Škodovku lze za tent přístup jednoznačně pochválit, možnost takové individualizace se mi vždy líbí a určitě si tímto přístupem může přilákat další zákazníky. Některé barevné kombinace jsou více než divoké a mému oku přliš neladí, ale lze jsou i ty mnohem povedenější jako např tato [odkaz] I v interiéru lze odlišení dát :yes: .
Otázku tak jen zůstává, kolik za to budou chtít, ale necháme se překvapit, za dva dny už třeba bude jasno ;-)
suhlas... cierne stlpiky su ok aj v kombinacii inych farieb auta.... . ale biele stlpiky na zltej zelenej ci inej farbe posobia nepekne... ( aspon pre mna ) ..... rovnako aj tie cervene stlpiky sa mi nepacia ... bud cele auto v rovnakej farbe alebo potom nejake s ciernymi stlpikmi a strechou ..... biele ani cervene sa mi fakt nepacia v ziadnej kombinacii farieb auta .... ale to je len moj nazor
Súhlas, niektoré farby na tých A-stĺpikoch vyslovene kričia. Suzuki to spravilo lepšie, keď má A stĺpik stále čierny a odlišne lakovaná je len strecha, resp. späťáky: [odkaz]
Jasné, že nie všade to stopercentne sedí, vo väčšine kombinácií to ale nevadí, napr. pri červenom aute a bielej streche mi čierny stĺpik vôbec neprekáža (ladí s rovnako čiernym B stĺpikom): [odkaz]
Aj keď máš pravdu, že úplne najviac to sedí tam, kde je čierne auto alebo strecha (tam vidím jasný odkaz Mini): [odkaz]
Jenže tam se zase tlučou ta bílá zrcátka s červeným lakem a černým sloupkem... schválně se zaměř na ten detail (přechod uchycení zrcátka do karoserie).
Když už, tak měl být spodek zrcátka černý, uchycení taky černé a jen vršek lakovaný do barvy střechy.
Černá a bílá se sami o sobě nebijí, ale když ještě přidáš tu červenou, tak to na mě působí jako májové kotě. Ale každý to vidí jinak a právě od toho je zde ta individualizace, vybereš si to, co je tvému vkusu nejbližší.
Mně to zrcátko také vadí. Než tuhle kombinaci, radši čistě červenou. Snaží se v tomhle napodobit Cooper, ale u něj jsou sloupky opticky součástí prosklení. A to dělá celkem dost. I zrcátka zvládli u Mini lépe.
Problém vidím i v tom, že Swift má na svou velikost poměrně hodně velká zrcátka, která potřebují opticky rozhodně spíš zmenšit, to ale umí černá, bílá má ovšem přesně opačný efekt, zvlášť pokud jsou celo bílá včetně uchycení.
tiez si myslim ze farebny stlpik si mohli odpustit.... stacila len strecha...... ok cierny stlpik este ujde ... tam nie je problem...... ale biely alebo cerveny su vazne uletene..... nech ich skombinujeme s akoukolvek farbou auta
Suzuki Swift s týmto prišlo už dávnejšie: [odkaz]
[odkaz]
ale inak samozrejme OK, možnosť individualizácie je u každého modelu vítaná a v prípade Fabie o to viac, že ich tu budú onedlho plné cesty.
zda sa ze prve auto ktore s tym prislo ( farebna strecha pripadne aj s motivmi , sice bez farebnych stlpikov ) bolo toto [odkaz] [odkaz] [odkaz]
inak ked uz sa bavime o fabii aj sucasna FII ma bielu strechu .... a neviem ci nebola skor ako u swifta ;-) [odkaz] ... fabia II tusim bielu strechu ponukala za priplatok pre kazde auto, na obrazku je edicia sportline ktora ju mala v serii
kategorie malých áut není o světových unikátech, takže je jedno kdo s čím přišel. Existují spousta možností, třeba nalakovat všechny města kde je Fabie na zelenou, zvolili ale střechu a A sloupek, spolu s zrcátky, a je to to nejlepší za pakatel, co mohli udělat. Víc od malých aut neočekáváme
Veď ja som nepísal, že ak nebola Fabia prvá, tak to nemá význam, to bola len poznámka na margo pre tých, ktorí by si náhodou mohli myslieť, že to tu ešte nebolo.
Jak píše MT, Fabia II nabízela skoro to samé. Již od počátku bílá střecha, pak přišel Sportline s černou (a snad i stříbrnou?), následně černě laděné Monte Carlo a také RS lze mít s černou střechou, zrcátky i koly. Ani v rámci Škody nejde o žádnou novinku.
Ak máš k Fabii III striktne odmietavý postoj, tak asi nie. Ak ale patríš k prevažnej väčšine, ktorú F III neuráža, vhodná farebná kombinácia jej vizáži veľmi pomôže. Samozrejme niektoré kombinácie sú také tuzerské: [odkaz]
iné sú ale celkom atraktívne a vkusné: [odkaz]
[odkaz]
To souhlas, ale to je reminiscence na F II montecarlo. Mimochodem možná v této kombinaci ta zmiňovaná dvojka bude i hezčí. F III je trochu promarněná šance, ale je třeba mít na mysli, že funkci F I a II převzal /za mě pěkný/ rapid. F III musí být menší a méně výraznější.
Ta červeno-bílá kombinace mi právě přijde hodně špatná, typická
"Coca-Cola".
A sloupek bílý, B sloupek černý, C sloupek červený a bílá kola jako třešnička na dortu...
No, dnes mám vybráno - [odkaz] Mimochodem, spodní partie přídě, to je designový majstrštyk, zejména pasáže kolem mlhovek, jejich plasticita, to vizuální odlehčení, to je opravdu klasa.
Neříkám, že Fabia není obdařena jinými majstrštykovými kreacemi, viz třeba zadní partie, avšak nedomnívám se, že by snad (skoro) všichni výrobci uměli zvládnout ten spodek předku, zejména tedy v pasážích kolem mlhovek tak čistě, jako mistr Kabaň na nové fabii. Konfrontuj si v tomhle konkurenci.
ani jedno ;-) jen je to imho nejvíc nevýrazná volba z nabízených, která by spíš seděla na manažerský sedan. ale jak už zaznělo níž, ten konfigurátor může zkreslovat, protože mi žádná barva nepříjde vyloženě slabá. reálné okometrické zhodnocení bude rozhodující. co třeba není špatné [odkaz]
Viděl jsem na fotkách hnědou FIII s černými sloupky, střechou a 17" koly a vypadalo to výborně. Předevšim zezadu černé doplňky s černými lemy světel působí nečekaně luxusně :yes: Hnědá je dobrá.
Z "konfigurátorových fotek" příliš odvázaný nejsem. Moc ji to tam nesluší.
Vytiskni si to a nalep jako plakát na zeď. Ve skutečnosti takové auto nedostaneš, ani kdyby ses v salonu Škody postavil na hlavu, je to jen počítačová simulace ... stačí se podívat na nereálné zatmavení skel ;-)
Jasně, jde o elektronickou přehlídku, avšak barvy jistě můžeme vnímat jako v reálu. Je to důležitý "náhled", člověk zjistí, jaká z barev mu k danému vozu pasuje. No a pak to chce doladit výběr naživo, s tím souhlas.
to nerozporuji, nicméně možnost zvolit dvoubarevné provedení vozu, aniž bych musel mít kola v barvě střechy imho není zanedbatelná. osobně se mi např. černá kola vyloženě nelíbí. je otázka zda to není jen konfigurátorem.
No tak zrovna na té fotce, kde se Fabia individualizuje vypadá jako hodně ošklivé kačátko...za zadními dveřmi je vidět velká masa plechu, kola jsou oproti celku na fotce malá. Navíc zde markantně vystupují až příliš veliká přední světla...no nevím.
Jo a dovolím si teoretizovat nad tím, že i Fabia má na této fotografii popruhy stažený podvozek...včera mě pobavil Rapid - před barákem stál na 17" kolech a mezi pneu a lemem bylo ještě asi tak 8cm směšného prostoru a Rapid vypadal jako poctivě udělané SUV do těžšího terénu :no:
Jeden máme v ulici a je to opravdu koza, nicméně i tak v té prezentační červené na velkých kolech vypadá na ulici velmi stylově a vyšší podvozek mě nijak neruší. S lowendovým autem dokázali udělat téměř zázrak.
Propustnost předních skel 5 %, kola skoro vylézající z podběhů, prostě pěkná počítačová simulace ... pro nějakou tuningovou show by to Škodovka možná i vyrobila, ale pro reálného zákazníka takové auto Škodovka nevyrobí, ani kdybyste konfigurátor prosili na kolenou.
Škoda nezklamala - pokud bude k Fabii rozumná cena vs výbava jako je teď v akčních editions k Rapidu, tak jich prodá hodně. Neříkám, že je to něco ultrasuper co nikdo jiný nemá, ale je to prostě dost dobrý na to, aby to nikoho neurazilo, potěšilo ty kdo si to koupí a čekalo se na to tři měsíce v pořadníku. A to ještě přijde kombi. Na pět nebo šest let vystaráno.
Rozhodující bude právě ta cenovka, jestli se podle některých prognóz bude shodovat či snad přehoupne přes Rapid, tak jsem na budoucnost tohoto modelu zvědav. Ale jo, tato možnost individualizace je fajn. ;-)
Raději Swift sport, to má alespoň použitelný motor a o moc dražší než fabia v max není. Je sice hezký, že si můžu vybrat lak, ale co se týče benzínových motorů na výběr moc není, protože podle předběžných odhadů náklady na servis tohohle krámu budou 1.5x vyžší než u stávající 1.4. Tohle auto je skutečně použitelné jen jako nákupní taška, zajet do krámu a z5 na to je to ideál. Ale jelikož většina čechů to bude mít jako rodinné auto a ještě s nejslabším motorem tak to bude na silnicích o nervy. Kde je ta doba 6 válců s objemem 2.5l a víc...
Můžeš nám přiblížit ty servisní náklady ve srovnání s 1,4? Většina prodaných kusů bude mít nejméně TSi, což na auto této velikosti je naprosto dostatečný motor na jakékoliv cestování a pokud bude prostornost (pro 4 osoby) na takové úrovni jako u současné Fabie, pak bude kombi verze velmi zajímavou alternativou rodinného vozu. Pokud ji tedy nezabijí cenovkou...
Btw. kolik těch malých aut s 2,5 litrovým šestiválcem vzniklo? Napadá mě snad jen Clio Sport V6 s třílitrem.
Co jsem viděl video prvních dojmů na auto.cz, tak mi místo vzadu pro kolena připadlo slabší. Uvidíme, zda to bude blíže stísněné FI nebo prostorné FII.
No Swift až taká plechovka nie je; je to živé zábavné auto s výborným podvozkom, ktoré poteší už aj so základným motorom (čo sa o Fabii rozhodne nebude dať povedať), spracovaním svojho interiéru predčí aj niektoré o triedu väčšie autá, verzia Sport je hotheč zachovávajúci to najlepšie so starej školy (točivá atmosféra), skrátka Swift rozhodne nie je auto, do ktorého je dôvod kopnúť si. Zvez sa, uvidíš. ;-)
to si nemyslím, Swift je málem jen prázdný plech, materiály hodně levný, v Maďarsku je to auto ,,národní klenot,, dá se říct, protože tam se vyrábí Suzuki už dlouho, a na východ od nás kde lidi mají ještě méně peněz než tady, je to celkem dobrý kompromis. Víme co to je za auto. No a v době šetření, nikdo nikoho nepřesvědčí že najednou Swift je super něco. Ta automobilka totiž není o tom! Škodovka je jiná liga, hlavně s Škodovkou bych nesrovnával Swift.
Covece ctu to uz asi poctvrty, sice jsem nakonec pochopil ze je v tvejch ocich Swift sracka.. ale tak stylisticky vybrousenej text jsem uz dlouho necetl:) Jinak jak pise iudex, svez se. Ono to madarsky Suzuki fakt neni zadnej zazrak, ale jiste sam neveris tomu, ze u Suzuki pracujou samy blbouni a u Skody samy hvezdy. Coz se mimochodem da aplikovat na celkem jakoukoli hadku o znackach tady..:)
Svez se Swift Sport pak sedni do fabie projeť s tím stejný okruh a do očí mi řekni, že fabia je lepší. Jelikož jsem Fabia III řídil, tak vím co je to za auto a jaké jsou jeho možnosti. Podvozek a motor to je u swift sport jiná liga na to fábka nemá. A co se týče kvality až to auto uvidíš naživo zjistíš, že to takový terno není. Všichni pořád koukáte na nejvyšší výbavu s největšími koly. Ale kolik jich doopravdy bude po českých silnicích jezdit v maximální výbavě? Ono až to uvidíš bez té digitální klimatizace, bez toho barevného displeje a bez 17 kol se sníženými pružinami zjistíš, že koukáš na jiné auto. A věř mi, že FIII v základu vypadá jak sociální auto.
Neber to jako nesouhlas, ale na druhou stranu zase nemůžeš přímo srovnávat Fabii v základu se Swiftem ve Sportu, což je u Swiftu top motorizace/výbava, podobně jako u Fabie RS, i když FaRS stojí víc, než SSS.
To sice ne, ale swift sport stojí 390 000 Kč (v nabídce suzuki je to jako top výbava, takže má xenony a už není až na drobnosti co přiobjednat). Fabia III v top výbavě bude kolem 450 000 a xenony nebudou. Co se týče kvality interiéru je to tvrdý plast, ale to má fabia taky oboje nepůsobí moc hodnotně.
cena! Dal jsem do konfigurátoru celkem v dnešní době normální výbavu v nejsilnějším slabém dieslu 77kW, bez metalízy atd a vyšlo mi, že za cenu 503.300 Kč dostanu hned dvě Fábie.
A sloupek může být černý, nebo v barvě karoserie, pokud tomu tak není, tak čím je světlejší a "barevnější", tím hůř.
Případ, kdy je A, B a C sloupek každý v jiné barvě je pro mě osobně nepřípustný, takže tohle se rozhodně úplně nepovedlo.
No, uvidí se na ulici kdo má pravdu :-) Podle mě ta žlutá-bílá kombinace (světlé barvy) vůbec není špatný. Navíc je to kategorie malých áut, kde barva hraje roli, tihle auta kupují i ženy, a rozhodně jen nějaký sportovec (takže chlap) přemýšlý dark, kde všechno má být tmavý, černý, atd. Smysl chlapa pro kreativitu je mizerný. Podle mě je to hodně dobrý nápad že se dá barvy kombinovat.
Jen jsem narážel na to, že se tu opěvuje možnost různých kombinací barev, přitom někteří to dělali už dávno a s příliš velkým úspěchem se to nesetkalo.
I když chápu, že průměrný evropan si radši koupil stříbrnou Fabii za 10 tisíc eur, než krémovo-vínovo-saténovou Ypsilonku za 20 ;-)
Jenže jsi to napsal v reakci na White labela, který (stejně jako já) kritizuje barevný A-sloupek a rozhodně nic neopěvuje ;-) .
Fabia na těch barevných kombinacích nestojí. Pokud bych si měl tipnout, budou tvořit poměrně malou část prodejů, většina aut bude klasika. Prodejní recept Fabie bude klasika - dost prostoru, solidní funkční design bez výstřelků, pár chytrých řešení, technika by VW a přiměřená cena.
Nemyslím si, že Lancia zhynula primárně na extravaganci.
Na tvém odkazu ovšem není každý sloupek v jiné barvě, pokud dobře vidím, tak A a C sloupek mají barvu shodnou.
lancia nezhynula na extravaganciu .... ale na neschopnost sefov znacky riadit tuto znacku dopredu a mysliet do buducna..... vyrabat 2 modely aj to bez nejakych zmien celych 10 rokov s tym sa dnes neda prezit .. tu ide o celkovy nezaujem sefov, vlady a dalsich kompetentnych o tuto znacku.... skoda co uz.... je to na dlhu debatu
problemov mala lancia viac ako dost... ale nie kvoli vzhladu....
Vidím to podobně. Jednobarevné lakování a dvoubarevné s černou střechou jsou nejuniverzálnější. Na jiné barvy střechy k tomu spíš potřebuješ přistoupit jako Mini, nebo Range Rover.
...snad to bude ve skutečnosti lepší než na obrázcích. Takhle to je hrozná kolotočařina. V barvách je to levný kýč a v seriozních barvách je to připláclý papuč. :-(8-s8-s
Nicméně na tomto webu to bude jasný konkurent pro Flying Spur....
OT: nedalo mi to a Cigo a 108 jsem si vyzkoušel. Mnoho věcí může být subjektivní, ale Ondřej předvedl prasárnu v přímém přenose. Je mi smutno, k čemu byl ochotný klesnout. Ondro, co se stalo, že jsi svolil k takové prasárně?
...byl jsem si oba projet. Tak tendenčně popsat auto ve stylu: když chci psa bít tak si klacek zajistím jsem nečekal. Opravdu. Nic takového bych nenapsal, pokud bych k tomu neměl důvod. Bylo to krajně neobjektivní, zavádějící a mnoho z toho, co Ondra napsal se dá nazvat prostě lži. A naopak vůbec nezaznělo např. rychlost odezvy displeje, která je okamžitá... white, tohle Ondra nedal na plné čáře. Ve srovnání deklasuje cígo 108 jen cenou.
Neboli: Stará Blažková vs. Mladá Blažková
Mladá Blažková je krásná, hbitá, voní, umí jazyky, atd. , ale oproti tomu stará blažkula má nižší těžiště a zná spoustu klevet.
...opravdu to byl přehled polopravd a účelových tvrzení. Je mi líto, ale tak jak Ondru "můžu" tak tady to projel...a myslím, že to už bylo druhé takové tendenční testování.
už není dostupný. Zjistil jsem to, když jsem si chtěl ověřit, jestli cena 503.300,- Kč je opravdu za dvě Fabie tak, jak jsem výše psal, nebo jen za jednu.
Fakt. Interiery su vydarene.
Pozor vsak na podobne formulky:
"Vzhledem k omezeným technickým možnostem tiskového procesu se barvy vyobrazené v tomto katalogu mohou mírně!!! lišit od skutečných odstínů laků nebo jiných materiálů."
Samozrejme, to iste plati aj pre elektronicku formu.
Ono je to jasné, monitory nejsou shodně kalibrované a tak na každém to působí jinak. Nejlepší bude návštěva dealera a zkouknutí na vlastní bulvy. Ale kombinace to jsou zajímavé ;-)
jedina moznost je asi tdi .... neviem aka je zivotnost toho benzinu cca odhadujem nieco cez 200 000 tisic ... to sa dnes hodi do naseho konzumneho zivota :-)
A kolik bys u benzínu potřeboval? Při běžném nájezdu ti to vystačí na více než deset zim, českého důchodce to dokonce přežije...Pokud za tu dobu bude vyžadovat jen běžný servis, tak to nevidím jako problém. Žádáš-li trvanlivost vyšší, zkus TDi, nejspíše chybu neuděláš.
Dobrý den, soutěž o *** je v plném proudu a podpořit svou zemi můžete i vy!
Jak se zúčastnit?
Pod následujícím odkazem naleznete IQ test: [odkaz]
Pozor! Aby se výsledek je započítal do soutěže, je potřeba vyplnit celý test!
Po vyplnění testu získáte podrobné statistiky o hodnotě svého IQ a také zjistíte, jak jste na tom v porovnání s ostatními Čechy i Evropany.
Víte, že zjistit své IQ je otázka několika minut a znalost vlastního IQ může být důležitá pro celý život? Hodně štěstí a správných odpovědí!