Novinky
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Pokud si pamatuju, tak plán na výrobu je trichu větší, předpokládám, ža těch 2000ks/měsíc je jen pro letošek při náběhu výroby...
Tak to je dobře, hoši z Kvasin! Taky doufám, že někoho konečně napadne dojít odprosit Ingenlatha, ten básník plechu dokázal vtisknout škodovkám víc duše než sbor kardinálů.
Obecně je to určitě logický krok na indické cestě Škody, teréňáček je taky správně, odvaha za hospodářské recese je taky správně. V Indii ovšem Yetiho nebude čekat jen kmotra recese, ale mimo jiné taky tamější silně e😜andující Hyundai Motor India, největší indický e😜ortér a druhý největší indický výrobce aut, se svou patafyzickou plejádou modelů (stará generace Accentu, Atos-Santro i Getz, do toho i-10. i-20 a nový Accent-Verna...), včetně Tucsonu, a s několikanásobně větší dealerskou sítí. Za rok 2008 prodal HMI doma zhruba 245 000 kusů, dalších 244 000 šlo na e😜ort, dohromady tedy kolem 489 000, a jestli čtu správně, nárůst proti 2007 přes 90%. Jeden z hlavních indických rivalů Tata loni utrpěl 30% propad prodejů svých SUV... Tím neříkám, že bude Yeti v Indii předem odepsaný, očekávám vždy nečekané. Navíc pořád věřím (doufám), že hodně z původního Yetiho se reinkarnuje do produkční verze a vyjde z toho podařené vozítko.