Novinky
Pro mě nejpovedenější reminiscence tématu Fiat 500. Po dlouhé době italský model, na který se velmi těším. Už jsem myslel, že se nikdy nedočkám >😒] :yes:
Je to pěkné, jsem zvědavej jestli takhle bez toho oplastování bude vypadat nové Bravo
Kéž by vůbec nové Bravo bylo... to je hlavní otázkou.
Nemalo byť práve toto nástupcom Brava z plánov spred 4 rokov?
Jestli myslíš přesně model 500X pak pochybuji. Jako že by model nižší střední třídy nahradil Fiat malým SUV?
Není to malé SUV, ale crossover. A ano, mělo to nahradit bravo. A ano, takto ho i dnes představili (že je to volba pro stávající zákazníky segmentu C).
OK, říkejme tomu tedy crossover. Na podstatě, že jsou ve Fiatu ještě větší blázni, než jsem doufal, to nic nemění.
Nissanu to funguje dobře. 😉
A proto letos znovu zavítal do vod nižš střední s modelem Pulsar. Ale ano, QQ měl nepopiratelný úspěch 😉 Nissan dobře vytušil, kdy s modelem přijít.
PS. Koukni na první dojmy z Paříze u 500X, nejspíše mají redaktoři také nepořádek v jeho zařazení a předchůdcích. Jako by dva články nepocházely z jedné redakce.
PS. Koukni na první dojmy z Paříze u 500X, nejspíše mají redaktoři také nepořádek v jeho zařazení a předchůdcích. Jako by dva články nepocházely z jedné redakce.
Nissan sice přišel s Pulsarem, ale zato odpískal Primeru.
celkom podarene a da sa na to pozerat ... len cena bude urcite prestrelena ako u kazdej 500 ...
Auto vypadá dobře, ale podle mě by nemělo mít v názvu 500. Podle mě se spousta lidí v těch pětistovkách vůbec neorientuje a vůbec je nenapadne, že tohle je úplně jiné auto, než klasická 500.
Jaký je rozdíl v tom když někdo používá označení 500, 500L, 500X a jiný například i10, i20, i30 nebo iphone, ipad, ipod? Také si lidé pletou ty "i"?
Rozdíl je v tom, že Fiat 500 je sám o sobě hluboko v podvědomí lidí, jako městská malá stylovka, To v případě řady i není. Samotné označení i-něco nevyvolává nějaké konkrétní auto.
Jenže tak podle čísla máš lepší představu, jak je to auto zařazené (i30 je menší než i 40, i20 menší než i30, atd...). Podle písmenek to už tak jednoznačné být nemusí. Zatím se však v tom ještě vyznat dá a písmenka mají logickou vazbu na daný model.
Oblečení má označení XS S M L XL a nechápeš to?
kdo furt rejpe na pojmenování, tak není to pro blbce. 500 malé, 500L jako vélké, 500L Living extra velké, a 500X značí, že se jedná o model SUV s pohonem 4x4.
Prosím, podívejte se k audi a bmw A3, Q3, A5, Q5, A7, Q7, 1, X1, 3, X3, 5,X5. Tak komu může pořád vadit 500, 500X, kde je ten propadný rozdíl???????
>😁
Prosím, podívejte se k audi a bmw A3, Q3, A5, Q5, A7, Q7, 1, X1, 3, X3, 5,X5. Tak komu může pořád vadit 500, 500X, kde je ten propadný rozdíl???????
>😁
No prave tady je to zrovna hezky videt, protoze cislo 500 je jak pro mini auto tak pro tento crossover v C segmentu. Jenze jak BMW tak Audi pouzivaji cislice od mensiho modelu k vetsimu. U Fiatu je v tom uz vazne trochu zmatek. A tobe, ktery se o to zajima to prijde samozrejmy, ale vem si lidi, ktery o auta skoro nezavadej a pak babo rad.
Zde bez diskuse uznalá pochvala - proporčně výborné, detaily dotažené, v červené takříkajíc garážový mazel. V širším aktuálním modelovém kontextu á la 500 jasná jednička. Sympaťák.
No nelze jinak - bravo fiat 😐
No nelze jinak - bravo fiat 😐
moc sa mi to nepaci..... nejako ma to neoslovilo
renegade od jeepu ma pre mna osobne ovela vacsie caro... a charizmu a aj hranatejsie tvary mi na taketo auto ovela viac pasuju..... obliny na malickej 500ke su sexy.... ale k takemuto SUV sa moc nehodia podla mna...
fiat takyto model potreboval..... ..... ale osobne by som uprednostnil sestersky renegade.....
kazdopadne drzim palce..... fiatu tento model pomoze :yes:
renegade od jeepu ma pre mna osobne ovela vacsie caro... a charizmu a aj hranatejsie tvary mi na taketo auto ovela viac pasuju..... obliny na malickej 500ke su sexy.... ale k takemuto SUV sa moc nehodia podla mna...
fiat takyto model potreboval..... ..... ale osobne by som uprednostnil sestersky renegade.....
kazdopadne drzim palce..... fiatu tento model pomoze :yes:
Jsem rád, že FIAT opustil spojení se Suzuki SX4, která ukrajovala Sedici prodeje neprávem. Toto je krásnější počin než nové SX4. :yes:
Taky bych to tak viděl!
Povedený malý Crosover..
Jen ten kulatý interier mne nebere..
Ale auto už tak moc nevypadá jako nafouklá 500 , a to je dobře.
Povedený malý Crosover..
Jen ten kulatý interier mne nebere..
Ale auto už tak moc nevypadá jako nafouklá 500 , a to je dobře.
Jak nepravem, vyvoj byl snad Suzuki, tak mi nerikej ze zrovna Suzuki ukrajoval prodeje nepravem....
A ano vuci bachratemu SX4 je tohle krasny uhlazeny X-over.
A ano vuci bachratemu SX4 je tohle krasny uhlazeny X-over.
Celý vývoj nebyl Suzuki, třeba právě tu, jak ty říkáš "bachratou", karoserii mu nakreslili ve Fiatu. A sedici, z marketingového důvodu - jako oficiální auto ZOH v Turíně, se začalo vyrábět cca o půl roku dříve.
Jinak podle mě velmi povedený počin. Sám jsem na nastavení cen zvědavý. Snad si to Fiat nepokazí nějakou příliš sebevědomou cenou.
(A to jsem odhodlaný 500X koupit pro sebe po bravu, malou 500 má manželka. Prostě jsem smířený s tím, že levné to nebude.)
Jako zákazníka mě však zajímá, co mi daná značku dokáže nabídnout u nás a tam je to dosti žalostný pohled. Nikdo nemluví u dumpingových cenách, ale uznej sám, že v současnosti Fiatu u nás nejede prakticky nic... a jen horší pověstí to nebude.
Určitě není třeba vysvětlovat z jakého důvodu bude model dražší, v tom máme jasno, jde mi jen o velmi "zajímavé" směřování této italské značky.
Ale osobní názor je ten, že "útočit" na prodeje u nás či obecně ve střední Evropě shora je plán relativně troufalý...
Vydělávat musí každá fabrika.. jinak nemůže přežít.
A dealer Fiata se o mě, jak majitele nového Punta II v roce 2008 staral výrazně lépe a zdvořeileji, než dealer VW v roce 2013 o majitele VW Passat.
Howgh.
Vydělávat musí každý, kam to však u nás Fiat dopracoval je jasně viditelné.
Velkou výhodou snad bude, že v ceně je i to, že to přes noc nebude mít nikdo touhu krást.