Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda chce od roku 2010 montovat a prodávat v Indii model Yeti

11 komentářů

boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
100oktanu
Pokud si pamatuju, tak plán na výrobu je trichu větší, předpokládám, ža těch 2000ks/měsíc je jen pro letošek při náběhu výroby...
100oktanu
Myslíš, že přední a zadní budou shodné? >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ZocelenyDrapalik
Tak si dej zalezet. Stale je mozne, ze u tebe skonci cast mojich penez. 😄
Zdravim,vcera jsem na to smontovaval svetlaa pokud vimtak skodovka chce 2000kusu za mesic.
_patrik
Tak to je dobře, hoši z Kvasin! Taky doufám, že někoho konečně napadne dojít odprosit Ingenlatha, ten básník plechu dokázal vtisknout škodovkám víc duše než sbor kardinálů.
Kvasiny
Bude
acALIEN
Take si myslim ze rozdil mezi studii a realem bude minimalni...
Kvasiny
Věř tomu že se příliš nezmění oproti studii
_patrik
Obecně je to určitě logický krok na indické cestě Škody, teréňáček je taky správně, odvaha za hospodářské recese je taky správně. V Indii ovšem Yetiho nebude čekat jen kmotra recese, ale mimo jiné taky tamější silně e😜andující Hyundai Motor India, největší indický e😜ortér a druhý největší indický výrobce aut, se svou patafyzickou plejádou modelů (stará generace Accentu, Atos-Santro i Getz, do toho i-10. i-20 a nový Accent-Verna...), včetně Tucsonu, a s několikanásobně větší dealerskou sítí. Za rok 2008 prodal HMI doma zhruba 245 000 kusů, dalších 244 000 šlo na e😜ort, dohromady tedy kolem 489 000, a jestli čtu správně, nárůst proti 2007 přes 90%. Jeden z hlavních indických rivalů Tata loni utrpěl 30% propad prodejů svých SUV... Tím neříkám, že bude Yeti v Indii předem odepsaný, očekávám vždy nečekané. Navíc pořád věřím (doufám), že hodně z původního Yetiho se reinkarnuje do produkční verze a vyjde z toho podařené vozítko.