly (ked to tak mozem nazvat, lebo original je mozno ta NA verzia) vobec nepodobaju >:D
Avatar - Dinar
22. 9. 2014 14:06
Re: Na asijsko-americkém
Jo, je to jiný přístup, většina bere tam bere auto jako ledničku, ti, které design a technika zajímají, jdou hned z prodejny k nějakému customizerovi. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 16:19
Re: Na asijsko-americkém
Co je špatně na lemování, dílenském zpracování a citu pro design na nové CRV?
Avatar - Emel
22. 9. 2014 22:15
Re: Na asijsko-americkém
Jo, já jen abychom v tom měli jasno. Poevropštěná je hlavně ta Kia, Hyundai si ponechává víc asijských rysů.
Avatar - TeeJay
22. 9. 2014 16:24
Re: Na asijsko-americkém
Nenapadá mně ani jediný důvod, proč by japonské auto mělo mít evropský design. Řečeno rádobyvtipným dinárským hantecem německé UHO Tiguan se také nesnaží vypadat jako "amerika".

Navíc má CR-V poměrně výraznou vzhledovou individualitu (v dinárštině "nestravitelný design"), takže hovořit v tomto případě o něčem "uni-" je drobet mimo mísu. Kontrastem budiž již zmíněný vrchol evropské stravitelnosti z Wolfsburgu. Ale zase abych nekřivdil Tiguanu - asi je mnohem lepší UHO od VW, než koprovka Mercedes GLA. To se mi ta školní jídelna vybaví v celé její děsivosti...
Avatar - Emel
22. 9. 2014 22:20
Re: Na asijsko-americkém
Asijské auto nemusí mít evropský design, pak ale musí počítat s tím, že se majoritě evropanů nebude líbit. Jasně, existuje tu nějaký překryv, třeba Mazdě se aktuálně podařilo do toho průniku trefit, takže je sice stále asijská, ale pro většinu Evropanů stravitelná.

Honda a Toyota o to tolik neusilují, proto jsou vkusu evropských zákazníků vzdálenější... jasně, to není kritika, to je prostě jejich volba, kterou Dinar jen komentuje.

A jen tak mimochodem, podobné kritice se nevyhnul třeba ani Ford se svým globalizovaným Focusem...
Avatar - TeeJay
22. 9. 2014 23:03
Re: Na asijsko-americkém
Tomu rozumím, ale nevím, jak to souvisí s CR-V. To se třeba za první půlrok 2014 líbilo 27 tisícům lidí natolik, že si ho koupili, namísto toho, aby sáhli po evropsky stravitelném C4 AirCross (6000), Antaře (4500) nebo 4008 (1300). Líbilo se více, než dle mého názoru mnohem více "uni" Forester (7300) nebo ASX (17000) - tak jaká minorita? Podobně svojský RAV se prodával jako CR-V (28k) a stravitelné CX-5, které rozhodně není japonské, ale vykrádačka Alfy se prodalo 30k). Takže teorie pěkná, ale nesedí. ;-)

Každá značka, která chce mít globální model a že takových přibývá, musí navrhnout auto, které "zvládnou" zákazníci na celém světě, Ford bude prostě víc americký, Toyota japonská, VW evropský a styly se pochopitelně částečně prolínají a ovlivňují... A pak jsou značky, co si nejsou jisté samy sebou a chvíli jsou korejské, chvíli japonské, chvíli evropské. Asi nemusím jmenovat, někdo to každopádně považuje za chvályhodné, čemuž nerozumím.

Jinými slovy "Dinar jen komentuje" je poněkud nepřesné. Dinar v první řadě reje, jako ostatně pokaždé. A jak vidíš, je to poznat nejen z tónu, ale i čistě fakticky. Asi se shodneme, že "asijskoamerické UHO" není rozhodně relevantní popis CR-V, "unisex" auto prostě vypadá jinak... ;-)
Avatar - white label
23. 9. 2014 00:43
Re: Na asijsko-americkém
Dinar ti hlavně tradičně šlápl na kuří oko, což jen potvrzuješ tím, že to vnímáš jako, že "reje". Pro tebe je totiž všechno s logem Hondy (auto) až komicky svaté. Vem si příklad třeba z nicku mino (taky příznivec Hondy, ale zcela normální a v pohodě), nebo i tady z Emela, ač je sám tradiční příznivec Mazdy zůstává normální a bez totálních značkových předsudků a dá se s ním cokoli racionálně řešit/diskutovat.
Avatar - TeeJay
23. 9. 2014 08:33
Re: Na asijsko-americkém
Díky za psychoanalýzu. A něco k tématu bys neměl? No neměl, pochopitelně, jako pokaždé. Opět to tvé magické slůvko "komické" sedí především na tebe, protože zas a znova vstupuješ do něčí racionální diskuze (v tomto případě mojí s Emelem) s naprosto mimózním příspěvkem, snažícím se dokázat prinejmenším psychickou poruchu některého z účastníků. Je KOMICKÉ, že už si nepřijdeš jako šašek. Pardon, komik...
Avatar - Emel
23. 9. 2014 12:21
Re: Na asijsko-americkém
H&K mají i klasické korejské modely, ale pro Evropu v Evropě vyrábějí evropsky vyhlížející auta. To je z pohledu Evropana jednoznačně pozitivní - aktuální Ceed SW je pro mě designově jedno z top aut třídy, které na rozdíl od některých dalších vypadá dobře i v základu.

Evropsky orientované auto je i Qashqai - prodejní čísla jistě znáš ;-) .

Mně osobně se CR-V celkem líbí... ale já nejsem typický případ. Krom toho má CR-V na evropském trhu slušnou tradici. Ve srovnání s C4 Aircross je to asi lepší a větší auto.

Mazda CX-5 je vykrádačka jaké Alfy? Já poměrně pozorně sleduju produkční modely i prototypy Mazdy a u CX-5 i 6 vidím jasnou návaznost na designový jazyk Mazdy.
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 16:17
Parádní!!!
Už teď se mi začalo líbit a teď to bude frajeris... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kosmonaut
22. 9. 2014 20:35
Re: Parádní!!!
Vypadá skvěle, spolu s CX5 nemají konkurenci :yes:
23. 9. 2014 07:13
CRV
Ahojte
já se chystám na nákup CRV mám vytipovano 2,0 benzin v provedení 4x4 , je to vůz do rodiny hlavní řidič je má žena , já mám služební Octávii . Vypadá to ,že ke koupi dojde letos na vánoce . Už se těšíme
pokud k této motorozaci něco můžete poskytnout,budu rád za každé pozitivní i negativní informace .
Jinak nový vzhled je celkem povedený uvidíme jaký bude pro Evropu
Rozbalit vlákno
6
Avatar - King
23. 9. 2014 08:35
Re: CRV
Pošli SZ, takovýto exemplář se u nás v rodině vyskytuje. :-)
Avatar - DoubleSix
23. 9. 2014 10:47
Re: CRV
Už nějaký týden se vozím v CR-V s 2.0i 114kW. Zatím spokojenost.

Pozitiva:
+ dostatek místa pro všechny cestující, velký kufr
+ motor je dobře odhlučněný, komfortně naladěný podvozek
+ příjemně překvapila spotřeba (10,7 ve městě, 8 na dálnici při 130km/h)

Negativa:
- páté dveře se neotevírají dostatečně vysoko (alespoň ne pro mě)
- volant bych si dovedl představit o trochu silnější
- střešní příčníky mají vymezenou polohu poměrně vzadu => obtížně budeš hledat střešní box, do kterého se ti vejdou lyže a přitom budeš schopen otevřít páté dveře. Nenašel jsem střešní box délky 2m, který by to splnil.

Co se motoru týče, tak musíš akceptovat fakt, že to je atmosféra a pokud chceš dynamiku, musíš ji točit. Jinak motor se vytáčí hezky (na trojku můžeš jet skoro 140km/h). Na dálnici s naloženým autem a ve stoupáních budeš muset podřadit na pětku a při pokusu o zrychlení klidně i na čtyřku.
23. 9. 2014 15:50
Re: CRV
Len pre info.... na buduci rok mozno pride biturbo... nepockas ?
Avatar - DoubleSix
23. 9. 2014 16:45
Re: CRV
Biturbo bude diesel 1.6, benzin bude 1.4 s jedním turbem (informace od dealera Honda)
24. 9. 2014 08:56
Re: CRV
Info o 1,6 som tiez dostal, o 1,4 som nemal info. Aky to bude moct mat vykon ?....
Clovek zacne uvazovat, preco kupovat novinku, ci nie je dobre pockat na facelift.... (napr. KIA Sportage....)
Moze sa ale stat, ze facelift dopadne tak - ako ford fiesta :-( :-(
Avatar - DoubleSix
24. 9. 2014 11:49
Re: CRV
1.4 turbo má nahradit atmosferický dvoulitr se 114kW. Takže předpokládám +/- podobný výkon.