Až to bude v salonu na normálních kolech, tak až tolik brawo nebude. Ale slušné pokračování líbivého firemního designu, který myslím započal fluence a megane to je. :yes:
fluence vyzera ako nejake vznasadlo alebo rozplastena zaba.... alebo neriadena namorna strela francuzskej armady bez jasneho ciela ... ku krase ma hodne daleko.... riadny prezvejkanec...
zdravim ta :-) tie renaulty su tak zle auta ze minuly tyzden pribudli hned dva grand scenici :-) takze uz ich mame 5 v rodne a nie a nie sa pokazit :-|
Ale ty to zle robíš. To nemáš kupovať nové, zle pekne aspoň 10-ročné a stočené z AAA. Takto si tu moc z chuti asi nezanadávaš. A samozrejme je úplne jedno akú žabožrútsku značku kúpiš, lebo všetko je to rovnako na figu a teba to automaticky oprávňuje odsúdiť toto hrozné trio na doživotnú nenávisť. Ja len aby si vedel ako maros funguje. :-)
inak tento styl masky s obrovskym vodorovnym ziabrovym rebrovanim cez cely predok a mega znakom na chladici .... nejako tomu neviem prist na chut.... pockam si na realnejsie foto .... v lepsej farbe a mozno sa mi to bude pozdavat
ono to vyzera ako nejaky natianhuty crossover..... z fotiek sa mi zda sucasny espace ovela ovela vzdusnejsi... v tomto novom uz asi nebude nad hlavou pol metra miesta..... no ale hlavne ze to ma kolesa ako traktor..... to priestornosti interieru najviac pomoze
Jo, to je k pláči, že už nebude nad hlavou půl metru místa. Ano, počkej si na reálné foto, a v Renaultu se budou modlit, aby se ti to líbílo.
Ono to vypadá jako crossover- no , přečti si článek, oni tomu říkají crossover, ty traktore :no:
No pokiaľ si dobre pamätám, tak už pred pár rokmi keď Renault začal avizovať nástupcu modelu Espace tak už vtedy bolo jasne povedané, že to bude Crossover. Ty máš veľký prehľad, tak neviem prečo sa teraz hráš na blbého. Či len chceš rozprúdiť diskusiu? To sa dá aj iným inteligentnejším spôsobom.
Tos mi připomněl "oblíbenou" situaci, která se mi stávala, když jsem ještě bydlel v Praze. "Hele, ty seš z Prahy, neznáš tam nějakýho Sváťu Berkovce ?" >:D >:D
umravnit :-) to by sme museli odpojit cely vychod od elektriky ako lunik 9 bohuzial pan bozko mu moc toho nenadelil :-) a lieky neexistuju pre neho ...mozno marjanka
Ještě chybí chrom na klikách, zrcátkách a něco malého na střeše, aby už to byl naprostý kýč. Všimněte si, že nejvíc chromu vždycky používají šmejdy z číny......a Renault. Vypadá to hrozně lacině.
A já někde psal, že mi to u Passatu nevadí? Vadí. Vypadá to jak na tržnici. Ale Renault je podle mě ještě horší, protože ten chrom má ve velkých plochách a nejen na úzkých linkách. Jako k čemu je ten chrom na dveřích? Proč má tak silné rámečky okolo mlhovek? co ty dva rámečky na zadním nárazníku? Ne, to je podle mě jenom kýč pro lidi, co mají rádi levní blyštivé věci.
A k tomu zveličování Passatu navádíte Vy sám. Jako říkat: ,,Když to má Passat, tak přece Renault může taky." to jen jinými slovy říkáte, že se Renault vlastně opičí. To jako když Passat bude mít místo oken síťky proti mouchám, tak to hned Renault bude mít taky?
Co je na několika mých odstavcích tak hrozného a nepravdivého, že mě takhle urážíte? Kamarády tu opravdu nemám. A pořád jsem ještě od Vás neviděl ten argument. Jen urážíte za jiný názor nebo pohled na věc. Okamžitě kopete kolem sebe bez jakéhokoliv podepření fakty a ani neumíte přečíst psaný text, neb si do něj vkládáte svoje vlastní smysly a výmysly.
Promiň, ale věta "šmejdy z Číny a... Renault" fakt nenasvědčuje tomu, že sis všiml nadužívání chromu u evropské modly. Proto jsem tě jemně upozornil, že VW to u Passatu vede ještě hůř, ale ne, ty to musíš popírat... Konec diskuse s tebou.
Bohajeho, psal jsem Renault, protože je to článek o renaultu. To jste opravdu tak omezení, že kdokoliv řekne něco proti jiné, než německé značce, tak je okamžitě fanoušek Volkswagenu? Pardon, ale svět fakt nevidím jen černobíle. A že všechny čínské šmejdy využívají přehršel chromu, což se netýká ani tak aut, jako spíš elektroniky, nábytku a ostatních spotřebních věcí, to je prostě fakt. Holt, čím míń vkusu lidé mají, tím víc se to musí blýskat
Řikaš maš to přeměřene a zvažene.....
Mě třeba chrom doplňky až tak nevadi ale někdy meně je vice což by Espaci ktery je na fotkach určitě prospělo. Proti tomu je Passat břidil.
Každopadně Espace vypada šmrcovně což na druhou stranu bude mit zřejmě za nasledek ustup v praktičnosti. Co mě ale nejvic těši tak to je interier ktery konečně vypada velice dobře a snad touto cestou pujde i novy Megan.
až na tu ohromnou věc vepředu na kapotě :D. Pokud to stihne na trh dřív než nový S-Max, myslím že zájem zákazníků bude a to si Espace rozhodně zaslouží.
Trochu škoda, že je koncipován jako crossover. Velká kola a světlá výška jinak pohlednému designu moc nepřidávají. Vnitřnímu prostoru pak také ne, což by u cross-MPV měla být priorita.
Nejsem si jistý, zda Renault nejde s touhle koncepcí trochu pozdě. U velkých aut to nějak nefrčí.
Ja by som sa nečudoval ak by nakoniec z jedného modelu urobili niekoľko línií, ako napr. trebárs Urban Line a Outdoor Line. Jednu viac pri zemi skôr do mesta a na cesty a druhú viac oplastovanú a zdvihnutú aj na ľahší terén. Každopádne nechám sa prekvapiť interiérom a ako to bude vyzerať naživo. >:D
Vypadá to, že by to mohl být pro mne ideál. Pokud to bude mít 4x4. Potřebuji auto pohodlné na delších cestách, hodně krámů v kufru nebo hodně lidí, na léto i na zimu a občas taky nějaký lehčí terén. Doposavad mi to plnila LR Discovery III a tohle by mohlo být zas o kousek méně žíznivé.
No nevím fandím renaultu líbí se mi nové clio, captur i twingo (to teda dost) i facelift megane a tohle mi přijde trošku moc.. hlavně teda ta záď takové patvary moc křivek. Vidím stejný problém jako u focusu / megane 3. Je to divné a nepůjde to faceliftovat 8-s
Naštěstí tu máme nadčechy, kteří nás plebs dokážou v tu správnou chvíli velice trefnou a satirickou statí peprnou jak od Šaldy o místě ve společnosti ujistit.
Jaký jiný auto mabízí to co R?
Mám na mysli onu hranici MPV/crossover, navíc se čtyřkolkou.
Pro mě je dodnes erko nedoceněný model. Nicméně pořád je to prémie a podobný auto z běžný produkce na trhu není.
Pokud renault tohle nabídne ve 4x4, tak ani nastupující ani S Max takovou univerzalitu nenabídne. Já osobně si ho dovedu představit v garáži.
Kolega Avantime se nechal trochu unést... ;-) Podle mého to nijak urážlivé, natož dementní není. Stejně jako když se řekne, že je nějaké auto "sporťák pro chudé", "Mercedes pro chudé" apod. ;-)
Významově-historickým původem ano, podle mě to ale dnes má hanlivý podtext. Řekl bych, že je to slovo používané těmi , co se plebsem být necítí, na označení těch druhých.
Ale nebylo to myšleno zle, tak to nechme. ;-)
není to nejhorší. vadí mi akorát vysoká hrana oken, až příliš velký znak a taky tím chromem mohli pošetřit. jinak prodejů předchozí generace s velkou pravděpodobností nedosáhne.
Jsem zvedavy na vnitrni prostornost. Doufam, ze zmenou koncepce prilis neutrpela. U Espacu to vzdycky byla jedna z dominantnich vlastnosti vozu a prave i diky ni je dosud vniman jako kral sveho segmentu. Jinak novy design Renaultu obecne se mi libi, Espace vnimam jako atraktivni. Za me zatim :yes:
Upřímně čekal jsem všechno, ale tohle je pro mě obrovské překvapení. V tom dobrém slova smyslu samozřejmě. Za sebe říkám, že tohle je naprostá pecka. Je mi jasné, že se do mě obuje milión pět lidí a bude mi vysvětlovat, jak tam nesedí ta či ona linka, že nenavazuje na tu a onu hranu. Upřímně je mi to naprosto u zádele. To auto se mi líbí a tečka :-) Takže při pohledu na fotky dávám Renaultu Espace V :yes:
ale my jsme řekli, ne! A udělali jsme... co vlastně?
Jednotlivosti nevypadají špatně, ale jako celek to auto nějak nefunguje, velká kastle naznačuje funkčnost a užitkovost, tu tluče "trendy" cingrlátková výzdoba, a to vše na podvozku SUV. Zvláštní. Každopádně bude nový espace vyžadovat zvyk, je ale možné, že v reálu bude dělat vyváženější dojem. :-|
Myšlenka je podle mě určitě správná. Přidat k MPV něco schopností SUV. Podobný mix vlastností, i když v hodně jiném balení, nabízí už Freemont. Pro trochu větší rodinu skoro ideální kombinace. Vzhled je hodně zvláštní. Obrovská kola která asi moc neodpovídají konečné verzi. Velká, totiž velký diamanat vepředu. Jsem zvědavej naživo.
Uz tu odznelo par prispevkov ku kolam. Neviem co je na nich nestandardne. Mne 19" kola s rozmerom 235/55 R19 (mozno zle vidim) pridu na crossover atakujuci 5 metrov ako uplne normalne. Alliancne modely Qashqai a Xtrail majú v ponuke 19" kola a su mensie. Pri tomto posobi Freemont ako 10 rokov stary model.
Trh s MPV-čkami je už nasýtený, tak prečo opäť nehľadať medzeru, kde by sa dalo uspieť?
Asi by bolo dobré si definovať čo všetko považuješ za "cingrlátka" a kde u teba končia. Limuzíny a SUV sú tiež cingrlátkové kvôli chrómu?
...ale no táááák.... mám pocit, že co není bmw tak není dobré... A právě hoši od vrtulek by se mohli jít k renaultu podívat jak se mpv dělá, protože ten jejich pseudokotrmelec, co vyrobili, by si jistě zásah designérů z renaultu zasloužil. Tak jen stloukli plechy, oKIAli vzhled a je to. Tady jsi to střelil drobet vedle, čeče.... :-)
K sedanu střední třídy od renaultu budu mnohem shovívavější než k sedanu střední třídy od bmw, naopak MPV je kategorie, kde mně bmw vůbec nezajímá. Chtějí-li je mít v nabídce o.k., ale etalonem v téhle kategorii být nemůžou a podle mně ani nebudou, je to otázka vývoje, zkušeností, sám nejlíp víš, že sporťák se snaží vyrobit kde kdo, ale pak to srovnáš s 911 a nohy jsou opět na zemi. A proč? No, někdo to auto ladí padesát let, to se pak těžko poráží. Proto, MPV bmw mě nezajímá, do diskusí o něm se nezapojuju, MPV od renaultu je bráno jako etalon, proto se ptám, tohle je vono? Tohle má být směr? Možná ano, možná je splynutí SUV a MPV logickou cestou, mě se to ale v této podobě, možná fázi, nelíbí, pořád to vypadá jako "MPV autobus" a k tomu ta obrovská kola z SUV. No a cingrlátka? Je to cesta "optický luxus za nízké náklady", přišel s tím citroen v DS modelech, renault statně sekunduje, není to jen chrom, je to ta celkově přehnaná zdobnost, která ale tady, k funkčně pojaté a na praktičnost zaměřené karoserii MPV, prostě nesedí. Je to takový kočkopes, ale jak píšu, možná to naživo nebude vypadat tak nesourodě, a možná se pletu a kupci MPV od renaultu nebudou mít problém běžně kupovat gumy v rozměru dvaceti palců. ;-)
Odhlédnu-li od chromomanie, absurdně velkých kol a takový tý "olašský" zdobnosti, pak koncept crossover je zřejmě jediná cesta, jak se někde umístit vedle S-Max a Sharan.
Takže za mě ok, jen ubrat z přemíry snahy...
P.S.: každý auto s velkými koly mi dělá radost, teoreticky snižuje ceny velkých pneu na trhu, ale tady to vidím na nějaky Energy saver a to je jiná story ;-)
Ano, "olašská" zdobnost. >:D:yes: Krásný termín, přesně vystihuje, co jsem měl na mysli.
Velká kola ano, taky jsem jejich příznivcem viz. debaty o range roverech, tady mi ale přijde jejich velikost přes čáru, a prostě nevěřím, že lidé kupující MPV budou ochotní platit za dvacítky, jednadvacítky pneu. ;-)
Ten kto bude mat na Espace bude mat aj na pneumatiky a s tymi rozmermi ostan pri zemi, ja tam vidim 19tky, co je v poriadku. Aj ten rozmer je prakticky a jazdny v lahkom terene.
...ode mě palec nemáš... nicméně...opravdu přišel DS s Olahstyle nebo více chromu více ....line? takový highline, r line... to není upe citrák, ne? ;-)
tak tohle ano, je to jiné než zbytek a přitom to není bizarní a má to jistou dávku šarmu.
Obsahuje to prvky Avantimu, ale tentokrát použitelně a ne na posměch většiny. Velice jsem zvědavý na novou Lagunu.
sucasnu lagunu v europe v predajoch poraza uz aj smiesna korejska aziatka i40 s jedinym dieslom.... ktora je tu fakticky na vylete a do poctu ( a ktoru pred par rokmi nikto ani nepoznal ) ..... to je obrovska hanba pre vyse 100 rocny "domaci" renault ..... neviem si predstavit zeby v azii renault porazal hyundai >:D ... to je ciste science fiction ;-)
ale inak prajem renaultu vela stastia.... bude ho do dalsich rokov potrebovat :yes: ozaj nevie niekto kedy tato "svetova znacka" ( ktoru poznaju tak maximalne europania a rusi ) vstupi na severoamericky trh? Nejako ju tam stale nevidim ;-) .... sranda >:D
Týmto si si pochoval všetkú reputáciu ktorú si kedy mal na tomto serveri. V minulosti som s tebou dokonca v niečom aj súhlasil ale neskutočne si sa v poslednej dobe zmenil. Kedysi si mal skutočne rozumné aj keď len teoretické argumenty ale mali hlavu a pätu.
Teraz už len bez prepáčenia trepeš dve na tri a do každého auta, ktoré ti nepadne do oka pľuješ špinu bez akéjkoľvek skúsenosti s ním, snažíš sa vyvolávať konflikty a robíš presne to, za čo si ty kedysi kritizoval druhých - súdiš autá podľa značky a nie podľa reálnych kvalít. Padol si na absolútne diskusné dno. Stal sa s teba len ďalší internetový troll.
Píšem ti to preto lebo som si ťa kedysi vážil za tvoje, v rámci možnosti, rozumné príspevky.
Ty si mýliš fakty s tvojimi klamstvami. Keby si miesto písania nekonečných bludov trochu uvažoval, tak ti možno dôjde, že Dacia nemá v Rusku žiadnu tradíciu, tak načo im ju nasilu vnucovať. Ako píše MichalSVK vyššie, je to s tebou v poslednej dobe horšie. Choď sa na týždeň vyvetrať do Tatier, možno to trochu pomôže.
len tak som zo srandy som pozrel predaje i 40 a laguny 3 v aprili >:D i40 rozdrvila lagunu o tazkych cca 60kusov v july o 1100? :-) tak to je tazka porazka renaultu :D obzvlast ked si vezmes clio vs i20 ceed vs megane mam pokracovat? si uplny traged ano v renaulte urcite nemozu spavat len preto ze sa v rusku predava duster ako renault...velmi chabe a urcite aj to ze sa nepredavaju v usa >:-[] povedz mi aky to ma zmysel?
Asi mu nejaky renolťák prebral chlapa. Tento miestny šašo,malokedy co napisal rozumne-to co pisal ked v F1 skoro usmrtila Masu pruzina,to bolo "počtenicko" ako mu to prial a aj celemu Ferrari. KIA .....,tooper a mclarenaaak to nema vo vezi celkom v poriadku - pri všetkej ucte k nemu.
Pre mňa sklamanie. Nič zaujímavé som na tomto aute nenašiel, obrovské kolesá, malé okná, tá kombinácia vo mne vzbudzuje odpor. Bez ohľadu na svetlú výšku, crossover alebo nie, ale dá sa to spraviť aj inak. Za mňa zatiaľ :no: , uvidíme, jak budú vyzerať bežné sériovky. A najmä som zvedavý na interiér.
Myslím, že se Renault pár let v dizajnu hledal, ale poslední dobou nastolil správný směr - viz Mégane, Captur, Clio a teď i Espace. Auta mají moderní styl, atraktivní vzhled, který se nesplete s žádnou jinou značkou (a nemusí mít ani velké logo na kapotě). Doteď jsem měl trochu problém zkousnout Renaultovy výplody, ale teď rozhodně palec nahoru! Ať si to nezkazí! :yes:
Pumpkin ty jseš fanda, nevíš prosím tě kdy příjde nová Laguna a Megane a jestli existují již nějaké skicy. Rencek se mi začíná líbit čím dál více. Před týdnem si sousedi dva důchodci přivezli nového Captura v modré metalíze a je to teda na pohled fešák. Před tím měli Fabii.
Přesně tuto modrou barvu
[odkaz]
Skice sa na verejnosť ešte nedostali a skôr asi unikne podoba z patentového úradu ako to už začína byť zvykom. Zatiaľ vyzerá, že najskôr príde nástupca Koleosu, už ho maskovaný testujú, takže premiéru bude mať budúci rok. V lete sa navyše objavili zábery z testovania nejakej muly s karosériou Fluence, čo tipujem na predzvesť Méganu, ktorého podoba by mohla byť známa koncom roka 2015 (premiéra 2016). No a Laguna, to neviem. Boli info že po novom bude tiež crossover, potom sa zas hovorilo o zachovaní segmentu, ale ako sedan coupé (niečo na spôsob Passatu CC)... Všetky spomenuté modely už budú na CMF platforme, ktorú teraz využíva nový X-trail či nový Qashqai.
Nástupce Koleosu přijde až v roce 2016. To, co jde teď vidět na fotkách, je menší Mégane SUV (2015), který přijde ještě před normálním Méganem (2015/16). V roce 2015 by se měla objevit Laguna a o rok později Scénic.
hm, ten interiér teda není žádná hitparáda. ale možná je to taky tou úplně divnou barevnou kombinací 8-s v komplet černé to možná bude vypadat snesitelně.
Nová doba vyžaduje nový přístup k automobilu. Klasické MPV je de-mode, každý chce mít v autě od každého trochu.
Renault logicky roubuje MPV na základ SUV, který se těží oblibě a který na rozdíl od MPV má vzestupnou tendenci. Samotný model má za mě jednoznačně :yes:
Jenže stále se nemůžu zbavit dojmu, že Renault jako expert na podobné propadáky opět sáhl vedle. Pochopí totiž tento přístup klasický zákazník MPV? Jestliže chci velké rodinné MPV, pak koncepce SUV a vyšší podlahy se mi jednoduše příčí a vyšší stavba je jednoznačné minus. Vždyť SUV na dálnici? Proč?
Mám jednoduše dojem, že nový Espace má našlápnuto na kariéru Vel Satis nebo Avantime. Ty taky nebyly špatné (až na spolehlivost ,ale s tou měl v té době Renault problém obecně), přesto to ale málokdo dokázal ocenit.
Velký MPV si dnes dovolí nabídnout jen Ford a VW, tradiční Espace už nejen kvůli stáří paběrkoval. Novej chce evidentně nabídnout něco jinýho a podle mě ani jiný cesty není.
Překvapují obrovský kola, jakoby se jednalo o koncept, moc lesklý parády, přestože základní tvar karoserie má jiskru i náboj. Podle mě se jedná o zbytečnost.
Espace by parádičky nemeses potřebovat a jak jsem zastáncem velkých kol, tady mi připadá, že méně bude znamenat více.
Přesto by mohl udělat dojem a přihnout si z tržního podílu víc než v posledních letech.
Btw: lidová R-Klasse mě při pohledu na novej Espace taky napadla. Ten koncept mě samotnýho oslovil a na rok strávenej s "eRkem" celkem rád vzpomínám :-)
Skôr ako z obrovských kolies - aj keď ofiko fotky podľa mńa trochu zkreslujú, viď. pumpkin, chrómu atď. sa obávam čo tam Renault vie dať za techniku.
4x4 môže byť z Nissanu. Ale aký silný diesel, resp. benzím má aktuálne Renault/Nissan na sklade?
Vždyť je to takovej hybrid SUVčka s MPV na obrovských kolech (rodiny jistě ocení cenu pneumatik >:-[] ). Mě se to tedy nelíbí vůbec. Ztratilo to takovej ten punc velkého auta pro velké rodiny. Dělají z toho stylovej terénní autobus. Ale co, kdo chce kam... Já bych to stejně s jejich pověstnou "spolehlivostí" nikdy nekoupil :-!
Takto má vyzerať auto vyrobené v roku 2014/15. Zaparkuj vedľa Sharana alebo Voygera a budeš vyzerať ako mimozemšťan. Design sa musi posúvať každou generáciou a francúzi majú odvahu do toho ísť. Veľa krát v minulosti to nevyšlo, ale Avantime, Vel Satis oživili obraz na cestách. Espace bude šperkom na cestách a garážach v celej Európe. Exteriér :yes::yes::yes::yes::yes:
Ak sú fotky interiéru naozaj z Espace, tam sa francúzi moc neodviazali. Elegantný interiér aktuálnej Laguny alebo nového Volva XC90 je oveľa ďalej, toto vyzerá ako zväčšený interiér Clio/Captur,vyzerá trochu lacno.
Francúzi väčšinou za svoje vrcholné diela pýtajú premrštené sumy (Vel Satis, Citroen C6), ak nepokazia cenu, jeden bude stať pred mojim domom na jar a dalsie 4 vo firme. Držím palce pri tvorbe ceny.