Jsou oblasti, kde chlapovi záleží na každém centimetru. Třeba... když potřebuje projet lehký terén, to se pak vyšší světlá výška hodí. I když třeba jen i 20 mm jako v případě Golfu Alltrack.
Da sa svetla vyska zvacsit pouzitim vacsich kolies? Priemer kolesa musi predsa vzdy ostat rovnaky, ci ma 16", 17", alebo 18" pneumatiky. Inak by nesedeli udaje z tachometra. Cize cim vacsi disk, tym uzsia pneumatika, ale celkovy priemer by sa nejak vyrazne lisit nemal. Cize tie 2cm budu skor pouzitim inych pruzin, ako kolesami.
este je tu moznost ze mozes pouzit podlozky pod pruziny ;-) .... mozes ziskat takto aj 20mm .... ak nejako nechces menit rozmer pneumatik .... ale to si treba uz taketo veci konkretne overit v servise alebo u vyrobcu.....
ono tachometer stejne ukazuje viac ako je realna rychlost.... ja mam na 14tkach elektronoch vacsi rozmer pneu ako predpisuje vyrobca ( tucnejsie gumy ) a stejne ked idem 50 na tachaci ...... tak realne GPS mi ukaze okolo 47... a aj ciselne radary v meste... ukazuju menej... mam povedzme 50 na tachaci a pritom sotva ukazu 45 na tabuli.... toho by som sa neobaval.... po lopate povedane......ze aj ked teoreticky by som mal ist rychlejsie ako ukazuje tachac ( kvoli vacsim pneu ) ,,, stale idem pomalsie ako ukazuje tachac..... ;-) .. mam to rokmi overene
A k čemu to tak máš? Já tohle dělal se zimníma kolama, že jsem tam dával vyšší profil než má být abych právě zvednul na zimu auto. Teď je to ale s Oktávkou dost neřešák, protože vyšší profil je jaksi problém sehnat. Na léto mi to přijde ale jako blbost.
citace..."Cize cim vacsi disk, tym uzsia pneumatika,"....je samozřejmě naprostý nesmysl, pán měl na mysli zřejmě výšku bočnice pneumatiky, resp. profilové číslo. Slovo "užší" je zcela nepatřičné. Šířka pneumatiky je opravdu úplně něco jiného. No nic...vlastně ano: když se lidé k něčemu vyjadřují, měli by mít o pojmech alespoň trochu páru. Nebo se to už nenosí? :-!
Přesto, že se špatně vyjádřil (užší místo nižší), většina pochopila jak to bylo myšleno...
Mě ale mnohem víc zarazila ta argumentace tachometrem. To si někdo vážně může myslet, že si automobilka neporadí s tak banálním "problémem", jako je zvětšení obvodu kola v souvislosti se správnými údají na tachometru a vše co s tím souvisí?
Proste se daji vetsi kola - ne jen disky, ale jina pneumatika, pravdepodobne z Passata. Stejne to ma Octavia Scout.
Ovsem ma to jeste dalsi dopady - cim vetsi kolo, tim (idealisticky) pohodlnejsi jizda - vetsi kolo lepe filtruje diry. Na druhou stranu je kolo o neco tezsi a jsou tedy o trochu vetsi naroky na zaveseni, coz ale ve 4x4 nebude zadny problem.
A co se tyka nekoho, komu se zdala 1.6tdi pomala, tak ma pravdu - ovsem je treba si uvedomit, ze budou dlouhe prevody kvuli spotrebe a zaroven predpokladam (ale nevim), ze to bude vzdy 4x4, tedy je to navic o nejaky kila tezsi. Ale zase to ma napravu tak, jak "ma byt" (podle meho nazoru) a nej jen vlecenou (byt mozna dobrou).
Pětidveřový pětimístný kříženec kombi a SUV nižší střední třídy. Prelepiť znak, vymeniť ho za kosoštvorec a chlap si môže okrem lehkého terénu projet taky díru >:D
Hovorím si svoj názor, za ktorým si stojím. A nerobím roztlieskávačku ACZ. A fórum som si určite nesplietol, aj tu je to samá masturbácia, fetiš. Ja za to nemôžem, že niektoré značky používajú veľmi zaujímavé znaky. A čo mám robiť, keď hneď v titulke je ,,...chlapovi záleží na každém centimetru.Třeba... když potřebuje projet lehký..,, 8-s
Gilgite, tvoj slovník pozná nanjvýš slovné spojenia : ,,co to plácaš za nesmysly,, :-! Pravdepodobne veľa pracuješ, a kvantum práce ti prerastá cez hlavu. Tak na všetko chceš reagovať, ale podstatu myšlienky a vlastne na nič nevieš povedať svoj názor. Vieš dávať na otázku iba otázky... :*)
opäť si hneď v prvej rozvitej vete použil ,,plácás nesmysly,, >:D Říkáš, že píšeš konkrétní informace. V predchádzajúcom vstupe si tou konkrétní informaci myslel : ,, taky plácal nesmysly,, ?? :*) Pořád jenom píšeš, jak kdo plácá... 8-s
Proč myslíš? Hatch v předokolce s tímto motorem jede 200, kombík 196, čtyřkolka kombík 192, zvednutí karoserie plus plasty=horší aerodynamika, takže těch 187 vypadá pravděpodobně.
Možná sis toho nevšiml, ale 1.6 81kW je základní motor, takže motorizace pro penzisty, kdo chce trochu svižnější povoz, tak má další dvě možnosti v naftě, myslím, že 135kW je už solidní svezení, nemluvě o 1.8 TSI.
:-! Vzhledem k cenové politice to budou solidně situovaní důchodci , že ... Otázkou zůstává, kolik že zákazníků zvolí 135 kw nebo 1,8 Tsi -> soukromé osoby to s největší pravděpodobností nebudou, zbývá kategorie firemních vozů -> jedno, jestli velkých společností nebo jednotlivců , což už je ale jiný příběh.
Tady se háže statisíci jako s tenisákem, jen ta realita prodaných verzí je pravidelně jiná ...
Hele, 1.6TDI je naopak typicky fleetová motorizace... ale ok, máš možnost volby.
Zlatý střed je jasný - 2.0TDI 110kW (předpokládám že ten slabší dvoulitr bude mít tolik). Třeba v Octavii není rozdíl mezi 110 a 135 nijak dramatický...
Drtivá převaha kupců těchto modelů je ze Švýcarska, Norska, Švédska, Rakouska či Německa. Takže o jejich solidním situování resp. solventnosti nemusíš mít nejmenší obavy. Pokud máš na mysli český piditrh, tak je to docela šumák, tam budou prodeje Alltracku mizivé. U Scoutu minulé generace v prodejích v Evropě drtivě vedla verze 2.0 TDI 103kW, takže lze důvodně předpokládat, že v této generaci to bude 2.0 TDI 110kW jak u Alltracku tak u Scoutu.
A pokud máš pocit, že Golf se kupuje hlavně v základu, tak to tak není, skoro každý čtvrtý má výkon 135kW a více (samozřejmě ne u nás ale v celoevropském průměru)
[odkaz]
Nic to nemění na faktu, že kecy o tom, že je nějaké auto pro penzisty jsou přinejmenším hloupé. Nejsem penzista a s 1,8 TSI bych to, nemít aktuálně 4 měs. staré auto, hned koupil, cena je mi docela lhostejná. S prodejcem se vždy domluvím.
Když ty na všechno nahlížíš optikou holého zadku, a to je problém. Pokud známe tvou situaci, můžem to chápat, ale věz, že obecně ta prohlášení dělají, mimo holého zadku, taky dojem prázdné hlavy. Buď zkus více zapojit empatii nebo se k "nákupům" prostě nevyjadřuj. Tyhle pindy o fleetech a soukromých osobách, to je zoufalců evrgrýn. ;-)
Nevim, co je na tom divného? Zvýšený Golf kombi s 4x4 není nejlehčí auto. Reálné hodnoty mohou být klidně trochu lepší, ale obdobně velké a silné vozy nemají o moc rozdílné parametry.
Ano, takové parametry má Civik 1.4 v hatchi.... a zrychlí o sekundu pomaleji.
Holt i VW může ujet ruka.
To, co funguje na Passatu, mi na Golfu přijde jako pěst na oko.
A v červené obzvlášť.
Šupem s tím do obludária k iX35 a Joukerovi.
Náhodou to má jednu velkou výhodu, jelikož se v této verzi asi nebude prodávat na malých kolech a ty oplastované blatníky spolu s velkými koly efektivně maskují tu masu plechu nad zadním kolem, kterou trpí levnější verze Golfu kombi s menšími koly :-)
Jen jestli tu masu nemaskují spíš rendery. Mám takový pocit, že v tomhle ohledu byly rendery lepší než realita i u klasického Variantu. "Těžký" zadek na nich tak nevynikl.
Zdá se mi to, nebo v celém článku není absolutní hodnota světlé výšky? Hlavně že je v něm celý odstavec věnovaný převyprávění pár technických údajů místo přehledné tabulky. Tohle si strčte za klobouk.
Měl by mít 142 mm, ale jist si nejsem. Uvést jen relativní údaj mi nepřijde ani vtipné. To jako autor předpokládá, že všichni čtenáři znají světlou výšku Golfu Variant? Nemluvě o tom, že se někdy dle provedení různí.
165 mm 2008 tedy není nějak zásadně lepších. To bychom se museli podívat na úhly a světlou výšku na více místech. Od zvýšeného kombíku toho zase moc nečekám, když nemá výškově stavitelný podvozek. To mi spíš přijde slabší Passat Alltrack, který na tom není o moc lépe než tenhle Golf. Přitom A4 allroad má 180 mm.
Souhlasím. U provedení, které se "o něco" vylepšenou světlou výškou pyšní je konkrétní údaj tohoto rozměru zásadní a měl být v článku uveden. Případně včetně srovnání s konkurencí.
Absolutní hodnotu považuji za podstatnější informaci. Relativní spíš za zajímavost a doplňkovou informaci. Mám takový pocit, že v tiskové zprávě světlá výška nebyla, jen těch +20 mm. Nějaké porovnání, to smrdí prací. ;-) Někomu to však očividně nevadí.
Souhlas, a je docela s podivem, kolikrát ten údaj o světlé výšce u aut, kde je relevantní, chybí, test suv, crossoveru, tabulka plná rozměrů, vzdálenost levého ucha od pravého okna vzadu třeba, ale světlá výška nikde. ;-\
... ten šovinistický a iracionální dvojsmysl byl nutný? Řekl bych, že ne... podobné excesy (jako by jich nebylo málo) patří jinam, ne na tematicky jasně profilovaný server.