Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kalousek
A co na to obrovské kolísání napětí a přetížení při 15 voltech říkají třeba žárovky případně další spotřebiče v autě ?
cudzinec11
lacne hybridy od suzuki...
Inak dufam, ze EU uz nenariadi dalsie znizovanie emisii v obdobi po 2021, inak budeme musiet chodit pesi a este aj platit za emisie CO2, ktore pritom vyprodukujeme...
Inak dufam, ze EU uz nenariadi dalsie znizovanie emisii v obdobi po 2021, inak budeme musiet chodit pesi a este aj platit za emisie CO2, ktore pritom vyprodukujeme...
Neurotic
A až na zemi nezbyde ani 0,1% CO2 tak už budou politici spokojení? Nejspíš jo, jenom nevím co budou jíst >😁
Ještě by mě zajímalo kolik, že to ušetří toho plynu? Půjde to vůbec změřit? Pokud to totiž nesníží spotřebu o litr tak si toho nikdo ani nevšimne teda vlastně jo v okamžiku, kdy se to rozbije a přijde účet za opravu :no:
Ještě by mě zajímalo kolik, že to ušetří toho plynu? Půjde to vůbec změřit? Pokud to totiž nesníží spotřebu o litr tak si toho nikdo ani nevšimne teda vlastně jo v okamžiku, kdy se to rozbije a přijde účet za opravu :no:
povolldi
"Magnetické pole rotorového a statorového vinutí alternátoru posune vektor síly odporu do příznivější oblasti zátěžové charakteristiky."
??????????????????????????????????????… />😁DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Myslím, že i na FELu by to napsali líp. 😉
??????????????????????????????????????… />😁DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Myslím, že i na FELu by to napsali líp. 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
unicorn64
Toyota robi hybridy a skutocnu rekuperaciu 25 rokov a vy tu pisete o nejakych alternatoroch a Octavii ??? Aspon upravte nazov clanku, aby sme na to neklikali zbytocne ... :no:
Řešení postavená kolem alternátoru (startéru) nejsou sice nejlepší, ale jsou rozšířenější (mnohem lehčí, levnější atd.). Najdeš to dnes v kde čem (například snad ve všech konvenčních BMW, ale třeba i v předchozí generaci Smartu).
Položil si někdo otázku, proč v motoristicky nejvyspělejších evropských zemích není povinné denní svícení zavedeno? Odpověď je prostá - protože je to blbost!
Denné svietenie je plus pre bezpečnosť. Zbytočné môže byť iba ak v krajinách, kde majú atribúty ako zodpovednosť, ohľaduplnosť a rešpektovanie pravidiel cestnej premávky všeobecne na vysokej úrovni.
Ačkoli Tesco-LED pásky kdesi pod nárazníkem svítící do země tomu tedy moc nepomáhají...
Sice se ti může zdát, že v létě to takový problém není, ale právě intenzivní sluneční svit vytváří problematické přechody světlo-stín (například, když auto vyjíždí ze stinného lesa a oči řidiče protijedoucího auta jsou přizpůsobené mnohem prosvětlenějšímu prostředí).
Je otázka, jakou roli hraje, že jsem zvyklý na osvětlená auta, ale za sebe mohu říct, že neosvětlené (nebo špatně osvětlené) auto zaregistruji později než řádně osvětlené. Pořád včas, ale nepochybuji, že jsou osvětlená auta lépe vidět. Ať už v létě, nebo v zimě. A to je základ.