Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jeep Wrangler: Další generace se samonosnou karoserií?

9 komentářů

Mr.Murphy
Nemyslím si, že by to hrozilo.... když v roce 2014 může FCA dávat V6 do auta jako Cherokee, nechápu, proč by ho o pár let později nedalo do nového Wrangleru.... (navíc když v současné době představuje zhovadilosti typu Hellcat.... 😉

Myslím, že to je blbost....

Se samonosnou karoserií a hliníkem je to ovšem docela možné, to už publikovaly i relativně seriózní zdroje.... tak uvidíme....

Je mi jasné že teoretici tady Marchioneho zase ukřižují, docela by mě zajímaly detaily ohledně té legislativy jestli je ta plánovaná změna opravdu vynucená, nebo se na to FCA bude jen vymlouvat.... (a měnit Wranglera bude kvůli svým interním záměrům jako je snižování nákladů atd. atd.)
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, všichni souteoretici, jen pan Sergio je e😜ert.

Pokles úplně všech modelů Dodge(vjyma Viperu) za měsíc září, který byl v USA nejlepším měsícem za posledních xy let, to naprosto přesně ukazuje.

A DART už opět nešlape, hehehe >😁 >😁

Jo, napasovat karoserii v japonsko-korejským stylu na italskej podvozek halt v USA nefunguje.
On si každej radši koupí toho japonce, víš.

PS: jdu si uvařit bylinný čaj, ráno se viděl naživo bílé Cherokee a je mi z toho silně nevolno...
Mr.Murphy
zase tady plácáš naprosté nesmysly? už ani nepřečteš tabulku?

[odkaz]

já vidím růst i u Caravanu a Journey....

A spíš než vytrhávání dílčích věcí z kontextu se na to dívej v globálu, třeba tímto pohledem😒br />
[odkaz]

[odkaz]

zase ta klasika, růst tržního podílu, atd... však to znáš....
Avatar - Anonym
Anonym
Jo pardon - 3 a 4% - panečku,to je růst jak blázen.

Když se na tu hezkou tabulku podíváš, tak ten nárůst je POUZE v SUV a pikapech, v osobákách už několik let po sobě Chrysler Group tržní podíl ztrácí a oproti takovému roku 2000 je tržní podíl u osobáků výrazně, ale velmi výrazně měnší.

Tedy jak sem psal v blogu - *** všeho na kartu SUV a pikapy se jim šeredně vymstí,je to pouze otázkou času...
Mr.Murphy
jo jo, dáváš jim rok, maximálně dva.... už posledních pět let, co? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
To není o roku či dvou, ale o dlouhodobé koncepci. Třeba na to jednou přijdeš.....
Leg3ndary
Jako vážně? Terénní auto s hliníkovou samonosnou karoserií? Masivní železné nosníky a nápravy spolu s plechovou karoserií jsou dekádami odzkoušené tak proč to měnit? Protože když prohneš hliník nedá se to skoro opravit? Takže bude následovat drahý servis... Navíc v terénu je potřeba záběr V6 má smysl, protože V4 takový záběr nikdy nedá. Takže z modly tereních aut se stane silniční offroad?😁 Když tak pozoruji současné směry automobilů asi kopím jeden dva do zásoby, zakonzervuji a až bude třeba uvedu do chodu. Protože se asi dožiji, že motor v zahradním traktůrku bude větší než v autě😁
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes😒br />
Akorát jedna drobnost - R4. V4 - tedy vidlicové 4válce dnes snad skoro nnikdo nedělá.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Ze v terene je potrebny zaber V6 by si mal vysvetlit sudruhom v japonsku, ktori vyrabaju Suzuki Jimny a davaju do neho atmosfericky motor 1.3 :-!