Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf Alltrack: Někdy i 2 cm pomohou

Michal Fokt
Diskuze (69)
Jsou oblasti, kde chlapovi záleží na každém centimetru. Třeba... když potřebuje projet lehký terén, to se pak vyšší světlá výška hodí. I když třeba jen i 20 mm jako v případě Golfu Alltrack.

Volkswagen v Paříži představí dalšího člena rodiny Golf a současně blízkého příbuzného mladoboleslavské Octavie Scout a španělského Leonu X-Perience. Jedná se o model Alltrack, což je kombík, vybavený standardně haldexovou čtyřkolkou 4Motion a elektronickým uzamykáním předního diferenciálu, ochranným plastovým spodním bodykitem včetně nástavců blatníků a mírně zvýšenou světlou výškou, v tomto případě o 20 mm.

Pokud patříte k odpůrcům automobilů SUV, ale často jezdíte po nezpevněných cestách, může být takovýto crossover volbou pro vás. Volkswagen jeho lepší průchodnost terénem obohatil o "offroadověji" vyhlížející nárazníky a samotná zvýšená světlost patrně není zásluhou modifikací podvozku, ale použití větších kol - výřezy blatníků se zjevně zmenšily, místo aby se zvětšily.

Golf Alltrack bude k dostání od příštího roku se čtyřmi motory - pouze jedním benziňákem 1.8 TSI o výkonu 132 kW a točivém momentu 280 N.m (s dynamickými parametry 7,8 s a 217 km/h) a tří turbodieselů. Základní 1.6 TDI má 81 kW a 250 N.m, zrychlí na stovku za 12,1 s a jede až 187 km/h. Doplňují ji dvě verze čtyřválce 2.0 TDI, ten nejsilnější poskytuje 135 kW a 380 Nm, což mu zajistí zrychlení 0-100 km/h za 7,8 s a maximální rychlost 219 km/h, stačit by vám ale mohl i 110kW, jemuž to na stovku trvá o 1,1 s déle a spokojí se s rychlostí 208 km/h.

Kombinace jednotlivých motorů s převodovkami zatím není známa, Volkswagen se ale chlubí třeba i tím, že Golf Alltrack zvládne táhnou brzděný přívěs s váhou až dvě tuny. Na autě tohoto typu pochopitelně nesmí chybět ani střešní ližiny pro případ, že by nestačil obří kufr.

Michal Fokt
Diskuze (69)
12. 10. 2014 13:49
Re: Svetla vyska
Proste se daji vetsi kola - ne jen disky, ale jina pneumatika, pravdepodobne z Passata. Stejne to ma Octavia Scout.
Ovsem ma to jeste dalsi dopady - cim vetsi kolo, tim (idealisticky) pohodlnejsi jizda - vetsi kolo lepe filtruje diry. Na druhou stranu je kolo o neco tezsi a jsou tedy o trochu vetsi naroky na zaveseni, coz ale ve 4x4 nebude zadny problem.
A co se tyka nekoho, komu se zdala 1.6tdi pomala, tak ma pravdu - ovsem je treba si uvedomit, ze budou dlouhe prevody kvuli spotrebe a zaroven predpokladam (ale nevim), ze to bude vzdy 4x4, tedy je to navic o nejaky kila tezsi. Ale zase to ma napravu tak, jak "ma byt" (podle meho nazoru) a nej jen vlecenou (byt mozna dobrou).
Avatar - Emel
25. 9. 2014 09:52
Re: Tak tohle snad ne?!
Může být, z prvních fotek (jo, renderů) Variantu v Denim modré jsem byl docela nadšený, ale na salonu mě ani top verze neuchvátila.
Avatar - Dinar
25. 9. 2014 08:48
Re: Světlá výška
Souhlas, a je docela s podivem, kolikrát ten údaj o světlé výšce u aut, kde je relevantní, chybí, test suv, crossoveru, tabulka plná rozměrů, vzdálenost levého ucha od pravého okna vzadu třeba, ale světlá výška nikde. ;-\
Avatar - Dinar
25. 9. 2014 08:41
Re: Vykony
... kolem nástěnky hondaklubu. >:D
Avatar - Dinar
25. 9. 2014 08:40
Re: Vykony
Když ty na všechno nahlížíš optikou holého zadku, a to je problém. Pokud známe tvou situaci, můžem to chápat, ale věz, že obecně ta prohlášení dělají, mimo holého zadku, taky dojem prázdné hlavy. Buď zkus více zapojit empatii nebo se k "nákupům" prostě nevyjadřuj. Tyhle pindy o fleetech a soukromých osobách, to je zoufalců evrgrýn. ;-)