Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První dojmy: Malé SUV Fiat 500X

Fiat rozšiřuje nabídku vozů s označením 500, v Paříži debutuje dlouho očekávané SUV pojmenované 500X.
Zpět na článek
2. 10. 2014 22:08
2. 10. 2014 23:16
2. 10. 2014 23:37
3. 10. 2014 05:13
2. 10. 2014 17:33
Fiat nevie co od dobroty
Zbytocne vymyslaju. 500 je dobra ked je mala. Uz ta zruda 500L bol dizajnovy pruser. Toto z fotiek sice nevyzera az na taku tragediu stale je to ale bieda. SUV ma mat drsy vyraz. Toto je stale cukricek.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Avanti
2. 10. 2014 17:44
Re: Fiat nevie co od dobroty
Odkial ty vies, co ma mat aky vyraz? Toto je ladene ako crossover, stylovka ku kabelke, ktora sa neboji obrubnikov.
2. 10. 2014 21:22
Re: Fiat nevie co od dobroty
a co je na 500L hnusnýho? Mám celočervenýho livinga na orig. 17´´ a nemá to chybu. Je to kus auta, který ale nijak velký nevypadá. Parkuju vedle tříletýho Grand Scenica a jsou stejně velký, Parádní je třeba druhej pár dveří, tak široký hned tak něco nemá a leze se tam skoro vestoje.
3. 10. 2014 21:20
Re: Fiat nevie co od dobroty
Pletieš hrušky a jablká. 500L môže byť veľký, môže byť praktický, ale je jednoducho príšerne škaredý.
3. 10. 2014 22:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
2. 10. 2014 17:51
Re: Fiat nevie co od dobroty
Preco by mali mat SUV drsny vyraz?
2. 10. 2014 21:48
Re: Fiat nevie co od dobroty
Lebo to tak chcu ludia, co si to nikdy nekupia, max. na to slintaju na ulici.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 10. 2014 19:09
Mně se to líbí...
ještě detaily té 1.6 a bude to komplet.

Pseudouzávěrka i u základni verze bude.. takže je to OK.

Sulle 500X "per il tempo libero" a trazione anteriore, invece, attiva la funzionalitŕ Traction Plus, che in pratica dovrebbe simulare la presenza di un differenziale autobloccante.

:-!

Místní pisálci ale nezklamali...
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2014 20:20
To nevypadá...
...vůbec špatně, právě naopak! Za mně oukej :-) :yes:

Jsem zvědav, čím to Fiat pohřbí, tipuju dementní nabídku motorů v kombinaci s hodně nejemnocitnou cenou...
Rozbalit vlákno
7
2. 10. 2014 20:24
Re: To nevypadá...
Nabídka motorů by měla být slušná (pokud bude stejná jako u sourozence Jeep Renegade). Já spíš tipuju tu cenu
Avatar - grifith
2. 10. 2014 20:25
Re: To nevypadá...
Motorová nabídka bude více než solidní, cena holt vyšší...
Avatar - Ja Prvni 123
2. 10. 2014 21:04
Re: To nevypadá...
popravdě?
Mám obavy, že motory u nás budou hodně omezené - a nechápu proč.
:-(
1.4 jen v turbu multiair.. 140 koňů, naštěstí i diesel normálně se 120 koníkama a ručním 6ti kvaltem.
A k tomu zuřivej naftovej dvoulitr, 9 rychlostí, 4x4.... ale asi hódně "tučná cena".

mně to vycxhází jen na tu 1.6 diesel.
Naštěstí je to fajn motor s dobrou pověstí.

Českej Fiat se chvílema fakt chová divně.
:-(
Avatar - grifith
2. 10. 2014 21:11
Re: To nevypadá...
Možné to je, na to jsem narážel v jiném dnešním článku o 500X. Třeba zastoupení křivdíš a dostanou se k nám všechny možné motorizace, ale ani já si to nemyslím a budem rádi za jednu benzínovou a jednu naftovou verzi.... MA je skvělý motor, naftovou 1,6 jsem měl v Bravu, solidní a bezproblémový motor.
Takže držme palce a třeba budeme pozitivně překvapeni. ;-)
3. 10. 2014 21:23
Re: To nevypadá...
Dizajnovo to ide dovtedy, kým si neuvedomím, že je to opuchnutá päťstovka, a sympatie idú razom dolu. To je jak u nového Mini. Prvé retro super, ostatné deriváty vo mne vzbudzujú až odpor.
3. 10. 2014 22:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2014 20:51
staviat vizualne celu znacku
na vzhlade jedneho uspesneho modelu je uz trosku na zamyslenie..... hlavne z pohladu vzdialenejsej buducnosti znacky.... ako kratkozrake kratkodobe riesenie ok.... ale z dlhodobeho hladiska to fiatu nemoze dlho vydrzat..... uz teraz mi pride 500X okukane

renegade je krajsi z mojho pohladu o cely parnik :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
2. 10. 2014 20:55
Re: staviat vizualne celu znacku
Třeba právě o to jde, vytřískat z jdnoho modelu maximum a pak bude i na další kousky. Nebo se značka pouze přejmenuje na 500 Factory a bude dělat pouze její různé deriváty. Nikdo do mozku Marchionnemu nevidí.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 10. 2014 21:01
Re: staviat vizualne celu znacku
no - ale to je OK!
Kup "odpadlíka"... a zisk půjde do stejné kasy.

;-)
2. 10. 2014 21:31
Re: staviat vizualne celu znacku
Ale no tak, Pepíčku, co se ti nezdá u Fiata, to ti u jiných značek nevadí? Viz Škodofka, Kia, VW, Každý se snaží o firmní styl, výraz a příslušnost. Tak proč je to špatně zrovna u Fiatu?
2. 10. 2014 21:51
Re: staviat vizualne celu znacku
"staviat vizualne celu znacku na vzhlade jedneho uspesneho modelu je uz trosku na zamyslenie."
[odkaz]
Avatar - Jaros71
2. 10. 2014 22:36
Re: staviat vizualne celu znacku
Hmm..já bych to stavěl spíš na designu původního Fiatu Grande Punto !!
Takové malé Maserati..to byla paráda , jen ten interier pokulhával..
Jinak skvělé malé auto..jako jeho bráška Opel Corsa..

Toto "SUV" je spíše Crossover , a nevypadá zle..
Ale je tak nějak moc kulaté ;-)
Hlavně ty obliny v interieru..to by stačilo tak před 10 lety.

Někoho to osloví , proč ne? Takové auto v nabídce být má.

Já bych ale rád viděl zpět kombíka Fiat.
Od Marea Weekend a Stilo Wagon nic nemají !!! :no:
To je dost problém dnešního Fiatu.
Výborné motory ale nedostatečná nabídka modelů.
Škoda.
2. 10. 2014 22:39
Re: staviat vizualne celu znacku
A na kterém modelu to u Audi postavili? U Fiatu je spíš nepříjemný ústup z pozic. Samotný rozmach 500 problém není. Můžeš se akorát bát (jako vždy v podobné situaci), že příliš rozředí značku.
3. 10. 2014 11:13
Re: staviat vizualne celu znacku
První novodobé Audi vnímám představení Audi A4 (následovník Audi 80, tam se to lámalo). Z toho potom udělali Passata a od té doby to bouchaj jak cvičky. Nejen tvarově, ale v podstatě i technicky stále to stejné. Jednou někde něco přidáme, jinde ubereme a jedem. Ten základ ale byl asi v té době hodně povedený.
3. 10. 2014 22:53
Re: staviat vizualne celu znacku
Nabídka Audi však nevznikla tak, že by udělali A4, uspěli s ní a pak ji namnožili. A4, A6 i A8 přišly na trh v jeden rok (A6 byla jen facelift Audi 100). Pokud je tohle podle tebe začátek novodobého Audi, tak začali se třemi modely.

Mimochodem, Passat byl i dříve stavěný na technice Audi (první Passat vycházel z Audi 80 B1). Proto VW Auto Union od Daimleru koupil.
3. 10. 2014 23:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 10. 2014 21:26
Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
chlapi neblázněte, aspoň si počkejte na fakta než ten model odepíšete.... ;-)
Já bych se nabídky motorů a takových věcí nebál.... Fiat umí udělat paletu variant,ale jen u modelů, na kterých mu záleží.... Třeba F500L má nabídku velmi komplexní, řekl bych... to samé Renegade....

Akorát to holt bude dražší... já osobně co jezdím občas dvěma novýma Fiatama z poslední doby (Doblo a F500L) tak mi přijde že ty auta prostě kvalitní jsou a to holt něco stojí.... Přece nemůžete po Fiatu chtít aby dělal sh-it typu Cactus....

Uvidíme....

Jo a za tu predikci rozpadu koberce má u mě pan autor velké.... :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - grifith
2. 10. 2014 21:33
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Nechci být předčasným pesimistou, ale zkušenost s Fiatem mě k pozitivním myšlenkám tolik nevede. Obecně bude motorová paleta pěkná, ale co se z toho dostane na náš trh je otázkou.
2. 10. 2014 21:37
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
A kolika Fiaty ráčíte, nebo jste ráčil jezdit?
Avatar - grifith
2. 10. 2014 21:44
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Před současnými vozy jsem měl 4 Fiaty - Tipo a Mareu jako ojetiny, pak na řadu přišly Stilo a Bravo jako nové.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 10. 2014 22:39
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
ale jo, dobrý... možná jsem měl jen štěstí.
Měl jsem Fiat 127, 128, 131, Regatu, Ritmo, Cromu - původní... , Alfy 33, 75, 90, Sprint Quadrofoglio,164, z Lancii Y10, Prismu, Themu (původní) a Deltu 2.0 HF turbo Integrale.

Posledni mám Punto II kupované v roce 2008...a moje příští auto bude zase Fiat. Jediný, co řeším, jestli L nebo X.

Možná jsem blázen. 127 bylo moje úplně první auto.. a pak jsem měl postupně ještě dvě další - a všechny byly úplně boží!

164 pořád ještě mám... přes 600tisíc naježděných km.

Zhrešil jsem jen párkrát... s Volvem 740, a pak s pár Roverama...

;-)
3. 10. 2014 07:34
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
No jo, tolik taliánů, není divu, že tě ten služební Passat štve :-)
Avatar - grifith
3. 10. 2014 10:20
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Abychom se špatně nepochopili, tak já zde proti kvalitě Fiatů nemám ani nejmenší.
Ale šlo mi o přístup českého zastoupení a výrobce obecně, omezování motorizací a výbav jednotlivých modelů, posléze celkové omezení modelové nabídky a zároveň také poměrně nekonkurenceschopná cenová politika na našem trhu.
Avatar - wakantanka
3. 10. 2014 18:40
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tá 127 -ka bola fakt super >:D
Avatar - Ja Prvni 123
2. 10. 2014 21:36
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
úplnej souhlas.
Cenu jsem vůbec nezmiňoval.

Jen nechápu, proč to pro náš trh tak "cedí"... domáhal jsem se u našeho prodejce 1.4 bez turba.. v provedení Trekking: u nás nelze! V Itálii normálně...

Proč?!

;-)
2. 10. 2014 22:18
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
hele že ti neprodali 1.4 atmo ve verzi Trekking bych považoval za velmi milý krok z jejich strany, protože to auto by bylo nebezpečně podmotorované..... ;-)

Jinak ale taky nechápu ta omezení, možná se za legalizaci každé varianty pro náš trh něco platí a Fiat nevěří, že by se to vyplatilo.... fakt nevím.... ale je to špatně....

Mimochodem F500X už má svoji microsite tady: https://500x.fiat500.com/cs-CZ/ a ten interiér mi nějak nesedí.... Budíkama mi to připomíná nějakýho japonce.... takhle pocitově mi to přijde jako mutant staré SX4 a F500, což je divné....

a ten přetlačítkovaný volant? to fakt nesnáším.... 8-s No, uvidíme naživo....
Avatar - Ja Prvni 123
2. 10. 2014 22:40
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Proč?
Už jsem starší pán.. nikam nespěchám.
A jezdím Vysočinou = často na kluzkým.. kde Ti koně jen překážejí.

:-!
Avatar - wakantanka
3. 10. 2014 18:42
Re: Brekot <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Hm čo sa tej legalizácie týka. V rámci únie spravíš homologizáciu raz a je jedno kde a predávaš v únii všade. Takže v nejakých dodatočných poplatkoch problém asi nebude.
2. 10. 2014 22:03
Konečně Ital
Tak jsme se dočkali a jak je poslední dobou zvykem stálo to za čekání. Za mě mezi malými SUV nejhezčí auto, dobrá alternativa k Jeepu. Motory, interiér taky ok. 500, L, X mě dává smysl, segmenty výše ať nechá pro Alfu. Ceny také ok, firma musí vydělávat, spočítané to účetní má. To už i teď došlo v VW kde si svoje auta prodávají s tragickou ziskovostí 2%. I když Fiat není láce tak 500 1.místo v segmentu+Panda žádná láce 2.místo za 500. 500 L opět první v segmentu. A vzhledem k prodejům v Itálii už není Fiat jen Itálie. Tak snad X půjde ve šlépějích sourozenců;)
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2014 22:05
Idiotske kecy A.cz
To auto ma jedinu smolu - ze sa nevola napr. VW 500X.

" vidíme tu ale praktickou nevýhodu – konec auta je špatně viditelný, protože se záď postupně svažuje ještě pod zadním oknem. " Co na to povie liftback alebo sedan?

"zvýrazňují velká světla – hlavní i mlhová." Ked 500X ma svetla mohutne, co potom toto? [odkaz]
"Zadní světlomety jsou rovněž mohutné," a co je potom toto? [odkaz]
"500X dává najevo, že na nezpevněný povrch se mu moc moc nechce. " Uz ste s tym stihli aj jazdit?

"Jedná se o zajímavý prvek, zpracování ale působí velice lacině." Foto?
"tenký koberec v zavazadelníku, který působil, jakoby se měl za chvíli rozpadnout." Foto?
Rozbalit vlákno
7
2. 10. 2014 22:21
Re: Idiotske kecy A.cz
trošku to připomíná legendární první dojmy z Giulietty.... ;-)
3. 10. 2014 10:57
Re: Idiotske kecy A.cz
No tak ty byly legendární, bohužel se na serveru tehdy moc dlouho neohřály. Stáhli to myslím hned druhý den. Ani už nevím kdo tu slátaninu tehdy složil, předpokládám, že se v redakci dlouho neohřál. To přeci jenom tento článek tady vydrží delší dobu a podobné kecy (alá koberec) mají i u jiných aut (v podstatě u I20 taky a nalejme si čistého vína, H/K tuhle redakci platí nepoměrně líp než Fiat).

Kdo platil letošní výlet do Paříže je zřejmé. A musís e nechat, že je objektvivně koncern v rámci evropského regionu právě na koni. Ostatní ztratili dech ( není to problém jen Fiatu, ztratili ho skutečně v zásadě všichni, H/K dokáže konkurovat cenou pouze na východě).
3. 10. 2014 11:10
Re: Idiotske kecy A.cz
Přesně tak!
Být to cokoliv z koncernu, tak je celý článek daleko kvalitnější, samá chvála a hlavně neskutečně dlouhá fotogalerie a ne usmolených pár fotek. Nic proti Škodě, ale nová Fábia , která už je odhalená několik dnů a je na ni upřená nadpozemská pozornost, má tucty článku o sebemenší kravině a nekonečnou fotogalerii...
Myslím, že pro Fiat, který má už tak málo modelů, je příchod každého dalšího velký počin a zasloužil by si vetší pozornost, už jen kvůli tomu, že je to tradiční značka, které se u nás moc nedaří (neprávem) a import nemá na reklamu, takže to nebude do lidí hustit jako Hjundé a Škoda...a dobré první dojmy by tomuto modelu jistě trochu pomohly...
Můj názor... auto vypadá moc pěkně a draze, nejlépe ze všech modelů 500 family, proporční, vyvážený a i když jsem auto neviděl v reálu, tak působí naopak bytelně, útulně a taky kvalitně zpracované, takže si ten pisálek mohl odpustit takové kecy a více nám popsat dojmy z celého interiéru např. prostornost a jak se sedí na předních a zadních sedadlech, pozice za volantem...navíc si nedělám iluze o tom, že většina předsériových aut má nějaké kosmetické vady. Např u Fábie úplně chybí horní oplastování 5.dveří..to ale vlastně není vada, to se tak v koncernu šetří...
3. 10. 2014 12:54
Re: Idiotske kecy A.cz
Pokud nemá import peníze na reklamu, není to chyba diskutujících a ani redaktorů. Žijeme v kapitalismu již přes 20 let a přežijí jen ti co se přizpůsobí. Nikdo Fiatu nebránil (v ČR např. IVECO Karosa a další), aby se zapojili do veřejného života tak jako to udělala Škoda, potažmo H/K...
Sejde z očí, sejde z mysli, to je základní pravidlo.

Tudíž, já tady sice permanentně budu nadávat na novináře, že jsou zaprodaný a zkorumpovaný, což dokazují každodenně svými výtvory, na druhou stranu umím uznat, že podobně "chytře" se tady může chovat každý (právní prostředí to umožňuje), kdo má zájem se prosadit. Tedy, používá-li konkurence špinavou taktiku, musí se ostatní přizpůsobit.

Existuje však i čistý a legální způsob jak se zviditelnit a tím je např. sponzoring a podpora sportu. Na každém druhém sportovním tričku našich klubů máš znak VW, Škody a na zbytku je Hyundayi.... Ostatní značky nás berou prostě jen za lokalitu prodeje. Podpora např. středních škol je také pouze ze strany koncernu (čest výjimkám), který si tak vychová nové generace poslušných slouhů... (kdo by se obtěžoval s opravováním jiné než koncernové techniky, když právě tu koncernovou se naučil ve škole) Je to stav nezvratný a je zbytečné se rozčilovat. Ostatní tu šanci měli a mají taky.

A jak reagoval Fiat? Odstěhoval centrálu do Budapešti (to neříkám jako špatné a nebo dobré rozhodnutí, to je jen konstatování faktu).
Avatar - wakantanka
3. 10. 2014 18:45
Re: Idiotske kecy A.cz
Ale ako píšu v inom článku, nová Fabia má škrabku vo viečku nádrže, takže všetko ostatné sú drobné a nepodstatné detaily. >:D
3. 10. 2014 21:28
Re: Idiotske kecy A.cz
Prečo chceš nasilu v každej informácii vidieť kritiku?
3. 10. 2014 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 10. 2014 22:08
Hm....
....za sebe musím říct, paráda. Na rozdíl od 500 L a L Living...

Potkal jsem X v Itálii jako zamaskovaný prototyp a líbil se mi už tenkrát :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2014 23:16
Ach jo...
Tak pro zdejší věčné pomlouvače italského automobilového průmyslu dnes musí být černý den ;-) Úplně slyším ty rozhovory: VW fans č. 1: " Sakra, on ten Fiat nejen že ještě nezkrachoval, ale on si ještě dovoluje představit takovou, no docela pěknou novinku!" VW fans č. 2: "A navíc v segmentu, kde teď nejvíc roste poptávka, sakra! Taková drzost! >:-[] >:D >:-[] >:D VW fans č. 2: "Musíme na 500X za každou cenu najít nějaké zásadní chyby, jinak by se ještě mohla začít slušně prodávat".... VW fans č. 2: "Buď v klidu, madarská centrála Fiatu už se nějak postará, že se jich u nás moc neprodá! Buď vyškrtne některé žádané motorizace, nebo nebude možné kombinovat silnější motory a levnější výbavy, nebo to bude šíleně drahé nebo všechno dohromady!" :-O 8-s
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2014 23:37
Re: Ach jo...
to poslední je bohužel jistá realita a dodnes sem to u fiatu nepochopil, že různé výbavy podmíňuje motorizací, aktuální stav nevím, řešil sem to cca 2 roky zpátky u punta, nechápu proč nemůže nabídnout základní motorizace s top výbavou a stejně silné motory se socka výbavou..u škodovky takové problémy nejsou, tam šlo mít fabii ala rs i s htp..
Avatar - pallas
3. 10. 2014 05:13
Re: Ach jo...
odpoveď je: centrála v Budapešti.
3. 10. 2014 00:40
Za mě zklamání,
prostě nepochopím, proč dopředu nemohli dát 4 kulatá světla konceptu, ale museli vymyslet jakýsi podivný patvar, který vizuálně na původní vzor vůbec nenavazuje. Bojím se jak domrví v další generaci malou pětistovku. Předpokládám, že to bude jako u Grande Punta nebo u Pandy - ta je taky hnusnější než původní verze a podle toho se taky (ne)prodává.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2014 17:19
Re: Za mě zklamání,
Neprodává?!?!? >:D ve svém segmentu v Evropě č.2, po F 500, za 1 pol.2014 každý model zhruba 150 000, na 3. místě VW hup se 70000. Takže se vlastně Panda opravdu neprodává, To snad jen u nás si tupci myslí, že co není šáde, nebo lidovůz, je špatný. Ale dobře jim tak, ať přeplácejí za "značku" >:-[]
Avatar - Anonym
3. 10. 2014 07:34
A co ostatní????
Nechápu všechny, co tu plivou po stejným designu 500,500L a 500X. Co ostatní automobilky??? Když se kouknu např. na Forda, Škodu, VW, tak tam taky všude vidím stejnou masku a světla a nikomu to nevadí!!!

A co se týče motorů Fiat, než je začnete podceňovat, tak se s nima nejprve svezte a pak suďte. Obecně je totiž Fiat ve vývoji motorů vždy o krok vepředu před ostatníma (viz. například common rail, kterej Fiat (Alfa atd) používal jako první už od cca doku 2000, kdy ostatní auta jezdily na starý TD). A to samé platí o technologii Multiar a Twiniar, nastudujte si o čem ta technologie je a pak suďte. Jen jsem zvědav, kdy technologii Multiair zkopírujou ve VW a pak se tu budete všichni rozplývat, jaká je to super vychytávka od VW a všichni je budete kupovat ;-) .
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2014 08:00
Re: A co ostatní????
Snad každá automobilka byla někdy v něčem první, takže říct, že je fiat o krok před všemi díky první aplikaci common-railu, je docela úsměvné.
3. 10. 2014 07:48
Fiat 500 Countryman
[odkaz] proti [odkaz] ale nakonec, proč ne, nelíbí se mi ovšem ani jeden.
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2014 17:45
Technické data vs. kecy auto.cz
Nedá mi to nenapsat, že je smutné jak je auto.cz plytké...
Fiat se prostě "vydal" nějakou designerskou cestou o které se mnozí domníváme že je dlouhodobě lichá, ale co technika?

Až na jiném serveru jsem se dočetl že bude "devítistupňový automat".
Proč nic bližšího nepíšete vy?
Kdyby ho měl pašík, golf nebo oktávka tak se tady o tom píšou eseje.
Nejsem fanda Fiatu ani zatracovatel koncernu, ale jednostrannost informací a reportáží i z takové akce jako je Mezinárodní autosalón je do očí b(li)ijící...
Rozbalit vlákno
2
3. 10. 2014 21:06
Re: Technické data vs. kecy auto.cz
Já myslím, že tady o tom zmínka byla už dřív. Je to ZF pro příčnou zástavbu, ne?
5. 10. 2014 20:50
Re: Technické data vs. kecy auto.cz
souhlasím s tímto názorem , ty kecy co tu Bureě předvádí zavádějí Faš nacionalismem, že se bojí terénu ???????? a zajímavé že Jeep ne a přitom je postaven na stejném základu tudíž stejný podvozek, motory a převodovky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… A co se týče designu je to hravé hezké, za to nová Fábia to je extra třída která po 13 letech objevila svět , vždyť je to kopie Stila ale to se psal rok 2001 Pane Bureš !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3. 10. 2014 19:17
Jenom pro doplnění.
Centrála Fiatu se pomalu a potichu přestěhovává i s vedením zpět do Česka, sídlí na Michelský v novém BB.
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2014 22:15
Re: Jenom pro doplnění.
To je nutnost, uz jen pro ty lidi, pokud to tak fakticky bude.