Novinky
_patrik
0
Obecně je to určitě logický krok na indické cestě Škody, teréňáček je taky správně, odvaha za hospodářské recese je taky správně. V Indii ovšem Yetiho nebude čekat jen kmotra recese, ale mimo jiné taky tamější silně e😜andující Hyundai Motor India, největší indický e😜ortér a druhý největší indický výrobce aut, se svou patafyzickou plejádou modelů (stará generace Accentu, Atos-Santro i Getz, do toho i-10. i-20 a nový Accent-Verna...), včetně Tucsonu, a s několikanásobně větší dealerskou sítí. Za rok 2008 prodal HMI doma zhruba 245 000 kusů, dalších 244 000 šlo na e😜ort, dohromady tedy kolem 489 000, a jestli čtu správně, nárůst proti 2007 přes 90%. Jeden z hlavních indických rivalů Tata loni utrpěl 30% propad prodejů svých SUV... Tím neříkám, že bude Yeti v Indii předem odepsaný, očekávám vždy nečekané. Navíc pořád věřím (doufám), že hodně z původního Yetiho se reinkarnuje do produkční verze a vyjde z toho podařené vozítko.
Kvasiny
0
Věř tomu že se příliš nezmění oproti studii
acALIEN
0
Take si myslim ze rozdil mezi studii a realem bude minimalni...
Kvasiny
0
Bude
_patrik
0
Tak to je dobře, hoši z Kvasin! Taky doufám, že někoho konečně napadne dojít odprosit Ingenlatha, ten básník plechu dokázal vtisknout škodovkám víc duše než sbor kardinálů.
Zdravim,vcera jsem na to smontovaval svetlaa pokud vimtak skodovka chce 2000kusu za mesic.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.