Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První dojmy: Hyundai i20

Hyundai přivezl do Paříže novou generaci modelu i20. Brousí si zuby na Škodu Fabia, ale upřímně - má na to?
Zpět na článek
2. 10. 2014 12:59
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
2. 10. 2014 12:44
2. 10. 2014 12:49
2. 10. 2014 15:04
2. 10. 2014 16:58
2. 10. 2014 17:16
3. 10. 2014 21:55
2. 10. 2014 18:16
3. 10. 2014 13:26
2. 10. 2014 15:10
4. 10. 2014 13:08
2. 10. 2014 14:01
2. 10. 2014 14:19
3. 10. 2014 21:56
3. 10. 2014 21:55
2. 10. 2014 13:27
2. 10. 2014 13:44
2. 10. 2014 14:03
2. 10. 2014 14:12
3. 10. 2014 08:41
3. 10. 2014 10:13
3. 10. 2014 11:31
3. 10. 2014 22:02
2. 10. 2014 15:08
2. 10. 2014 15:40
2. 10. 2014 20:50
2. 10. 2014 22:53
3. 10. 2014 14:33
3. 10. 2014 22:56
5. 10. 2014 13:07
2. 10. 2014 20:56
3. 10. 2014 10:21
3. 10. 2014 12:10
3. 10. 2014 12:52
3. 10. 2014 16:13
3. 10. 2014 19:06
3. 10. 2014 12:04
4. 10. 2014 09:53
3. 10. 2014 10:40
2. 10. 2014 22:02
2. 10. 2014 22:49
2. 10. 2014 22:04
2. 10. 2014 22:07
2. 10. 2014 22:10
2. 10. 2014 22:13
3. 10. 2014 01:44
3. 10. 2014 15:19
3. 10. 2014 21:20
3. 10. 2014 23:55
4. 10. 2014 10:39
4. 10. 2014 11:44
4. 10. 2014 21:21
5. 10. 2014 10:19
5. 10. 2014 10:39
5. 10. 2014 11:27
5. 10. 2014 11:34
5. 10. 2014 12:09
5. 10. 2014 12:41
5. 10. 2014 12:49
5. 10. 2014 13:05
5. 10. 2014 13:48
6. 10. 2014 12:55
5. 10. 2014 11:52
5. 10. 2014 12:49
6. 10. 2014 15:58
6. 10. 2014 17:13
6. 10. 2014 13:07
5. 10. 2014 22:36
6. 10. 2014 08:55
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 12:44
opravte si udaj o dlzke
v prvej tabulke....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
2. 10. 2014 12:59
Re: opravte si udaj o dlzke
Překlep, opraveno, díky.
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 12:44
Skvěle!
Vypadá výborně a interiér je na 1*. Počkám si na osobní setkání a na přímé vnímání vnitřku. Vedle něj vypadá F3 levně, odfláknutě a jde z ní cítit přílišný tlak na náklady.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 12:47
Re: Skvěle!
fabia III ma inu genetiku..... ale vysledok je rovnako presvedcivy u oboch.... obaja ponukaju to iste ale tym svojim sposobom .....

mne sa pacia obe auta.... a prave na suboj i20 s fabiou som asi najvaic zvedavy v sucasnej malej triede :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 12:49
Re: Skvěle!
I20 mi přijde dospělejší. Ale uvidíme na živo. :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 12:54
Re: Skvěle!
i20 posobi tak nejako zivocisnejsie a viac na city..... a dokonca uznavam ze popri tom si zachovava stale hodne racionalne tvary a praktickost z nej doslova srsi..... fabia to bude mat tazke o tom nepochybujem.... ale kombik od fabie je vazne krasny.... tu bude problem.... tu fabia ziskava uz vyhodu
Avatar - pallas
2. 10. 2014 15:04
Re: Skvěle!
posobi zivocisnejsie?! a cim prosim ta? akeho zivocicha ti pripomina?
Avatar - WinDiesel
2. 10. 2014 17:16
Re: Skvěle!
Teď jsem se smíchy málem poch .... >:D Díky Vám oběma. :yes:
3. 10. 2014 13:26
Re: Skvěle!
Můžeš tu živočišnost nějak víc rozvést? >:D Takovou blbost jsem dlouho nečetl.
2. 10. 2014 15:10
Re: Skvěle!
ja tej 20 hovorim metla na fabiu ;-)
4. 10. 2014 13:08
Re: Skvěle!
"Tvoj" súboj už dávno vyriešili fleeťaci! ;-)
2. 10. 2014 14:01
Re: Skvěle!
Sice tvrdšíš, že si počkáš na osobní setkání a tedy vlastní srovnání, ale FIII jsi odsoudil šmahem od klávesnice. Za to máš ode mě :no:
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 14:19
Re: Skvěle!
To bylo jen malé laškovné rýpnutí v duchu acz.... ;-)
3. 10. 2014 21:56
Re: Skvěle!
Hmm, tak to pak joo >:-[] :yes:
3. 10. 2014 21:55
Re: Skvěle!
Hmm, počkám, čeho se dočkáš. Dej pak vědět. >:-[]
Avatar - Kubis001
2. 10. 2014 12:45
Hlavní problém 1.2TSI
Tohle auto má jeden vážný problém, a to že oproti TSI v lehké Fabii se bude jednat s těmi letitými motory o zdechlinu. Dokud tam nedají úsporný turbomotor, tak to konkurence pro Fabii moc nebude.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 12:48
Re: Hlavní problém 1.2TSI
predaju maleho auta to az tak nevadi ... 90 percentam zaujemcov o taketo male auto netreba ziadne turbo ;-) ... jazdit denno denne po meste s malym turbom je skor trapenie motora a neprospeiva to zivotnosti auta

100 konova 1,4ka v i20 bude plne postacovat a bude roky sluzit :yes: a aj vo fabii by som bral 1.0 mpi .... ja napriklad nechcem turbo

hyundaiu bude skor chybat kombik .....
Avatar - Typhoon
2. 10. 2014 20:30
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Děláš chybu, že nechceš turbo, ten zátah odspoda je návykovej. :-!
3. 10. 2014 10:03
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Většinou turbo haní ten, který s tím nikdy nejel.
3. 10. 2014 11:14
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Jak píšeš ... největší odborníci jsou ti, co s tím v životě nejeli >:D , ale přesně ví, jak je to poruchové (u benzínového auta jsem se v okolí ani u známých nesetkal s poruchou benzínového turba, moje turba tlačily a tlačí 2x tolik, než na kolik byly nastavené v sérii, přesto to starší útočí na 300tkm) a jak to žere, i když objektivní údaje i zkušenosti majitelů hovoří jasně.
Avatar - JDM
3. 10. 2014 18:56
Re: Hlavní problém 1.2TSI
kolik tlačili??? a je rozdíl taky v motoru kolik toho zvladne pochybuju že by 1.2TSI zvládlo dlouhodobě tlačit 2 bary >:D
Avatar - wakantanka
3. 10. 2014 13:52
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Motor dopovaný turbom je prudko návykový, hlavne pre tých ktorí nevedia využiť maximum svojho atmosférického motora, lebo točiť to do červeného sa dnes nenosí. A hlavne to vtedy viac papá. >:D Ale hlavne dostať z atmosféry požadovaný výkon treba vedieť viac ako pri oturbenom "vysávači" >:D
3. 10. 2014 14:44
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Točit do červeného znamená mj. i to, že to pak zbytečně řve. Což rozhodně nepřidá k pohodě z jízdy v případě, že člověk někoho veze. A třeba mne upřímně taky už nebaví v případě, že chci rychle předjet, pořád podřazovat z 5-ky na 2-ku (u atmo mám jen 5M).

A když vezmu třeba diskutovanou dvojici FII vs. i20, tak to u slabšího TSi vs. atmo . 1.2-ka znamená, že tam kde u TSi mám ve 3.000 ot. pod plynem již solidních 50kW, tak pro obdobný výkon se u i30 musím "podřadit" až na cca. 4.200 ot.. Což. mj. i znamená, že mi pak výrazně dříve "dojdou" otáčky a já musím zase řadit.
Avatar - wakantanka
5. 10. 2014 15:24
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Ciest k cieľu je niekoľko >:D Každý si vyberie čo mu vyhovuje viac. Určite je ale dobré že existuje možnosť výberu, t.j. od klasickej atmosféry cez hybrid alebo benzín či diesel s priamym vstrekom a turbom. Mylsím že sa zhodneme v tom, že s turbom to ale je jednoduchšie a pohodlnejšie. >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 12:48
Re: Hlavní problém 1.2TSI
No, osobně bych počkal, jak to bude fungovat. GDI v i30 cucá něco kolem 7mi, což není trágo, při výkonu 96kw.
Avatar - Kubis001
2. 10. 2014 12:55
Re: Hlavní problém 1.2TSI
No jako jet to nepochybně pojede, ale pořád podle mě i to slabší TSI bude oproti té 1.4 raketa. Vždyť 66KW dá 0-100 Km za 10,9s, 81 KW za 9,4s. Nehledě o pocitovou větší živost odspodu u TSI. O tom, že TSI bude u 90% lidí žrát o litr méně jsem přesvědčen.
Avatar - fOE
2. 10. 2014 13:44
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Nemluvil bych o rakete, ale jednoduse o dalece prijemnejsim projevu. Nm dole proste pomahaji.
4. 10. 2014 13:21
Re: Hlavní problém 1.2TSI
júj a moje punto sporting 1.2 59kw 0-100 za 10.6....
>:D >:D >:D >:D
4. 10. 2014 18:38
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Boze mam rad ludi co si myslia, ze nazov sporting urobi s auta sport hlavne 59kW a 114Nm u toho punta ;-)

Teraz tu o cevenej, aby 59kW dalo 100-ku za 10,6s . To len ty zijes v tom, ale vyrobca a testy tvrdia nieco ine a to 12,3s :-) ;-)
Avatar - _Karel_
4. 10. 2014 19:17
Re: Hlavní problém 1.2TSI
On se asi přehlídl, 10,6 je u tohodle motoru komprese >:D
5. 10. 2014 12:45
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Veru tak. Fabia Monte Carlo 51kW - hotová šupa. :-)
Avatar - PeterLuk
2. 10. 2014 20:25
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Máme v Riu 1,4 MPi a pohoda klídek tabáček, žiaden problém. Jedine, jedine ma napadá turbo občas pri predbiehaní či pri plnom naložení. Ale osobne s tým nemám problém, bežne žiaden nedostatok výkonu či akcelerácie necítiť. Úplne to stačí a k tomu je motor veľmi dobre odhlučnený, takmer ho nepočuť!
Avatar - Typhoon
2. 10. 2014 20:33
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Na takové to domácí žvýkání, proč ne.
3. 10. 2014 22:00
Re: Hlavní problém 1.2TSI
>:-[] :yes:
3. 10. 2014 21:58
Re: Hlavní problém 1.2TSI
Podle mě to nebude až tak o motorech ani o cenách a výbavách, ty budou plus minus srovnatelné, jako o chybějící karoserii kombi. V tomto směru bude mít F3 navrch. ;-)
7. 10. 2014 14:23
Re: Hlavní problém 1.2TSI
nepisal by si to keby tu autor nezatajil informaciu, vec s ktorou Hyundai na salon prisiel a to su nove T-GDI motory. i20 bude mat trojvalec 1.0 T-GDI 88kW 172Nm. Hyundai to ma vsade v tlacovych sporavach a neverim, ze by si to auto nebol na pri i20 salone vsimol.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 13:03
poprosim foto tej cervenej verzie i20
co vidim v pozadi na fotkach.... ta bude vazne este krajsia ;-)

i20 ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2014 13:06
...ale upřímně - má na to?
A to jako myslíte vážně? Tenhle titulek bych pochopil při srovnání s Ferrari, ale s Fabií? Nechápu proč z toho auta každej dělá bůhví co, je to taky jen obyčejnej spotřební pekáč. Upřímně - na Fabii má asi cokoliv (a nejen cenově)!
Rozbalit vlákno
3
2. 10. 2014 13:25
Re: ...ale upřímně - má na to?
:yes: :-)
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 13:51
Re: ...ale upřímně - má na to?
Děláš, jako bys tu byl poprvé. Na podobné "podsuvky" si asi musíme zvyknout. Je to Bleskárna jak vyšitá.
Odpověď: nemá na to. Chceš vědět další odpověď? ;-)
3. 10. 2014 22:01
Re: ...ale upřímně - má na to?
A čím podle tebe na to F3 nemá? Buď konkrétní, nebo si budu myslet, že jenom plácáš do větru. ;-\
Avatar - miromen
2. 10. 2014 13:27
i20
Exterier se mi nelibi hlavně předni čast bez masky vypada divně. Celkově takova nezdařena kopirka vicero konkurence. Naopak interier vypada velice zdařile a rad si ho v realu prohlidnu. Motorova nabidka je však uboha.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 13:44
Re: i20
ponuka motorov je presne taka aby si kazdy bezny zaujemca o male auto vybral.... kto chce sportove naradie samozrejme musi ist inde.... 1,2 benzin aj 1,4 benzin su idealy ktore sadnu vacsine .... pripadne tu je aj diesel..... v malom aute jazdiacom po meste je totiz malolitrazny turbomotor cesta do pekel..... ten osobne ani zadarmo....

budme radi ze i20 je stale dostojne auto a nie kosacka na travu.... vo fabii tiez volim 55KW mpi... tu nie je o com .. tsi po meste skutocne len z nudze ...
2. 10. 2014 14:03
Re: i20
Topre, ty jsi traged. U i20 ty zdechliny ve meste stacej, kdezto u mensiho a lehciho Twinga to byl pruser. Tvoje nezaujatost prerusta i tu zdejsi redakcni.
Avatar - NSA
2. 10. 2014 14:12
Re: i20
Taky se mi jeví že nějak Renault nemusí ;-)
3. 10. 2014 08:41
Re: i20
Můžeš rozvést myšlenku s tou cestou do pekel? Jde mj. i to, že městském režimu a poskakování (a mimo město při běžných rychlostech a plynulé jízdě) to turbo jede po naprostý zlomek času a motoru většinou postačuje "atmosférický" režim.

A když potřebuji akceleraci, tak turbo je mnohem živější, než atmosféra, a to při dlouhodobě nižší spotřebě, než atmosféra, což si třeba sám jistě porovnáš u FII vs. i20.

Já naopak bych auto bez turba nechtěl ani náhodou, doma mám obě konstrukce. a to turbo je i ve městě mnohem příjemnější na svezení.
3. 10. 2014 10:13
Re: i20
Taky jsem provedl kravinu, koupil jsem si žravý Hundaj a do dnes toho lituji. S turbem se to nedá vůbec srovnávat. Svezení s TSI je požitek ačkoliv ho nemám, lituji, že jsem do něj nešel. Takže s atmosférou Hundaj velkou díru nedělá.
3. 10. 2014 11:31
Re: i20
TSI ani zadarmo, respektive dokud bude mít člověk na výběr, takže Hyundai :yes:
3. 10. 2014 22:02
Re: i20
Jednoduchá rada: Tak se ho zbav! >:-[]
2. 10. 2014 13:51
Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
zvláště na některých serverech...ale přeci jen:

[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 13:54
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
...tak postavil jsi proti PR článku na acz PR článek z ask. :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 13:56
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
uz len postavit proti sebe obe auta v reale ;-)
3. 10. 2014 22:04
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
Tak na to já se náhodou moc těším. Ať se obě ty auta ukážou, co v nich je. A redakci tímto prosím o pořádný test, až na dřeň!!! >:-[]
2. 10. 2014 16:28
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
Aby se to trochu vyrovnalo..obě auta budou brzo u prodejců, dkaždý si bude moci udělat vlastní názor bez toho, že by se musel bát o prémie... :-!
3. 10. 2014 22:05
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
Konečně jeden rozumnej názor mezi spoustou tý plevele tady :yes:
Avatar - chetoos
4. 10. 2014 12:48
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
Můžu říct jen jedno. Ani jedna z těchto značek není prémiová. Vím, že všichni kdo jezdí ve fábiích i Ovtáviích si alespoň v hlavě dělají z těchto aut prémiová, ale škodovka je stejně tuctová už jen kvůli toho, že ji má každý. A myslím, že každé auto je v něčem dobré. Hyundaii bude mít přednosti v ceně, výbavě, kvalitním zpracování a desingu. Fabia bude nabízet osvědčenou techniku. Uvidíme jak dopadnou testy.
6. 10. 2014 09:32
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
V Německu má každý BMW,Audi,nebo Mercedes. A myslíš, že jsou kvůli tomu, že je má každý považovány za tuctové značky??? >:D O tom to není kámo ;-)
6. 10. 2014 16:40
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
Každý ??? A komu potom predávajú tie dacie či škodovky v tom nemecku ?
2. 10. 2014 21:35
Re: Na prémiovou FIII nemůže Hi20 mít NIKDY,
PR z ask? vidis tam niekde porovnavanie s konkurenciou ako tu na acz a kecy o kolko je to a to lepsie?
Avatar - CarlosOstrava
2. 10. 2014 14:07
mě se líbí...
viděl jsem toto autíčko asi před měsícem poprvé naživo a na první pohled se mi moc líbilo, i když se mi z malých aut nelíbí téměř žádné.
Je to takový milý, malý, trošku sportovnější nákupní vozík :-)

Nicméně interiér alespoň na pohled vypadá super!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - grifith
2. 10. 2014 14:22
ROZPORUPLNÝ POCIT
Osobně mám z nové i20ky rozporuplný pocit, zepředu se mi její design líbí, ale zadní partie mi prostě nějak neštimují. Zejmona tmavý C sloupek nedokážu překousnout a velmi narušuje celkový vzhled. Kéž by tak šlo pouze o příplatkový prvek nebo sérii pro nejvyšší verze... ;-\
Interiéry Hyundaie se mi už nějakou dobu zamlouvají a tento není výjímkou. Motorově bude někomu chybět nějaký ten turbo benzín, ale osobně považuji atmo 1,4 ve voze této kategorie adekvátní.
Bohužel ten "zadek" je pro mě natolik nezkousnutelný, že bych raději vzal sesterskou Kiu Rio.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 14:43
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
ten tmavy c stlpik dava taky zvlastny dojem "presklenia" pozdlz celeho zadneho obvodu auta.... akoby strecha visela vzadu kdesi v lufte ... mne to pride ako zaujimavy detail.... odlahcuje to auto.... nerusi to nic.... je to nieco podobne ako tmave cierne stlpiky vpredu vo fabii II alebo vo swifte.... mne to neprekaza.... naopak.... je to zaujimave.... a mozno to coskoro pouzije viac znaciek.... inak ani i20 nie je prvym modelom..... prvy tmavy C stlpik pouzila tata bolt [odkaz] [odkaz]

samozrejme kazdemu sa to pacit nebude.... pockam si na zive stretnutie ale na tychto realnych fotkach z autosalonu s tymto nemam problem... mne to neprekaza ...
Avatar - grifith
2. 10. 2014 14:48
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
Rozhodně svůj názor nezměním, je to prostě pro mě nevzhledný detail kazící celkový vzhled nové i20. Jestli podobnou věcí trpí i indický pokus o auto, tak to už bych měl vzít v potaz, že to brzo bude mít každý >:D :yes:
Půjde o kontroverzní prvek, kterým si Hyundai rozdělí případné zákazníky na příznivce a odpůrce, nic mezi tím.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 14:52
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
v poriadku.... tvrdim tiez ze kazdemu sa to nebude pacit .... ja sa nesnazim o zmenu tvojho nazoru neboj... .... mne osobne tento detail neprekaza ... a v cervenej farbe vyzera s i20 tym ciernym stlpikom z mojho pohladu asi najlepsie.... alebo v tej luxusnej hnedej

casom s tym urcite este niekto pride, to sa vsadim... je to podobna zvlastnost ako tie cierne A stlpiky.... ale casom sa tiez rozsirili

tento pohlad je zaujimavy.... tu vidiet ako cierny stlpik odlahcuje cely zadok auta [odkaz] a oddeluje cely zadok od hornej casti zvysku auta ... vynikne takto aj linia strechy
Avatar - grifith
2. 10. 2014 15:02
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
Právě z takových úhlů mi to přijde nejpodivnější, tmavé zadní okno přecházející do leskle černého C sloupku a tam se zarazí o gumu zadních dveří... Třeba to reálně bude lepší, ale z fotek to prostě není ono.
Avatar - Kubis001
2. 10. 2014 15:14
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
I ten předek není žádná výhra. Všechny linie, detaily už jsem někde viděl. Dnes se začínají nosit ostřejší hrany a tenhle dizajn je až moc dokulata.

Nechci se Schraera dotknout, ale Kabáň odvedl ucelenější a čistější práci..
Avatar - grifith
2. 10. 2014 15:18
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
Neřekl bych, že zrovna i20 je příliš kulatou, od toho zde máme třeba Clio, kterému jeho vzhled není ani v nejmenším na škodu.
Avatar - Kubis001
2. 10. 2014 15:48
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
No jasně, že Clio je kulatější a vypadá pěkně. Když se ale podíváš na novinky z Paříže, tak tam ten trend ostřejších linii prostě je. Vypadá to, že tohle bude designová cesta pro další roky a z tohoto pohledu prostě i20 není IN. Což se ukáže za 2-3 roky na stárnutí vzhledu.
Avatar - grifith
2. 10. 2014 16:03
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
Jako názor beru, jen to vidím jinak. Proti předchůdci jsou linie mnohem ostřejší.
2. 10. 2014 15:39
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
Lesklé rámy oken by asi pomohly.
Avatar - grifith
2. 10. 2014 15:47
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
Buď a nebo tu černou parádu "vynechat"
2. 10. 2014 22:17
Re: ROZPORUPLNÝ POCIT
To je také možnost. :-)
2. 10. 2014 15:08
dobry dojem
podla mna keby som mal premyslat o kupe noveho auta v tomto segmente tak je asi 20 volba cislo jeden ...ked sa pozriem na predchodcu nie je tam vidiet ziadnu spojitost ... o vybave v pomere ku cene tu ani nemusim nic pisat >:D nemusim si dokupovat atozapalovac zadne plato antenu central menit svihadla za elektriku atd atd >:D
Rozbalit vlákno
4
3. 10. 2014 22:08
Re: dobry dojem
Promiň, ale jak to víš? Už máte na Slovensku ceny i20? Pochybuji, když ji sotva představili. Co když ti to auto nabídnou v oholený verzi za 20 tisíc éček? Co pak? Pořád budeš tvrdit, že to bude tvoje "volba číslo jeden..."? Asi těžko. :no:
Avatar - _Karel_
3. 10. 2014 23:07
Re: dobry dojem
Jako milovník fábií bys mohl vědět, jak vypadají oholený verze, ve kterých třeba neotevřeš kufr bez nasednutí do auta a otočení klíčku na kontrolky. Tak tady netrapči s půl milionem za i20.
3. 10. 2014 23:46
Re: dobry dojem
To byla nadsázka. Chtěl jsem tím jen demonstrovat tu nesmyslnost dnešního hádání se, kdo nebo co je lepší, jestli F3 nebo i20. Osobně mi to je celkem fuk a kvituji, že zákazník má dneska právo volby. Co si kdo nakonec vybere, je jenom jeho svatý právo.
3. 10. 2014 23:50
Re: dobry dojem
Jinak já nezastírám, že se mi Fabia líbí. Ale naživo jsem ji ještě neviděl, to se půjdu podívat hned po 11. listopadu. Na rozdíl ale od hromady zdejších "znalců" si povšimni, že jsem zatím nenapsal nic proti i20. Ani nemůžu, podle fotek nesoudím. Čili musím počkat až se to auto objeví v showroomu a pak si udělám vlastní úsudek, zdali je i20 lepší než Fabia či nikoli.
Avatar - M1chal
2. 10. 2014 15:40
!?
"Brousí si zuby na Škodu Fabia, ale upřímně - má na to?"
jasně že NE >:-[] Přece Škoda je kladivo na Mercedesy >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
2. 10. 2014 17:35
Fabia takřka bez šance
Nová i20 je o řád dotaženější model. Zatímco FIII udělala krok zpět a v mnohém je horší než předchůdkyně, i20 opět nekompromisně posunula laťku výš. Ve výsledku tak má Fabia jen jednu zásadní zbraň - verzi kombi.

Hyundai zkrátka splnil své cíle, Škoda již jen těží z minulosti. To je ten zásadní rozdíl mezi Fabií a i20.
Rozbalit vlákno
21
2. 10. 2014 19:44
Re: Fabia takřka bez šance
a teď schválně, čeho myslíš, že se prodá více? Fabií nebo i20?
2. 10. 2014 19:58
Re: Fabia takřka bez šance
Více se prodá i20, to je totiž globální model. V naší zemi to bude samozřejmě jinak.
2. 10. 2014 20:16
Re: Fabia takřka bez šance
Prdlajz. Za loňský rok se Fabií prodalo celosvětově 202 tisíc a i20 189 tisíc.
2. 10. 2014 21:03
Re: Fabia takřka bez šance
Nu, možná. Nedaří se mi najít zdroj - statistiky. Jen placené. Dáš link?
2. 10. 2014 21:18
Re: Fabia takřka bez šance
Evropské jsou zde
[odkaz]
Celosvětové jsou tady, ale jsou placené
[odkaz]
2. 10. 2014 23:31
Re: Fabia takřka bez šance
Díky
3. 10. 2014 22:09
Re: Fabia takřka bez šance
>:-[] :yes:
6. 10. 2014 09:34
Re: Fabia takřka bez šance
Jen se tu ztrapňuješ ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 10. 2014 20:04
Re: Fabia takřka bez šance
globální počty neznám, takže netuším. Každopádně i20 se vyráběla mám pocit v Turecku nebo Indii, takže myslím, že už v odcházející generaci se vyrobilo více i20tek.

Nicméně prodejní čísla zdaleka nehovoří nic o kvalitách modelů, čísla Dacií jdou ryze na vrub ceně atp. Stejné auto se za různé pořizovací ceny může prodávat stejně tak dobře jako zcela mizerně.
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2014 20:55
Re: Fabia takřka bez šance
Ale no taaak, máš v tom nějak extrémně rychle jasno na to, že jde o dva úplně nové modely a i20 byla dokonce teprve staticky představena. Fabia udělala krok vpřed podvozkem, prostorností a posledním TSI, jen se holt viditelněji šetřilo.
Avatar - miromen
2. 10. 2014 21:36
Re: Fabia takřka bez šance
U Rohypnola nic noveho.
Avatar - rohYpnol
2. 10. 2014 22:19
Re: Fabia takřka bez šance
to, co jsem napsal, je zcela adekvátní představenému výsledku. Šetření z nové Fabie září jak betlémská hvězda.
Avatar - miromen
2. 10. 2014 22:30
Re: Fabia takřka bez šance
Zda je to nějaka tragedie nebo běžny třidni standard osobně posoudim až v reale.
Zatim mužu hodnotit akorat to jak auto vypada na fotkach. A zde nemam vuči Fabii vyhrad.
Avatar - rohYpnol
4. 10. 2014 20:00
Re: Fabia takřka bez šance
tragedie to samozřejmě nebude, koneckonců auto na měkčené plasty nejezdí. Ale to přeci nic nemění na tom, že nová Fabia je zkrátka opět o kus lacinější v provedení. Jednoduše míří směrem k Dacii, nikoliv směrem k VW :-!
Avatar - Ronault.
5. 10. 2014 13:04
Re: Fabia takřka bez šance
Však měkčené plasty nemají v této třídě ani ostatní - nová i20 taky, ne, Clio taky nemá nikterak měkké plasty a přitom jízdně to je špička a prodejně se mu daří.
Měkkost plastů nerozhduje, když drží tam kde mají, je to pěkné, dobře to jezdí, tak nevidím důvod za jízdy měkké plasty olizovat... a to mám palubní desku z tak měkkého plastu... i tak na něj nemakám.
Avatar - rohYpnol
2. 10. 2014 22:15
Re: Fabia takřka bez šance
např. na Slovensku již proběhly první jízdy s i20, takže asi tolik.
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2014 23:12
Re: Fabia takřka bez šance
omg, to zas bude mrtvých >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
3. 10. 2014 13:58
Re: Fabia takřka bez šance
Dovolím si len podotknúť, že priestrannosť u Fábie sa dá chápať skôr pozdĺžnom ako priečnom smere. Teda už je viac miesta vzadu, ale do šírky si veľmi nepomohla aj napriek 4 cm zvonka naviac to pridalo zvnútra pár mm.
Avatar - boost.
3. 10. 2014 14:33
Re: Fabia takřka bez šance
Ty jsi jel v obou autech?
Avatar - Ronault.
5. 10. 2014 13:02
Re: Fabia takřka bez šance
Ty jsi poslední dobou nějaký hrc prc... auta jsi viděl jen na obrázku a máš jasno...

Já to vidím tak, že lepší volbou pro větší paletu karoserii a motorů je Fabia, ale i20 v leccčem bude zajímavá. Ale pokud je vzadu málo místa, dle popisu snad méně jak v Cliu, tak to u nás úspěšná nebude. Minulá generace byla na tom prostorově dobře.
6. 10. 2014 09:35
Re: Fabia takřka bez šance
>:D OMG
2. 10. 2014 17:36
Aby ste len nehanili... :D
Ak je to teda o porovnávaní Fabie s i20, potom ma náramne pobavilo, že tvrdé plasty u Fabie neboli problém, ale tu to problém je. Z článku je neskutočne cítiť, ako sa autor snaží za každú cenu urobiť z Fabie lepšie auto... Ale na to, že na tomto webe sa objektivita už veľmi dávno nenosí, som si zvykol... Až mám pocit, že som vlastne premrhal čas svojho života písaním tohto príspevku na web, ktorého autori onanujú nad koncernovými vozidlami.

PS: nič proti nim nemám, len mi jednoducho vadí tá tunajšia "objektivita"... Na grcanie... 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2014 18:56
Re: Aby ste len nehanili... :D
:yes:
2. 10. 2014 19:47
Re: Aby ste len nehanili... :D
......podobnost s i30 je značná.....zato Škoda co model to originál >:D >:D >:D ....
2. 10. 2014 20:59
Re: Aby ste len nehanili... :D
přesně tak, zeptám se však, znate v čr nějaky skutečný objektivní web?sem s ním

jsem si ho našel už sám.[odkaz]
6. 10. 2014 09:39
Re: Aby ste len nehanili... :D
No je to přesně tak jak píšeš. Místní autoři se za to ani nijak nestydí... Jen nechápu, proč to sem pořád chodí dokola číst ti samí lidé, kteří tvrdí, jak jim to vadí :-)
2. 10. 2014 19:52
Držák na palubce
Ten prázdný držák na palubce znamená co?
[odkaz]
To chtějí prodávat auto s tímto paznechtem bez obrazovky?
Rozbalit vlákno
13
2. 10. 2014 19:57
Re: Držák na palubce
to je aby sis tam mohl soupnout svůj chytrý telefon značky LG, Samsung či HTC...a když se budeš hodně snažit, možná tam půjde i Sony.
2. 10. 2014 20:06
Re: Držák na palubce
Vypadá to jako když si Venca Kutil přišroubuje držák od Vietnamců na palubku. To už je lepší přísavka na sklo, ta jde alespoň sundat, když navigaci nepotřebuji. Dívat se trvale na tohle ošizené řešení je docela šílenost.
2. 10. 2014 20:08
Re: Držák na palubce
to víš, Mirror link se nekoná, tak aspoň takhle. zajímalo by mě, jak to tam drží a jak to bude vypadat, když to budeš chtít sundat...podle mě je to tam našroubovaný..
2. 10. 2014 20:11
Re: Držák na palubce
Flexou to určitě sundat půjde >:-[]
2. 10. 2014 20:32
Re: Držák na palubce
Máš pravdu Škoda má daleko lepší řešení a to gumovou vagínu pro své příznivce.......pardon pro jejich telefony >:D doufám :-!
2. 10. 2014 20:46
Re: Držák na palubce
Ano, máš pravdu. Škoda má daleko lepší řešení, protože se navigace z mobilu zrcadlí přímo na palubní obrazovku a mobil může být klidně uklizený kdekoliv, třeba v té vagíně.
Avatar - NSA
7. 10. 2014 07:16
Re: Držák na palubce
Ano máš pravdu...Jen musíš mít mobil který toto zrcadleni ale podporuje. Což nevim zda ocení třeba důchodce který je rád že si z mobilu zavolá/přijme hovor a přečte SMS. :no:
2. 10. 2014 22:21
Re: Držák na palubce
Není náhodou zakázáno mít přisátý držák na (čelním) skle?
2. 10. 2014 22:49
Re: Držák na palubce
Já jsem četl něco v tom smyslu, že zákon pouze říká, že nesmíš umístit nic do zorného pole řidiče a že policie vychází vždy z individuálního posouzení ve vztahu ke konkrétnímu vozidlu a místu, kde přesně jsou držák/navigace umístěny. Jinými slovy ano, může ti to způsobit problém, ale to stejně tak může držák a navigace přidělaná na palubku, protože ta je v zorném poli zcela evidentně.
3. 10. 2014 09:45
Re: Držák na palubce
Na čelním skle však nemusí být snadné najít místo, které je "jalové" (například skrz něj vidíš kapotu) a vhodné pro umístění navigace. U držáku na palubní desce by mělo být snazší zařízení umístit tak, aby ti nebránilo ve výhledu. Samozřejmě záleží na konkrétním autě. A pokud je držák součástí auta, problém by být neměl (auto je homologované).

Striktní interpretace je, že to na čelním skle nemá co dělat a basta. Sklo je pro výhled ven a záleží na člověku a nastavení sedadla, kterou částí vidí do okolí.
3. 10. 2014 10:09
Re: Držák na palubce
Ano, striktní interpretace je, že na čelním skle nemá co dělat ani rakouská nebo slovenská dálniční známka, nebo parkovací karta jednotlivých pražských obvodů, protože mohou existovat úhly, kdy ti zakryje třeba výhled na semafor.
3. 10. 2014 11:13
Re: Držák na palubce
Přesně tak. A opakovaně jsem se tomu zasmál. Typicky ve chvíli, kdy čtu, že někdo chce zavést další nálepku na sklo (jako třeba ten emisní nesmysl). >:D Stejně tak instrukce, že bys na skle měl mít jen platnou známku, asi aby policisté měli trochu snazší práci, ale že mohu potřebovat známky do pěti zemí... Nebo když vícero zemí trvá na umístění známky na stejné místo. Šaškárna.
6. 10. 2014 09:41
Re: Držák na palubce
No šak on to je držák od Vietnamců >:D Připevněný na držáku od Korejců :-)
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2014 20:50
20
Co se týče designového duelu s Fabií, u mě každopádně vítězí ona. A nesouvisí to se sympatiemi a antipatiemi k daným značkám. i10 považuji za mimořádně povedené, ale tohle je zase takové podivné "cosi". Co ale rozhodně vítám je absence laciných, tedy lesklých plastů v interiéru. To je velké + pro Hyundai.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
2. 10. 2014 22:53
Re: 20
Taky bych více chválil Fabii III..
Ale i nová i20 nevypadá vůbec zle.
Alespon' je na výběr , ne? >:D
3. 10. 2014 14:33
Re: 20
U tebe jakozto skodovkare je to jasny.
Avatar - twistedTSD
3. 10. 2014 22:56
Re: 20
Přečti si prosím druhou větu mého příspěvku, patrně jsi k ní ani nedošel..Aby mi bylo rozumět, Hyundai se (co se týče designu) určitě v poslední době posouvá na jiný level, současný směr je slibný a ani i20 není špatná. Ale wow efekt některých předchozích modelů zde prostě necítím.
Avatar - Ronault.
5. 10. 2014 13:07
Re: 20
Jsou věci, které v sobě nepopřeš... podívej jak se občas marně snaží topper >:-[]
2. 10. 2014 20:56
das.auto.cz
Brousí si zuby na Škodu Fabia, ale upřímně - má na to? pane redaktore, jste normání?děláte jako kdyby fábie byla padesát let nejprodávanější auto na světě. kolikátá je v evrope ve své třídě? 8?9? kde hjunblé?10?11? myslím že snad si brousíí na nejprodávanější auta , fiestu, polo, clio, corsu. uvědomte si že malý český rybníček s 10 mil lidmi nikoho nezajímá, evropa má půl miliardy, tam jde o prodeje. upřímně bych si nekoupil ani vaši opěvovanou fabii( zajímalo by mě který vůz koncernu vw máte doma) ani tu tureckou ropuchu, tolik skvelých aut a vy se tu stěch dvou můžete uplně pos....
Rozbalit vlákno
21
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2014 23:06
Re: das.auto.cz
Korejec si zuby brousit může, s protézou totiž toho proti nové Fabii moc neudělá >:-[] V metle a tsi ea211 jej Fabia roztrhne jak husí lejno. :yes:
3. 10. 2014 09:37
Re: das.auto.cz
To TSI musí být opravdu zázrak... plánují tentokrát u VW, že vydrží alespoň do 100tis? >:-[]
3. 10. 2014 10:21
Re: das.auto.cz
TSI odchází pouze tomu, kdo neumí s tím jezdit.
Avatar - grifith
3. 10. 2014 10:28
Re: das.auto.cz
Pěkné odhalení, aspoň bude všem jasné, že o problému nemáš nejmenší páru >:D :yes:
3. 10. 2014 12:10
Re: das.auto.cz
Jo, chlapče o TSI by jsme mohli dlouze polemizovat, kdo o tom má větší páru. Nesnáším rádoby odborníky, kteří si myslí, že sežrali šalamounovo, víš co.
Avatar - grifith
3. 10. 2014 12:24
Re: das.auto.cz
To není o polemizování, ale klidně se tady rozepiš o tom, jak TSI odchází jen těm, co neumějí jezdit. Určitě se pobavíme nejmíň tak, jak u tvého prvního výkřiku ;-)
Já si myslet nic nepotřebuji, jen mám zjevně větší znalosti o problému než jiní...
3. 10. 2014 12:52
Re: das.auto.cz
Jen si zapoměl napsat "neumějí jezdit s TSI". A na tom nic nezměním! Pokud je to tak hrozné, proč to ti Němci a ostaní kupují? a že to nezkrachuje. Přeci špatný výrobek si za čas nikdo nekoupí. Asi jsou hloupí, že? Jak může mít jeden na TSI nalítáno 120t bez problémů a druhý po každých 25t. mění řetěz. Podotýkám že jsou to stejná auta a stejný ročník. Jinak tlučhubů a odborníků je na těchto internetových diskuzí opravdu hodně, kteří sedí u klávesnice a nemají co jiného na práci.
3. 10. 2014 14:35
Re: das.auto.cz
Jestli on je hloupý, tak ty jsi opravdu *...
3. 10. 2014 16:13
Re: das.auto.cz
Dle mmnožství vašich příspěvků koukám, že jste oba správný fóroví onanisti. Nemám zapotřebí se tu stakovými imbecilami bavit. Oni všeobecně všechny takovéto diskuze jsou jen pro takový exoty, kteří si za anonymitou internetu honí triko.
Avatar - grifith
3. 10. 2014 18:16
Re: das.auto.cz
Jseš tady pět minut i s cestou, ale chytrej seš jak vypnutý radio, to mi k takovým sedí. Nejsi jediný, už jich tu několik bylo.
3. 10. 2014 19:06
Re: das.auto.cz
A tys je tu všechny utlouk svou pravdou "mistře" nebo velmistře?
Avatar - grifith
3. 10. 2014 19:15
Re: das.auto.cz
Popravdě jsem měl takové na háku a dobře jsem se bavil, když už to potřebuješ vědět.
Myslím, že zde ještě dlužíš objasnění toho svého "prohlášení". Fakt máš možnost, tak pojď do toho.
Avatar - grifith
3. 10. 2014 18:12
Re: das.auto.cz
Mistře, zvládneš mi tedy odpovědět na ten můj dotaz nebo nám zde hodláš dělat přednášku o prodejnosti? Nebo jsi jedním z těch, kteří problémy těchto motorů také popírají? Mluvíš zde o tlučhubech a odbornících, ale zatím jsi zde moc neukázal.... tak máš možnost.
3. 10. 2014 11:03
Re: das.auto.cz
No to je vůůůůůůllll >:D >:D >:D
3. 10. 2014 12:04
Re: das.auto.cz
Volů je plný internet, vidím, že patříš mezi ně.
4. 10. 2014 13:30
Re: das.auto.cz
hej HTP bola tiež dlho super voľba - výsoký Krútiaci moment, nízka spotreba... a po prá rokoch sme sa dozvedeli že TRAGÉDIA a potom prišlo TSI - ďalšia TRAGÉDIA že.... a počkajme si tých pár rokov čo nám donesie koncern šikovného....
neviem žeby H.-K. mala nejaký zásadný problém s agregátmi, tie jazdia .... že spotreba nieje 5L? To nieje ale auto nestojí v servisoch, jazdí na cestách..
4. 10. 2014 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 10. 2014 10:40
Re: das.auto.cz
A není to právě logické že aktuální 12. hráč si brousí zuby na nejbližší soupěře, což je například 10. Fabia? Na čelní příčky mít nikdy nebude. Nakonec i ty pouhé dvě pozice za Fabií znamenají v Evropě 30% rozdíl v prodeji.
Avatar - lukas06
2. 10. 2014 21:29
Nemůžu si nerýpnout...
Krom již zmiňovaného provokativního nadpisu, mě dostalo ještě toto...
"Naživo vypadá nová i20 jako zmenšená i30 z Nošovic, trochu „říznutá“ extravagantním Velosterem" .... i30 tam nevidím vůbec, Veloster trochu.... hlavně mě to ale pobavilo ve srovnání s milovanou Škodou, kde bych s pohledu designu viděl současné modely takto... Rapid je zmenšená Octavia (zdálky nelze jen tak rozpoznat - krom nejdražší verze), Fabia Combi zmenšený rapis sb (zboku a zezadu).... o volkswagenu ani nemluvím....
Líbí se mi i Hyundai i Škoda, ale objektivita tady fakt nikomu nic neříká....hlavně domácí Škodovku vyzdvihnout .... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
2. 10. 2014 22:51
Re: Nemůžu si nerýpnout...
Souhlas..je to trend doby!
Jinak za mne je nová Fabia III dle fotek na tom designem o mnoho lépe!! :-)
Ale uvidíme naživo..
2. 10. 2014 21:42
Zase zvasty acz
"Zezadu se pak připravte na drobný problém s rozpoznáváním – podobnost s i30 je totiž značná."
i20 [odkaz]
i30 [odkaz]
odporucam navstivit ocneho a dat si vysetrit zrak.

Hyundaie su skoro rovnake, zato tu mame uplne rozdielne auta, ze? [odkaz]
[odkaz]

Kecy o plastoch uz spomenute boli.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jaros71
2. 10. 2014 22:50
Re: Zase zvasty acz
Trefné.. :-)
:yes: :yes:
3. 10. 2014 09:49
Re: Zase zvasty acz
Pan redaktor je zřejmě kretéén, nebo imbecil - opravdu si nedokážu představit, že tohle zplodil zdravý rozum ... na ten jeho slint, co v podnapilém stavu na Škodováckém stánku vyplodil, nemá smysl reagovat... :-!

Typická ukázka Čechystánu v obrazech: Výplach poloprázdných makovic...korupce, podvody, lež... :-)
Avatar - boost.
3. 10. 2014 14:32
Re: Zase zvasty acz
Klidni hormon a začni se slušně vyjadřovat.
3. 10. 2014 15:04
Re: Zase zvasty acz
A ty jsi kdo? Nějaký samozvaný mluvčí AUTO.CZ 8-s

Máš nějaký problém s "odbornými" názvy?
4. 10. 2014 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 10. 2014 20:27
Re: Zase zvasty acz
Tak ono je to jednoduché být na anonymním internetu sprostý a vulgární. Pojmenování jsou možná zároveň odbornými termíny, ale jsou myšlena s cílem co nejvíce urazit. Myslím, že auto.cz si zaslouží slušné diskutující a ne tyto rádoby anonymní internetové hrdiny.
2. 10. 2014 22:02
Nemá...
A to je stejně provokativní, jako titulek srovnání. Každý má svoje preference a to, že se mi líbí z těchto dvou Fabia, je mou volbou. Mám se tu snad kvůli tomu hádat do krve a nakonec si roztrháme plakáty v garáži? Já osobně si počkám, až se svezu v trochu srovnatelnych motorizacích. Jaký to má podvozek, chování etc.. Do té doby.....kolama dolů ;-)
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2014 22:04
i20
errata
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 22:10
Re: i20
kde zmizol ten dlhocizny prispevok o 500X .... ved si mal pravdu
3. 10. 2014 01:44
Re: i20
Je vedla, kam patri. Bol som neprihlaseny (nebol refreshnuty tab) v jednom tab-e s 500X a prihlaseny v tab-e s i20, a ked som odoslal prispevok, zrazu sa obnovila stranka s i20 aj s prispevkom.
Asi poznas tie chyby webu, ked po prihlaseni sa zjavi ina stranka, nez na ktorej si povodne bol.
Zrejme nejaka chyba v php prihlasovacom skripte a nacitavani z databazy.
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2014 22:37
princezna Fiona vs ropucha
Při srovnávacím testu Fabia III vykopne tu zdechlou ropuchu jménem i20 jak by nic. Fabka již prokazatelně lépe jezdí, je trvanlivější, méně se kazí atd. Zdejší ropucha má max. chloupek líbivější design. Zbytek je masírka a výplach
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Jaros71
2. 10. 2014 22:48
Re: princezna Fiona vs ropucha
Za mne je tedy design Fabie III mnohem povedenější! ;-)
Korejci se snaží..posun tam je , ale evropan z nich nikdy nebude!
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2014 23:04
Re: princezna Fiona vs ropucha
To je pro ty kopírovací národy typické. Originálu se dovedou přiblížit docela rychle, ale nikdy jej nedovedou překonat. Já nemusím hrany, o to jde. Jinak bych i20 nechtěl ani kdyby nová stála 20.000,- za ty peníze raději předplatné na tramvaj na 3 roky. Aj by to bylo spolehlivější >:D
2. 10. 2014 23:05
Re: princezna Fiona vs ropucha
Ber v potaz, že i20 se bude prodávat po celém světě (a třeba v Indii mají derivát i20 s jiným názvem a jen mírně odlišným designem). Musí se trefit do vkusu všem (což snad ani nejde), proto tam můžeme vidět leccos neevropského.
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2014 23:10
Re: princezna Fiona vs ropucha
Dyť ebola je v africe a ne indii ne? Virus i20, brrr, byť ji tam v pravlasti od spoluobčanů můžou nazývat jak chtějí >:D Fabka je Fabka, smůla hoši. Ta má konkurenta v Yarisu a Polu, ne v tomdle vejškrabku.
3. 10. 2014 09:41
Re: princezna Fiona vs ropucha
Korejci jako Hyundai? Nebo ti přijde, že KIA má, aktuálně, neevropské tvary? :-)

Jaká je vlastně vůbec definice "Evropských tvarů"? Kdo udává směr? Já jen... že když potkám např. CLA, tak si vždycky vzpomenu na Hyundai Coupe první generace :-)
2. 10. 2014 23:19
Re: princezna Fiona vs ropucha
Poslyš, Sibylo, ten budoucí čas v první větě se opírá o nějaký realizovaný srovnávací test Fabie III a i20, který ovšem ještě nikdo nedělal?
No a "Fabka již prokazatelně lépe jezdí, je trvanlivější, méně se kazí atd." než co?
Nejdřív promysli, co chceš napsat, ať nemáš příště takovou ostudu.
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2014 23:41
Re: princezna Fiona vs ropucha
1) Vysoce nadprůměrné jízdní vlastnosti Fabie III jsou už známy , btw a už jsi viděl dobře jezdící ***j ? [odkaz] >:D

2) My v Evropě děláme auta na větší kilometráž než důchodce jezdící pro sushi který to za 5 let vyhodí 8-s

3) poruchovost ***j.ů. ti potvrdí většina servisů, či majitelů nad 3 roky. Doba starých Lanter je pryč, toto je komerční odpad. Viz nadpis v Ojetinách "nejkvalitnější není" atd atd :no:
3. 10. 2014 00:12
Re: princezna Fiona vs ropucha
Platí moje poslední věta a víc už radši ve vlastním zájmu nepiš.
4. 10. 2014 10:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 10. 2014 07:25
Re: princezna Fiona vs ropucha
To jsou jen řeči dobře přeplacených ubožáků vyrábějících už teď zastaralá auta s podobou aut minulého století! Jak může mít např. FIII. dobré jízní vlastnosti s daným podvozkem?
3. 10. 2014 09:42
Re: princezna Fiona vs ropucha
To je ale mindráček... velký jak celý Čechystán :-)
3. 10. 2014 11:49
Re: princezna Fiona vs ropucha
Soudruzi redaktoři mají autocenzuru snad vrozenou ... líbí se mi, jak v článečku porovnávají se Škodivkou, ale ve srovnávací tabulce rozměrů Škodivka chybí, proboha proč ??? >:D
4. 10. 2014 13:26
Re: princezna Fiona vs ropucha
Vdaka za video, chvilu nevedel, co ma robit s rukami, este ze si ich nezamotal >:D . Ale zas vie prevratit Jeep Grand Cherokee :-! Teraz uz staci len test, kde zisti, ze Ferrari FF je slabe v terene >:D
3. 10. 2014 11:51
Re: princezna Fiona vs ropucha
tak už víme, že dělnicko-rolnická z Karviné adoruje Škodivku. Tak to asi má být a je to dobře.
4. 10. 2014 10:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 10. 2014 14:39
Re: princezna Fiona vs ropucha
Fabia se "méně kazí"? Tak tohle jsi, doufám, nemohl číst ani na auto.cz >:D

Z mého pohledu nemůže být žádná diskuze o spolehlivosti Fabie a Hyundajů od momentu uvedení Getze. i20 sice není až takový držák, jako byl Getz, ale za celou dobu je to auto prosté problémů, pokud se tady nezačne diskutovat vrzání přístrojovek a spol. Ovšem, z části se to sveze na motory, které Hyundai nenabízí... a asi dobře ví proč. Tohle jsou autíčka do města, kde neporuchové 1.2/1.3/1.4 od H dynamicky cílové skupině zcela dostačí a spotřebu mají také rozumnou, přitom bez výchylek. Každému svoje, kdo chce černá světla, barevnou střechu, velká udrncaná kola a závodit s 85 koňovým tsičkem po D1, jistě dostane od Škodovky opět šanci...

Zvenku se mi tohle auto moc nelíbí, Fabie taky ne. Zevnitř ale vypadá dobře. A v téhle třídě a cenové kategorii si tady budu rád číst o rozborech tvrdých plastů při snaze o pokoření dokonalé Fabie. Neseděl jsem ani v jednom a ani to neplánuji, ale jak zázračné plasty má uvnitř FIII? Zvlášť když OIII (ve všech výbavových verzích) má i na vrchu dveří plasty, za které by se mohly stydět nejen OII, ale i Clia, Punta a spol. před 5 a více lety. A tady se bude psát o tom, jak OIII útočí na prémii, přitom koho zajímají kvalitní plasty, nesl by těžce mít z tohohle vyrobené kryty uchycení sedadel.

Čekám, kdy se tu objeví argument servisních nákladů, protože přece podle "nezávislých studií" stojí kompletní servis Fabie na 6 let 30 tisíc korun. 8-s

A je to tak se vším, na něco se nesahá a nemluví se o tom. Jdou tu řeči o kvalitních měkčených plastech v případě kašírek, o litrech v kufru, které tam ale nejsou, nebo o německém zpracování, které je vzorem. A teď nemyslím jen marketing Škodovky, nebo Hyundai... Tak co se tak příznivci místo nepodložených řečí o výdrži radši sebrat a projet se třeba slavnými 3er E90 nebo X3 a zjistit, co všechno máte ve svých OII/OIII a i30tkách zpracované líp a z lepších plastů a pak skočit společně na pivo? ;-)
5. 10. 2014 15:07
Re: princezna Fiona vs ropucha
.Rambousek.

"Auto prosté problému" ak nie si majiteľ, tak veľmi o kvalite a spoľahlivosti asi nemôžeš napísať. K tej bezproblémovosti i20ky, počas 3 rokov a 100.000 km som 2x volal odťahovku (auto nešlo naštartovať, servis nič nezistil ani neopravil), vymenili mi stĺpik riadenia, 3x pretesňovali prevodovku (olej aj napriek tomu uniká). K cenám servisu asi toľko, prvá prehliadka po roku 200 EURO, druhá po 2 rokoch 400 EURo, každý nech si urobí sám obraz
Avatar - tune.lar
6. 10. 2014 20:06
Re: princezna Fiona vs ropucha
Bla, bla, mam 2x i30, prvni i druhou generaci. Kdybyc nebyl pokojen tak snad do druhe generace nejdu :no:
Avatar - dal
7. 10. 2014 11:09
Re: princezna Fiona vs ropucha
Bla, bla kdyby jsem byl spokojenej neprodával by jsem novou i30 po roce a půl!
Avatar - Pekelná Micinka
3. 10. 2014 00:51
Poctivý struhadlo
Škoda toho až chladně technicistního čumáku, jinak se mi líbí, interiér taky nevypadá zle na první letmý pohled.
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2014 07:21
Když to včera
ve škodovce viděli a srovnali s [odkaz] pochybuji, že dnes pustí to prase (rusky kabaň) do fabriky. Šodovka je naprosto mimo, je škaredá, hranatá, zastaralá připomíná auta z minuléh století (Ritmo, Faforit, Opel) a ještě k tomu drahá. prostě škaredé auto pro bohaté :-(.
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2014 12:08
i20 vs. Fabia
Každý sa tu rozplýva nad dizajnom jedného alebo druhého, zaujímalo by ma či tu niekto predchádzajúce generácie týchto modelov vlastní a jazdí s nimi.
Mám i20ku 1,2 2011 najazdených 100.000 km a môžem porovnávať s FII 1,2 51 kW 2011, tie autá sú úplne odlišné. Veľkým nedostatkom i20ky je naladenie podvozku, nezvláda jazdu po nekvalitných vozovkách, pruženie je tuhé. V porovnaní s FII je na tom výrazne horšie v odhlučnení a v kvalite použitých materiálov (hlavne plastov). V čom vyhráva je 5-ročná záruka (bohužiaľ kazí to výrazne drahý servis) a nulový záujem u zlodejov.
Fabia II je celkovo vyváženejšie auto.
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2014 14:36
Nejvetsi posun k das auto
Hyndai uz delsi dobu sleduje cestu VW k prodejnim uspechum v EU - dizajn, motorsport, reklama, vyvoj a vyroba v EU, duraz na detail,... a i20 je dosud nejvetsi posun od azijskeho dizajnu v VW
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2014 21:10
Re: Nejvetsi posun k das auto
:yes: Tři řádky a vystihl jsi to bravurně. Ano, tak to je!
Avatar - GeorgeWWW
3. 10. 2014 15:19
Cena
Design nechci porovnávat, mám srdce probodnuté okřídleným šípem, takže bych nebyl objektivní :-) Ale překvapilo mě (celkem příjemně), že tento model upustil od zbytečných prolisů na boku...

Ale zvědavý jsem na ceny a specifikaci...protože když si vezmu, o kolik podražila nová generace i10 (od 229.900,- Kč) a že i20 bude muset být cenově jinde, tak to ubude ještě zajímavé...
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2014 21:20
Re: Cena
Také mě to napadlo (s tou sebevědomou cenou u i10) a přesně tohle může být pro HK "čára přes rozpočet" (jejich očekávání). Auta dobrá, prodeje stagnující nebo i propad - hubená léta. Jo, bude to ještě zajímavé...
3. 10. 2014 16:24
Novinárske verzie
Dosť dobre nerozuemn konfliktom, ktoré tu riešia priaznivci koncernu a Kórejskej produkcie. Obvzlášť v čase, keď ešte nikto z Vás v jednom ani druhom aute nejazdil. Desigh je subjektívna záležitosť a pri autách ho výrazne ovplivní výbava, doplnky. Včera som tu písal, že všetky nafotené a na autosalóne prezentované Fábie sú nadupané kusy za cca 16 000 € a viac. Osobne som veľmi zvedavý, ako bude naživo vyzerať bežná Fábia s ocenou "už od", ktorých budeme na cestách stretávať najviac. Pri extravagantnejšom dizajne i20 bude v základe rozhodne lepší pohľad na Hyundai. Interiér bez ohľadu na použité materiály je u Kórejcov min o generáciu napred pred Škodou. Môžem porovnať Kiu Rio v bežnej verzii a predvádzací Rapid s cenovkou za viac ako 20 000 €. Je to vec pohľadu a názoru, ale pán Kabaň (napriek tomu, že je to úspešný Slovák) u mňa zrovna žiadne nadšenie nevzbudil.
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2014 23:55
Trapnost
Milý páni novináři, jděte už do někam. To je tak trapný - pokud jde o hodnocení Škodovek, tak kritiku na nějaký neduh interpretujete opatrně, ale v tomto případě kritizujete hlava nehlava - prostě jedna velká lež!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-! :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2014 00:26
Proč tak málo fotek?
Překvapuje mě, že u článku úplně chybí fotky prostoru zadních sedadel a kufru.Snad by je bylo možné alespoň dodatečně doplnit...
Jinak po designové stránce je i20 velký krok vpřed, moc se mi líbí třeba nápad s černou plochou na sloupku C. Teď hlavně, jak to bude jezdit. Právě jízdní vlastnosti byly největší slabinou minulé i20. Původní model měl podvozek velmi prkenný, po modernizaci zase moc rozměklý a nestabilní....
Rozbalit vlákno
7
4. 10. 2014 08:28
Re: Proč tak málo fotek?
Hele,
zrapnění šodovky bylo už tak velké, že šodovka další fotky zakázala. i20 je auto 21. století, jak co se týká vzhledu, tak např. výkonných motorů a stabilního širokého podvozku. Jen mě udivuje, že pomlouvači z novinářské stáje šli tak daleko a interiér i20 vyrobili z levných polyuretanových termoplastů. Polyuretan je ale termoset. Ve škodovce asi nechodili do 6. třídy základky anebo jsou ve vývoji cikáni, kteří byli sice v 6. třídě 3x, ale jsou to jen cikáni. Možná i proto vypadají šodovky jako naložené na vozíku (jejich tradice), především "skauti", tam je vidět i zadní čelo vozíku (plastové).
4. 10. 2014 10:11
Re: Proč tak málo fotek?
nizsie ti davam link, ktory som tu dal naposledy aj s otazkou, preco uz boli obzriet FIII x-ty krat a na i20 sa nedostali. pozri si aj kedy bolo to video urobene.

cely clanok je skor ako o i20 o cistom zufalstve autora, ktory uz nemohol i20 dalej ignorovat a musel daco napisat, kedze sa na salone uz obist neda s tym, ze ju este nemal kde vidiet. lenze co napisat o i20 po tom ako mnohokrat adoroval FIII (hlavne tu interierovu tragediu). takze cim menej fotiek a tym viac podsuvat nazor, ze na to i20 nema je jedine co mu ostalo.

a teraz niekolko ukazok propagandy (nuz auto.cz je sekcia PR oddelenia skodovky, s tym uz nikto nic nenarobi):

A/
Brousí si zuby na Škodu Fabia, ale upřímně - má na to? - posmesok
nizsie tabulka s porovnanim rozmerov, kde ale FIII nie je.

B/
Naživo vypadá nová i20 jako zmenšená i30 z Nošovic, trochu „říznutá“ extravagantním Velosterem. - "nazivo" cize snaha podsunut nazor, skor nez to bude mat kazdy moznost vidiet. lenze uz fotku su tak rozdielne, ze je otazka, ci ma autor problemy so zrakom, alebo psychicke.

C/ plasty:
FIII = Jistě, je vyroben převážně z tvrdých plastů, zároveň je však výborně dílensky zpracovaný a dokonce ani prototyp hatchbacku neměl problém s povrzáváním.
i20 = Drtivá většina dílů interiéru je navíc vyrobena z tvrdých plastů, nikterak výrazné měkčení najdeme pouze v horní části přístrojové desky.

D/ interier:
FIII = Samotný koncept přístrojové desky plně odpovídá Rapidu a Octavii, a také v tomto případě se setkáváme s mimořádně zdařilou ergonomií. Nebojím se dokonce říci, že i se zavázanýma očima bych nastavil klimatizaci (panel je shodný s modernizovaným Polem) a dost možná i multimediální centrum, které má stejné prostředí jako v Octavii.
i20 = Přehlédnout nejde nový panel klimatizace, samotná středová konzola s novými tlačítky je však pouhou evolucí předchozích pořádků.
::mimochodom zasa nejaka ocna vada [odkaz] vs. [odkaz]

... a tak by sa dalo pokracovat.

videjko s i20 viac ako mesiac stare.
[odkaz]
Avatar - Katikakus
4. 10. 2014 10:35
Re: Proč tak málo fotek?
Micka je znamy svym mdlym rozumem. Neni divu, ze sam sebe je schopny takto ztrapnit. 8-s
4. 10. 2014 17:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2014 11:04
Re: Proč tak málo fotek?
Jo, musím s tebou souhlasit. Ve "shrnutí dne" p.Mička dokonce považuje i20 za své největší zklamání autosalonu,cca. Nazvat interiér nové i20 "pouhou evolucí", to je vážně na psychiatra, bez urážky, pane Mičko. Respektuji názor redaktora, ale evidentní nesympatie jsou zřejmé na první pohled, a to je dost neprofesionální. Hyundai jsem nikdy neměl, nejspíš ani nebudu, ale tohle je do očí bijící. :no: :no: :no:
4. 10. 2014 11:46
Re: Proč tak málo fotek?
A pak že nejsou podplaceni. Nová Fabie, musí se ztrapnit konkurenci jak se to jen dá.
4. 10. 2014 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nadzvukovy
4. 10. 2014 10:39
Má na to ?
Treba porovnať základne verzie ( s cenou od ... ) ... No a v základnej motorizácii asi netreba hádať kto bude favorit ! Už sa teším na porovnávaci test, Fabia bude mat o stupeň vyšiu vybavu a motorizáciu a i20 bude na plecháčoch bez puklíc v najhoršej farbe. Pre istotu !!! Čo by som si ja vybral ? Neviem . Ale keď je človek limitovaný určitým rozpočtom a sedliackým rozumom ( nemyslím ako urážku ), tak určite i20 ( 4 valce s cenou od ... , nezáujem zlodejov ) ... Fabia 3 ujde, mať rozpočet na slušnú verziu, tak kupujem originál. A to je VW POLO !
:-!
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2014 11:44
blabla
I kdyby země musela dvakrát přetočit za minutu, pořád hledají negativa u jiných aut. Škodovka prostě musí být první už v době kdy ještě nikdo okrem offic na ni nesáhl.
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2014 12:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
4. 10. 2014 17:05
Re: Micka a ACZ - etalony objektivity
Souhlasím! Dobrý auto nepotřebuje aby se špiňila práce jiných! Fabie je rozhodně kvalitní auto, takže i já odmítám podobný přístup. I kdyby tady bylo reakce na moje slova -500
4. 10. 2014 17:13
Re: Micka a ACZ - etalony objektivity
Ještě dodám, že jsem taky z MB, a taky jsme měli Fabii několik let! A byla spokojenost. Ale počmárat práce jiných jen aby ta Fabie vypadala ještě líp, je k smíchu.
4. 10. 2014 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2014 00:04
Re: Micka a ACZ - etalony objektivity
4. 10. 2014 21:21
za co?
Zatím se mi na rozdíl od "novinářů" z auto.cz líbí obě auta, leč ta očividná tlačenka už je vážně k smíchu...každý výrobek fauvé vítězí a nechte na zájemcích ať si vyberou, pomalu se dostáváte na úroveň Blesku a toho trotla Novotného :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2014 09:38
docela by mne zajimalo
jak probihala schuzka v boleslavi kdyz si tam tahle particka z ACZ byla pro letenky a instrukce. teda pardon pro letenky, do parize na sluzebku zasadne superbem
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2014 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 10. 2014 10:19
auto.sk
p. Micko takhle vypadá vyvážená recenze, ale proto vás tam jistě neposlali, já bych se za takovou práci styděl:

[odkaz]

:no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - miromen
5. 10. 2014 10:39
Re: auto.sk
Stydět by si se měl ty. Tomu řikaš recenze ? Vždyť je to obyčejny PR članek. Kdežto zde je prvni pohled ktery je mirně negativni navic od člověka ktery to auto realně viděl narozdil od zdejšich kecalistu.
Mimochodem v tom PR članku jsem došel k časti kde jsou hodnoty vnitřni prostornosti. No a upřimně žadna slava natož něco třidně vyjimečneho.
5. 10. 2014 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
5. 10. 2014 11:34
Re: auto.sk
Takže tu vlastně prezentuješ svym klasickym zpusobem vlastni nazor.
5. 10. 2014 12:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
5. 10. 2014 12:41
Re: auto.sk
Ty inteligente tvrdit a tvrdit je velky rozdil. Tvoji pravdu ti vubec neberu ale to jak ji prezentuješ zrovna nebudi duvěru. Takže slovo inteligence bych vubec nezmiňoval.
5. 10. 2014 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
5. 10. 2014 13:05
Re: auto.sk
Ale to mě vubec netankuje nějaky tvuj hak. Jen se ti snažim naznačit jaky tu maš obrazek ktery souvisi s vlastnosti kterou si tu zminil. Taky si ale uvědomuji že pravě proto to maš na haku a pišu to zbytečně.
5. 10. 2014 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simon_sez
6. 10. 2014 12:55
Re: auto.sk
a co tak spisat svoje dojmy na blog?
5. 10. 2014 11:52
Re: auto.sk
článek p. Micky je krátký a velmi negativní, jak píši výš, oba vozy si prohlédnu naživo a to je úplně něco jiného než trvalá podpora jednoho koncernu
Avatar - miromen
5. 10. 2014 12:49
Re: auto.sk
A co když se realně s panem redaktorem shodneš ? Tedy pokud ti to objektivita dovoli. Jo to že tento članek některe nadzdvihne bylo jasne ale to do jakych "extremu" se to zde hroti je opravdu směšne na druhou stranu smutne.
6. 10. 2014 15:46
Re: auto.sk
No ke škodovce bohužel by si tohle nedovolil, tam by vše opět bohužel přešel.Auta jsou to oboje dobrá, v něčem bude lepší Fabie, v něčem zas I20tka.Myslím že oběma autaům lze zatleskat, tohle je spiše o redaktorovi.....pamatuji kdysi v diskuzi jak se opřel do I30...no že se mu nelíbí, respektuji, mě se nelibí věcí, ale že to tahá do článků a to tímto způsobem, je mě záhadou.Vždyť to není měřitelné.....

To tady je to lepší:
*/novy-hyundai-i20-vs-nova-skoda-fabia… />
autorevue
Avatar - Emel
6. 10. 2014 15:58
Re: auto.sk
Hm, jenže to autorevue jsou taky jen tabulková srovnání, bez nějakého vlastního názoru na to auto...

Tady redaktor popisuje své reálné pocity normálním jazykem bez PR superlativů, z toho vyplývá ten kontrast... je fakt, že ten závěr se lingvisticky úplně nevydařil - v odstavci uvedeném větou Abych však vůz pouze nehanil, se dozvíme, že kufr má vysokou nákladovou hranu, velký schod po sklopení sedaček, "nevěrohodné" háčky a podlážku z podřadného materiálu :-)
6. 10. 2014 17:09
Re: auto.sk
Ano, on ten vůz sám za sebe odsoudil a zbytek je jen jeho práce..... :no:
Avatar - _Karel_
6. 10. 2014 17:13
Re: auto.sk
Ano, vidím to stejně.Z nějakého důvodu je vysazený na Hyundai (proč ne), přesto je testuje, místo aby to nechal kolegům.
Avatar - Emel
6. 10. 2014 13:07
Re: auto.sk
miromen má pravdu, to co tu cituješ ty jsou přetištěné PR kecy. Například následující odstavec:

Jazdné vlastnosti novej generácie i20 boli prispôsobené charakteru európskych ciest v náročných testoch v alpských horských oblastiach. Jazdné skúšky v horúcom letnom počasí sa uskutočnili v južnej Európe, zatiaľ čo zimné testovanie prebiehalo v Škandinávii. Nová generácia i20 musela osvedčiť svoje schopnosti v nadmorských výškach až 2 500 metrov a pri teplotách siahajúcich od + 40 stupňov Celzia do - 35 stupňov Celzia. Rozsiahle použitie ľahkých vysokopevných ocelí v konštrukcii skeletu karosérie prinieslo zníženie hmotnosti a výrazné zvýšenie torznej tuhosti, zníženie vibrácií za jazdy a zlepšenie jazdných vlastností a ovládateľnosti.

To je přece čisté PR, otištěné formou článku...
5. 10. 2014 14:07
měkčené plasty
trochu fetiš, ne? >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2014 14:32
ale upřímně - má na to?
Skrytá reklama sa robí ináč : )

Len taký "detail" ... po "kontroverznej" čítaj hnusnej Fábii II, ktorá bola doteraz vraj "dobrá" sa tu ospevuje Fabia III, ktorá deklasuje svoju predchodkyňu ...

Ono realita je taká, že Škoda len dobehla konkurenciu >:-[]
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2014 19:27
pán redaktor, ale úprimne, ...
prečo ste hneď v titulke napísali: ... ale upřímně - má na to?
Rovno ste mohli napísať: Pche, to akože myslia vážne?!
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2014 22:36
topperovo blaho
Tak tohle ma byt ten zazrak a klenot mezi malymi auty, ktery topper vyzdvihuje v kazde druhe diskuzi? Ackoliv je finalni podoba uz je nejaky cas venku, nevenoval jsem autu zadnou pozornost. Letmo jsem zahledl par fotek, ale az ted, po rozkliknuti a detailnejsim prohlednuti zjistuji, jak moc je osklive. Co osklive. Je primo hnusne a to tak, ze vedle nej i nehezka minula generace vypada nadherne. Rozharany tvar svetel beru jako nutnost (dedo, to je hjonde...) ale co ma proboha byt ta rozdvojena maska? To na to jako nejdriv sli pozvolna, chteli to mit decentni, tak udelali tenounky prouzek, jako z, no... jako z hyundaie, akorat pred dvaceti lety, potom se na to podivali, zamysleli se a zjistili, ze to vypada uslaple a ne jako strelec s tahem nabranku cupujici veskerou konkurenci, tak tomu po dlouhem uvazovani pridelali poradnou tlamu, co vypada jako gumova rohozka.
Celkove ten predek nejak prepadava, je takovej hranatej, ale to neni problem jenom tohodle auta. Holt pozvolne se svazujicim aerodynamickejm tvarum asi odzvonilo. Zadek celkem v poradku, trochu v tom vidim citroen, nevim proc, svetla bych nahore trochu serizl, ale budiz. Interier vice, nez adekvatni.
Rozbalit vlákno
2
6. 10. 2014 07:10
Re: topperovo blaho
Gumové rohožky jsou praktické a teď prostě v módě. Vytáhni také jednou čumák z výrobny Tetrapacků v MB a rozhlídni se. Za takových 5 let budou mít gumové rohožky i šodovky (teda pokud nezaspí o více než těch 5 let).
6. 10. 2014 19:21
Re: topperovo blaho
Koukam, ze jsi z tech aut nejakej zmatenej. Mozna sis mel vybrat jinyho konicka. Co je na rohozce praktickeho? Treba cistit hmyz z tech zahybu musi bejt fakt parada. A ze by byla v mode? Je pravda, ze asiati (hlavne Toyota/Lexus) ted delaji docela drzkata auta, ale maska zadneho z nich nepripomina rohozku tolik, jako tohle. Hlavne ze se vsude ohaneji tim, jak jsou dneska hjonde vyvinuty v nemecku nemci pro nemce. A to co pises o skodovce uz je uplna kravina, to nema cenu komentovat.
Avatar - Emel
6. 10. 2014 08:55
Fluidic sculpture
"samozřejmě podléhá směru Fluidic Sculpture"

Houby s voctem podléhá. fluidic na tom autě není vůbec nic. Hyundai se stejně jako Fabia svezlo na vlně přiostřených tvarů. Postavte si vedle toho nějakou Elantru, ix35 nebo i40 a rozdíl bude patrný na první pohled.

PS: za mě krok správným směrem, interiér vypadá opravdu dobře.
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2014 11:06
Tolik lidí k debatě o dvou dobře reklamovaných popelnic
To zase ty volby dopadnou, zase se zvolí naleštěné nic ...
Rozbalit vlákno
0