Norma počítá s tím, že průměrně ujedeš 25 km po "vybití" baterie, když to zjednoduším. A z toho se počítá konečná kombinovaná spotřeba (vážený průměr spotřeby s vybitým a nabitým systémem). Konkrétně v tomhle případě to bude něco jako 50/75*0 + 25/75*6.
Není to nic nového, viz například Volvo V60 a jeho 1,9 litru. Celkem pohodlný způsob, jak plnit cíle EU.
jj
1) při jízdě z kopce automaticky vypne spojku a start stop system chcípne motoóor aby nechlemtal a pustí jen alternátor aby fázovou regulací dobíjení baterky brzdil jak ty budeš šlapat na pedál ;-)
2) ve frontě na chleba až budeš stát u pumpy vypne motor a rádio ti bude hrát z energie baterky kterou ti napumpoval pri jizde z kopce ;-)
3) na kazdy krizovatce semaforech stopce dokonce i dej prednost v jizde ti auto stopne smrdutej motóór [odkaz] aby ses mohl poradne rozhlidnout nez tě BzmBzm elektromobil [odkaz] předfikne ;-)
4) rozjezdy jsou zásadně čerpány z baterky. BrmBrm motóór [odkaz] se nahodí výlučně na rovinkách dálnicích do kopce a v nouzi když je nízká energy v baterkach a nestači dobíjet ani solarní šíbr ;-)
5) a furt do toho musis lejt + servis kapalin a potřebnosti ktery jsou navrhovany tak aby se opotřebovávali a rozbíjeli abys servisům dal práci ;-)
6) nevim jak ty ale ja teda to cpu jen do zastrcky, celkem vklidu domova garáže [odkaz] ;-)
aku budem mat spotrebu ak najazdim len 30 km za den? 0,0l na 100 km, ale ja viem ze ty si borec ktory najazdi 160 000 km rocne, tak ty si ten Passat urcite nekupuj.
Zjavne ti nedochadza. Je totiz uplne jedno aku to ma oficialnu spotrebu, nieco tam dat musia, ak najazdis 30 km za den - jazdis skratka len na elektrinu a ak mas urobit za den 500 km, tak je asi lepsi diesel, jednoduche a jasne, ale niekto sa rad stazuje a place ako cely svet okolo nich klame a zavadza.
samozrejme ze je to blud... vidis to spravne...... tejto spotrebe neveri ani sam Winterkorn..... ale ako papierovy udaj je to pekne cislo.... ;-) ... samozrejme realita bude ina.... predpokladam ze okolo 3,5-4 litre na 100km.... a ak na to pritlacis.... tak mozno ani velky rozdiel voci dieslu nebude
A proč by nevěřili? 2 litry jsou podle normy, která předpokládá přesně definovaný režim, takže to není o důvěře či nedůvěře, ale o přesně dané metodice měření.
Ten kdo jezdí 40km (nebo třeba 80km s přestávkou) denně bude mít spotřebu 0 litrů benzínu a třeba 20kWh el. energie na 100km. Ten kdo jezdí štreky 1000km denně (což nelze urazit asi jinak než po dálnicích) bude mít spotřebu 7,5 litrů jako běžné 1.4 TSI.
Presne tak, ake je to jednoduche ked sa pohne rozumom, najlepsie je ked borci nad tebou rataju priemernu spotrebu a dostanu sa k tomu ze to bude zrat ako diesel alebo aj viac
Nechápu ten smysl mít auto na benzín i na elektriku. Respektive když oboje, tak udělané tak, aby se lil jen benzín a elektromotor se dobíjel sám nebo jen elektromotor a dobíjet elektřinu. Ale jet k benzince a pak domů napojit na kabel, to mi přijde prostě jako pí**vina, která může bavit jen fanoušky.