Novinky
Pětidveřový pětimístný kříženec kombi a SUV nižší střední třídy. Prelepiť znak, vymeniť ho za kosoštvorec a chlap si môže okrem lehkého terénu projet taky díru >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Čoveče, si si splet fórum, nemyslíš. S tímto jdi ... víš kam :no: :no: :no:
Hovorím si svoj názor, za ktorým si stojím. A nerobím roztlieskávačku ACZ. A fórum som si určite nesplietol, aj tu je to samá masturbácia, fetiš. Ja za to nemôžem, že niektoré značky používajú veľmi zaujímavé znaky. A čo mám robiť, keď hneď v titulke je ,,...chlapovi záleží na každém centimetru.Třeba... když potřebuje projet lehký..,, 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgite, tvoj slovník pozná nanjvýš slovné spojenia : ,,co to plácaš za nesmysly,, :-! Pravdepodobne veľa pracuješ, a kvantum práce ti prerastá cez hlavu. Tak na všetko chceš reagovať, ale podstatu myšlienky a vlastne na nič nevieš povedať svoj názor. Vieš dávať na otázku iba otázky... :😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
opäť si hneď v prvej rozvitej vete použil ,,plácás nesmysly,, >😁 Říkáš, že píšeš konkrétní informace. V predchádzajúcom vstupe si tou konkrétní informaci myslel : ,, taky plácal nesmysly,, ?? :😉 Pořád jenom píšeš, jak kdo plácá... 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
....byste se mohli vzít za ruce a jít spolu do školy se učit porozumět psanému textu....
1.6 TDI má 81 kW a 250 N.m, zrychlí na stovku za 12,1 s a jede až 187 km/h???
Neni nekde chyba, to jsou hodnoty snad pro atmo 1,4 v benzinu 😉
Neni nekde chyba, to jsou hodnoty snad pro atmo 1,4 v benzinu 😉
Proč myslíš? Hatch v předokolce s tímto motorem jede 200, kombík 196, čtyřkolka kombík 192, zvednutí karoserie plus plasty=horší aerodynamika, takže těch 187 vypadá pravděpodobně.
Jojo, mas pravdu, cekal jsem asi moc od toho slabeho dieslu 81kW a nizkeho kroutaku 250Nm, uz v normalnim kombiku tech 11s neni nic extra.
Možná sis toho nevšiml, ale 1.6 81kW je základní motor, takže motorizace pro penzisty, kdo chce trochu svižnější povoz, tak má další dvě možnosti v naftě, myslím, že 135kW je už solidní svezení, nemluvě o 1.8 TSI.
:-! Vzhledem k cenové politice to budou solidně situovaní důchodci , že ... Otázkou zůstává, kolik že zákazníků zvolí 135 kw nebo 1,8 Tsi -> soukromé osoby to s největší pravděpodobností nebudou, zbývá kategorie firemních vozů -> jedno, jestli velkých společností nebo jednotlivců , což už je ale jiný příběh.
Tady se háže statisíci jako s tenisákem, jen ta realita prodaných verzí je pravidelně jiná ...
Tady se háže statisíci jako s tenisákem, jen ta realita prodaných verzí je pravidelně jiná ...
Hele, 1.6TDI je naopak typicky fleetová motorizace... ale ok, máš možnost volby.
Zlatý střed je jasný - 2.0TDI 110kW (předpokládám že ten slabší dvoulitr bude mít tolik). Třeba v Octavii není rozdíl mezi 110 a 135 nijak dramatický...
Zlatý střed je jasný - 2.0TDI 110kW (předpokládám že ten slabší dvoulitr bude mít tolik). Třeba v Octavii není rozdíl mezi 110 a 135 nijak dramatický...
Drtivá převaha kupců těchto modelů je ze Švýcarska, Norska, Švédska, Rakouska či Německa. Takže o jejich solidním situování resp. solventnosti nemusíš mít nejmenší obavy. Pokud máš na mysli český piditrh, tak je to docela šumák, tam budou prodeje Alltracku mizivé. U Scoutu minulé generace v prodejích v Evropě drtivě vedla verze 2.0 TDI 103kW, takže lze důvodně předpokládat, že v této generaci to bude 2.0 TDI 110kW jak u Alltracku tak u Scoutu.
A pokud máš pocit, že Golf se kupuje hlavně v základu, tak to tak není, skoro každý čtvrtý má výkon 135kW a více (samozřejmě ne u nás ale v celoevropském průměru)
[odkaz]
A pokud máš pocit, že Golf se kupuje hlavně v základu, tak to tak není, skoro každý čtvrtý má výkon 135kW a více (samozřejmě ne u nás ale v celoevropském průměru)
[odkaz]
Když ty na všechno nahlížíš optikou holého zadku, a to je problém. Pokud známe tvou situaci, můžem to chápat, ale věz, že obecně ta prohlášení dělají, mimo holého zadku, taky dojem prázdné hlavy. Buď zkus více zapojit empatii nebo se k "nákupům" prostě nevyjadřuj. Tyhle pindy o fleetech a soukromých osobách, to je zoufalců evrgrýn. 😉
Nevim, co je na tom divného? Zvýšený Golf kombi s 4x4 není nejlehčí auto. Reálné hodnoty mohou být klidně trochu lepší, ale obdobně velké a silné vozy nemají o moc rozdílné parametry.
Ano, takové parametry má Civik 1.4 v hatchi.... a zrychlí o sekundu pomaleji.
Ano, takové parametry má Civik 1.4 v hatchi.... a zrychlí o sekundu pomaleji.
nedá mi to: tohle není crossover, tohle je kombík s o 2cm vyšší světlou výškou!
Holt i VW může ujet ruka.
To, co funguje na Passatu, mi na Golfu přijde jako pěst na oko.
A v červené obzvlášť.
Šupem s tím do obludária k iX35 a Joukerovi.
To, co funguje na Passatu, mi na Golfu přijde jako pěst na oko.
A v červené obzvlášť.
Šupem s tím do obludária k iX35 a Joukerovi.
Viděls někdy Passat Alltrack v červené?
naopak ja toto povazujem za najkrajsi golfik :yes: :yes: :yes😒br />
dokonalost ..... gratulacia do vw..... toto by snad uz clovek aj kupil aj ked je to sterilny nemec
tentokrat ale ozaj pekne auto :yes:
dokonalost ..... gratulacia do vw..... toto by snad uz clovek aj kupil aj ked je to sterilny nemec
tentokrat ale ozaj pekne auto :yes:
Ty jseš na ně teda krutopřísnej... >😁 Na hubu z toho nepadám, ale zase posílat Alltrack do tak vybrané společnosti mi přijde trochu přehnaný... 😉
Jen tedy ta stříbrná lomená lišta na předku pod SPZ je vskutku originál Humberto. To má být nějaká parafráze na "F1" lištu rychlých Renaultů. 😲
Jen tedy ta stříbrná lomená lišta na předku pod SPZ je vskutku originál Humberto. To má být nějaká parafráze na "F1" lištu rychlých Renaultů. 😲
Náhodou to má jednu velkou výhodu, jelikož se v této verzi asi nebude prodávat na malých kolech a ty oplastované blatníky spolu s velkými koly efektivně maskují tu masu plechu nad zadním kolem, kterou trpí levnější verze Golfu kombi s menšími koly 😄
Spíš než "masa plechu nad zadním kolem" mě ruší "masa plechu za zadním kolem, tedy masivní D sloupek, který opticky visí ve vzduchu.
Masou plechu nad zadním kolem typicky trpí spíš auta, s "dynamicky stoupající spodní linkou oken"
[odkaz]%20Civic%20To…
Masou plechu nad zadním kolem typicky trpí spíš auta, s "dynamicky stoupající spodní linkou oken"
[odkaz]%20Civic%20To…
Myslíme asi to samé, omlouvám se za nepřesné vyjádření 😄
Jen jestli tu masu nemaskují spíš rendery. Mám takový pocit, že v tomhle ohledu byly rendery lepší než realita i u klasického Variantu. "Těžký" zadek na nich tak nevynikl.
Zdá se mi to, nebo v celém článku není absolutní hodnota světlé výšky? Hlavně že je v něm celý odstavec věnovaný převyprávění pár technických údajů místo přehledné tabulky. Tohle si strčte za klobouk.
Svetla vyska je zvacsena o 2cm. Svetla vyska klasickeho Golfu Variant je 14cm, cize toto bude mat 16cm. Aj P2008 ma viac.
Měl by mít 142 mm, ale jist si nejsem. Uvést jen relativní údaj mi nepřijde ani vtipné. To jako autor předpokládá, že všichni čtenáři znají světlou výšku Golfu Variant? Nemluvě o tom, že se někdy dle provedení různí.
165 mm 2008 tedy není nějak zásadně lepších. To bychom se museli podívat na úhly a světlou výšku na více místech. Od zvýšeného kombíku toho zase moc nečekám, když nemá výškově stavitelný podvozek. To mi spíš přijde slabší Passat Alltrack, který na tom není o moc lépe než tenhle Golf. Přitom A4 allroad má 180 mm.
165 mm 2008 tedy není nějak zásadně lepších. To bychom se museli podívat na úhly a světlou výšku na více místech. Od zvýšeného kombíku toho zase moc nečekám, když nemá výškově stavitelný podvozek. To mi spíš přijde slabší Passat Alltrack, který na tom není o moc lépe než tenhle Golf. Přitom A4 allroad má 180 mm.
Tak Nemci uvadzaju 140mm. No a P2008 na najazdove uhly urcite lepsie. Ale to len tak.
Souhlasím. U provedení, které se "o něco" vylepšenou světlou výškou pyšní je konkrétní údaj tohoto rozměru zásadní a měl být v článku uveden. Případně včetně srovnání s konkurencí.
Absolutní hodnotu považuji za podstatnější informaci. Relativní spíš za zajímavost a doplňkovou informaci. Mám takový pocit, že v tiskové zprávě světlá výška nebyla, jen těch +20 mm. Nějaké porovnání, to smrdí prací. 😉 Někomu to však očividně nevadí.
... ten šovinistický a iracionální dvojsmysl byl nutný? Řekl bych, že ne... podobné excesy (jako by jich nebylo málo) patří jinam, ne na tematicky jasně profilovaný server.
Mě ale mnohem víc zarazila ta argumentace tachometrem. To si někdo vážně může myslet, že si automobilka neporadí s tak banálním "problémem", jako je zvětšení obvodu kola v souvislosti se správnými údají na tachometru a vše co s tím souvisí?
Ovsem ma to jeste dalsi dopady - cim vetsi kolo, tim (idealisticky) pohodlnejsi jizda - vetsi kolo lepe filtruje diry. Na druhou stranu je kolo o neco tezsi a jsou tedy o trochu vetsi naroky na zaveseni, coz ale ve 4x4 nebude zadny problem.
A co se tyka nekoho, komu se zdala 1.6tdi pomala, tak ma pravdu - ovsem je treba si uvedomit, ze budou dlouhe prevody kvuli spotrebe a zaroven predpokladam (ale nevim), ze to bude vzdy 4x4, tedy je to navic o nejaky kila tezsi. Ale zase to ma napravu tak, jak "ma byt" (podle meho nazoru) a nej jen vlecenou (byt mozna dobrou).