>:-[] tohle sou malé pikpay, ty nejmenší v nabídce. Tam lze 4válec chápat, i když V6 odvede lepší službu, zlášt pokud holdáš vozit i něco jiného než jen slámu a nákup z wallmartu >:D
Beru to jako ulitbu bohum pro flotilove emise. Downsizing bez smyslu a logiky. Bude tomu chybet kroutici moment.
P.S. ten obchodni retezec se jmenuje walmart. Jedno L bo jde o slozeninu slov a ta prvni cast vychazi z jmena Walton,otec zakladatel.
Pokud nabidka zustane puvodni a ten ctyrvalec ji pouze rozsiri, tak nevidim problem. 150 kW a je na takovy pickup slusne a 250 nm uz neco utahne. Na tahani tezkych veci po kopcich to neni, ale verim, ze sve vyuziti si najde.
Uvidime. Uplnej trhak to asi nebude, ale jako zakladni motor neurazi. Na tech promo obrazcich to ma na korbe karimatky a kola. K tomu silnej motor fakt nepotrebujes.
:-) to je fakt, na druhou stranu by mě zajímalo kolik těchto pickupů slouží jako surfer express a kolik jako pracovní nástroj .......
no, trh nám ukáže :-!
ano, máš pravdu, přepsal sem se. Jinak já sem poslední, kdo downsizing schvaluje, osobně bych si tam vybral taky V6. Ale chápu, že někdo ten 4válec zvolí.
Škoda, že se Chevrolet stáhl z Evropy, dovedl bych si to tu představit jako konkurenci, VW, Toyoty, nebo pickupu od Fordu.
Případně by GMC mohlo obnovit Opel Campo, Oplu by tento model slušel a k benzínům přidat ještě nějaký diesel a bylo by ( například ten z Isuzu). 4dvéřová verze s dlouhou korbou by se mi moc líbila.
Ad diskuze o motorech - 2,5 benzín je v USA naprosto běžná základní motorizace a lidi ji hodně kupují, tak proč ne v pickupu, mě tam ten motor neuráží, navíc v nabídce je stále 3,6 V6 a poukud by mi to nestačilo, je tu stále Silverado 1500/2500/3500.