Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 308 GT: Lev vytahuje drápky

12 komentářů

pure
to nie je lev ale skor levica kedze je to ona a nie on 😄
Avatar - iudex
iudex
Tak redaktor je pomerne optimistický, keď v tomto warm-hatchi vidí konkurenta pre klasické hothatche typu Focus ST či G GTI; tie sú dynamikou o triedu ďalej, naopak toto je dynamikou konkurent pre Leon 1,8TSI. Každopádne vyzerá dobre a tá modrá mu sekne.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Anebo (a teď v tom nehledejte nic výsměšného) pro Ceed GT. Stejný objem, stejný výkon, o něco menší krouťák (Ceed 265 Nm) , podobné zrychlení. GTI i Focus ST jsou o level výše.
ericn
Tak dá se předpokládat, že dorazí nějaká ta "R! verze naladěná na 199kW jako RCZ-R 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jasně, možná GTi, možná R-ko přijde....každopádně i tohle GT je zajímavá nabídka. Jenom se nemůže měřit s vrcholnými verzemi konkurence jako je Golf, Focus, Leon apod. 😉
megacruiser
tak nedomrvili tu přístrojovku, mohlo to být dobré auto - vnější design je dnes asi nejlepší ze všech hatchů, řekl bych dokonce lepší než u Golfa - ten trochu připomíná rozšlápnutou žábu. Ty přístroje nad volantem jsou ještě horší kravina než neotáčející se střed volantu u C4. Když už je chtěli dát nahoru, měli z nich udělat jen úzký pruh s digitálním rychloměrem i otáčkoměrem těsně pod hranou předního okna, to by možná mělo smysl.
Avatar - grifith
grifith
Je to kontroverzní řešení vyžadující chvilku zvyku a trochu jiný posez jako u "konvečního" typu palubovky. Osobně jsem s tímto neměl velký problém, ale určitě nemusí sednout každému 😉
Arese
Podle fotek to vypadá, že u nejsportovnější verze montují elektrickou parkovací brzdu! Zvláště pak, když mají vyvinutou i tuto variantu (nabízí se u nižších stupňů výbavy). Pokud si klasickou ručku u verze GT nebude možno zvolit alespoň alternativně, je to zcela neomluvitelná pitomost, která úplně zbytečně odradí řadu zákazníků... 😢 :no: :no: :no:
ryccardo
naprosto souhlasím. Nevím co je to teď za blbou módu cpát do všeho elektrickou ručku. A hlavně nechápu jakej to má mít pro mě jako pro řidiče přínos. Já v tom vidím jen negativa.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ja by som uz nechcel klasicku rucku ani "za svet" -uz som stary na to aby som sa otacal cez rucku a funkcia hold je super
ryccardo
tak ono to není jen o otáčení na ručku. Ruční brzda ti dává možnost (hlavně v zimě) další možnost manipulace a kontroly nad autem. Ale chápu, že jestli se neumíš rozjet do kopce a potřebuješ Hill asist, tak asi nemáš představu, k čemu všemu a kdy ti může být ručka dobrá. Pominu li fakt, že mechanická ruční brzda je naprosto bezporuchová. Nikdy se ti nestane, že neodbrzdí a nechá tě stát na křižovatce na rozdíl od elektronické, kde jsem už podobné story od známých slyšel.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nejsportovnější verze teprve přijde.